گروه هتل‌های هلیا کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
گروه هتل‌های هلیا کیش

کیش از منحصر به فردترین جزایر ایران و منطقه آزاد تجاری و اقتصادی است که در تمام طول سال میزبان گردشگرانی از سراسر ایران و کشورهای منطقه خلیج فارس می‌شود. تور کیش همیشه پر طرفدار و شلوغ است، اما زمستان‌ها به خاطر هوای ملایم‌تر و دمای مناسب از استقبال ویژه‌ای برخوردار می‌شود. اگرچه در شرایط عادی گروه‌های محصلین در مقاطع مختلف به سخی می‌‌توانند در این سفرها شرکت کنند. در مورد اقامتگاه‌های کیش نیز باید بگوییم همچون مناطق توریستی سراسر دنیا انتخاب‌های فراوانی وجود دارد اما می‌خواهیم در این مطلب شما را با گروه هتلداری هلیا کیش آشنا کنیم.

 

گروه هتل‌داری هلیا کیش

گروه هتل‌داری هلیا از سرمایه‌داران بزرگ عرصه گردشگری در سطح کشور است که در دو شهر کیش و مشهد فعالیت کرده و چندین هتل را در زیر مجموعه خود دارد. مالک این مجموعه بزرگ آقای محمود مادرشاهیان است که فعالیت خود را در این زمینه از سال ۱۳۶۵ شروع کرد و توانست بعد از بالغ بر ۳۰ سال تجربه فعالیت مجموعه بزرگش در ۲ شهر اصلی و توریستی ایران یعنی کیش و مشهد متمرکز کند. هتل‌های این مجموعه شامل اقامتگاه‌های ۵ تا ۲ ستاره می‌شوند که در کیش و مشهد پراکنده شده‌اند.  این مجموعه در کل دارای ۷ هتل فعال است که چهارتای آن‌ها در کیش مستقر هستند ما در اینجا به معرفی هتل‌های کیش می‌پردازیم.

 

بهترین هتل‌های ۴ ستاره کیش

گرند هتل کیش

گرند هتل کیش در واقع یکی از بهترین هتل‌های ۳ ستاره کیش است که در ۵ طبقه گسترده شده و ۶۰ اتاق و سوییت را در خود جای داده است. این هتل که در سال ۱۳۷۸ افتتاح شده با قرارگیری در نزدیکی برخی جاذبه‌های شناخته شده همچون مراکز خرید ونوس و مریم شرایط مناسبی برای گشت و گذار و خرید نیز فراهم کرده است. این هتل فاقد پارکینگ و رستوران است اما امکانات دیگری همچون لابی، کافی شاپ، نمازخانه، دستگاه واکس کفش، و برخی امکانات تجاری را ارائه می‌دهد. اتاق‌ها نیز دارای یخچال، مینی بار، تلوزیون، حمام و لوازم بهداشتی هستند. لازم به ذکر است این هتل از پذیرش مهمانان عرب زبان معذور است.

هتل هلیا کیش

این هتل جذاب و ۴ ستاره با فضای گل‌کاری شده ورودی هتلی ۲ طبقه است که در سال ۱۳۸۵ نزدیک میدان امیر کبیر افتتاح شد. این هتل با ارائه ۶۱ اتاق و سوییت از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. همچنین با موقعیت قرارگیری مناسبش این هتل امکان دسترسی راحت به مراکز خریدی همچون تاره، ونوس و مریم را فراهم آورده است. همچنین شما می‌توانید به سادگی به سواحل زیبای خلیج فارس نیز برسید. اتاق‌ها همگی سیستم تهویه هوا، تلوزیون صفحه تخت، یخچال و مبلمان، حمام اختصاصی و لوازم بهداشتی ضروری هستند. هتل هلیا رستورانی با ظرفیت ۱۵۰ نفر میهمان، اینترنت رایگان، چایخانه، کافی شاپ، صندوق امانات و خدمات خانه داری نیز ارائه می‌دهد اما همچنان خبری از پارکینگ و یا استخر نیست.

 

لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل‌های کیش

هتل تماشا کیش

این هتل جذاب و مدرن با معماری پیش‌رو سال ۱۳۷۷ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۱ برای بالا بردن سطح کیفیت امکانات خود مورد بازسازی قرار گرفت.این هتل ۲ ستاره در ۲ طبقه گسترده شده و تعداد ۶۲ واحد اتاق و سوییت ارائه می‌دهد. هتل در موقعیت خوبی قرار گرفته که می‌توانید به راحتی از آن به نقاط دیگر جزیره دسترسی داشته باشید. گرچه در هتل لابی هتل خبری از اینترنت نیست و یا پارکینگ و استخری وجود ندارد اما اتاق‌ها دارای سیستم تهویه هوا، تلوزیون، یخچال، امکان صبحانه در اتاق، سرویس بهداشتی و لوازم مورد نیاز بهداشتی هستند.

هتل لوتوس کیش

این هتلی ۳ ستاره است که در سال ۱۳۸۸ افتتاح شده و در سال ۱۳۹۰ مورد بازسازی قرار گرفته است. اگر دقت کنید متوجه می‌شوید در طراحی و معماری این هتل از طرح‌های تاریخی دوره هخامنشی ایده گرفته شده است. هتل لوتوس در ۳ طبقه تعداد ۷۲ واحد اقامتی شامل انواع اتاق و سوییت را ارائه داده است. این هتل نیز همچون دیگر همتایان خود در کیش فاقد پارکینگ و استخر است و اینترنت نامحدود رایگان در لابی و همچنین رستورانی با ظرفیت ۱۳۵ را ارائه داده است. اتاق‌های این هتل در داخل دارای امکاناتی همچون سیستم تهویه هوا، تلوزیون صفحه تخت، لوازم بهداشتی و حمام، مبلمان، بالکن و مینی بار با هزینه اضافی هستند. به جز این‌ها هتل کافه و رستوران، لابی با تلوزیون، خشکشویی، خدمات خانه داری، اتاق چمدان، و همینطور دستگاه واکس را برای رفاه یشتر مهمانان خود ارائه داده است. به علاوه کارکنان هتل کاملا مجرب و دلسوز هستند و سعی می‌کنند نیازهای شما را رفع کنند.

 

درباره هتل شایگان کیش چه می‌دانید؟

۰۴ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران