بهترین هتل‌های استخردار کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
بهترین هتل‌های استخردار کیش

جزیره کیش، یکی از جزایر خلیج فارس بوده و به لحاظ موقعیت جغرافیایی با تنگه هرمز، امارات متحده عربی،  بحرین و عربستان مرتبط است. این جزیره که با انبوهی از جاذبه‌های شگفت انگیز به استقبال مسافران تور کیش می‌آید، مساحتی بالغ بر ۹۲ کیلومتر مربع دارد و طبیعتی بی نظیر از جمله سواحل کم عمق و طلایی و آب‌های تمیز نیلگون را به مخاطبان هدیه می‌دهد. برای آشنایی با امکانات و ویژگی‌های این جزیره، پیشنهاد می‌کنیم سری به مقاله جاذبه‌های اصلی کیش از تاریخی تا ساحلی بزنید.

اما یکی از جاذبه‌های توریستی این جزیره، هتل‌های ریز و درشتی هستند که هم فضایی برای استراحت و آرامش گردشگران بوده و هم از امکانات، طراحی و چشم اندازهای جالب توجه به مناظر بی بدیل اطراف برخوردارند. در این مقاله قصد داریم به معرفی برخی از بهترین هتل‌های استخردار این منطقه بپردازیم که امکانات ریلکس کردن و انرژی گرفتن پس از گشت و گذاری خسته کننده را به بهترین شکل برای مهمانانشان فراهم می‌کنند.

 

ویدا

سفرمان را از هتل ویدا در کیش آغاز می‌کنیم. این اقامتگاه ۱۰ طبقه و ۴ ستاره که از سال ۱۳۹۶ پذیرای مسافران تور کیش است، از جمله به روزترین اقامتگاه‌های جزیره بوده و از معماری جالب توجهی برخوردار است. در این هتل می‌توانید شاهد ۱۴۴ اتاق مجهز به کلیه امکانات از جمله تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، میز کار، آباژور، تهویه مطبوع، صندوق امانات و مینی بار باشید.

در عین حال این هتل با وجود یک آتلیه، امکانات فکس و فتوکپی و پرینتر، خدمات کرایه خودرو، فروشگاه، رستوران، کافی شاپ، خدمات خشکشویی، وای فای رایگان در سراسر ملک، فضای سبز و پارک کودکان، روزهایی مفرح را از این اقامت خاطره انگیز برای مهمانان به ارمغان می‌آورد.

بعلاوه این هتل با وجود یک سالن ورزشی که استخر، سونا، جکوزی، خدمات اسپا، حمام سنتی و خدمات ماساژ را ارائه می‌دهد، همچنین فضایی مناسب برای ریلکس کردن و استراحت را به بهترین نحو فراهم می‌کند. گفتنی است که استفاده از این امکانات، برای کلیه مهمانان رایگان است.

آدرس: جزیره کیش، میدان سنایی، بلوار موج

 

داریوش

این هتل ۵ ستاره که از سال ۱۳۸۲ تاکنون فعالیت خود را شروع کرده، در عین حال با وجود معماری الهام گرفته از تخت جمشید و کاخ‌های آپادانا، تمدن و فرهنگ ایران باستان را در معرض دید علاقمندان می‌گذارد. گفتنی است این اقامتگاه، مساحتی بالغ بر ۱۲ هکتار داشته و در شمال شرقی جزیره، همانند نگینی بر انگشتری کیش خودنمایی می‌کند.

این اقامتگاه ۳ طبقه، ۱۹۰ اتاق با کلیه امکانات رفاهی از جمله آشپزخانه مجهز همراه با یخچال و چایساز، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان، مبلمان راحت، تهویه مطبوع، میز کار، دراور و آباژور را در خود جای داده است. بعلاوه اتاق‌های هتل داریوش، چشم اندازی فراموش نشدنی و باشکوه به مناظر زیبای اطراف دارند و در عین حال، آرامش را از سفر با تور کیش به مخاطبان ارزانی می‌کنند.

 

هزینه‌ی اقامت در هتل‌های ۵ ستاره کیش

و اما یکی از مهمترین ویژگی‌های این اقامتگاه به یادماندنی، مجموعه آبی هتل است که مشتمل بر یک استخر روباز مخصوص خانم‌ها و یک استخر روباز برای آقایان است که در کنار سونا، جکوزی و خدمات ماساژ، تعطیلاتی مفرح را برای مسافران رقم می‌زنند. گفتنی است که استخر آقایان، مشرف به خلیج فارس بوده و یک دید بی نظیر به زیبایی‌های طبیعت دارد.

 بعلاوه در این هتل، خدمات و امکاناتی نظیر وای فای رایگان در سراسر هتل، روم سرویس، صبحانه، مرکز خرید، خدمات اداری از جمله فتوکپی و پرینتر، رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی، ترانسفر رفت با پرداخت هزینه اضافی، تاکسی سرویس، سالن بدنسازی، پارکینگ اختصاصی، صندوق امانات، فضای سبز و زمین تنیس، گیم نت، مرکز خرید و کافی شاپ در اختیار مهمانانش قرار می‌گیرند.

آدرس: جزیره کیش، میدان داریوش

 

شایگان

این ملک ۳ طبقه ۵ ستاره در بلوار رودکی، با کلیه امکانات رفاهی از مسافران تور کیش به گرمی استقبال می‌کند. این اقامتگاه که از سال ۱۳۸۲ با ۱۳۰ اتاق و سوئیت افتتاح شد و فعالیت خود را شروع کرد، اکنون یکی از معتبرترین و محبوب‌ترین هتل‌های جزیره به شمار می‌آید. در این اقامتگاه می‌توانید به فروشگاه، کتابخانه، رزرواسیون ۲۴ ساعته، وای فای رایگان در سراسر ملک، تاکسی سرویس و آتلیه دسترسی داشته باشید.

بعلاوه در هتل شایگان کیش یک استخر و سونای شیک، خلوت و تمیز، فضایی آرامش بخش را برای رهایی از تنش‌های سفر ایجاد می‌کنند. در عین حال، این هتل ۳ رستوران را در خود جای داده است که بهترین محیط و خدمات را برای خورد و خوراک مسافران فراهم می‌کنند از جمله رستوران شانی که غذاهای ایرانی و بین المللی و گریل را سرو می‌کند و در عین حال مسافران را از حظ شنیدن موسیقی زنده در حین صرف غذا برخوردار می‌نماید. کافه رستوران گاردن که با غذاهای بین المللی و نوشیدنی‌های متنوع سرد و گرم به استقبال مهمانان می‌آید و چایخانه سنتی صبا که نوشیدنی‌های سنتی و گوارا را در کنار غذاهایی نظیر کباب، آبگوشت و آش ارائه می‌دهد.

در ضمن اتاق‌ها و سوئیت‌ها هم از کلیه وسایل راحتی نظیر تلویزیون، حمام اختصاصی، روم سرویس، مبلمان و تختخواب‌های راحت، کمد لباس، لوازم بهداشتی و تهویه مطبوع برخوردارند.

 

معرفی ۱۴ هتل نزدیک به مراکز خرید در کیش

آدرس: جزیره کیش، ابتدای بلوار رودکی

 

کوروش

این هتل ۱۶ طبقه که در سال ۱۳۹۷ افتتاح شد، از جمله لوکس‌ترین اقامتگاه‌های جزیره به شمار می‌آید. در این ملک ۵ ستاره، تعداد ۱۹۸ اتاق و سوئیت  با کلیه امکانات از جمله مبلمان و تخت خواب‌های راحت، آباژور، مینی بار همراه با گزینه‌هایی نظیر چایساز و یخچال، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان و دمپایی، کمد لباس و رخت آویز، تلویزیون و تهویه مطبوع در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند.

در اینجا استخری سرپوشیده همراه با سونا و جکوزی، لحظاتی مفرح و آرامش بخش را برای مسافران خسته از گشت و گذار رقم می‌زند و به لحاظ قیمت نیز برای مهمانان این اقامتگاه رایگان است.

جالب است بدانید هتل کوروش کیش اولین هتل در خاورمیانه است که از انرژی خورشیدی بهره می‌گیرد. همچنین وای فای رایگان در سراسر ملک، رستوران، کافی شاپ، فروشگاه، آتلیه، فضای سبز، خدمات کرایه خودرو، سالن همایش و صندوق امانات برای مهمانان مهیا هستند. گفتنی است این ملک، از موقعیت مکانی عالی در جزیره برخوردار بوده و دسترسی راحتی به مهمترین جاذبه‌های این خطه از جمله ساحل خلیج فارس و مراکز خریدی همچون پردیس ۱ و ۲ دارد.

آدرس: جزیره کیش، میدان پردیس

 

مارینا پارک

و اما این هتل ۵ ستاره که از فضای سبز و جاذبه‌های طبیعی و چشم اندازهای زیبا و قابل توجه سرشار است، در عین حال از معماری و طراحی مدرن و ساحل اختصاصی برخوردار بوده و اولین مارینای کیش را داراست. گفتنی است این اقامتگاه باشکوه ۲ طبقه که از سال ۱۳۸۹ تاکنون پذیرای مسافران تور کیش بوده، مساحتی بالغ بر ۱۰ هکتار داشته و ۱۸۶ اتاق و سوئیت را در خود جای داده است.

فضای استخر سرپوشیده این مجموعه شامل حوضچه آب سرد، سونای خشک و بخار، جکوزی و کلوپ ورزشی بوده و لحظاتی مفرح را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. بعلاوه به دلیل ملاحظات سلامتی و امنیت، ورود کودکان زیر ۵ سال به این فضا ممنوع است.

در اینجا می‌توانید از وای فای رایگان در لابی، مرکز خرید، خدمات اداری نظیر فکس و فتوکپی و پرینت، کافی شاپ، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، صبحانه‌ای لذیذ، ترانسفر برگشت با پرداخت هزینه اضافی و همچنین خدمات تاکسی سرویس برخوردار شوید. در ضمن کلیه اتاق‌ها مجهز به آشپزخانه، تلویزیون، میز کار، مبلمان و سایر امکانات رفاهی هستند. گفتنی است این هتل دسترسی عالی به مهمترین جاذبه‌های جزیره از جمله پارک دلفین‌ها و باغ پرندگان، پارک و ساحل مرجان و آکواریوم کیش دارد.

آدرس: جزیره کیش، بلوار مرجان، جنب برج های دوقلو

 

پانوراما

این هتل ۱۵ طبقه با ۲۶۷ اتاق همراه با معماری مدرن و طراحی بی نظیر، از سال ۱۳۸۹ در بلوار رودکی فعالیت خود را شروع کرد و امروز یکی از بهترین اقامتگاه‌های جزیره با سابقه‌ای درخشان به شمار می‌آید. از این ملک ۵ ستاره، می‌توانید به راحتی به ساحل خلیج فارس و مراکز خرید مشهوری همچون سارینا ۲ و زیتون دسترسی داشته باشید.

و اما به لحاظ امکانات هتل پاناروما کیش باید بگوییم که مهمانان این اقامتگاه می‌توانند به اتاق‌هایی مجهز و راحت، آتلیه، تاکسی سرویس، آژانس مسافرتی، کافی شاپ، رزرواسیون ۲۴ ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات و سایر گزینه‌های رفاهی دسترسی داشته باشند. بعلاوه مجموعه آبی این ملک که از سونای خشک و بخار، جکوزی و استخری عالی برخوردار است، این امکانات لوکس و بی نظیر را کامل می‌کند.

 

معرفی هتل ۵ ستاره میراژ در کیش

آدرس: جزیره کیش، بلوار رودکی، روبروی برج دیپلمات

 

ایران

در این هتل ۵ ستاره بین المللی و لوکس و مدرن، می‌توانید شاهد ۱۲۸ اتاق و سوئیت باشید که برخی از آنها چشم اندازی باشکوه به منظره دریا و پارک دارند. در بدو امر، فضای سبز و پرسنلی حرفه‌ای در این ملک زیبا به استقبالتان می‌آیند و در ادامه امکاناتی کامل و عالی از جمله مجموعه آبی با استخر، سونا و جکوزی فضایی آرام و دنج را برای ریلکس کردن برایتان به ارمغان می‌آورند.

سایر امکانات مهم این ملک مشتمل بر خدمات باربری، شبکه پخش فیلم، پارکینگ اختصاصی، خدمات تهیه بلیط، سالن ورزشی، تلویزیون در لابی، تهویه مطبوع، روم سرویس، رزرواسیون ۲۴ ساعته، ترانسفر رفت، کافی شاپ، صندوق امانات و صبحانه‌ای خوشمزه به نحوی عالی شما را غافلگیر می‌کنند. بعلاوه اتاق‌های این اقامتگاه ۷ طبقه نیز مجهز به مینی بار با پرداخت هزینه اضافی، میز کار، مبلمان و تخت‌های بزرگ و راحت، بالکن، گاوصندوق شخصی، حمام اختصاصی و غیره هستند.

گفتنی است این اقامتگاه از موقعیت مکانی عالی برای دسترسی به جاذبه‌های پرطرفدار کارتینگ، بولینگ مریم، اسکله تفریحی کیش و پارک هنگام برخوردار است.

آدرس: جزیره کیش، میدان امیرکبیر، بلوارخلیج فارس

 

هتل بین المللی کیش

اگر حوالی بلوار دریا را برای اقامت انتخاب کردید، باید بگوییم که هتل بین المللی کیش بهترین گزینه است. این ملک ۱۳ طبقه که از سال ۱۳۹۶ پذیرای مهمانان تور کیش بوده است، در عین حال به اسکله تفریحی و خلیج فارس بسیار نزدیک است. و همچنین با وجود دسترسی عالی به مراکز خرید از جمله مریم و ونوس، علاقمندان به خرید را به گشت و گذاری به یادماندنی دعوت می‌کند.

گفتنی است مجموعه آبی این اقامتگاه نیز استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، خدمات اسپا و ماساژ را ارائه می‌دهد. در ضمن مهمانان می‌توانند در این اقامتگاه ۵ ستاره به کلیه امکانات رفاهی از جمله کافی شاپ و رستوران، پارکینگ اختصاصی، روزنامه، تاکسی سرویس شبانه روزی، فضای سبز، خدمات خشکشویی، روم سرویس، ترانسفر رفت فرودگاهی رایگان و وای فای رایگان در سراسر ملک دسترسی داشته باشند. جالب است بدانید این ملک، ۳۴۲ اتاق و سوئیت کاملا مجهز را در خود جای داده که برخی از آنها چشم اندازی بی نظیر و زیبا از دریا را به مخاطبان هدیه می‌دهند.

 

۵ هتل نزدیک به اسکله تفریحی کیش

آدرس: جزیره کیش، تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا

 

ترنج

و در آخر سری می‌زنیم به هتل ترنج کیش که با طراحی جالب توجه و خاصش، چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. این مجموعه نامتعارف و خلاقانه، با ۱۰۰ کلبه چوبی بر روی آب‌های خلیج فارس واقع شده و فضایی راحت، دنج و بکر را به مخاطبان هدیه می‌دهد. کلبه‌ها دارای کف شیشه‌ای و بالکن هستند و از این رهگذر امکان بهره مندی از  زیبایی‌های طبیعی را به بهترین نحو فراهم می‌کنند.

جالب است بدانید مجموعه آبی سرپوشیده این هتل، بر بام این ملک واقع شده و چشم دیدی قابل توجه به مناظر اطراف دارد. این مجموعه استخر، سونا، جکوزی و خدمات ماساژ را به علاقمندان ارائه می‌دهد.

در ضمن این ملک به رسم سایر هتل‌های مدرن و ۵ ستاره جزیره، کلیه امکانات رفاهی از جمله آتلیه، کافی شاپ و چایخانه سنتی، فضای سبز، رزرواسیون ۲۴ ساعته، امکانات اداری، صندوق امانات، خدمات کرایه خودرو، پارکینگ رایگان، دستگاه خودپرداز، وای فای رایگان، سالن بیلیارد، سیستم تهویه مطبوع، صبحانه و غیره  را ارائه می‌دهد. بعلاوه اتاق‌ها نیز با وجود روم سرویس، میز کار، گاوصندوق شخصی، یخچال، چایساز، مبلمان و تخت راخت، حمام اختصاصی و سایر امکانات، اقامتی به یادماندنی را برای مسافران تور کیش رقم می‌زنند.

آدرس: جزیره کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان، مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج

۳۰ فروردین ۱۴۰۱

نظرات کاربران