معرفی بهترین هتل‌های ۳ ستاره کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
معرفی بهترین هتل‌های ۳ ستاره کیش

تور کیش یکی از گزینه‌های پرطرفدار در بین مقصدهای گردشگری داخلی است. به طوری که معمولا افرادی که به دنبال سفر لوکس هستند آن را انتخاب می‌کنند. در این میان افرادی نیز هستند که دوست دارند به جزیره کیش سفر کنند و از تفریحات آن بهره‌مند شوند ولی هزینه‌های بالای اقامت آن‌ها را منصرف می‌کند. سخن ما در این مقاله با این دسته از افراد است. چرا که معرفی بهترین هتل‌های ۳ ستاره کیش را هدف قرار داده‌ایم. با ما باشید تا با این هتل‌ها آشنا شوید.

 

هتل آریان کیش

اولین موردی که در معرفی بهترین هتل‌های ۳ ستاره کیش می‌توان اشاره کرد هتل آریان کیش است. این هتل با اینکه ده‌ها سال از افتتاح آن می‌گذرد به دلیل بهره‌مندی از موقعیت مکانی خوب مورد پسند اکثر گردشگران بوده است. از جمله مزیت‌های اقامت در آن می‌توان به فاصله نزدیکش به بازار مروارید و برخی از جاذبه‌های گردشگری کیش پرداخت. همچنین تنها به چند دقیقه پیاده‌روی کوتاه می‌توانید خود را به یکی از سواحل خلیج فارس برسانید. داشتن رستورانی با غذاهای باکیفیت، سرو صبحانه، امکان کرایه دوچرخه و موتور از دیگر نکات مثبت هتل آریان کیش است.

هتل آرامیس کیش

اگر اهل خرید هستید و در عین حال به دنبال یکی از بهترین هتل‌های ۳ ستاره کیش می‌گردید هتل آرامیس کیش را به شما عزیزان پیشنهاد می‌دهیم. چرا که می‌توانید به راحتی به مراکز خرید پردیس یک و دو و ... دسترسی پیدا کنید. این هتل با داشتن ۶۴ اتاق تمیز و راحت و پرسنلی مجرب شما را در داشتن سفری به یاد ماندنی همراهی خواهد کرد. نکته جالب هتل آرامیس کیش برخورداری از دو رستوران با سبک‌های متفاوت است. به طوری که یکی از آن‌ها به سبک معماری صفویه بنا شده و انواع غذاهای سنتی را سرو می‌کند. رستوران دیگر خانه اسپاگتی، نام داشته و منویی از غذاهای لذیذ ایتالیایی را به مشتریان خود عرضه می‌کند.

 

لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل‌های کیش

هتل پارسیان کیش

یکی دیگر از بهترین هتل‌های ۳ ستاره کیش هتل پارسیان کیش نام دارد. این هتل با داشتن قدمتی زیاد در صنعت گردشگری و هتل‌داری توانسته رضایت بسیاری از توریست‌ها را به دست آورد. هتل پارسیان کیش در فاصله کمی از جاذبه‌های گردشگری کیش، مراکز تجاری و تفریحی و همچنین فرودگاه واقع شده است. علاوه بر آن اسکله تفریحی کیش در همین حوالی قرار دارد و شما بدون صرف هزینه و زمان زیاد می‌توانید به سراغ تفریحات آبی در جزیره کیش بروید. برخورد عالی کادر هتل و سرویس‌دهی منظم و بی‌عیب از دیگر نکات مثبتی است که در این اقامتگاه می‌توانید مشاهده کنید.

هتل پارس نیک کیش

در بین سایر هتل‌های ۳ ستاره قدیمی نام برده شده در بالا هتل پارس نیک کیش وجود دارد که دارای ساختمانی جدیدتر و امکاناتی مدرن و به روز می‌باشد. اگر الویت اول شما در انتخاب هتل مناسب هزینه پایین در کنار خدمات باکیفیت است هرگز نباید اقامت در این هتل را از دست دهید. علاوه بر آن هتل پارس نیک کیش دارای رستوران و کافی شاپی دنج و آرام بوده و برای کسانی که از شلوغی شهر و مشغله کاری زیاد فرار کرده‌اند مکانی ایده‌آل است.

 

درباره هتل شایگان کیش چه می‌دانید؟

هتل تماشا کیش

اگر بیشتر از هر چیز دیگری به فکر بودجه و جیب خود هستید ولی از طرفی دیگر دوست ندارید فرصت سفر با تور کیش را از دست دهید هتل تماشا کیش را معرفی می‌کنیم. این هتل یکی از ارزان‌ترین و بهترین هتل‌های ۳ ستاره در کیش محسوب می‌شود. به طوری که با داشتن ۶۰ اتاق با ظرفیت‌های بالا در تمامی فصل‌های سال اتاق خالی برای عرضه کردن به مشتریان خود دارد. اگر قصد دارید تا به صورت گروهی به جزیره زیبای کیش سفر کنید این هتل گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. چرا که برخی از اتاق‌ها پنج تخته بوده و امکان اضافه کردن یک تخت اضافه را نیز دارند. از طرفی دیگر هتل تماشا از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است. چرا که به راحتی می‌توانید به بهترین مراکز خرید و سواحل تفریحی کیش دسترسی پیدا کنید. از دیگر مزیت‌های اقامت در این هتل می‌توان به ترانسفر فرودگاهی و گشت درون شهری، ارائه بلیط ورودی به پارک دلفین‌ها با پرداخت نصف قیمت، اینترنت بی سیم و غیره اشاره کرد. همچنین در طول اقامت در این هتل مشکل انتخاب رستوران نخواهید داشت. چرا که خود هتل دارای رستورانی خوب با غذاهای باکیفیت است.

 

اقامتی جذاب در هتل‌های ساحلی کیش

۱۹ آبان ۱۳۹۹ (به‌روز رسانی شده در: 29 خرداد 1400)

نظرات کاربران