غذای ایتالیایی در بهترین رستوران‌های کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
غذای ایتالیایی در بهترین رستوران‌های کیش

شهرهای توریستی در کنار جاذبه‌های گردشگری، باید بیشترین رستوران‌ها را داشته باشند. و جزیره کیش نیز بعنوان یکی از مقاصد مورد علاقه گردشگران که سالانه بیش از یک میلیون نفر از ایرانیان و مسافران خارجی را شیفته خود می‌نماید، از این قاعده مستثنی نیست. در واقع در طی سالیان، غذاکده‌های رنگارنگی برای پذیرایی از مسافران مشتاق در این خطه شکل گرفته‌اند که تمام ذائقه‌ها و بودجه‌ها را پوشش می‌دهند. مقاله ۱۰ رستوران کیش برای داشتن لحظه‌های خاطره‌انگیز از سفر، می‌تواند اطلاعات ارزشمندی در این رابطه در اختیارتان قرار دهد.

و اما اگر مشخصا به دنبال تجربه غذاهای بین‌المللی در سفر با تور کیش هستید، پیشنهاد می‌کنیم در این مقاله ما را همراهی کنید تا سری بزنیم بهترین غذاکده‌های کیش برای صرف غذاهای ایتالیایی.

 

رویال استار

این رستوران انواع غذاهای ایتالیایی، استیک، غذاهای دریایی و خاورمیانه ای را سرو می‌کند و نهار و شامی درجه یک را به مشتریان ارائه می‌دهد. رویال استار که یکی از بهترین رستوران‌های جزیره کیش به شمار می‌آید از خدماتی عالی، پرسنلی حرفه‌ای، قیمت‌هایی مناسب، دکوراسیونی جالب و فضایی دنج و راحت برخوردار است. در ضمن از جاذبه‌های نزدیک به این رستوران می‌توان به مرکز خرید مروارید، کارتینگ کیش، پارک شهر کیش و مجتمع توریستی پنگوئن اشاره کرد.

آدرس: کیش، بلوار صدف، فاز 1، ساختمان بساک، طبقه 3

 

لیو

پس از گشت و گذاری خاطره انگیز در بازار بین المللی زیتون، پیشنهاد می‌کنیم سری به این رستوران بزنید و خستگی گردش را از تن به در کنید. این رستوران انواع غذاهای ایتالیایی از جمله پیتزا، پاستا و نوشیدنی‌ها و سالادها را با کیفیتی عالی و قیمت‌هایی مناسب ارائه می‌دهد و همچنین فضایی خاطره‌انگیز را در سفر با تور کیش به گردشگران هدیه می‌دهد.

 

معرفی ارزان‌ترین رستوران‌های کیش

آدرس: جزیره کیش، میدان امیرکبیر، خیابان کوشا

 

کافه مارینا پارک

این کافه رستوران، در هتل مارینا پارک واقع شده و فضایی آرامش بخش در این جزیره به شمار می‌آید. در اینجا انواع غذاهای ایتالیایی و فست فود سرو می‌شوند و نوشیدنی‌های سرد، کیک‌های لذیذ و قهوه که به صورت حرفه‌ای تهیه می‌شود، لذت بودن در این کافه رستوران را کامل می‌کنند.

آدرس: جزیره کیش، بلوار مرجان

 

فودلند

در حالی که بسیاری از رستوران‌های کیش فوق العاده گران و البته شلوغ هستند این مکان متفاوت، بسیار تمیز و مدرن بوده و  فضایی دنج و آرامش بخش را برای خورد و خوراک و استراحت فراهم می‌کند. این غذاکده زیبا با ارائه ۱۰۰ نوع غذای ایتالیایی، فست فود، خاورمیانه‌ای، ژاپنی، چینی، ایرانی و عربی با کیفیتی عالی و قیمت‌هایی مقرون به صرفه به استقبالتان می‌آید. گفتنی است این رستوران ساحلی، دارای ۳ سالن زیباست که هر کدام از آنها از دکوراسیونی منحصر به فرد برخوردارند.

 

بهترین رستوران‌های غذای دریایی در کیش

آدرس: کیش، کنار ساحل مرجان و بازار بزرگ مرجان

 

کافه لاوازا

شما می‌توانید هم از فضای داخلی و هم میز و صندلی‌های چیده شده در فضای بیرونی این کافه رستوران ایتاالیایی، برای صرف غذاهای خوشمزه بهره‌مند شوید. دسرهای لذیذ، قهوه و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و همچنین قلیان در این غذاکده ارائه می‌شوند و خدمات عالی و پرسنل حرفه‌ای از دیگر مشخصه‌های این مکان خاطره انگیز به شمار می‌آیند. در ضمن از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری نزدیک به این کافه رستوران می‌توان به مرکز خرید کوروش برند سنتر، بازار مرجان، پارک ساحلی و اسکله مرجان اشاره کرد.

آدرس: کیش میدان پارس مرکز خرید کوروش

 

خانه سوخاری

این فست فود پرمخاطب و محبوب که مرغ سرخ شده، پیتزاها و ساندویچ‌های ایتالیایی و سیب زمینی سرخ کرده و سالاد را از مواد تازه تهیه می‌کند، وعده‌های غذایی بسیار سالم و مغذی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. قول می‌دهیم با یکبار امتحان کردن خوراکی‌های این رستوران، باز هم دلتان هوای اینجا را بکند و در سفر با تور کیش، بارها به این غذاکده سر بزنید.

آدرس: کیش، شهرک صدف، قسمت پشتی بازار بزرگ مروارید، پلاک 333

 

هوک لانژ

در اینجا انواع غذاهای ایتالیایی، ایرانی، خاورمیانه‌ای و آسیایی تهیه شده از مواد اولیه تازه و باکیفیت سرو می‌شوند. در عین حال می‌توانید از طعم بی‌نظیر نوشیدنی‌ها و دسرهای خوشمزه از جمله دسرهای ترکیه‌ای، چای مراکشی و آب میوه‌های تازه نهایت لذت را ببرید. این رستوران لوکس و تازه تاسیس، در کنار دریا واقع شده و چشم اندازی بی بدیل از این طبیعت را حین صرف غذا به مشتریان هدیه می‌دهد. دکوراسیون داخلی رستوران نیز تحسین برانگیز است و این فضای بزرگ در کنار خدمات کامل و پرسنل خوش برخورد، لحظاتی به یادماندنی را برایتان رقم می‌زنند.

 

۶ رستوران کیش برای خوردن بهترین فست‌فودها

آدرس: کیش، آوای خلیج فارس 

۱۷ مهر ۱۴۰۰

نظرات کاربران