بهترین رستوران‌های غذای دریایی در کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
بهترین رستوران‌های غذای دریایی در کیش

غذاهای هر منطقه معرف بخش مهمی از سبک زندگی مردم آن مقصد است. سفر به سایر نقاط همیشه با تجارب مختلفی همراه است که یکی از بخش‌های جذاب آن رستوران‌گردی و خوردن غذاهای مختلف است. تور کیش فرصتی برای کسب تجارب مختلف بومی و مدرن است. در کنار تمام زرق و برق امروزی می‌توانید در بهترین رستوران‌های غذای دریایی این جزیره طیفی از غذاها را امتحان کنید و از صید روزانه دریا غذاهای تازه و خوشمزه‌ای بخورید. ما در این مقاله ۵ رستوران برتر جزیره را معرفی می‌کنیم.

 

رستوران میرمهنا

میرمهنا از رستوران‌های عالی و شناخته شده‌ کیش است که همیشه مملو از میهمانان داخلی و توریست‌های خارجی است. این رستوران شیک و مجلل با قرار گرفتن در حاشیه دریا با شیشه‌های سراسری و نمای آبی و سحرانگیز دریا لذت خوردن غذا را دو چندان می‌کند. فضای داخلی رستوران ساده اما دوست داشتنی است. در واقع میزهای چوبی تیره در تضاد با دیوارهای روشن خودنمایی می‌کنند. جلوی رستوران یک سن اجرا با ابزارآلات موسیقی و دو طرف آن صفحه پروژکتور قرار دارد. منوی رستوران شامل انواعی از غذای خیاورمیانه‌ای، دریایی و غذاهای ایرانی می‌شود. بخشی از منو مربوط به کباب‌ها نیز است. غذاهای دریایی این رستوران فوق‌العاده هستند و از صید روزانه دریا تهیه می‌شوند. شما در اینجا می‌توانید لابسترهای فوق‌العاده‌ای را سفارش دهید. گفتن ندارد که قیمت‌ها از متوسط بالا تا گران‌قیمت است.

 

گردش در جزیره‌ی هندورابی کیش

  • تلفن: 22855 44 98+

 

رستوران هواری

رستوران هواری از غذاخوری‌های محبوب و شناخته شده کیش است که منویی متنوع از غذاهای دریایی و انواع مزه‌ها را ارائه می‌دهد. اما منوی غذا مختص به غذاهای دریایی است و گزینه دیگری وجود ندارد، بنابراین اگر گروهی یکدست در سلیقه غذایی همراه شما نیست بهتر است به رستوران دیگری مثل میرمهنا بروید. فضای داخلی هواری جذاب و مدرن است. میزهای چوبی اصیل و صندلی‌های مبلی راحت حس راحتی و آرامش را عین غذا خوردن منتقل می‌کنند. اگر درباره ارزش منو کنجکاوید باید بگوییم در اینجا همه طیف قیمتی وجود دارد. مثلا پیش غذا با سالاد شیرازی از ۷ هزار تومان تا سوپ مخصوص دریایی به قیمت ۳۰ هزار تومان متغیر است. غذای اصلی نیز به همین سبک از برنج تند هواری به قیمت ۱۸ هزار تومان تا ماهی شکم پر ۹۰ هزار تومان، قلیه ماهی ۵۰ هزار تومان و خوراک لابستر ۲۲۰ هزار تومان متغیر هستند. نکته مثبت این که شما می‌توانید به صورت آنلاین غذا را سفارش داده و با پیک درب محل اقامت خود تحویل بگیرید.

  • آدرس: Hormozgan Province, Kish, کوچه دهلوی،
  • تلفن: 5151 4444 076

 

رستوران توتی فروتی

رستوران طوطی فروتی یکی از بهترین جاها برای غذا خوردن در روزهای بهاری و پاییزی است. زیرا این رستوران دارای باغ، و محیط داخلی و باز است. در فصولی که هوا خیلی داغ نیست بیرون نشستن حس و حال بی‌نظیری دارد. این رستوران خود در زمره مقاصد گردشی جزیره قرار دارد زیرا زیر نظر شرکت اینترتوریست کیش و با هدف ارائه فرهنگ بومی و غذاهای محلی از سال ۸۴ فعالیت خود را آغاز کرده است. این رستوران با تمامی امکانات و بخش‌هایش در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ متر مربع و با سرمایه اولیه ۶ میلیاردی آغاز به کار کرد. رستوران شامل بخش‌های مختلفی مثل دو آشپزخانه مجزا، کافی شاپ، انبارخشک، سردخانه زیر صفر و بالای صفر، دفتر اداری، سرویس بهداشتی و همچنین پشت بامی جذاب با نمای خلیج فارس می‌شود. این رستوران با ظرفیت ۵۰۰ نفر در سال ۲۰۱۰ توانست گواهینامه سلامت SFBB را دریافت کند.

 

بازدید از پارک جذاب دلفین‌های کیش

  • آدرس: Hormozgan Province, Kish, مسیر پیاده ساحلی
  • تلفن: 5484 769 0934

 

رویال استار

رستوران رویال استار با تمامی گزینه‌هایی که بالاتر نام بردیم کاملا متفاوت است. میز و صندلی و فضای داخلی این رستوران مثل قطعه‌ای هنری، ملایم و همراه با جزئیات است. تمامی میز و صندلی‌ها دارای گل‌های رنگی زیبایی هستند و شاخ و برگ رنگی روی دیوارها حس و حالی بهاری به فضا بخشیده‌اند. منوی این رستوران ایتالیایی با گزینه‌های متنوعی از غذاهای دریایی، انواع استیک‌ها، غذاهای ایرانی، ایتالیایی و خاورمیانه‌ای تشکیل شده و گزینه‌های گیاهی هم در دسترس است.

  • آدرس: Hormozgan Province, Kish, Khorasan
  • تلفن: 4071 4445 076

 

رستوران کاخ سفید کیش

فضای داخلی رستوران ساده است و حالت اداری دارد. یعنی میز و صندلی‌های چوبی تیره، دیوارهای کرم رنگ، کرکره‌های شیری شما را به یاد دفاتر خواهد انداخت. اما کیفیت غذاها خوب و طعم آن‌ها لذیذ است. به علاوه سالن واقعا تمیز و مرتب است به طوری که کاملا توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. منوی غذا شامل غذاهای دریایی، غذاهای خاورمیانه‌ای و فست فودها می‌شود. در واقع اگر خانواده‌ای با سلایق مختلف باشید هر کسی می‌تواند انتخاب خودش را داشته باشد. به علاوه ارزش غذا و کیفیت آن‌ها با هم در تناسب هستند.

 

۶ هتل ارزان قیمت برای سفر به کیش

  • آدرس: Andishe Rd, Hormozgan Province, Kish,Iran
  • تلفن: 5186 4445 98+
۰۴ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران