اقامت در هتل‌های ارزان قیمت مشهد

جاذبه‌های گردشگری مشهد
اقامت در هتل‌های ارزان قیمت مشهد

تور مشهد این روزها تلفیقی از همه چیز است و این بر محبوبیت آن افزوده است. یعنی مسافرانی که به مشهد سفر می‌کنند از قبل می‌دانند که بهترین سینماها، سرزمین‌های آبی، موزه‌ها و رستوران‌ها و ... خیلی چیزهای دیگر را در دسترس خواهند داشت. اما چیزی که موجب نگرانی خیلی‌هاست اقامت در هتل‌هاست. هتل‌هایی که به حرم نزدیک‌تر هستند و یا مدرن‌تر، لوکس‌تر و با امکانات‌تر هستند گران قیمتند و بر هزینه کلی سفر بار می‌شوند. اما خوشبختانه در این مادرشهر توریستی هتل‌های مقرون به صرفه و ارزانی وجود دارد که با ارائه امکانات قابل قبول هزینه کم‌تری برایتان می‌تراشند.

 

مهمان‌پذیر ۳ ستاره اسپینو

این مجموعه تازه تاسیس که در سال ۹۳ به صحنه هتل‌داری مشهد اضافه شده ۳۷ واحد اقامتی را در ۸ طبقه در دسترس قرار داده است. این هتل که در خیابان ۱۷ شهریور واقع شده با ظرفیت پذیرش ۹۲ نفر مهمان امکانات برجسته‌ای همچون سونا، جکوزی، رستوران و تاکسی‌سرویس ارائه می‌دهد. شاید باورتان نشود اما همه این‌ها با قیمت تنها ۶۵ هزار تومان در پایه، در دسترس شما قرار می‌گیرند. شما با اقامت در اینجا می‌توانید در کمال احساس آرامش در هزینه‌ها نیز صرفه جویی کنید.

 

۶ مکان برای خوردن صبحانه عالی در مشهد

هتل ‌آپارتمان ملل مشهد

این هتل را می‌توانید در میدان بیت‌المقدس پیدا کنید که با راحتی چشمگیر و قابل قبولی در فاصله کمی از حرم مطهر واقع شده است. بنابراین اگر فکر می‌کردید برای اقامتی نزدیک به حرم مجبور به هزینه‌های گزاف هستید سخت در اشتباهید. این هتل که اقامتگاه‌های برگزیده میراث فرهنگی محسوب می‌شود همچون موزه‌ای قابل لمس و عینی در دسترس مهمانان ضامن آهو قرار گرفته است. اتاق‌های این هتل دارای امکاناتی نظیر تلویزیون و ماهواره داخل اتاق‌ها، سیستم تهویه هوا، خشکشویی، سیستم ضد حریق و خدمات خانه‌داری هستند. شما می‌توانید صبحانه را در رستوران بخورید و از اینترنت بی‌سیم رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، کافی شاپ و همچنین لابی مدرن و زیبای آن استفاده کنید. خدماتی مانند ویلچر هم برای مهمانانی با ناتوانی جسمانی در نظر گرفته شده است. قیمت پایه در این هتل، از حدود ۱۰۰ هزار تومان است.

هتل زیتون

این هتل ۳ ستاره مدرن و تمیز و زیبا را در خیابان پاسداران مشهد پیدا کنید. این هتل با اتاق‌هایی مبله و تخت‌های راحت و مخملی سرویس رایگان به حرم رضوی ارائه می‌دهد و با شروع پایه قیمت ۷۰ هزار تومان از هتل‌های خوب و ارزان مشهد برشمرده می‌شود.

 

۶ هتل آپارتمان با کیفیت مشهد

هتل هلیا

این هتل که دارای ۸۴ واحد با ظرفیت ۲۵۲ نفر است در ۸ طبقه گسترده شده و در نزدیکی حرم رضوی واقع گردیده است. در واقع نه تنها به حرم رضوی بلکه به بازارهای ۱۷ شهریور و بازار رضا نیز دسترسی ساده و کم مسافتی دارد. هتل دارای کافی شاپ و رستوران است که خورد و خوراک را برایتان راحت کرده است. همچنین اتاق‌ها دارای سرویس خانه‌داری، فضایی تمیز و دنج و همچنین گاوصندوق ارائه می‌دهند. در فصل غیرگردشی قیمت این هتل از پایه ۱۳۰ تومان شروع می‌شود.

هتل کوثر

اگر به دنبال هتلی نزدیک به حرم رضوی با قیمتی مناسب می‌گردید بیشتر از این جستجو نکنید هتل کوثر با قرارگیری در فاصله ۲۰۰ متری در ضلع شمالی بازار رضا نزدیک‌ترین هتل مقرون به صرفه و از قدیمی‌ترین‌های شهر است. شما به راحتی می‌توانید با اقامت در اینجا پای پیاده به حرم رضوی، بازار رضا و بازار ۱۷ شهریور بروید. در زمان فصل غیرگردشی این هتل با قیمت باورنکردنی ۱۵۰ هزار تومان در پایه، در دسترس قرار دارد.

 

معرفی لوکس‌ترین هتل‌های مشهد

هتل ‌آپارتمان عمارت

این هتل لوکس و زیبا و مجلل که در فاصله ۷۰۰ متری از آستان رضوی واقع شده از بهترین هتل‌های مشهد محسوب می‌شود که سازمان میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری خراسان رضوی و همچنین اتحادیه هتل‌ آپارتمان‌داران مشهد برگزیده شده و معتبر است. این هتل با ظرفیت پذیرش نهایتا ۱۴۰ میهمان حرم آقا امام رضا واحدهای آپارتمانی یک‌خوابه و دوخوابه و همینطور سوییت‌های مجلل ۷۰ متری را در دسترس قرار داده است. از امکانات رفاهی این هتل می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، اتصال اینترنت بی‌سیم و سالن پذیرایی اشاره کرد که آن را با طراحی مدرن و چشمگیر در دسترس قرار داده است. خارج از فصل گردشگری قیمت اقامت در اینجا از پایه ۹۸ هزار تومان برای یک شب شروع می‌شود.

هتل‌آپارتمان پرهام مشهد

اگر بی‌خبر شما را به داخل هتل ببرند با وجود مبلمان مجلل مخملی هرگز به ذهن‌تان خطور هم نمی‌کند در هتلی مقرون به صرفه قرار دارید. این هتل که در خیابان آخوند خراسانی مشهد قرارگرفته با ماشین تنها ۵-۶ دقیقه تا ورودی باب الجواد حرم رضوی فاصله دارد. واحدهای این هتل مجهز به آشپزخانه، سرویس بهداشتی مدرن و اختصاصی، تخت راحت و تلویزیون صفحه تخت هستند. اقامت در خارج از فصل گردشی از پایه ۸۰ هزار تومان شروع می‌شود.

 

در مشهد چه سوغاتی را از کجا بخریم؟

۱۲ دی ۱۳۹۹

نظرات کاربران