بهترین هتل‌ های کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
بهترین هتل‌ های کیش

اگر قصد سفر به یک مقصد ساحلی خارجی را دارید اما بودجه‌تان اجازه چنین سفری را نمی‌دهد، برنامه‌ریزی برای سفر به جزیره کیش گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود. این جزیره زیبا دارای حس و حالی کاملا متفاوت با دیگر مقاصد گردشگری داخلی بوده و تجربه یک سفر بی‌نظیر را برای علاقه‌مندان رقم خواهد زد. البته که در این میان اقامت در یک هتل ایده‌آل و مناسب نیز کیفیت سفر شما را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار خواهد داد. از همین رو مطالب این مقاله را به معرفی بهترین هتل های کیش اختصاص داده‌ایم. کیش دارای هتل‌های متنوع بسیار زیادی بوده که اغلب آن‌ها امکاناتی لوکس و راحت را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهند. برای آشنایی با آن‌ها تا پایان این نوشته همراه ما باشید.

 

۱۰ هتل برتر کیش، معروف‌ترین هتل‌ها برای اقامتی به یادماندنی

تبدیل شدن جزیره کیش به یک مقصد توریستی پرطرفدار داخلی باعث شده در طول سال‌ها شاهد تاسیس هتل‌های متنوع بسیاری در آن باشیم. از آنجایی که هتل‌های کیش در رقابت سختی با یکدیگر هستند اغلب آن‌ها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و سعی در ارائه بهترین خدمات به مسافرانشان دارند. همین موضوع باعث شده تا تصمیم‌گیری برای مسافران تور کیش در انتخاب هتل مناسب کمی دشوار باشد. در حالت کلی با توجه به نظرات مسافران از جمله بهترین هتل های کیش عبارتند از:

۱. هتل ترنج کیش

خاص‌ترین و لوکس‌ترین هتلی که در جزیره زیبای کیش می‌‌توان پیدا کرد، هتل ترنج کیش نام دارد. این اقامتگاه منحصر به فرد در دسته هتل‌های ۵ ستاره جزیره قرار داشته و اولین فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ آغاز کرده است. از ویژگی‌ قابل توجه ترنج که آن را در دسته بهترین هتل های کیش قرار داده، طراحی زیبای آن است. به این صورت که اتاق‌های این مجموعه با الهام از هتل‌های بالی بر روی آب‌های خلیج فارس قرار گرفته و دارای کف شیشه‌ای هستند که در طول اقامت خود در اتاق می‌توانید از تماشای حیات زیر آب لذت ببرید. این اتاق‌ها به شکلی کاملا خلاقانه بر روی آب واقع شده‌اند که اگر از بالا به آن‌ها نگاه کنیم در کنار هم شکل بوته جوقه دارند. همچنین هتل ترنج کیش دارای محیطی کاملا آرام و دنج بوده و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای زوج‌هایی است که دوست دارند یک ماه عسل رمانتیک در کیش را تجربه کنند. در مجموعه هتل ترنج از ۱۰۰ سوئیت با ظرفیت‌های ۲، ۴ و ۶ نفره تشکیل شده‌اند. همه این اتاق‌ها دارای بالکن اختصاصی بوده و زیباترین چشم‌انداز را از غروب آفتاب بر فراز خلیج فارس به نمایش می‌گذارند.

  • آدرس: کیش، جاده جهان، بعد از میدان جاسک، هتل ترنج

عکس: 20gasht.com

 

۲. هتل فلامینگو کیش

مورد بعدی از بهترین هتل های کیش، هتل فلامینگو کیش نام دارد. این اقامتگاه جز هتل‌های ۴ ستاره جزیره به شمار می‌آید که امکانات کامل رفاهی و اقامتی را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. هتل فلامینگو کیش از جمله هتل‌های قدیمی جزیره محسوب می‌شود که در سال ۱۳۷۶ به بهره‌برداری رسیده و بارها مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل دارای مساحتی بیش از ۲۴ هزار متر مربع بوده و از مزایای اقامت در آن می‌توان به دسترسی آسان به بهترین مراکز خرید کیش مثل مروارید، ونوس، پانیز، زیتون و همچنین جاذبه‌های گردشگری کیش اشاره کرد. علاوه بر موارد فوق به دلیل موقعیت عالی هتل فلامینگو که در نزدیکی اسکله تفریحی کیش قرار دارد، علاقه‌مندان می‌توانند به راحتی از تفریحات آبی کیش بهره برده و لحظات خوشی را برای خود رقم بزنند.

  • آدرس: میدان امیر کبیر، بلوار دریا هتل فلامینگو

 

حیات وحش کیش را بیشتر بشناسید

عکس: alibaba.ir

 

۳. هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش با فضایی زیبا و سرسبز و چشم‌اندازی تماشایی از آب‌های خلیج فارس توانسته در دسته بهترین هتل های کیش قرار بگیرد. این اقامتگاه ۵ ستاره دارای فضایی با وسعت بیش از ۱۰ هکتار بوده اولین بار در سال ۱۳۸۹ افتتاح شده است. هتل مارینا پارک کیش در کنار خدمات عالی از موقعیت مکانی مناسبی نیز برای توریست‌ها برخوردار بوده و امکان دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری کیش از قبیل پارک دلفین‌ها، پارک ساحلی مرجان، باغ پرندگان و آکواریوم کیش را ممکن می‌سازد. علاوه بر این موارد هتل مارینا پارک کیش تمامی امکاناتی که از یک هتل ۵ ستاره انتظار می‌رود را در خود جای داده و اقامتی به یادماندنی را برای مسافران خود رقم می‌زند.

  • آدرس: بلوار مرجان، جنب برج‌های دوقلو، هتل مارینا کیش

عکس: hamkooch.com

 

۴. هتل داریوش کیش

از دیگر مواردی که می‌توان به عنوان یکی از بهترین هتل های کیش معرفی کرد، هتل داریوش نام دارد. هتل داریوش کیش یک هتل ۵ ستاره لاکچری در جزیره است که از چهار طبقه تشکیل شده و در هر گوشه کنار آن از المان‌های الهام گرفته از شکوه ایران باستان استفاده کرده‌اند. بنابراین اقامت در این مکان نه تنها راحت و همراه با خدمات درجه یک خواهد بود، بلکه فرصت لذت بردن از تماشای نمادهای ایرانی را نیز به مسافران خود خواهد داد. در کنار این موارد از دیگر مزایای هتل داریوش کیش می‌توان به قرار گرفتن آن در نزدیکی شهر باستانی حریره کیش، آب انبار تاریخی، آکواریوم کیش و ... اشاره کرد.

  • آدرس: میدان داریوش، هتل داریوش کیش

 

بهترین رستوران‌های غذاهای محلی کیش

 عکس: eligasht.com

 

۵. هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش از دیگر هتل‌های پرطرفدار در بین مسافران تور کیش است که از استانداردهای یک هتل ۵ ستاره برخوردار بوده و از همین رو توانسته در دسته بهترین هتل های کیش قرار بگیرد. این هتل همه چیز تمام با وسعت ۱۵ هزار متر مربع در سال ۱۳۸۱ اولین فعالیت‌های خود را آغاز کرده و از امتیازهای آن می‌توان به قرار گرفتن در نزدیکی مرکز خرید پانیذ و مرکز خرید پردیس ۱ و ۲ اشاره کرد. همچنین مسافران می‌توانند به با پیمودن مسافت کوتاه به بازدید از ساحل مرجان کیش، پارک دلفین و پیست کارتینگ و ساحل بانوان نیز بروند.

آدرس: ابتدای بلوار رودکی، هتل شایگان

 عکس: shayganhotel.ir

 

۶. هتل شایان کیش

هتل شایان کیش با امکانات یک اقامتگاه ۵ ستاره از قدیمی‌ترین هتل‌های کیش به شمار می‌آید که از سال ۱۳۵۱ در خدمت مسافران این جزیره زیبا بوده و در سایه خدمات عالی و باکیفیت خود توانسته مورد توریست‌ها قرار بگیرد. این هتل دوست داشتنی از ۱۹۵ هتل متفاوت، سوئیت‌های ساحلی، سوئیت‌های معمولی و رویال، دوبلکس‌های لاکچری و اتاق‌هایی با چشم‌انداز دریا تشکیل شده است. این مجموعه همه چیز تمام در روبروی بزرگترین اسکله تفریحی کیش قرار گرفته و در نتیجه برای توریست‌هایی که عاشق تفریحات آبی کیش هستند در سفر به جزیره بهترین انتخاب خواهد بود.

  • آدرس: میدان ساحل، روبروی اسکله تفریحی کیش، هتل شایان

عکس: snn.ir

 

۷. هتل سورینت مریم

هتل سورینت مریم کیش که در گذشته با نام هتل مریم یک اقامتگاه ۴ ستاره معمولی بود که امروزه با پیوستن به گروه‌ هتل‌های سورینت با این نام شناخته می‌شود. بعد از این اتفاق هتل به کلی مورد بازسازی قرار گرفته و با مساحتی بیش از ۷۰۰۰ متر مربع توانسته در میان بهترین هتل های کیش معرفی شود. هتل سورینت مریم دارای طراحی به سبک معماری اروپایی بروک بوده و از اتاق‌های بسیار شیک و راحتی تشکیل شده است. از ویژگی‌های قابل توجه آن می‌توان به فناوری BMS در اتاق‌ها اشاره کرد. به این معنا که تمامی تجهیزات الکترونیکی اتاق‌ها به محض ورود مسافر به اتاق به صورت خودکار روشن می‌شوند. این هتل دارای اتاق‌هایی با چشم‌انداز دریا بوده که در صورت تمایل می‌توانید یکی از آن‌ها را برای اقامت خود انتخاب کنید.

  • آدرس: شهرک صدف، ضلع جنوب شرقی میدان امیرکبیر، روبروی شهربازی، هتل سورینت مریم کیش

 

تجربه پدل بورد در کیش

عکس: yejayekhoob.com

 

۸. هتل کوروش کیش

هتل کوروش کیش با استانداردهای یک هتل ۵ ستاره از دیگر مواردی است که نمی‌توان از معرفی آن به عنوان یکی از بهترین هتل های کیش صرف نظر کرد. این هتل دوست داشتنی و مدرن از ۱۶ طبقه تشکیل شده و جز هتل‌های تازه تاسیس به شمار می‌آید. به طوری که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ آغاز کرده و دارای محیطی فوق‌العاده تمیز و زیبا است که اغلب اتاق‌های آن منظره‌ای رو به دریا داشته و انرژی تجهیزات برقی آن از انرژی خورشیدی تامین می‌شود.

  • آدرس: میدان پردیس، هتل کوروش کیش

عکس: ilna.ir

 

۹. هتل پانوراما کیش

اگر دوست دارید در یک هتل نوساز با طراحی مدرن و امکانات رفاهی عالی در سفر به جزیره کیش اقامت کنید، قطعا هتل پانوراما کیش جز انتخاب‌های مناسب برای شما خواهد بود. این هتل بی‌نظیر از سال ۱۳۹۸ شروع به فعالیت در صنعت هتل‌داری کرده و با ۲۶۷ اتاق در ۱۵ طبقه توانسته به یکی از بهترین هتل های کیش تبدیل شود. در کنار تمامی امکاناتی که از یک هتل ۵ ستاره استاندارد مثل دسترسی آسان به ساحل، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان در لابی، استخر و سونا و جکوزی، آتلیه، رستوران و کافی شاپ و ... انتظار می‌رود، از امتیازهای دیگر این مجموعه می‌توان به موقعیت مکانی عالی آن اشاره کرد که مسافران فرصت دسترسی آسان به مراکز خرید کیش و جاذبه‌های گردشگری کیش را خواهند داشت.

  • آدرس: میدان ساحل، ابتدای بلوار رودکی، هتل پانوراما کیش

 عکس: alibaba.ir

 

۱۰. هتل بین‌المللی کیش

آخرین مورد از بهترین هتل های کیش که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم، هتل بین‌المللی کیش است. این هتل زیبا و شیک از ۱۳ طبقه و ۳۴۲ اتاق تشکیل شده و جز اقامتگاه‌های نسبتا جدید محسوب می‌شود که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرده است. مثل نامی که این هتل دارد، مسافران شاهد ارائه خدمات بین‌المللی در آن خواهند بود که در کنار پرسنل حرفه‌ای و صمیمی و فضای دوست داشتنی توانسته به یکی از پیشنهادهای اول آژانس‌های مسافرتی در زمینه برگزاری تورهای کیش تبدیل شود.

  • آدرس: تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا، هتل بین المللی کیش

 

خاص‌ترین صنایع دستی و سوغاتی‌های کیش

عکس: yejayekhoob.com

 

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ (به‌روز رسانی شده در: 18 دی 1402)

نظرات کاربران