تور کیش نوروز 1403

درباره تور کیش نوروز 1403

تور کیش نوروز 1403

یکی از گردشگرپذیرترین نقاط ایران با بهترین آب و هوای ممکن در طول سال میزبان خیل جمعیتی است که برای گذراندن تعطیلات به این جزیره زیبا می‌آیند. ایام نوروز همزمان با تور کیش نوروز 1403 جشن‌ها و برنامه‌های بسیار زیادی در کیش برگزار می‌شود و فروشگاه‌ها جشنواره‌های خرید مفصلی برای مسافرین در نظر گرفته‌اند. پس بار سفر ببندید و برای گذراندن تعطیلات نوروز بر شن‌های ساحل زیبای کیش برنامه‌ریزی کنید.

تورهای داخلی نوروز، همیشه مشتریان زیادی داشته است و در این بین، کیش، محبوب‌ترین گزینه در میان مقاصد گردشگری درون کشورمان به حساب می‌آید. نگین خلیج فارس که از هر نظر، مقصدی ایده‌آل برای سفر است.

 

چرا تور کیش نوروز ۱۴۰۳

اگر تا به حال با خودتان فکر کرده‌اید، که بهترین زمان برای سفر به کیش چه موقعی است، باید بگوییم که نوروز هر سال، این جزیره یکی از بهترین شرایط آب و هوایی ممکن را دارد. همین باعث می‌شود که عده‌ی زیادی در کشورمان، تعطیلات خود را به نوعی برنامه‌ریزی کنند تا بتوانند در تور نوروز کیش شرکت کرده و به تفریحات مختلفی که در این جزیره برای گردشگران مهیا شده است، شرکت نمایند.

اگر می‌پرسید چه تفریحاتی؟ عید هر سال همه چیز در این جزیره برای پذیرایی از شما آماده خواهد بود. هتل‌های بزرگ‌ تفریحات لاکچری کیش خود را خواهند داشت، خوانندگان مطرح کشور برای برپایی کنسرت‌های مختلف به آن‌جا می‌آیند، جنگ‌های شاد برپا شده و شرکت در تورهای دریایی به اوج خود می‌رسد. با این که هوا در کیش گرم است، اما فضای جزیره کاملا نوروزی بوده و تمامی مسافران، روزهایی مفرح را از سر می‌گذرانند.

البته نباید تفریحات آبی در کیش را هم نادیده گرفت. با توجه به شرایط آب و هوایی، آبتنی در سواحل مختلف، انجام تفریحات هیجان انگیز مثل جت اسکی، اسکی روی آب، پاراسیلینگ و چیزهایی از این دست، بسیار راحت‌تر از روزهای گرم سال بوده و خلاصه این که، با امکانات گسترده‌ای که در تور کیش نوروز 1403 مهیاست، هر روز می‌توانید، بازی و فعالیتی جدید را در سواحل این جزیره‌ی زیبا و دوست داشتنی انجام دهید. البته فراموش نکنید که دوربین عکاسی خود را همراه داشته باشید و از مناظر زیبایی که از سواحل خلیج فارس می‌بینید، عکاسی کرده و آن‌ها را با دوستان خود در شبکه‌های اجتماعی، به اشتراک بگذارید.

کیش، مقصدی عالی برای سفر خانوادگی بوده و آن‌ها که علاقه‌ دارند، همراه خانواده خود نوروز را سر کنند، حتما باید این مکان را جزو انتخاب‌های خود قرار دهند. همچنین، حتما می‌دانید که کیش، یکی از مقاصد خرید در کشورمان است و عاشقان خرید، حسابی در آن‌جا بهشان خوش می‌گذرد. درباره مراکز خرید کیش که در تور نوروز 1403 کیش، می‌توانید به سراغشان بروید، بیشتر خواهیم گفت.

انواع بسته‌های تور کیش نوروز ۱۴۰۳

مجموعه مقتدرسیر تابان، برای تور کیش نوروز 1403 یک بسته سفر در نظر گرفته است که اقامت شما را در بهترین هتل‌های کیش تضمین کرده و یک سفر لوکس و عالی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. این تور ۳ شب و ۴ روز بوده و با هواپیمایی کیش ایر برگزار می‌شود. تاریخ شروع سفرها هم از ۲۹ اسفند در نظر گرفته شده و شما تا پایان تعطیلات نوروز، فرصت دارید تا در این تور عالی شرکت کنید و از فضای نوروزی کیش بهره ببرید.

آب و هوای کیش در نوروز ۱۴۰۳

کیش جزیره‌ای گرم سیری به حساب می‌آید که هر سال، تابستان‌هایی بسیار گرم را تجربه کرده و در طول زمستان، هوای معتدلی دارد و هیچ گاه سرد نمی‌شود. با این حال، باید در نظر داشته باشید که آب و هوای کیش در نوروز، یکی از بهترین شرایط ممکن را دارد. با این که خیلی‌ها تصور می‌کنند، گرمای هوای جزیره از همین روزها آغاز شده است، اما در واقع در نوروز، هوا به اندازه‌ای گرم بوده که آب دریا مناسب شنا باشد و نه آن‌قدر که گشت و گذار در محیط‌های روباز آزاردهنده بوده و نتوان در بازارهای مختلف این جزیره مانند بازار چینی کیش و یا بازار عرب‌ها در جزیره کیش به گشت و گزار پرداخت.

بر همین اساس هم برنامه‌های تفریحی مختلف از جمله جنگ‌های شبانه برپا شده و شرکت‌هایی که در زمینه تفریحات آبی فعالیت می‌کنند نیز، فعال‌تر از همیشه در جاهای مختلف کیش دیده خواهند شد. پس از نظر آب و هوایی شک نکنید، که تور کیش نوروز، از بهترین فرصت‌ها برای سفر به این جزیره به حساب می‌آید. البته تعطیلات نوروزی و همین شرایط آب و هوایی مطلوب، باعث می‌شود که سفر نوروزی کیش، گران‌تر از اغلب روزهای سال باشد.

قیمت و خدمات تور کیش نوروز ۱۴۰۳

شرکت مقتدرسیر تابان، برای تور نوروز 1403 کیش، تنها هتل‌های ۵ ستاره و برتر را برای سفر در نظر گرفته تا از سفر نوروزی خود، بهترین نتیجه ممکن را بگیرید. همچنین خدمات مناسبی از جمله استقبال فرودگاهی و صبحانه رایگان برای تمامی این هتل‌ها وجود دارد و در صورت نیاز، می‌توانید هزینه اجاره خودرو را نیز در کیش، با همکاران ما چک کنید و از آن‌‌ها برای انجام این کار، راهنمایی بخواهید.

قیمت تور کیش نوروز 1403 با قیمت پایه ۷٫۲۰۰٫۰۰۰ تومان انجام می‌شود که به مقصد هتل بین‌المللی کیش برنامه ریزی شده است. از دیگر هتل‌های موجود در لیست تور نوروزی کیش، می‌توان به هتل‌های امیر کبیر و پالاس اشاره کرد. تورها مستقیما به فرودگاه کیش برپا شده و با توجه به استقبال فرودگاهی، از پای هواپیما، به هتل مورد نظر می‌روید و اقامت ۳ شب و ۴ روز خود را آغاز خواهید کرد.

مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری کیش

برای خیلی از افراد، سفر به کیش، یعنی رفتن به سواحل این جزیره، انجام تفریحات آبی و همچنین شرکت در کنسرت‌های مختلف است. اما افراد دیگری هم هستند که دوست دارند به سراغ جاذبه‌های تاریخی کیش و نقاط خاص این جزیره بروند. خوشبختانه کیش، برای سلایق مختلف، چیزهای متفاوتی برای عرضه دارد:

  • تفریحات آبی در کیش

کارهای هیجان انگیز زیادی هستند که در سواحل کیش می‌توانید به انجام برسانید. چیزهایی که همیشه بوده و همه جا هستند مثل جت اسکی در کیش به وفور پیدا می‌شوند، اما نباید از یاد ببرید که فرصت انجام فعالیت‌های هیجان‌انگیزتر و خاص‌ترین مثل غواصی، اسنورکلینگ، غواصی شبانه و یا کارهایی از این دست نیز برایتان فراهم است. تورهایی که هر کدام خاطراتی فراموش نشدنی و جذاب را از تور کیش نوروز 1403 برایتان به همراه خواهند داشت.

امکان انجام فعالیت‌های متنوع و ساده‌تر مثل اسکی روی آب، پاراسیلینگ، بانانا سواری، اسکوتر زیر آبی، فلای برد و پدل برد نیز در کیش مهیاست. نکته دیگر این که در تعطیلات نوروزی، می‌توانید به سراغ تم پارک آبی اوشن بروید که یکی از بهترین پارک‌های آبی روباز در کشورمان است. مجموعه پارک آبی اوشان دارای بازی‌های متنوع برای سنین مختلف بوده و محلی عالی برای تفریح و وقت گذرانی در جزیره است.

  • جاذبه‌های تاریخی کیش

شاید شناخته‌شده‌ترین جاذبه‌ی تاریخی کیش، کشتی یونانی باشد که در سال ۱۳۴۵ در این آب‌های خلیج فارس به گل نشسته. اما از دره‌ی پرتغالی‌ها و درختی باستانی تا قلعه جنی و شهر زیرزمینی کاریز، نقاط دیدنی زیادی برای دیدن در کیش وجود دارد. با این حال، اگر اهل تاریخ و فرهنگ هستید، پیشنهاد ما این است که در تور کیش نوروز 1403، به سراغ موزه خلیج فارس کیش بروید. این مکان با آن بنای نمادین خود، مهم‌ترین مجموعه هنری و موزه در کیش به حساب می‌آید.

  • جاذبه‌های توریستی کیش

با توجه به حجم بالای گردشگرانی که هر ساله به کیش می‌آیند، مسلما این جزیره، مراکز توریسیتی بسیار بیشتری در خود دارد و خب یکی از آن‌ها، باغ پرندگان در کیش است. باغی نه چندان بزرگ که از ۵۰ گونه پرنده مختلف میزبانی می‌کند که در میان آن‌ها، طاووس، پلیکان و طوطی دیده می‌شوند. همچنین برخی از گونه‌های محلی نیز در باغ پرندگان وجود دارند که به جذابیت‌های این مکان اضافه می‌کند.

پارک دلفین‌های کیش، یکی از پرطرفدارترین مراکز تفریحی در جزیره است. در این پارک برنامه‌های نمایشی مختلفی به وسیله‌ی دلفین‌ها برگزار شده و با توجه به این که این محل، از باغ پرندگان خیلی دور نیست، خیلی راحت می‌توانید از هر دو این مکان‌ها در یک گردش نیم روزه دیدن نمایید. البته این مجموعه تنها به دلفین‌ها اختصاص نداشته و چند پستاندار دیگر آبزی نیز در آن‌جا نگهداری می‌شوند.

اسکله تفریحی کیش، یکی از مراکز رایگان تفریحی در کیش بوده که البته در طول نوروز، مملو از گردشگرانی می‌شود که در تور کیش شرکت کرده‌اند. این مکان یکی از جاهای پرطرفدار برای عکاسی در کیش نیز به حساب می‌آید. مجموعه مارینا کیش نیز در بخشی دیگر از جزیره، میزبان گردشگران بوده و امکانات خوبی برای تفریح در خود دارد. این مکان از جاهای لوکس و گران‌قیمت توریستی در جزیره است اما فضایی فوق‌العاده جذاب و زیبا داشته و بهترین محل، برای اجاره‌ی قایق‌های لاکچری برای رفتن به دریاست.

آکواریوم کیش، یکی دیگر از جاهای پرطرفدار است که پیشنهاد می‌کنیم، حتما سری به آن‌جا بزنید. در این آکواریوم، بیش از ۷۰ گونه ماهی، ۱۰۰ نوع خزنده و دکورهای زیبا از جمله یک تونل آبی بزرگ در نظر گرفته شده است. پیست اسکیت روی یخ، کارتینگ، بولینگ و خیلی فعالیت‌های دیگر هم هستند که در سفر به کیش می‌توانید انجام دهید.

در نهایت، پیشنهاد می‌کنیم، پار از مرزهای کیش فراتر گذاشته، در تورهای دریایی شرکت کنید و به بازدید از مناظر دریایی و یا حتی به جزیره هندورابی بروید. این جزیره برای مدت‌ها در اشغال پرتغالی‌ها بوده و هنوز می‌توان، نشنه‌هایی از آن دوران، در این مکان مشاهده کرد.

خرید در تور کیش نوروز ۱۴۰۳

برای خیلی‌ها، خرید کردن یکی از دلایل سفر به کیش به حساب می‌آید. این جزیره از دیرباز یکی از مقاصد محبوب خرید در ایران به حساب می‌آمده و هنوز هم با توجه به دسترسی به بازار آزاد، بازارهای مختلف و البته داشتن چندین و چند مرکز خرید فوق‌العاده عالی، در این خصوص همتا ندارد.

بهترین انتخاب برای خرید در کیش نیز، همین مراکز تجاری بزرگ هستند. مرکز خرید دامون کیش یکی از این مکان‌هاست که بیش از ۱۰۰ فروشگاه مختلف به همراه چندین رستوران و کافه داشته و البته دارای یک پیست اسکی روی یخ و یک شبیه ساز پرواز نیز هست و آن‌جا را تبدیل به یک مرکز تجاری تفریحی تبدیل کرده است که حتما پیشنهاد می‌کنیم در تور کیش نوروز 1403 سری به آن‌جا بزنید.

مرکز خرید سارینا با آن بنای بزرگ و فروشگاه‌های متنوع که محصولات متنوعی را به فروش می‌رساند، از دیگر گزینه‌های شما در سفر به کیش به حساب می‌آید. مجتمع تجاری و سیاحتی مرجان، بازار مروارید، بازار مریم کیش، هر دو شعبه مراکز خرید پردیس و چندین گزینه‌ی دیگر در کیش هستند که هر کدام به نحوی، انتخابی مناسب برای خرید سوغات کیش یا محصولات مختلف به حساب می‌آیند. سعی کنید با برنامه ریزی درست، زمان مناسب برای مراکز خرید کنار بگذارید تا از تفریحاتی که می‌توانید در سفر نوروزی کیش انجام دهید، عقب نمانید.

فرودگاه کیش را بیشتر بشناسید

فرودگاه‌ بین‌المللی کیش از فرودگاه‌های پر رفت و آمد در کشورمان به حساب می‌آید. فاصله‌ی این مجموعه تا مرکز شهر کیش کم‌تر از ۱۰ دقیقه با ماشین است. مجموعه فرودگاه کیش دارای دو ترمینال مجزا برای سفرهای خارجی و داخلی داشته و امکانات خیلی خوبی از جمله فروشگاه‌های مختلف، رستوران و کافی شاپ، بانک‌های مختلف، خود پرداز، صرافی و ... برایش تعبیه شده است. در کل فرودگاه کیش از جمله فرودگاه‌های بسیار خوب کشورمان بوده که میزبان خوبی برای مسافران تور نوروز 1403 کیش محسوب می‌شود.