معرفی بهترین کشتی‌های تفریحی کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
معرفی بهترین کشتی‌های تفریحی کیش

وقتی به جزیره‌ی زیبایی همچون کیش سفر می‌کنید، حتما باید به یک گردش دریایی جذاب نیز بروید. خلیج فارس زیبایی کم‌نظیری دارد که ندیدن آن از زاویه‌ی درون آب می‌تواند سفر شما را به شکلی که باید کامل نکند. برای این کار می‌توانید از انواع کشتی‌های تفریحی در کیش که در این جزیره وجود دارند استفاده کنید. کشتی‌هایی که عموما قیمت خیلی بالایی ندارند و برای چند ساعت شما را به دل دریا خواهند برد. در سفر با تور کیش از دریا و کشتی سواری لذت ببرید و بهترین خاطرات را همراه خود به خانه ببرید.

 

کشتی تفریحی نوید دریا کیش

یکی از محبوب‌ترین کشتی‌های تفریحی کیش که به خاطر داشتن سالن‌های مختلف، کافی شاپ و همچنین برنامه‌های تفریحی مختلف که در آن برگزار می‌شود، معروف است. این کشتی تفریحی برای شما برنامه موسیقی زنده تدارک می‌بینید و هنرمندان مختلفی در آن به اجرا می‌پردازند. کل برنامه‌ی هر سانس کشتی تفریحی نوید ۲ ساعت است که در ساعت‌های مختلف در طول روز انجام می‌شود. فراموش نکنید که سانس‌های شب به همراه شام خواهد بود.

 

برترین سواحل و پارک‌های ساحلی کیش

قیمت: ۸۵ تا ۱۰۰ هزار تومان

کشتی تفریحی اوستا

کشتی تفریحی اوستا یکی از بزرگ‌ترین کشتی‌های تفریحی در جزیره است که در سانس‌های شبانه مسافران خود را سوار می‌کند. این کشتی دارای یک رستوران بزرگ است که مسافران در هنگام صرف شام، جنگ‌های شبانه و مفرح را تماشا خواهند کرد. موسیقی زنده، شام با کیفیت و عرشه‌ی زیبا برای تماشای منظره‌ی دریا، از امکاناتی است که این کشتی تفریحی در اختیار شما می‌گذارد. پس برای داشتن تفریحات شبانه در کیش این کشتی گزینه هیجان انگیزی برای شما خواهد بود.

۱۳۰ تا ۱۵۰ هزار تومان

 

کشتی تفریحی آرتمیس

برای کسانی که می‌خواهند به دیدن جزیره مرجانی کیش بروند، کشتی تفریحی آرتمیس گزینه‌ای ایده آل است. این کشتی در دو سانس مسافران خود را به گشتی دو ساعته دور این جزیره می‌برد و شما می‌توانید همراه مراسمی شاد و موزیک زنده و پذیرایی شام، از مناظر زیبایی که می‌بینید نیز لذت ببرید. این کشتی عرشه‌ای بزرگ دارد که می‌توانید روی آن به راحتی قدم بزنید و نمایی ۳۶۰ درجه از دریا را مشاهده کنید.

 

معرفی اولین هتل دریایی ایران در کیش

۷۰ تا ۱۰۰ هزار تومان

 

کشتی تفریحی گوهر

کشتی تفریحی گوهر یکی از مجلل‌ترین و به روزترین کشتی‌های تفریحی است که در کیش فعالیت می‌کند. این کشتی یک رستوران بزرگ و زیبا دارد و هنگام صرف شام برای شما برنامه‌هی تفریحی تدارک دیده می‌شود. گردش‌های دریایی با کشتی تفریحی تفریحی گوهر نیز دو ساعته است و موسیقی زنده حرفه‌ای نیز در مسیر برای شما نواخته می‌شود.

۵۵ تا ۶۵ هزار تومان

 

کشتی‌ها و قایق‌های آکواریومی کف شیشه‌ای

در این مورد چندین کشتی و قایق مختلف هستند که می‌توانید سوار آن‌ها شوید. کف این کشتی‌ها یک بخش کاملا شیشه‌ای دارد که می‌توانید از آن‌ها زیر آب را تماشا کنید. با توجه به بستر مرجانی اطراف خلیج فارس و وجود آبزیان زیبایی که در این بستر زندگی می‌کنند، سوار شدن بر روی این کشتی‌ها و دیدن از این زیبایی‌ها، یک فعالیت خانوادگی و بسیار لذت‌بخش خواهد بود. این کشتی‌ها خیلی لوکس نیستند و گشت دریایی با آن‌ها حدود دو ساعت طول می‌کشد که بخشی از آن، صرف رفتن و رسیدن به جاهایی هست که بهترین نمای زیر آب را داشته باشد.

 

معرفی مکان‌های تفریحی در کیش

از ۳۵ هزار تومان

 

کشتی تفریحی دنا

کشتی تفریحی دنا، یکی دیگر از بهترین و مدرن‌ترین کشتی‌های تفریحی است که در کیش فعالیت می‌کند. کشتی چهار ستاره‌ی بسیار جذابی که سه طبقه دارد و در سالن VIP آن، هنرمندان مختلفی به اجرای زنده‌ی پیانو می‌پردازند. بسته به ساعتی که با این کشتی به دریا می‌روید، شام یا نهار برایتان پذیرایی خواهد شد و مثل دیگر کشتی‌های تفریحی کیش، گردش شما دو ساعت به طول می‌انجامد. اگر چه دنا جزو کشتی‌های نسبتا گران کیش به حساب می‌آید، اما استفاده از کافی‌شاپ و تیم عکاسی حرفه‌ای روی کشتی رایگان خواهد بود و شما می‌توانید از روی عرشه نیز، منظره‌ی زیبای خلیج فارس را ببینید.

۸۰ تا ۱۲۰ هزار تومان

 

قایق‌های بادبانی

آخرین پیشنهاد ما به شما، یک انتخاب متفاوت خواهد بود. قایق‌های بادبانی تفریحی زیادی در کیش هستند که می‌توانید ۳۰ دقیقه سواری بر روی آن‌ها را تجربه کنید. این قایق‌ها تنها برای افراد بالای ۱۸ سال در نظر گرفته شده است و این گردش ۳۰ دقیقه‌ای هزینه‌ی نسبتا زیادی نیز برایتان خواهند داشت.

 

معرفی هتل مارینا پارک کیش

۹۰ تا ۱۰۰ هزار تومان

۰۹ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران