معرفی لوکس‌ترین مراکز خرید کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
معرفی لوکس‌ترین مراکز خرید کیش

در کنار لذت بردن از تفریحات آبی کیش و سواحل بی‌نظیری که این جزیره دارد، خرید کردن از دیگر سرگرمی‌های اصلی در سفر به این مقصد گردشگری است. چرا که جزیره کیش مراکز خرید و بازارهای متعددی را در خود جای داده است. هر چند که اغلب مراکز خرید کیش به صورت کاملا مدرن طراحی شده‌اند اما در این میان برخی از آن‌ها بیشتر از سایرین به فروش محصولات لاکچری و گران قیمت شهرت دارند. از آنجایی که سفر با تور کیش جزو مسافرت‌های لوکس داخلی به شمار می‌آید تصمیم گرفتیم تا مطالب این مقاله را به معرفی لوکس‌ترین مراکز خرید کیش اختصاص دهیم.

 

مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید دامون کیش از جمله مکان‌های لوکس و تازه تاسیس در جزیره محسوب می‌شود. این بنا که تنها ۱۰ سال از تاریخ تاسیس آن می‌گذرد با داشتن طراحی شیک و مغازه‌های متنوع خود شهرت دارد. به طوری که شما هر آنچه را که تصور کنید اعم از پوشاک مردانه و زنانه، محصولات آرایشی و بهداشتی، طلا و جواهر، لوازم خانه و ... را در این مرکز خرید پیدا خواهید کرد. تعداد مغازه‌های این مجموعه حدودا ۱۰۰ عدد بوده و در کنار خرید، سرگرمی‌ها و تفریحات متنوع دیگری را نیز برای علاقمندان ارائه می‌دهد. به عنوان مثال در طبقه دوم آن یک پیست اسکی وجود دارد که تجربه‌ای به یادماندنی از اسکی در تور کیش را برای شما به ارمغان خواهد آورد. البته که همه چیز محدود به این موارد نبوده و در صورت احساس خستگی و یا گرسنگی می‌توانید به قسمت فودکورت مرکز خرید دامون رفته و از خود پذیرایی کنید.

 

راهنمای سفر ماه عسل در جزیره کیش

  • آدرس: خیابان وصال کیش
  • ساعات کاری: همه روزه از ۱۰ صبح تا ۲ ظهر؛ ۵:۳۰ بعدازظهر تا ۱۱ شب

 

مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش

از دیگر مکان‌های لاکچری برای خرید در جزیره کیش، کوروش برند سنتر است. این مجموعه در سال ۱۳۹۶ تاسیس شده و با نام زیلان مگا استور نیز در بین مردم محلی شناخته می‌شود. این مرکز خرید علاوه بر مغازه‌های شیک از برندهای معروف و لوکس، دارای نمایی مدرن و زیبا نیز هست که هر بیننده‌ای را شیفته خود می‌کند. اگر قصد خرید از برندهایی مثل نایک، آدیداس، زارا، پوما برشکا و بسیاری دیگر از مارک‌های معروف را دارید کوروش برند سنتر کیش از جمله بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود. علاوه بر گزینه‌های متنوع خرید نیز در بازدید از این مرکز خرید فرصت رفتن به رستوران‌ها و کافه‌هایی از قبیل چاپس گریل، کافه ویونا، غذای دریایی آبادان و ... را نیز خواهید داشت.

  • آدرس: خیابان جهان کیش، میدان پارس، کیش
  • ساعات کاری: همه روزه از ۱۰ صبح تا ۲ ظهر؛ ۶ عصر تا ۱۲ شب

 

مرکز خرید پردیس ۱ کیش

این مرکز خرید در دو ساختمان جداگانه و در کنار یکدیگر ساخته شده‌‌اند که با نام‌های پردیس ۱ و ۲ در کیش شناخته می‌شوند. هر دو این مکان‌ها جز مراکز خرید لوکس جزیره به شمار می‌آیند و در بین گردشگران محبوبیت بالایی دارند. مرکز خرید پردیس ۱ کیش ۳۰ سال پیش تاسیس شد و دارای زیرساختی به مساحت ۱۲۰۰۰ متر مربع است. این مجموعه از دو طبقه تشکیل شده و دارای ۲۰۰ مغازه متنوع از پوشاک تا لوازم خانگی و محصولات آرایشی است. در کنار خرید گردشگران می‌توانند از خدمات دیگری مثل رستوران، کافه، بانک و دفاتر مسافرتی در این مجموعه بهره ببرند. در ورودی مرکز خرید پردیس‌ ۱ و ۲ مکتی از برج ایفل وجود دارد که مورد توجه گرشگران است.

 

معرفی قلعه جنی کیش

  • آدرس: بلوار فردوسی، روبروی پارک هنگام، کیش
  • ساعات کاری: همه روزه از ۹ صبح تا ۱:۳۰ ظهر؛ ۵ بعد از ظهر تا ۱۰:۳۰ شب

 

مرکز خرید پردیس ۲ کیش

همان طور که گفته شد مرکز خرید پردیس در دو شعبه ۱ و ۲ در کنار یکدیگر قرار دارند. پردیس ۲ چند سال بعد در ۱۳۷۷ در ۴ طبقه تاسیس شد. این مجموعه نیز بسیار لوکس بوده و مغازه‌های مختلفی از برندهای گران و باکیفیت را در خود جای داده است. از جمله امکاناتی که در کنار غرفه‌های شیک سبب محبوبیت بیشتر این مرکز خرید شده، دارا بودن یک چایخانه سنتی، رستوران و همچنین کافی شاپ در خود است. همچنین در فضای آن درختان نخل زیبایی به چشم می‌خورند که به جذابیت‌ آن بخشیده است.

  • آدرس: بلوار فردوسی، روبروی پارک هنگام، کیش
  • ساعات کاری: همه روزه از ۹ صبح تا ۱:۳۰ ظهر؛ ۵ بعد از ظهر تا ۱۰:۳۰ شب

 

مرکز خرید بازار مروارید کیش

از دیگر مراکز خرید قدیمی و البته لوکس جزیره می‌توان به بازار مروارید کیش اشاره کرد. این مجموعه دارای نمایی الهام گرفته شده از ستون‌های تخت جمشید بوده و طیف گسترده‌ای از محصولات را از متوسط تا گران به فروش می‌رساند. بازار مروارید از ۱۲ در ورودی و ۸ بازارچه با نام‌های آپادانا، پرسپولیس، پاسارگاد، پارس، تیسفون، آریا، ایران و بیستون تشکیل شده است. این مرکز خرید بسیار بزرگ بوده و برای گشت و گذار و خرید کردن در آن به چندین ساعت زمان نیاز خواهید داشت.

 

بهترین هتل‌های استخردار کیش

  • آدرس: بلوار مروارید کیش
  • ساعات کاری: همه روزه از ۱۰ صبح الی ۱۰ شب

 

مرکز خرید بازار ونوس کیش

مرکز خرید ونوس که با نام بازار بین‌المللی ونوس نیز شناخته می‌شود، یکی دیگر از مکان‌های لاکچری است که در سفر با تور کیش فرصت خرید در آن را خواهید داشت. هر چند که اجناس این مجموعه دارای قیمت مناسبی هستند اما به دلیل به روز بودن مدل‌ها آن را در لیست لوکس‌ترین مراکز خرید کیش گنجانده‌ایم. این مکان در کل از ۳۴۰ واحد تجاری تشکیل شده و اقلام بسیار متنوعی را از اسباب‌بازی گرفته تا لوازم آرایشی و پوشاک به فروش می‌رساند. این مجموعه نیز همانند دیگر مراکز خرید مدرن دارای کافی شاپ و رستوران است که در صورت تمایل می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

  • آدرس: خیابان سنائی کیش
  • ساعات کاری: همه روزه از ۹:۳۰ صبح تا ۱:۳۰ ظهر؛ ۵ بعد از ظهر تا ۱۰:۳۰ شب

 

مرکز خرید رویامال کیش

آخرین مورد از مراکز خرید کیش که موفق شده در لیست لوکس‌ترین‌ها قرار بگیرد، مرکز خرید رویامال است. این مجموعه در سال ۱۳۹۴ افتتاح شده مجموعه‌ای از کالاهای لوکس و به نسبت گران قیمت را به مشتریان عرضه می‌کند. مرکز خرید رویامال کیش دارای ۵ طبقه بوده هر آنچه که تصور می‌کنید را برای فروش دارد. پس اگر به دنبال یک مکان همه چیز تمام و در عین حال مدرن و لوکس می‌گردید بدون تردید رویامال کیش باید انتخاب اول شما باشد.

 

شناخت جاذبه‌های گردشگری و تاریخی قبل از سفر به کیش

  • آدرس: خیابان رودکی، جنب هتل پارمیس، کیش
  • ساعات کاری: همه روزه از ۹:۳۰ صبح تا ۱:۳۰ ظهر؛ ۵ بعد از ظهر تا ۱۰:۳۰ شب

 

منبع

۰۹ آبان ۱۴۰۱

نظرات کاربران