گران‌ترین هتل‌های مشهد با سوییت‌های VIP

جاذبه‌های گردشگری مشهد
گران‌ترین هتل‌های مشهد با سوییت‌های VIP

مشهد یکی از چند شهر بزرگ و پرجمعیت ایران است که در برترین مقاصد گردشی توریستی محبوب ایرانیان هم قرار دارد. علاقه‌مندی به زیارت حرم امام رضا از دیرباز مشهد را به مقصدی زیارتی تبدیل کرده بود. اما در سال‌های اخیر و با جذب سرمایه‌های کلان و رشد گردشگری این شهر شاهد تحولات چشمگیری بوده تا این که حالا می‌توان بهترین جاذبه‌های گردشی و هتل‌های راحت و لوکس را در این کلانشهر پیدا کرد. در حالی که طیف انتخاب‌ها برای خرید و اقامت بسیار است برای اقامتی لوکس و گرانقیمت به کدام هتل‌ها باید رفت؟ در اینجا گران‌ترین هتل‌های تور مشهد را بررسی می‌کنیم.

 

هتل قصر طلایی مشهد

این هتل لوکس و مجلل و ۵ ستاره در ۲۰ طبقه و در ساختمانی لوکس گسترده شده و ۳۵۸ اتاق و سوییت در رده‌های مختلف ارائه می‌دهد. تنوع اتاق‌ها و سوییت‌ها در منوی غذا، خدمات اتاق، و نمای به خیابان متفاوت هستند اما همگی آن‌ها لوکس و درجه‌اند. شما می‌توانید در سوییتی لوکس بمانید و یا برای تجربه غرب وحشی در سوییت وسترن اقامت داشته باشید و یا حتی اگر ذائقه‌ای سنتی دارید در سوییت قجری بمانید. تمامی این اتاق‌ها مجلل و فوق‌العاده هستند اما میزان تجملات افراطی در آن‌ها متفاوت است مثلا سوییت پرزیدنت لوکس‌ترین و مجلل‌ترین سوییت هتل است و سوییت‌های دیگری مثل امپریال و جونیور با فضایی باشکوه حس سفری لاکچری را به شما القا می‌کنند.

 

معرفی هتل‌های هما ۱ و ۲ در مشهد

هتل درویشی

هتل درویشی مشهد یکی از هتل‌های کاملا لوکس و مدرن و ۵ ستاره مشهد است که در ۲۳ طبقه ساختمانی با سبک امروزی و چشمگیر گسترده شده است.  لازم به ذکر است که هتل درویشی تنها آتریوم شرق کشور و بلندترین اقامتگاه در کل مشهد است. این یعنی خودتان می‌توانید حدس بزنید درویشی چقدر لوکس و منحصر به فرد است. هتل درویشی دارای ۲۲۳ اتاق و سویت در کلاس‌های مختلف مثل فصل، رویال، VIP و پنت هاوس است که به حسب انتظار و بودجه‌تان می‌توانید اقامتگاه مورد نظرتان را انتخاب کنید. وقتی صحبت از اقامتی لوکس در این هتل می‌شود اصلا نمی‌توان گفت دوبلکس عرب TOP VIP بهتر است یا دوبلکس چین TOP VIP با اینهمه شما بین گزینه‌های فوق لاکچری مثل دوبلکس هند TOP VIP و یا پینت هاوس اسپا TOP VIP انتخاب‌های گرانقیمت متنوعی را در دسترس خوهید داشت. این هتل متنوع‌ترین سوییت‌های گرانقیمت مشهد را ارائه می‌دهد.

هتل مدینه الرضا مشهد

مدینه الرضا هتلی ۵ ستاره با الهام از معماری اسلامی است که در ۱۸ طبقه ۲۸۸ اتاق ارائه داده که همگی مجلل و راحت هستند. به علاوه مدینه‌الرضا در فاصله کمی از حرم امام رضا قرار گرفته این ویژگی آن را به انتخابی محبوب و البته لوکس تبدیل کرده است. از خدمات هتل می‌توان به اتاق بازی، استخر، رستوران، جکوزی، لاندری و خیلی امکانات دیگر اشاره کرد. گران‌ترین اقامتگاه این هتل، آپارتمان ۳ خوابه ۵ نفره است و دیگر اتاق‌ها در رده‌های بعد از این قرار می‌گیرند و از لحاظ قیمتی تفاوت زیادی بین آن‌ها وجود دارد.

 

اقامتی جذاب در هتل ثامن مشهد

هتل الماس ۲

هتل الماس ۲ نه تنها در ردیف یکی از هتل‌های مجلل و ۵ ستاره مشهد قرار دارد بلکه جدیدترین هتل مشهد هم هست که در سال ۱۳۹۵ تاسیس شده است. هتل الماس با ۲۶ طبقه لوکس و مجلل ۲۲۰ اتاق راحت را ارائه داده که لوکس و چشمگیر دارند. تم این اتاق‌ها با هم فرق داشته و از سبک ایرانی تا عربی، رومی، ترکی، صفوی و ایرانی باستان و حتی آفریقایی انتخاب‌های مختلفی در اختیار شما قرار می‌دهد. در اینجا گران‌ترین سوییت، سوییت پرزیدنت فولبرد به سبک ترکی است و باقی سوییت‌ها در عین لوکس گرایی بعد از سوییت پرزیدنت و در رده‌های بعدی قرار می‌گیرند.

 

هتل بین‌المللی قصر مشهد

این هتل ۵ ستاره که در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی گسترده قرار گرفته یکی از هتل‌های باسابقه مشهد است که در سال ۱۳۵۶ ساخته شده است. این هتل در فاصله حدودا ۸۰۰ متری حرم مطهر امام رضا قرار گرفته و در ۱۲ طبقه گسترده شده است. تمامی ۲۲۰ اتاق این هتل لوکس و بسیار راحت هستند و در رده‌های مختلفی عرضه شده‌اند. در بین هتل‌های لوکس و ۵ ستاره مشهد هتل بین‌المللی قصر تقریبا ارزان‌ترین اتاق‌ها را با امکانات عالی ارائه می‌دهد در اینجا شما می‌توانید در اتاق‌های لوکسی همچون اتاق دو تخته قاجار یا اتاق دو تخته هخامنشی بمانید ولی مثل هتل درویشی جیب‌هایتان خالی نشود. با این همه گرانقیمت‌ترین سوییت پرزیدنت رویال دو نفره است و حتی سوییت ماه عسل با اختلاف زیادی دره‌های بعدی قرار می‌گیرد.

 

هتل‌های نزدیک به حرم در مشهد

۰۱ آبان ۱۴۰۰ (به‌روز رسانی شده در: 23 بهمن 1400)

نظرات کاربران