اقامتی جذاب در هتل‌های ساحلی کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
اقامتی جذاب در هتل‌های ساحلی کیش

کیش مقصدی ساحلی و از زیباترین جزایر ایران است که در خلیج فارس واقع شده است. مسافرانی که به کیش سفر می‌کنند بیش از هر چیز دیگری به سواحل ماسه سفید، تفریحات آبی و دریای نیلگون و آزاد آن فکر می‌کنند. در کیش انواع و اقسام هتل‌ها و اقامتگاه‌ها وجود دارد که مسافران تور کیش می‌توانند در آن‌ها بمانند. از بهترین اقامتگاه‌های ممکن در این جزیره هتل‌های ساحلی لوکس و با امکانات آن هستند که اقامتی دل‌انگیز و سفری به یاد ماندنی را برای شما ترتیب می‌دهند.

 

هتل داریوش بزرگ

این هتل زیبا، بزرگ و شیک با معماری بی‌نظیر خود سمبل فرهنگ و تاریخ کشور بوده و عناصری از تاریخ ایران را به نمایش گذاشته است. در نمای این هتل از پرسپولیس به عنوان نماد غرور ایرانی و تاریخ آریایی و هخامنشی استفاده شده است. این هتل که دارای نماد ایرانی است با منشا خارجی و با بیش از ۳۰ سال تجربه در جزایر قناری ساخته شده است. امکاناتی که در این هتل ارائه داده می‌شود نیز در سطح کلاس جهانی قرار دارد. از امکانات این هتل لوکس می‌توان به استخر شنا، باشگاه بدنسازی، رستوران، کافی شاپ، اینترنت رایگان، پارکینگ خصوصی، و همچنین فضای سبز اشاره کرد. هتل داریوش کیش دارای ۱۸۲ اتاق است که اقامت در یکی از آن‌ها از شبی ۹۲۰ هزار تومان شروع می‌شود.

 

خوشمزه‌ترین غذاهای محلی کیش

آدرس: استان هرمزگان، جزیره کیش، میدان داریوش، هتل داریوش

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش یکی از بزرگ‌ترین و بهترین هتل‌های ۵ ستاره کیش است که روبروی بزرگ‌ترین اسکله تفریحی کیش واقع شده است. این هتل در زمینی به مساحت ۵۵ هزار متر مربع ساخته شده است و دسترسی آسان و فوری به مراکز خرید و اماکن جالب کیش و فرودگاه را فراهم می‌کند. این هتل با ۱۹۵ اتاق خود به هتل پارس پیوسته که از آن زمان به بعد به هتل پارس شایان کیش شهرت یافته است. یخچال، تلویزیون، سوییت‌های مجلل، رستوران، اینترنت رایگان، توالت فرهنگی، توالت ایرانی، پارکینگ، حمل و نقل ،نمازخانه ، لابی، گیرنده ماهواره، کافی شاپ و غیره را می‌توان از جمله امکانات این هتل عنوان کرد. به علاوه استخر و سالن بدن‌سازی نیز در دسترس وجود دارد. این هتل که در سال ۱۳۵۴ افتتاح شده ۱۹۱ اتاق و سوییت لوکس را در دسترس میهمانان خود قرار می‌دهد.

آدرس: استان هرمزگان، جزیره کیش، هتل شایان کیش

هتل پارک مارینا

هتل پارک مارینای کیش یکی از جذاب‌ترین و وسوسه‌انگیزترین هتل‌های ۵ ستاره در کل جنوب ایران محسوب می‌شود. هتل واقع در زیباترین قسمت جزیره کیش در جوار برج‌های دوقلو و در نزدیکی دلفیناریوم و مراکز خرید در یک فضای سبز و آرامش بخش قرار گرفته است. در این هتل همه چیز برای تفریح از جمله سوارکاری و رانندگی در کنار جاده‌های زیبای جزیره و لذت بردن از چشمه‌ها و آبشارها و همچنین غواصی برای شما فراهم شده است. در اینجا میهمانان می‌توانند در یک هتل کاملا مجهز و اتاق‌های مجلل، رستوران‌های باشکوه و پرسنل مجرب، اقامتی دلپذیر و به یاد ماندنی داشته باشند. استخر، سونا، جکوزی و مرکز تناسب اندام هتل از دیگر امکاناتی است که می‌تواند در یک فضای آرامش بخش به شما برای اقامتی خاطره‌انگیز کمک کند. این هتل در سال ۱۳۹۰ با ۱۹۰ اتاق و سوییت لوکس در بیش از ۱۰ هکتار مساحت افتتاح شد.

 

معرفی بهترین کشتی‌های تفریحی کیش

آدرس: استان هرمزگان، جزیره کیش، بلوار مرجان، جنب برج‌های دوقلو، هتل پارک مارینا

هتل ترنج مارین

هتل دریایی ترنج در کیش یکی از باشکوه‌ترین هتل‌های این جزیره بوده و در شمال غربی جزیره کیش در آب‌های آبی خلیج فارس واقع شده است. این سوئیت‌ها دارای کف شیشه‌ای و بالکن است که میهمانان را قادر به تماشای آب و زندگی دریایی مانند یک آکواریوم طبیعی می‌کند. این هتل ۱۰۰ ویلای دنج و پنج سوئیت VIP لوکس دارد. شما می‌توانید از تماشای پرندگان مهاجر در ۲ جزیره مصنوعی که در نزدیکی هتل ساخته شده‌اند نیز لذت ببرید. طراحی بی‌نظیر معماری و موقعیت جغرافیایی، ترنج را در بین هتل‌های کیش کاملا متمایز کرده است. تمام ویژگی‌های جادویی فوق، ترنج را به یکی از هیجان‌انگیزترین گزینه‌های اقامتی در ایران تبدیل کرده است. این هتل که در سال ۱۳۹۴ در آب‌های خلیج فارس ساخته شده با بهره بردن از تکنولوژی روز سعی کرده کم‌ترین آسیب را به طبیعت وارد کند. به علاوه مهمانان در اینجا می‌توانند از پارکینگ، اینترنت رایگان، استخر، رستوران، آتلیه، سالن بیلیارد و امکانات رفاهی متنوع دیگر استفاده کنند.

آدرس: استان هرمزگان، کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان، مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج

۲۹ مرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران