۴ هتل نزدیک به رستوران پدیده شاندیز مشهد

جاذبه‌های گردشگری مشهد
۴ هتل نزدیک به رستوران پدیده شاندیز مشهد

شاندیز منطقه‌ای ییلاقی در مشهد است که دارای جاهای دیدنی متعدد و فعالیت‌های بسیاری برای انجام دادن است. امکان ندارد گذر بازدیدکننده‌ای به شاندیز مشهد بیافتد و طعم شیشلیک‌های افسانه‌ای آن را نچشد. رستوران‌های پدیده شاندیز مجموعه بی‌نظیری از رستوران‌ها هستند که به شدت کار انتخاب و سفارش غذا را برای شما دشوار می‌کنند. توصیه می‌کنیم قبل از رفتن به اینجا مشخص کنید چه چیزی می‌خواهید بخورید و دنبال چه چیزی هستید. در ایده‌آل‌ترین حالت می‌توانید در سفر با تور مشهد دو روزی را در همان حوالی اقامت کرده و رستوران‌ها و مرکز خرید پدیده شاندیز را خوب بگردید. ما در اینجا بهترین هتل‌های نزدیک به رستوران‌های پدیده شاندیز را بررسی می‌کنیم.

 

هتل ثامن مشهد

این یکی از بهترین هتل‌های نزدیک به ییلاقات تفریحی طرقبه مشهد، نمایشگاه بین‌المللی و شاندیز است که در محیطی سرسبز و زیبا قرار گرفته و دسترسی راحتی به سایر نقاط دارد. این هتل در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت و سطح کیفیت خدمات خود را برای رفاه مهمانان ارتقا داد. حالا این هتل با ۴۱ اتاق و سوییت میزبان زائران حرم مطهر است. اتاق‌ها بسیار راحت هستند و دکوراسیون داخلی مدرن و زیبایی دارند. در اینجا شما چیزی کم و کسر نخواهید داشت. به علاوه می‌توانید در درستوران، کافی شاپ و رستوران سنتی هتل طیفی از غذاها و دسرها را پیدا کنید. از امکانات داخلی هتل می‌توان به سالن بدنسازی، ماساژ، حمام ترکی و ویژگی‌های دیگر نام برد. همچنین مترو در فاصله چند دقیقه‌ای هتل ثامن واقع شده که دسترسی آسان به مرکز شهر را فراهم آورده است. هتل ثامن که از گروه هتل‌داری کوثر است نامی شناخته شده در مشهد محسوب می‌شود. شما می‌توانید این هتل را انتهای بلوار وکیل آباد پیدا کنید.

 

۵ شهر زیبای نزدیک به مشهد

هتل پارس مشهد

این هتل بزرگ که در حاشیه بلوار وکیل آباد واقع شده هتلی با ۵ هکتار مساحت است که در سال ۱۳۷۴ ساخته شد و در سال ۱۳۸۲ به مرحله بهره برداری رسید. این هتل از دو ساختمان دو مجزا تشکیل شده که به واسطه یک ساختمان مشترک میانی به هم متصل شده‌اند. لابی و پذیرش از بخش‌های میانی دو ساختمان هستند. لابی هتل پارس از بخش‌های جالبی است که در سال ۹۰ بازسازی شد و حالا با سقفی شیشه‌ای پناهگاه مهمانان هتل است. این هتل ۵ ستاره جذاب و لوکس دارای اتاق‌ها و سوییت‌های بی‌نظیری بوده و امکانات رفاهی مدرنی در دسترس قرار داده است. شما با اقامت در اینجا نه تنها اتاقی با امکانات کامل و به روز خواهید داشت بلکه می‌توانید از فروشگاه و غرفه، آرایشگاه مردانه، آرایشگاه زنانه، صندوق امانات، سالن بدنسازی، استخر، حمام ترکی، اسپا و بسیاری ویژگی‌های دیگر هم بهره منده شوید. در این هتل کافی شاپ و رستوران منوهای متنوعی از جذاب‌ترین غذاها ارائه می‌دهند که خستگی گشت و گذار شما را از تن‌تان بیرون می‌کنند. بزرگ‌ترین موهبت هتل پارس نزدیکی به ییلاقات طرقبه و پدیده شاندیز است.

هتل میثاق مشهد

هتل میثاق مشهد که از سه ساختمان مجزا تشکیل شده و مساحتی ۲۶ هزار متر مربعی را به تصرف خود در آورده از هتل‌های جالب مشهد است. ۲ ساختمان یاس و یاسمن، در محوطه باغ هتل میثاق واقع شده‌اند در حالی که ساختمان اصلی دارای پذیرش است. ۲ ساختمان اول دارای اتاق‌هایی معمولی هستند و آسانسور ندارند اما ساختمان اصلی با اتاق‌ها و سوییت‌های لوکس از مهمانان پذیرایی می‌کنند. رستوران هتل در ساختمان اصلی واقع شده و ظرفیت پذیرایی از تعداد ۲۵۰ نفر را دارد در حالی که رستوران سنتی واقع در محوطه هتل با ظرفیت ۱۵۰ نفر از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۳:۰۰ شام سرو می‌کند.

 

گشت و گذار در بازار رضا مشهد

هتل سحاب مشهد

این یکی از هتل‌های با سابقه مشهد است که بیش از دو دهه است از مسافران تور مشهد پذیرایی می‌کند. این هتل جذاب دارای فضایی مطلوب و دل‌انگیز بوده و در تمام طول سال مورد توجه توریست‌ها قرار دارد. هتل سحاب دارای ۵۱ واحد اقامتی سوییت است که ۲۳ واحد آن به طور کامل بازسازی و نوسازی شده‌اند و با فضایی لوکس و مدرن اقامتی راحت را به مهمانان تقدیم می‌کنند. به علاوه در اینجا امکانات رفاهی و تفریحی مثل سالن بیلیارد، اینترنت در لابی، و پارک بازی کودکان نیز هست. محوطه هتل دارای فضای سبز و تخت‌های سنتی است که می‌توانید روی آن‌ها لم بدهید و از منوی کافه سنتی چیزی سفارش دهید. هتل ۳ ستاره سحاب مشهد در جاده طرقبه واقع شده و به ییلاقات اطراف دسترسی آسانی دارد.

۲۷ اسفند ۱۳۹۹

نظرات کاربران