گروه هتل‌های هلیا مشهد

جاذبه‌های گردشگری مشهد
گروه هتل‌های هلیا مشهد

مشهد مقصد محبوب و مورد علاقه اغلب ما ایرانی‌هاست که هم جنبه زیارتی دارد و هم سیاحتی. چه بسا که با توجه به تمرکز سرمایه گذاری‌ها در زمینه‌های مختلف تور مشهد این روزها جنبه تفریحی بالایی پیدا کرده است. حتی در بخش اقامت هم سرمایه‌های زیادی جذب شده و برای بودجه‌ها و انتظارات مختلف، انتخاب‌های متنوع و زیادی را در دسترس مسافران و زائران حرم مطهر قرار داده است. یکی از سرمایه گذاران بزرگ هتل‌داری در مشهد گروه هلیا است که در حال حاضر با سه هتل فعال در مشهد میزبان مسافران سراسر ایران است.

 

درباره گروه هتل‌داری هلیا

این گروه شناخته شده که از سال ۱۳۶۵ به مدیریت آقای محمود مادرشاهیان شروع به فعالیت کرده در حال حاضر با ۴ هتل در کیش و ۳ هتل در مشهد از گروه‌های فعال در این زمینه است. در حالی که هتل‌های مجموعه آن‌ها در کیش شامل هتل‌های ۳ و ۴ ستاره می‌شود، شما می‌توانید با اقامت در این هتل‌ها هم اقامتی مقرون به صرفه داشته باشید و هم از  امکانات مناسب و باکیفیتی  بهره‌مند شوید و سفری کامل و همه چیز تمام را تجربه کنید. در ادامه بیشتر شما را با سه شعبه این گروه هتل‌داری در مشهد آشنا می‌کنیم.

 

معرفی ۳ محله مشهور در مشهد

هتل هلیا مشهد

هتل هلیای مشهد، جز بهترین هتل‌های ۳ ستاره مشهد است که در سال ۱۳۸۴ در ۶ طبقه با ۸۳ واحد اقامتی شروع به کار کرد. این هتل دارای موقیت جغرافیایی خوبی است که می‌توانید به راحتی و در زمانی کم به حرم مطهر امام رضا برسید و یا در بازار ۱۷ شهریور و بازار رضا مشهد گشت‌زنی کنید و به خریدن سوغاتی مشغول شوید. البته باید هشدار دهیم به خاطر این نزدیکی مرتبا سر از بازارها در نیاورید و ولخرجی نکنید! اتاق‌های هتل دارای هر دو سرویس ایرانی و فرنگی هستند و امکاناتی مثل یخچال، تلوزیون صفحه تخت، کمد، و یخچال هستند. اتاق‌ها در سبک‌های مختلف طراحی شدند تا گروه‌های مختلف در آن‌ها احساس راحتی کنند. در هتل پارکینگ اختصاصی وجود دارد و اقامت برای افراد تا ۵ سال رایگان محاسبه می‌شود. شما می‌توانید از امکاناتی مثل خشکشویی، تاکسی سرویس و اینترنت پرسرعت در اینجا بهره‌مند شوید و صبح را با منوی صبحانه‌ای بسیار متنوع و وسوسه‌انگیز شروع کنید. همچنین هتل دارای لابی، خودپرداز، نمازخانه و رستورانی با وعده‌ غذایی کامل است.

 

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد از هتل‌های قدیمی این شهر است که در سال ۱۳۵۷ افتتاح شده و در سال ۱۳۸۷ برای به روز رسانی و بالا بردن سطح کیفی خدمات مهمانان مورد بازساری گسترده قرار گرفت. این هتل در حال حاضر در ۵ طبقه مدرن و تمیز با ۴۵ واحد اقامتی میزبان مهمانان حرم مطهر است. این هتل جنب سینما قدس مشهد واقع شده و تنها ۱۰ دقیقه با حرم فاصله دارد. به علاوه اتاق‌ها نیز تمیز و نورگیر با پنجره‌های بزرگ هستند و امکاناتی مثل تلوزیون صفحه تخت، حمام، سرویس ایرانی، دوش، سرویس فرنگی، سشوار، میز آرایش، یخچال و سیستم تهویه هوا را در دسترس قرار می‌دهند. همچنین هتل دارای رستورانی با منو برای سه وعده غذایی است. بنابراین صبح با صبحانه‌ای مفصل در رستوران شروع کنید و بعد به زیارت حرم بروید. در فضای داخلی هتل دارای لابی، آسانسور، دستگاه واکس، اینترنت سرعت بالا، پارکینگ در اطراف هتل، کافی شاپ، تاکسی سرویس، روزنامه رایگان و اتاق چمدان است و کارکنان آن نیز تمام سعی‌شان را می‌کنند تا اقامتی راحت داشته باشید. توجه داشته باشید که در اینجا رزرو برای کم‌تر از دو شب نیاز به هماهنگی دارد.

 

معرفی مکان‌های زیارتی مشهد

هتل ارم مشهد

این هتل که از افتتاح آن بیش از یک دهه می‌گذرد هتلی ۵ طبقه با ۴۰ واحد اقامتی میزبان تور مشهد می‌شود. گفتنی‌ست این هتل در سال ۱۳۹۴ همانند دیگر همتایان خود در کیش و مشهد برای ارتقای سطح کیفی مورد بازسازی قرار گرفت. هتل ارم نیز در فاصله کمی از حرم قرار دارد که برای زائران حرم ضامن آهو موهبتی بزرگ محسوب می‌شود. هتل دارای امکانات متنوعی همچون لابی، صندوق امانات، کافی شاپ، تاکسی سرویس، آسانسور، نمازخانه ، پارکینگ، دسترسی به اینترنت و امکانات متنوع دیگری است. اتاق‌ها تمیز و راحت با تم قهوه‌ای تیره هستند. در اتاق‌ها شما به امکانات اولیه و رایجی مثل تلوزیون صفحه تخت، سیستم تهویه هوا، حمام، دوش، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی، یخچال، و مینی‌بار دسترسی دارید. همچون دیگر همتایان خود هتل ارم نیز صبح را با صبحانه‌ای مفصل در رستوران آغاز می‌کند و برای تمام وعده‌ها غذاهای خوشمزه‌ای تدارک می‌بیند.

 

راهنمای انتخاب بهترین هتل در مشهد

۲۱ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران