معرفی ۱۴ هتل نزدیک به مراکز خرید در کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
معرفی ۱۴ هتل نزدیک به مراکز خرید در کیش

جزیره کیش یک منطقه آزاد تجاری بوده و مملو از امکانات و تفریحات زمینی، دریایی و هوایی است. در اینجا انواع مراکز خرید سنتی و مدرن با قیمت‌های مناسب و پارک‌های موضوعی و فضاهایی برای تفریحات آبی، همسایه مجموعه‌های باستانی مانند حریره و شبکه‌های زیرزمینی کاریز هستند و تجربیات بسیار متفاوتی را در هر لحظه از سفر با تور کیش برایتان به ارمغان می‌آورند.  

آیا شما نیز قصد سفر به جزیره کیش، یکی از زیباترین و مجلل‌ترین مقاصد ایران را دارید؟ بسیار خب! در بدو امر باید بگوییم یکی از بهترین راهها برای لذت بردن از سفر، اقامت در یک هتل مناسب است. گفتنی است در این منطقه می‌توانید با توجه به بودجه‌تان، یک اقامتگاه مناسب رزرو کنید. اما یکی از معیارهای مناسب بودن هتل در این جزیره خصوصا برای عاشقان خرید، دسترسی آسان و نزدیک به مراکز خرید است. در این صورت حتی می‌توانید با حذف تاکسی برای رفت و آمد و پیاده روی، هزینه‌های سفر را کاهش دهید و در عین حال وقتتان در مسیر نخواهد گذشت و فرصت بیشتری برای گشت و گذار در مراکز خرید را خواهید داشت

جالب است بدانید بسیاری از هتل‌هایی که در جزیره کیش واقع شده‌اند، به لحاظ موقعیت مکانی در حاشیه جزیره و دور از مراکز خرید قرار دارند. بنابراین اگر دسترسی آسان به این مراکز برایتان در اولویت قرار دارد، پیشنهاد می‌کنیم قبل از سفر و رزرو هتل، با برخی از بهترین هتل‌های نزدیک به مراکز خرید در کیش آشنا شوید.

 

هتل بین الملل

اینجا یکی از لوکس‌ترین هتل‌های ۵ ستاره جزیره بوده و از موقعیت مکانی عالی برای دسترسی به جاذبه‌های پرطرفدار از جمله اسکله تفریحی، مرکز همایش‌های بین المللی، مجموعه کیبل اسکی و مراکز خریدی نظیر ونوس و مریم و مروارید برخوردار است. این اقامتگاه ۱۳ طبقه با مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع با ۳۴۲ باب اتاق و سوئیت، در حوالی بلوار دریا احداث شد و در حال حاضر فضای سبزی زیبا و چشم اندازی شگفت انگیز به این مناظر و دریا و غروب خورشید را ارائه می‌دهد. از مهمترین امکانات این اقامتگاه می‌توان به پذیرش و خدمات اتاق به صورت ۲۴ ساعته، وای فای، سالن اجتماعات، رستوران، کافی شاپ، تهویه مطبوع، خدمات خشکشویی، تاکسی سرویس، استخر، اسپا، سونا، جکوزی، خدمات ماساژ و حمام ترکی اشاره کرد.

 

معرفی هتل ۵ ستاره شایان کیش

آدرس: جزیره کیش، تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا

 

سارا

این هتل ۳ ستاره که دسترسی راحتی به مرکاز خرید و بازارهای زیبای جزیره از جمله پانیذ، رویا، پارسیس و مرکز تجاری کیش دارد، در عین حال به جاذبه‌های مطرح این جزیره از جمله ساحل مرجان و اسکله تفریحی کیش نزدیک است و حتی چشم اندازی قابل توجه از دریا را به مهمانان هتل هدیه می‌دهد. گفتنی است این اقامتگاه ۳ طبقه، با ۷۲ اتاق و سوئیت در سال ۱۳۸۸ افتتاح شد و تا امروز انواع امکانات اقامتی و رفاهی از جمله رستوران، کافی شاپ، سالن بدنسازی، خدمات خشکشویی و وای فای رایگان در لابی را ارائه داده است.

آدرس: کیش، خیابان رودکی، رو به روی بازار رویا مال

 

پانوراما

هتل پانوراما، یکی از جدیدترین هتل‌های کیش است که با اتاق‌های مجلل و پنجره‌های بزرگ، چشم انداز زیبایی از فضای اطراف را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. این هتل همچنین با ارائه سالن بدنسازی، خدمات ماساژ، کافی شاپ، رستوران، استخر، سونا، جکوزی، خدمات کرایه اتومبیل و دوچرخه، امکان اقامتی آرام و خاطره انگیز را در جزیره کیش برای مهمانان فراهم می‌کند.

یکی از مهمترین مزیت‌های هتل پانوراما موقعیت مکانی آن است. این هتل در مجاورت اسکله تفریحی و اکثر مراکز خرید کیش از جمله بازار مروارید، زیتون و مرکز تجاری کیش قرار گرفته و دسترسی شما را برای گردش و خرید وسایل مورد نیاز آسان می‌کند.

آدرس: جزیره کیش، میدان ساحل، ابتدای بلوار رودکی

 

شایگان

این هتل ۵ ستاره ۳ طبقه که در حوالی مراکز خرید پرطرفداری نظیر مراکز خرید پردیس ۱و۲ کیش، پانیذ و زیتون واقع شده است، با ۱۳۰ سوئیت و اتاق مجهز و زیبا به استقبال مسافران تور کیش می‌آید. این اقامتگاه، امکانات متعدد و کاملی از جمله ترانسفر فرودگاهی، وای فای رایگان، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، خدمات ماساژ و باشگاه بدنسازی را فراهم کرده و در عین حال به جاذبه‌هایی نظیر پارک مرجان‌ها، اسکله تفریحی و پارک دلفین‌ها دسترسی عالی دارد.

چشم اندازی زیبا از اتاق‌های هتل به خلیج فارس، لحظاتی شاعرانه را برای مخاطبان رقم می‌زند و در کنار اینها، رستوران دریایی شانی همراه با موسیقی زنده، کافه تراس دریا و باغ رستوران هتل، این ترکیب رویایی را کامل می‌کنند. در ضمن اگر با کودک خردسال سفر می‌کنید، باید بگوییم این اقامتگاه یک کلوپ بازی را مخصوص کودکان ارائه می‌دهد.

 

معرفی هتل ۵ ستاره میراژ در کیش

 آدرس: جزیره کیش، ابتدای بلوار رودکی، پشت بازار پانیذ

 

پارمیس

اگرچه نام هتل پارمیس کیش هنوز به اندازه سایر اقامتگاه‌های لوکس این جزیره آشنا نیست، اما باید گفت این هتل پنج ستاره از سال ۸۶ در زمینه هتلداری فعالیت می‌کند. هتل پارمیس کیش دارای 168 اتاق و سوئیت در 7 طبقه بوده و فضای سبز و باغ، اتاق کنفرانس، سالن اجتماعات، کرایه ماشین، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، مرکز تجاری، کافی نت، سالن بیلیارد، استخر سونا جکوزی و سالن ماساژ، خدمات خشکشویی و وای فای، نمونه‌هایی از امکانات و خدمات این هتل خاطره‌انگیز هستند.

بعلاوه باید گفت در این اقامتگاه، یک کافی شاپ و 4 رستوران درنظر گرفته شده‌اند و می‌توانید از انواع غذاهای ایرانی، فست فود، گیاهی و فرنگی بهره‌مند شوید. توصیه می‌کنیم برای چشیدن غذاهای محلی جزیره، از رستوران‌های اطراف هتل نظیر رستوران فودسان نیز دیدن کنید.

بعلاوه اگر از علاقمندان خرید هستید، می‌توانید به راحتی به اغلب مراکز خرید از جمله بازار پانیذ، مرجان، ونوس، مریم، پردیس ۱ و ۲ و هایپرمارکت دسترسی داشته باشید. بعلاوه باید گفت کارتینگ کیش و اسکله تفریحی نیز در نزدیکی هتل واقع شده‌اند و لحظات مفرحی را در سفر با تور کیش برای گردشگران به ارمغان می‌آورند.

آدرس: جزیره کیش، میدان پردیس، مقابل بازار پردیس

 

سورینت صدف کیش

این هتل ۴ ستاره مجلل، ۵۵ اتاق بزرگ و خانوادگی را در ۲ طبقه جای داده و به خصوص بسیار مناسب کسانی است که با فرزند خردسال سفر می‌کنند. اتاق‌ها مجهز به مینی بار، حمام اختصاصی، تلویزیون و سرویس بهداشتی فرنگی هستند و در ضمن اقامت برای کودکان زیر ۵ سال رایگان است.

در اینجا می توانید از طعم لذیذ نوشیدنی‌ها و غذاها در کافه و رستوران لذت ببرید و در عین حال به آسانی به برخی از مهمترین جاذبه‌های این جزیره از جمله سواحل کیش، شهر باستانی حریره، کشتی یونانی، مجموعه پارک دلفین‌ها، کاریز کیش، مراکز خرید کیش نظیر بازار مروارید، پردیس ۱ و ۲ و مرجان دسترسی داشته باشید. از مهمترین امکانات این اقامتگاه می‌توان به سرو صبحانه رایگان، وای فای، خدمات خشکشویی، آتلیه و سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد.

آدرس: جزیره کیش، میدان امیر کبیر

 

شایلی

اینجا یک هتل ۳ ستاره است که در سال ۱۳۸۵ با ۳۹ اتاق و سوئیت به روی علاقمندان گشوده شد و در حال حاضر با امکاناتی نظیر روم سرویس ۲۴ ساعته، رستوران، کافی شاپ، خدمات خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ اختصاصی و صندوق امانات به استقبال مهمانان می‌آید. گفتنی است قیمت‌ها، نسبت به کیفیت خدمات و امکانات بسیار مناسبند. در ضمن این اقامتگاه نزدیک به ساحل خلیج فارس و اسکله بزرگ کیش، شهر باستانی حریره، کاریز کیش، پارک دلفین، کشتی یونانی و هندورابی، رستوران کوه نور و مراکز خریدی همچون مریم ۲، ونوس، زیتون، مروارید،  واقع شده است.

 

ماه عسلی رویایی در بهترین هتل‌های کیش

آدرس: جزیره کیش، بلوار دریا، جنب هتل فلامینگو 

 

تماشا

این هتل آپارتمان ۲ ستاره ۶۲ اتاقه و ۳ طبقه که در سال ۱۳۷۷ در زمینی به مساحت ۷۰۰۰ متر مربع و در میدان امیرکبیر افتتاح گردید، بسیار نزدیک به ساحل خلیج فارس و مرکز تجاری کیش و رویا مال واقع شده است. این اقامتگاه خانوادگی که در شمار قدیمی‌ترین هتل‌های جزیره مطرح می‌شود،  در عین حال خدماتی باکیفیت را با قیمت‌هایی ارزان در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد که از آن جمله می‌توان به تهویه مطبوع، رستوران، کافی شاپ، صندوق امانات، وای فای، نمازخانه، پارکینگ اختصاصی، ترانسفر به بازار و تورهای گردش در جزیره اشاره کرد.

آدرس: جزیره کیش، میدان امیرکبیر

 

آنا

این هتل ۳ ستاره و ۲ طبقه با سال احداث ۱۳۷۷ نیز، جزو قدیمی‌ترین هتل‌های این جزیره محسوب می‌شود. در عین حال به دلیل دسترسی راحت به دانشگاه صنعتی شریف، مرکز خرید مروارید و زیتون، رستوران کوه نور و بلوار ساحل، مورد توجه ویژه گردشگران قرار می‌گیرد.

در اینجا ۶۸ اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی کامل و مناسب، حیاط  زیبا و سرسبز، ترانسفر فرودگاهی، صبحانه بوفه رایگان، روم سرویس، اقامت رایگان برای کودکان زیر ۵ سال، رستوران، کافی شاپ و پارکینگ اختصاصی به استقبال مهمانان می‌آیند و سفری خاطره انگیز را در سفر با تور کیش رقم می زنند. گفتنی است استعمال دخانیات در این اقامتگاه ممنوع است.

آدرس: جزیره کیش، میدان امیرکبیر، جنب پاساژ پارس نیک

 

مریم

این هتل، در شمار گران‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های جزیره کیش است. این اقامتگاه ۴ ستاره، از طراحی داخلی مدرن و معماری به سبک معماری اروپایی بروک برخوردار است. اتاق‌ها بزرگ و تمیز بوده، کارکنان مودب هستند و صبحانه نیز عالی است.

جالب است بدانید اینجا اولین هتل در سراسر ایران است که از فناوری BMS برخوردار است. بعلاوه مهمانان می‌توانند از استخر، باشگاه بیلیارد، سالن بدنسازی، سالن ماساژ و مرکز خرید هتل و همچنین پذیرایی ایرانی و صبحانه رایگان لذت ببرند. همچنین با اقامت در این هتل، می‌توانید به راحتی به برخی از بهترین جاذبه‌های گردشگری جزیره مانند اسکله تفریحی، مجموعه پارک دلفین‌ها، کاریز کیش و هندورابی دسترسی داشته باشید. یکی از ویژگی‌های بارز این هتل، نزدیکی آن به مراکز خرید اصلی مانند زیتون، مروارید، پردیس ۱ و ۲ می‌باشد.

آدرس: جزیره کیش، جزیره کیش، ضلع جنوب شرقی میدان امیر کبیر

 

جام جم

این هتل ۳ ستاره ۲ طبقه با ۴۹ اتاق عالی، دسترسی بی‌نظیری به مراکز تجاری جزیره از جمله هایپرمارکت، ونوس، مریم، مرکز تجاری کیش، زیتون، پانیذ، دیپلمات و مروارید داشته و در ضمن فاصله اندکی با جاذبه‌های تفریحی نظیر اسکله کیش دارد. گفتنی است قیمت‌ها به نسبت کیفیت خدمات، بسیار مناسب بوده و خصوصا این فضا بسیار مناسب اقامت‌های خانوادگی است. روم سرویس، فضای سبز، کافی شاپ، رستوران، تهویه مطبوع، تاکسی سرویس، صندوق امانات و خدمات خشکشویی، از جمله مهمترین امکانات این اقامتگاه زیبا محسوب می‌شوند.

 

گروه هتل‌های هلیا کیش

آدرس: جزیره کیش، میدان امیر کبیر، پشت دانشگاه صنعتی شریف، بلوار دریا

 

گامبرون

این هتل در میدان ساحل، در اسفند ۱۳۹۴ به بهره برداری رسید. این اقامتگاه، دارای دو ساختمان مسکونی با ۱۶۰ اتاق و سوئیت و کلیه امکانات رفاهی بوده و می‌توانید از بین گزینه های دو تخته، سه تخته، چهار تخته، سوئیت یک خوابه و سوئیت رویال دو خوابه، موردی دلخواه را برای اقامت انتخاب نمایید.

این هتل  در عین حال با اینترنت پرسرعت، خدمات خشکشویی، سالن بدنسازی، سالن ماساژ، تاکسی سرویس، دستگاه خودپرداز، خدمت اتاق، فضای سبز، زمین تنیس، کتابخانه استخر روباز، سونا و جکوزی به استقبال مهمانان می‌آیند. بعلاوه می‌توانید برای شکم گردی، از غذاهای لذیذ و خدمات عالی رستوران هتل بهره مند شوید. گفتنی است این اقامتگاه به دیدنی‌های جزیره از جمله خلیج فارس و مراکز خریدی نظیر مریم، ونوس و مروارید دسترسی عالی و آسانی دارد.

آدرس: جزیره کیش، بلوار ساحل، خیابان لپ پرتو

 

کوروش

هتل ۵ ستاره کوروش کیش نیز با وجود امکانات رفاهی کامل از جمله آتلیه عکاسی، استخر، سونا، جکوزی، فروشگاه، کافی شاپ و رستوران، پارکینگ اختصاصی، سالن اجتماعات، صندوق امانات و وای فای رایگان، ترانسفر فرودگاهی، خدمات خشکشویی و غیره، اقامتی به یادماندنی را از سفر با تور کیش رقم می‌زند و با بنای ۱۶ طبقه و ۱۹۸ اتاق و سوئیت به استقبال مهمانان می‌آید.

بعلاوه برخی از اتاق‌ها دارای چشم اندازی شگفت انگیز به منظره زیبای دریا هستند. جالب است بدانید که این هتل، اولین هتلی در خاورمیانه است که از انرژی خورشیدی بهره می‌گیرد. و اما به لحاظ دسترسی‌ها باید گفت این اقامتگاه، نزدیک به ساحل خلیج فارس و مراکز خرید محبوب جزیره از جمله مرکز تجاری کیش، رویا مال، پردیس ۱ و ۲ و زیتون واقع شده است.

 

اقامتی خاطره‌انگیز در هتل داریوش کیش

آدرس: جزیره کیش، میدان پردیس

 

پارمیدا

و در نهایت سری می‌زنیم به هتل ۴ ستاره پارمیدا که در سال ۱۳۹۳، با ۸۱ اتاق و سوئیت مجهز و در ۴ طبقه افتتاح گردید. جالب است بدانید این ملک، در کنار مرکز تجاری کیش قرار گرفته و از این جهت بسیار مناسب اقامت عاشقان خرید است. بعلاوه دسترسی عالی به سایر جاذبه‌ها دارد که از آن جمله می‌توان به پیست کارتینگ، اسکله تفریحی، بولینگ مریم، مراکز خرید زیتون، رویا مال، پانیذ و هایپرمارکت اشاره کرد. در انتها پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با سایر گزینه‌های اقامتی مناسب در این جزیره، مقاله اقامتی جذاب در هتل‌های ساحلی کیش را نیز مطالعه کنید.

آدرس: جزیره کیش، خیابان رودکی، جنب ساختمان دیپلمات

۲۵ دی ۱۴۰۰

نظرات کاربران