لذت خرید در میکامال کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
لذت خرید در میکامال کیش

یکی از تفریحات اصلی که مسافران در سفر به جزیره زیبای کیش می‌توانند برای ساعت‌ها به همراه خانواده سرگرم شوند، خرید کردن است. چرا که این جزیره دیدنی مراکز خرید بسیار زیادی را دارا بوده که اغلب آن ها اجناس باکیفیتی را با قیمت‌های مناسب به فروش می‌رسانند. یکی از معروف‌ترین مراکز خرید میکامال کیش نام داشته و روزانه مورد بازدید صدها گردشگر قرار می‌گیرد. میکامال جز مکان‌های لوکس و مدرن برای خرید کردن در کیش است. اگر شما نیز از علاقه‌مندان شدید به خرید کردن به خصوص در سفر هستید، تا پایان این نوشته همراه ما باشید تا شما را با این مجموعه جذاب و دیدنی آشنا کنیم.

 

آشنایی با مرکز خرید میکامال کیش

اگر بخواهیم میکامال کیش را در رتبه‌بندی مراکز خرید قرار دهیم، می‌توان آن را جز ۱۰ مجموعه برتر خاورمیانه دانست. این مرکز خرید لوکس در سال ۲۰۲۰ رسما افتتاح گردیده و از همان ابتدا توانسته مورد توجه ساکنان و البته مسافران تور کیش قرار بگیرد. این مجموعه مساحتی در حدود ۱۹۰ متر مربع دارد که از ۷ طبقه تشکیل شده است. البته ۲ طبقه از آن به پارکینگ اختصاص یافته و در ۵ طبقه دیگر می‌توان از مراکز تجاری و تفریحی بهره برد. جالب است بدانید از ۱۹۰ متر مربع زیر بنای کلی ۱۵ هزار متر مربع آن به امکانات تفریحی اختصاص یافته و همین آن را در دسته بزرگترین مرکز خرید کیش قرار داده است. از هایپرمارکت، مغازه‌های متعدد با محصولات متنوع و همچنین فضای بازی و تفریح برای بزرگسالان و کودکان گرفته تا رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها باعث شده‌اند که چندین ساعت از زمان خود را در این مرکز خرید سپری کرده و اصلا متوجه گذر زمان نشوید.

عکس: blog.rahbal.com

 

طراحی مرکز خرید میکامال کیش

با اختلاف می‌توان مرکز خرید میکامال را یکی از دوست داشتنی‌ترین مکان‌ها در میان مراکز خرید کیش دانست. چرا که این مجموعه به طرز بسیار زیبایی طراحی شده و با مساحت بزرگ خود هر کسی را جذب خود می‌کند. علاقه‌مندان به خرید می‌توانند از ۸۰۰ مغازه در ۵ طبقه دیدن کرده و تقریبا هر آنچه را که تصور می‌کنند از پوشاک، لازم خانه و ... را در آن پیدا کنند. از دیگر نکات مهمی که در خصوص طراحی این مرکز خرید در نظر گرفته شده، پارکینگی با ظرفیت ۱۰۰۰ خودرو است. بنابراین اگر قصد کرایه اتومبیل در کیش را داشتید می‌توانید بدون نگرانی خودرو خود را در آن پارک کرده و ساعت‌ها به خرید و گشت و گذار بپردازید.

 

غذای ایتالیایی در بهترین رستوران‌های کیش

عکس: micamall.com

 

امکانات میکامال کیش

البته که مجموعه‌ای به این بزرگی امکانات تفریحی و رفاهی متعددی را نیز در خود جای داده است. از جمله مهم‌ترین امکانات آن که به منظور سرگرم شدن و تفریح گردشگران در نظر گرفته شده می‌توان به سینماها، سالن پاتیناژ، گلف مجازی، شهر بازی، کارتینگ، تله کابین ساحلی و ... اشاره کرد. بنابراین همان طور که متوجه هستید، رفتن به میکامال شما را برای یک روز از صبح تا شب در سفر با تور کیش مشغول خواهد کرد. علاوه بر موارد فوق مجموعه میکامال دارای یک آکواریوم بزرگ است که گونه‌های متنوعی از آبزیان در آن قرار گرفته‌اند. برای پی بردن به ابهت این آکواریوم باید بگوییم که بزرگترین آکواریوم خاورمیانه بوده و علاقه‌مندان حتی فرصت غواصی در آن را نیز خواهند داشت.

در کنار تمامی موارد فوق از دیگر امکانات میکامال می‌توان به فودکورت، رستوران و چندین کافی شاپ اشاره کرد که فرصت نشستن و استراحت را برای گردشگران فراهم می‌کنند. پس در حین گشت و گذار در این مرکز خرید نیاز نیست نگران وعده‌های غذایی خود باشید. علاوه بر موارد فوق جا دارد به باشگاه بدن‌سازی و مرکز ماساژ و اسپا در میکامال اشاره کرد. در زیر به بررسی چند مورد از محبوب‌ترین امکاناتی که در میکامال وجود دارند، می‌پردازیم:

عکس: yjc.ir

 

کافه‌ها و رستوران‌های میکامال کیش

میکامال دارای مجموعه‌ای از چندین رستوران و کافه است که با منوهای متنوع از انواع غذاهای بین‌المللی و ایرانی وعده‌های غذایی خوشمزه‌ای را برای گردشگران تور کیش رقم می‌زند. مهم نیست قصد خوردن یک غذای مفصل در رستوران های لوکس کیش را دارید و یا هوس یک میان وعده سبک و سریع را کرده‌اید. در هر صورت کافه‌ها و رستوران‌های میکامال تمامی انتظارات شما را برآورده خواهد کرد. به عبارتی دیگر می‌توان غذاخوری‌های این مکان را بهشتی برای عاشقان غذا و شکم‌گردان دانست. 

 

نکاتی برای خرید بلیط کنسرت در کیش

عکس: kisheziba.blogfa.com

 

تله‌کابین‌سواری در میکامال کیش

همان طور که گفته شد، مجموعه میکامال صرفا مکانی برای خرید کردن نبوده و علاقه مندان به تفریحات مهیج و هیجان‌انگیز نیز می‌توانند سری به آن بزنند. یکی از محبوب‌ترین این تفریحات، تله‌کابین سواری است. این تله‌کابین فرصت جابجا شدن از فاصله ۲.۵ کیلومتری را بر فراز جزیره کیش به ارتفاع ۳۲ متر ممکن می‌کند. به منظور سوار شدن به تله کابین باید خود را به طبقه چهارم رسانده و از آنجا به سمت پایین حرکت کنید. کابین‌های تعبیه شده دارای ظرفیت‌های ۸ و ۴ نفره بوده و دارای امکاناتی نظیر وای فای، پخش موسیقی، سیستم تهویه هوا و همچنین صفحه LCD هستند. این سفر مدت زمانی در حدود ۱۸ دقیقه طول خواهد کشید.

عکس: hamyaar.ir

 

باشگاه بدنسازی و سالن اسپا میکامال کیش

اگر جز دسته‌ای از افراد هستید که حتی در طول سفر نیز به دنبال مکانی برای ورزش کردن می‌گردید، ما به شما سالن بدنسازی میکامال را توصیه می‌کنیم. چرا که این باشگاه ورزشی فوق‌العاده تمیز و لوکس بوده و با بهترین دستگاه‌ها تجهیز شده است. بنابراین می‌توانید در نهایت لذت و رضایت تمرینات ورزشی خود را انجام داده و بعد از آن نیز خود را مهمان یک ماساژ در سالن اسپا کنید. شما حتی این امکان را خواهید داشت مستقیما وارد بخش اسپا شده و از خدمات حرفه‌ای ماساژ در آن بهره ببرید. اگر چنین قصدی دارید توصیه می‌کنیم آن را به روزهای آخر سفر موکول کنید تا بعد از کلی تفریح و گشت و گذار کل خستگی را از بدن خود دور کرده و با انرژی بالا به خانه برگردید. قطعا این بهترین سفری خواهد بود که می‌توانید با تور کیش تجربه کنید.

 

معرفی مرکز خرید زیتون کیش

عکس: 4faslesabz.com

 

تونل باد میکامال کیش

برای کسانی که به دنبال یک تفریح جدید و هیجان‌انگیز در سفر کیش هستند، تونل باد مجموعه میکامال را پیشنهاد می‌دهیم. تونل باد با هدف القای حس پرواز در افراد طراحی شده و از همین رو همراه شدن با آن اوج لذت و آدرنالین را خواهد داشت. به این صورت که بدون وصال شدن هیچ وسیله اضافی می‌توانید تنها با نیروی باد حس پرواز همچون پرنده‌ها را در آسمان تجربه کنید. البته که جا دارد اشاره کنیم، در طراحی تونل باد میکامال تمامی استانداردهای بین‌المللی و جهانی رعایت شده و جایی برای نگرانی بابت هیچ حادثه احتمالی در آن وجود ندارد. ناگفته نماند که پرواز در این تونل باد می‌تواند در ابتدا کمی ترسناک به نظر برسد؛ بنابراین توصیه می‌کنیم اصلا وشیمان نشوید و مصمم جلو بروید تا در مکانی امن بهترین حس پرواز را احساس کنید.

عکس: emadmn.com

 

دیجیتال گلف میکامال کیش

آخرین مورد از امکانات تفریحی میکامال که قصد معرفی آن را در این مقاله داریم، دیجیتال گلف بوده که از ترکیب تکنولوژی با بازی گلف به وجود آمده است. اساس دیجیتال گلف میکامال بر پایه واقعیت مجازی طراحی شده است. به این صورت که به کمک تکنولوژی فضای بازی گلف شبیه‌سازی شده و شما در حین بازی در دنیای مجازی احساس واقعی بودن را خواهید داشت. به طوری که بسیاری از افرادی که تجربه این بازی را در دیجیتال گلف داشته‌اند، بر این باور هستند که هیچ تفاوتی با بازی گلف در یک زمین لوکس و بزرگ واقعی ندارد.

 

مرکز خرید دامون برای گردشگران تور کیش

عکس: eligasht.com

 

زمان بازدید از میکامال کیش

مثل هر مکان دیگری، مجموعه میکامال نیز دارای ساعات کاری خاص خود است. خوشبختانه این مکان همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب باز بوده و علاقه مندان فرصت زیادی برای حضور در آن خواهند داشت. البته ناگفته نماند که در ساعات گرم روز (بین ۲ ظهر الی ۴ بعد از ظهر) مرکز خرید تعطیل بوده و مراکز خرید آن بسته می‌شوند. بنابراین اگر قصد رفتن به آن را دارید حتما به این موضوع توجه کنید. در خصوص ساعات کاری تفریحات و بخش‌های مختلف تفریحی این مجموعه می‌توانید با قسمت اداری آن به شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

  • شماره تماس: ۷۰۱۱ ۴۴۴۶ ۰۷۶

عکس: dowlatkhane.ir

 

نحوه دسترسی به میکامال کیش

مجموعه میکامال در ضلع شرقی جزیره کیش و در محدوده میدان امیرکبیر قرار گرفته است. علاقه مندان به بازدید از این مرکز خرید می‌توانند تاکسی کرایه کرده و خود را از هر نقطه جزیره در عرض چند دقیقه به آن برسانند. معمولا تاکسی‌های کیش به صورت دربستی کار می‌کنند و نرخ کرایه آن‌ها در سال ۱۴۰۲ برای هر مسیر ۲۵ الی ۵۰ هزار تومان است. شما می‌توانید از پذیرش هتل برای درخواست تاکسی کمک بگیرید.

  • آدرس: جزیره کیش، ضلع شرقی جزیره، میدان امیر کبیر، مجموعه تجاری تفریحی میکامال.

 

معرفی ۱۴ هتل نزدیک به مراکز خرید در کیش

عکس: mag.trawella.ir

 

منبع

 

۰۶ آذر ۱۴۰۲

نظرات کاربران