معرفی هتل ۵ ستاره میراژ در کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
معرفی هتل ۵ ستاره میراژ در کیش

وجود هتل‌های ۵ ستاره در کیش یکی از مشخصه‌های مهم در این جزیره‌ است که این امکان را به شما می‌دهد تا در یک اقامتگاه مجلل و شیک، روزهای سفر خود به جزیره‌ی زیبای کیش را سر کنید. همین امر باعث شده تا ما گاه و بی‌گاه این هتل‌های جذاب را در مقتدرسیر تابان به شما معرفی کنیم، هتل‌هایی که شما در تور کیش می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. امروز هم به سراغ یکی از همین هتل‌ها با نام میراژ رفته‌ایم که از جمله هتل‌های نوساز و بسیار عالی در جزیره محسوب می‌شود.

 

کوتاه درباره هتل ۵ ستاره میراژ در کیش

هتل ۵ ستاره میراژ از جمله هتل‌های نوساز کیش است که ساخت آن به سال ۱۳۹۷ بر می‌گردد. بنای هتل بسیار زیباست و که به صورت مثلثی ساخته شده و یک فضای سبز زیبا نیز در اطرافش دارد. طراحی داخلی بنا حتی از نمای منحصر به فرد خارجی آن نیز زیباتر بوده و یک تجمل خاص در آن استفاده شده که کاملا چشم‌گیر است. این را در همان بدو ورود و از چهل‌چراغ فوق‌العاده، گل‌های طبیعی به کار رفته روی میزها و نقاشی‌های زیبایی که در لابی می‌بینید، کاملا درک خواهید کرد.

این هتل در جوار بلوار دریا واقع شده که یکی از بهترین جاها برای اقامت در کیش است و شما می‌توانید در اتاق‌های رو به دریا، نمایی زیبا از خلیج فارس را مشاهده کنید. با توجه به این که بنای ساختمان در ۸ طبقه ساخته شده، این نما در طبقات بالایی، بسیار چشم نواز و فوق‌‌العاده خواهد بود و شما را شیفته خود خواهد کرد. البته کمی می‌توان از ظاهر خیلی ساده‌ی اتاق‌ها ایراد گرفت که به کلیت طراحی داخلی هتل میراژ نمی‌خورد، اما با این حال همین سادگی نیز از نظر بسیاری، یک ویژگی خوب محسوب می‌شود.

 

هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی در کیش

اتاق‌ها و سوییت‌ها

هتل میراژ کیش در مجموع ۱۷۸ اتاق و سوییت دارد که همانطور که گفتیم، نمای زیبای دریا از جمله ویژگی‌ مهم آن‌هاست. اما از نظر امکانات رفاهی بسیاری چیزها به بهترین شکل برای مهمانان تور کیش وجود دارد. از جمله این امکانات می‌توان به سرویس بهداشتی بسیار خوب، سرویس مبلمان شیک، گاو صندوق، تلویزیون ماهواره‌ای و IPTV، خدمات ۲۴ ساعته، چای ساز، بالکن، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت رایگان اشاره کرد.

در زمینه‌ی انتخاب اتاق یا سوییت نیز، انتخاب‌های بسیار زیادی دارید. از اتاق‌ها و سوییت‌های دو نفره تا سوییت‌های چهار نفره بزرگ، این مکان برای اقامت زوج‌ها و خانواده‌ها کاملا مناسب هستند. همچنین سوییت‌های کابانا دو نفره نیز هستند که در محوطه هتل واقع شده و اگر چه نمای دریا را برایتان به ارمغان نمی‌آورند، اما محیطی خصوصی‌تر دارند. قیمت اجاره اتاق‌ها و سوییت‌ها نیز از ۱ میلیون و پانصد هزار تومان بدون تخفیف آغاز می‌شود (تخفیف‌ها در حال حاضر این قیمت پایه را تا یک میلیون و صد هزار تومان نیز کم کرده‌اند) و قیمت سوییت‌ها و اتاق‌های بزرگ‌تر تا بالای دو میلیون تومان خواهد بود.

 

معرفی شهر باستانی حریره در کیش

امکانات تفریحی و رفاهی هتل ۵ ستاره میراژ در کیش

هتل میراژ کیش امکانات تفریحی خیلی زیادی ندارد، اما فضای باز و سرسبز هتل باعث می‌شود تا بتوانید ساعاتی از وقت خالی خود را به خوبی در خود هتل بگذرانید. با این حال وجود یک استخر سرپوشیده‌ در فضای داخلی هتل، سونا، جکوزی و سالن بیلیارد، ساعات مختلف روز در دسترس شماست تا بتوانید در آن‌ها به تفریح بپردازید. در فضای بیرونی هتل نیز آلاچیق‌هایی در نظر گرفته شده که به رایگان در اختیار مسافران هتل قرار می‌گیرد.

یک رستوران اختصاصی برای هتل در نظر گرفته شده که هم برای سرو صبحانه و هم دیگر وعده‌های غذایی در نظر گرفته شده و انواع غذاهای ایرانی و خارجی در آن سرو می‌شود. فضای داخلی رستوران بسیار زیبا و شیک است و کیفیت غذاها نیز خوب خواهد بود.

نکات مختلف درباره هتل میراژ کیش

  • برنامه‌های هنری مختلف و همچنین موسیقی زنده در روزهای مختلف برای مسافران در نظر گرفته شده است
  • فاصله‌ی هتل تا یکی از سواحل بسیار خوب کیش، خیلی کم بوده و پیاده می‌توانید به این محل بروید
  • بعضی مسافران هتل در شبکه‌های اجتماعی گفته‌اند که کیفیت اینترنت در فضای هتل آنگونه که باید و شاید خوب نیست
  • برنامه‌های فرهنگی در زمان‌های مختلف سال در فضای هتل برگزار می‌شود
  • سرویس رایگان رفت و آمد در هتل در نظر گرفته شده که البته شامل رفت و آمد به بازارها و مراکز خرید کیش نیست
  • صبحانه ارائه شده برای هتل کامل و بسیار خوب است

 

در سفر به کیش چه لباسی بپوشیم؟

۲۶ فروردین ۱۴۰۰

نظرات کاربران