هتل‌های نزدیک به حرم در مشهد (بخش اول)

جاذبه‌های گردشگری مشهد
هتل‌های نزدیک به حرم در مشهد (بخش اول)

گردشگران بسیار زیادی در طول سال به تور مشهد می‌روند و بخش بزرگی از آن‌ها، برای زیارت حرم امام رضا (ع) به این شهر سفر می‌کنند. برای این دسته از مسافران، اقامت در هتلی عالی در نزدیکی حرم اهمیت بالایی خواهد داشت تا بتوانند در طول اقامت خود به راحتی برای عبادت و راز نیاز به حرم بروند و دردسرهای مربوط به ترافیک و مسیرهای شلوغ مشهد را نداشته باشند.

با نگاهی به هتل‌های اطراف حرم، ما چند نمونه از بهترین‌ها را برای شما لیست می‌کنیم تا بتوانید از میانشان، جایی را برای اقامت در طول سفر خود، انتخاب نمایید.

 

هتل قصرالضیافه

این هتل مجلل در ضلع شرق حرم امام رضا (ع) و در بخش ورودی صحن هدایت حرم واقع شده است. قصر الضیافه یکی از مجلل‌ترین و بهترین هتل‌های مشهد به حساب می‌آورد که در سه طبقه احداث شده و مجموعا ۵۷ اتاق دارد. ظاهر کلاسیک این هتل در ابتدا ممکن است کمی شما را به اشتباه بندازد، اما در داخل، هتل فوق‌العاده جذاب و عالی‌ست و امکانات تمام و کمالی را برای مسافران خود به همراه خواهد داشت و در نهایت شما به راحتی و با پای پیاده به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری مشهد در اطراف حرم دسترسی خواهید داشت.

این هتل دارای رستوران و پارکینگ رایگان بوده اما اینترنت تنها در لابی و به صورت محدود در اختیارتان قرار داده می‌شود.

 

معرفی هتل ۵ ستاره قصر طلایی مشهد

 

هتل مدینه‌الرضا

یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره بسیار خوب در نزدیکی حرم امام رضا، هتل مدینه‌الرضا در مشهد است که با ظاهری بسیار زیبا و نامی آشنا، سال‌هاست که یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت در سف ربه مشهد محسوب می‌شود. این هتل در خیابان شیرازی واقع شده و در ۱۸ طبقه ۲۸۸ اتاق و سوییت مدرن و بسیار زیبا برای مهمانانش تدارک دیده است.

 هتل مدینه الرضا تنها رستوران گردان مشهد را میزبانی می‌کند که از جمله رستوران‌های جذاب شهر برای صرف غذا محسوب می‌شود. همچنین شما می‌توانید از کتابخانه، مجموعه آبی و اتاق بازی کودک نیز در این محل لذت ببرید.  در مجموع امکانات خیلی زیادی برای این مجموعه در نظر گرفته شده که شامل ۴ رستوران، چایخانه سنتی  و ... است.

هتل درویشی

تقریبا هر کسی که به مشهد سفر کرده باشد، حتما اسم هتل درویشی مشهد که از مشهورترین هتل‌ها و البته گران‌ترین‌ها در مشهد است را شنیده است. البته این هتل چیزی حدود یک کیلومتر از حرم فاصله دارد که باز هم در نهایت دسترسی راحتی به حرم را برایتان ممکن خواهد ساخت. هتلی که در یک ساختمان ۲۵ طبقه واقع شده و در کنار تمام امکاناتی که برایتان تدارک دیده است، چشم‌انداز جذابی از شهر مشهد را نیز برایتان به همراه خواهد داشت. اما مجموعه درویشی دارای چه امکاناتی است؟ این مکان جدا از اتاق‌های لوکس و زیبا، دارای چندین تالار همچون تالار دیپلومات و تالار آینه است که هر کدام از دیگری مجلل‌تر و زیباتر خواهد بود. چندین رستوران و کافی شاپ دیگر نیز برای این مجموعه در نظر گرفته شده که از جمله آن‌ها می‌توان به کافی‌شاپ استخر و لمکده سنتی در فضای باز و در کنار برکه مصنوعی اشاره کرد.

هتل درویشی دارای یک مجموعه آبی شامل استخر، سونا، حمام سنتی، اتاق ماساژ، استخر ماهی، سالن بدنسازی و .. بوده و همچنین شما می‌توانید از شهر بازی کوچک، آرایشگاه بانوان و آقایان، آتلیه عکاسی، سالن بلییارد، اینترنت رایگان و خیلی چیزهای دیگر نیز بهره ببرید. هتل درویشی اگر چه از گران‌ترین انتخاب‌ها در مشهد است، اما بدون شک یکی از بهترین انتخاب‌های نیز در این شهر خواهد بود.

 

معرفی هتل‌های هما ۱ و ۲ در مشهد

هتل الماس ۲

هتل الماس ۲، آخرین هتل ۵ ستاره در لیست ماست و سپس در نوشته‌ی دوم ما درباره هتل‌های ۴ ستاره، ۳ ستاره و هتل آپارتمان‌های مشهد برایتان بهترین‌ها را معرفی می‌کنیم. اما چرا هتل الماس دو در لیست ما قرار گرفته؟ چون این هتل که در ساختمانی به بلندای ۲۵ طبقه واقع شده و ۲۱۸ اتاق و سوییت دارد، یکی دیگر از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در مشهد محسوب می‌شود.

برای طراحی داخلی این هتل از سبک‌های مختلف معماری همچون ایران باستان، روسی، ترکی، رومی، عربی و ... استفاده شده و حتی یک موزه هنر نیز در آن واقع گشته که می‌توانید از آن نیز بهره ببرید. این هتل نیز دارای مجموعه آبی و اسپا شامل استخر، سونا، جکوزی، سالن و ماساژ و ... بوده و در مجموع ۵ رستوران و سالن غذاخوری نیز برای آن در نظر گرفته شده است و همچنین در زمان اقامت، می‌توانید از اینترنت رایگان هتل نیز بهره‌مند شوید.

۳۰ دی ۱۳۹۹

نظرات کاربران