۱۲ هتل نزدیک به مراکز خرید در مشهد

جاذبه‌های گردشگری مشهد
۱۲ هتل نزدیک به مراکز خرید در مشهد

مشهد دومین شهر بزرگ ایران، خطه‌ای است که عمدتا به دلایل مذهبی مورد توجه گردشگران ایرانی و خارجی بوده و سالانه، حدود ۳۰ میلیون نفر از شیفتگان زیارت امام رضا به این منطقه سفر می‌کنند. اما جاذبه‌های این شهر به همین مورد خلاصه نمی‌شود، بلکه انواع مناظر طبیعی نظیر دره هفت حوض، پارک سنگی و باغ گیاهشناسی در کنار موزه‌های متنوع و بناهای تاریخی، توجه مسافران تور مشهد را به سوی خود جلب می‌کنند.

آب و هوای این شهر نیز گرم و خشک بوده و زمستان‌هایی سرد و مرطوب و تابستان‌هایی گرم و خشک را تجربه می‌کند. بنابراین به لحاظ شرایط آب و هوایی، بهترین زمان سفر، اواخر بهار و اوایل پاییز است. هر چند که سفر در اواخر شهریور نیز به دلیل اینکه اغلب مراکز خرید در حراج به سر می‌برند، به عاشقان خرید توصیه می‌شود.

در ضمن به دلیل تعدد گردشگر، اقامتگاه‌های فراوانی در مشهد شکل گرفته‌اند و مقاله راهنمای انتخاب بهترین هتل در مشهد، در این رابطه اطلاعات ارزشمندی در اختیارتان قرار می‌دهد. اما در انتخاب اقامتگاه، همه چیز به اولویت‌های شما برمی‌گردد که با چه هدفی به این شهر تاریخی و زیبا سفر می‌کنید. و اگر اولویت شما خرید است، می‌توانید در ادامه ما را همراهی کنید تا با برخی از بهترین هتل‌های نزدیک به مراکز خرید در مشهد آشنا شوید.

 

هتل درویشی

این هتل ۵ ستاره که در نزدیکی حرم امام رضا و بازارچه‌های اطراف حرم واقع شده است، از ۸۰۰ متر فضای سبز حیاط و روف گاردن برخوردار بوده و لحظاتی مفرح را برای مسافران تور مشهد به ارمغان می‌آورد. جالب است بدانید هتل درویشی مشهد ۲۰ طبقه، تنها هتل آتریوم در شرق ایران بوده و با ۲۲۳ اتاق و سوئیت همراه با کلیه امکانات رفاهی به استقبال مهمانان می‌آید.

در اینجا یک وای فای رایگان در سراسر ملک، فروشگاه داخلی، دستگاه خودپرداز، ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس، کافی شاپ و رستوران، سالن کنفرانس و تالار عروسی، زمین بازی، سالن بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی و حمام ترکی همراه با خدمات ماساژ برای مهمانان فراهمند. در ضمن پرسنل این اقامتگاه، به زبان‌های عربی و انگلیسی نیز مسلط هستند و این مزیت، امکان تعاملی عالی با مسافران بین المللی را رقم می‌زند.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا(ع)، بین امام رضا 24 و 26

 

هتل سی نور

این هتل ۵ ستاره که در ۲۲ طبقه و ۲۸۶ اتاق و سوئیت با کلیه امکانات رفاهی در خدمت مسافران تور مشهد است، در سال ۱۳۹۳ در خیابان ۱۷ شهریور افتتاح شد. بنابراین از دسترسی عالی به مهمترین مراکز خرید این محدوده از جمله اطلسیه، آسمان و برج تجاری آکسون برخوردار است و البته فاصله نزدیکی با بازار رضا دارد. این هتل یک مرکز تجاری را نیز در خود جای داده که امکانات خرید را برای مهمانانش به بهترین و راحت‌ترین شکلی فراهم می‌کند. بعلاوه از مهمترین جاذبه‌های نزدیک به این اقامتگاه می‌توان به پارک میرزا کوچک خان، موزه ظروف و موزه آستان قدس رضوی اشاره کرد.

گفتنی است این هتل با انواع امکانات لوکس از جمله کافی شاپ، رستوران، آمفی تاتر، استخر بزرگسالان و استخر کودکان، خدمات ماساژ، سونا و جکوزی، سالن بیلیارد، حوضچه نمک و اینترنت رایگان از مهمانانش پذیرایی می‌کند.

 

گران‌ترین هتل‌های مشهد با سوییت‌های VIP

آدرس: مشهد، خیابان 17 شهریور، نبش دانش شرقی

 

هتل مدینه الرضا

هتل مدینه الرضا مشهد که نزدیک‌ترین اقامتگاه به حرم امام رضا به شمار می‌آید، در عین حال دسترسی عالی به بازار رضا، بازار مرکزی و بازار جنت و مجتمع تجاری آرمان داشته و به موزه‌های مطرح این شهر از جمله  فرش، موزه ظروف، موزه تمبر و اسکناس و سکه، موزه نجوم و ساعت، موزه مدال، موزه مردم شناسی و موزه هنرهای تجسمی بسیار نزدیک است.

این ساختمان ۱۲ طبقه در ابتدای خیابان شیرازی واقع شده و ۳۲۰ اتاق را در ۹ طبقه اقامتی در خود جای داده است. معماری این بنا بسیار زیبا و اصیل بوده و البته اتاقه‌ایی مدرن را نیز به علاقمندان ارائه می‌دهد.

رستوران، کافی شاپ، سالن بدنسازی، استخر و سونا و جکوزی، آمفی تاتر و سالن همایش، سالن تشریفات، وای فای رایگان در سراسر هتل، پارکینگ و فروشگاه داخلی، از جمله امکانات این اقامتگاه زیبا و به یادماندنی محسوب می‌شوند.

آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی، بین شیرازی 2 و 4

 

صحرا

این هتل ۳ ستاره ۸۵ اتاقه و ۶ طبقه نیز، در نزدیکی حرم واقع شده و اتاق‌هایش دارای چشم اندازی عالی به حرم می‌باشند. دسترسی هتل به بازار مرکزی، بازار رضا و بازار جنت، آنرا به یکی از بهترین اقامتگاه‌های شهر برای عاشقان خرید بدل کرده است. بعلاوه از این هتل تا جاذبه‌هایی نظیر آرامگاه نادرشاه، مسجد گوهرشاد، پارک باغ ملی، آرامگاه شیخ بهایی و برخی از معروف‌ترین موزه‌های مشهد نظیر موزه فرش و ظروف فاصله چندانی نیست.

در ضمن باید گفت این اقامتگاه راحت، یک فروشگاه داخلی و فروشگاه صنایع دستی را در خود جای داده و با سایر امکانات رفاهی از جمله وای فای رایگان، کافی شاپ، رستوران، صندوق امانات، روم سرویس، رزرواسیون ۲۴ ساعته و خدمات تهیه بلیط به استقبال گردشگران تور مشهد می‌آید.

 

معرفی ۶ هتل ارزان و با کیفیت مشهد

آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، نبش چهارراه شهدا، جنب مسجد کرامت

 

افرا

این هتل راحت و دنج را می‌توانید در خیابان شیرازی و در حوالی باغ موزه نادری بیابید. در این اقامتگاه ۴ طبقه، ۲۰ اتاق با کلیه امکانات رفاهی از جمله تخت‌هایی بسیار راحت، چشم انداز به نمای حیاط و فضای اطراف،  روم سرویس، وای فای رایگان و تلویزیون فراهم بوده و در عین حال می‌توانید از خدمات خشکشویی، پارکینگ رایگان، تاکسی سرویس و سالن کنفرانس نیز برخوردار شوید. گفتنی است این اقامتگاه، تنها ۱۰ دقیقه پیاده روی با بازار مرکزی فاصله دارد.

آدرس: مشهد، خیابان شیرازی،شیرازی 20جنب هتل خیام پلاک 580

 

تارا

این هتل ۴ ستاره با ۸ طبقه اقامتی، ۱۱۱ اتاق و سوئیت مدرن و مجهز را در برگرفته است. این اقامتگاه، تنها ۸ دقیقه پیاده روی با حرم امام رضا فاصله داشته و دسترسی عالی به بازار مرکزی دارد، به طوری که ظرف ۳ دقیقه رانندگی می‌توانید به معروف‌ترین مرکز خرید این شهر دسترسی داشته باشید.

بعلاوه فاصله اندکی بین این اقامتگاه و موزه‌هایی نظیر موزه فرش، موزه قرآن و نفایس، موزه ظروف و موزه هنرهای تجسمی وجود دارد. اگر قصد اقامت در این هتل راحت و آرامش بخش را دارید باید بگوییم امکاناتی نظیر رستوران، کافی شاپ، پارکینگ اختصاصی، سالن بیلیارد، اینترنت در لابی، استخر، دستگاه خودپرداز، آرایشگاه، صندوق امانات و خدمات ترانسفر در انتظارتان است.

آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، بین شیرازی 17 و 19

 

هتل هما ۲

این هتل ۵ ستاره که در سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را آغاز کرده است، در مجموع ۲۰۶ اتاق و سوئیت مدرن را همراه با کلیه امکانات رفاهی لوکس در ۵ طبقه اقامتی در ساختمانی ۹ طبقه جای داده است. از اینجا می‌توانید به راحتی به مجتمع تجاری پروما، مرکز خرید نیکا و بازار گوهرشاد دسترسی داشته باشید. در عین حال فروشگاه خود هتل نیز در اختیارتان است و می‌توانید بسیاری از اقلام موردنیازتان را از آن خریداری نمایید.

در ضمن این هتل با مواردی نظیر دستگاه خودپرداز، سالن همایش و آمفی تاتر، صندوق امانات، تاکسی سرویس، آرایشگاه مردانه، فضای سرسبز باغ و مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری، پارک بازی کودکان، استخر و سونا و جکوزی و بسیاری دیگر از امکانات عالی برای برخورداری از اقامتی خاطره انگیز، در خدمت مهمانان است.

 

معرفی هتل الماس نوین مشهد

آدرس: مشهد، میدان جانباز، چهارراه خیام، بلوار اخوان ثالث

 

هتل توریست توس

این هتل ۴ ستاره که در زمینی به وسعت ۴۰۰۰ متر مربع واقع شده، همراه با ۴۴ باب واحد ویلایی، در شمار هتل‌های زنجیره‌ای و بین المللی پارسیان مطرح می‌شود.

جالب است بدانید این هتل، سرویس گشت و گذار رایگانی را برای بازدید از مراکز خرید برای برای مهمانانش ترتیب می‌دهد که شامل گردش صبحگاهی در مرکز خرید الماس شرق و گردش عصرگاهی در مرکز خرید کیان سنتر است.

فضای سبز باغ این هتل در بدو امر، نویدبخش اقامتی مفرح و شاد است و البته پارکینگ اختصاصی، صندوق امانات، سالن تشریفات، رستوران، تراس، خدمات خشکشویی و رزرواسیون ۲۴ ساعته و بسیاری دیگر از امکانات برای مهمانان مهیا هستند.

آدرس: مشهد، میدان قائم، ابتدای بزرگراه آسیایی، نرسیده به بیمارستان رضوی

 

هتل آپارتمان آرمان

این اقامتگاه زیبا و باشکوه ۳ ستاره، در مساحتی بالغ بر ۹۲۰۰۰ متر مربع و با ۲۹۱ اتاق و سوئیت لوکس در ۹ طبقه مسکونی در سال ۱۳۹۴ و در نزدیکی حرم افتتاح شد. جالب است بدانید این هتل، از بزرگ‌ترین هتل‌های ایران بوده و امکانات بسیاری را در خود جای داده که از آن جمله می‌توان به پارکینگ اختصاصی، تراس، کافی شاپ، رستوران، حیاط سرسبز و روف گاردن، استخر و حمام ترکی همراه با سونا و جکوزی و خدمات ماساژ، خدمات خشکشویی، وای فای رایگان در سراسر ملک، ترانسفر فرودگاهی و خدمات تبدیل ارز اشاره کرد. در ضمن پرسنل نیز مسلط به زبان‌های انگلیسی و عربی هستند. 

این هتل خاطره انگیز تا مراکز خرید محبوبی همچون آکسون، آسمان، اطلسیه تنها ۳ دقیقه رانندگی فاصله دارد و همچنین بسیار نزدیک به بازار رضا واقع شده است و از این رهگذر، شرایطی عالی را برای گشت و گذار و خرید رقم می‌زند.

آدرس: مشهد، خیابان نواب صفوی

 

هتل خانه سبز

با وجود فاصله اندک تا مجتمع تجاری نصر، بازار مرکزی، برج تجاری آلتون و بازار جنت، این هتل برای اقامت علاقمندان به خرید در سفر با تور مشهد توصیه می‌شود. این بنای زیبا که در ۱۰ طبقه و ۷۵ اتاق در سال ۱۳۸۲ افتتاح شد، همچنین نزدیک به حرم و در فاصله ۳ کیلومتری از آن واقع شده است. بعلاوه کلیه وسایل رفاهی در اتاق‌ها در کنار امکاناتی نظیر رستوران، کافی شاپ، پارکینگ اختصاصی، خدمات خشکشویی، تاکسی سرویس شبانه روزی و پرسنلی که به زبان‌های عربی و انگلیسی تسلط کاملی دارند، آرامش و راحتی را برای مهمانان به ارمغان می‌آورند.

 

اقامتی جذاب در هتل ثامن مشهد

آدرس: مشهد، انتهای خیابان شیرازی، میدان توحید، مجتمع تجاری نصر

 

هتل آسیا

اینجا یکی از اقامتگاه‌های قدیمی ۴ ستاره شهر بوده و با بنایی ۹ طبقه و ۱۵۴ اتاق و سوئیت، آغوش خود را به سوی گردشگران می‌گشاید. گفتنی است این هتل، تنها ۸ دقیقه پیاده روی تا بازار جنت و ۲ دقیقه رانندگی تا برج تجاری آلتون فاصله دارد. در ضمن برخی از اتاق‌ها چشم اندازی دیدنی به شهر داشته و بعلاوه فروشگاه داخل هتل، رستورانی به ظرفیت ۲۵۰ نفر، وای فای رایگان در لابی، پارکینگ اختصاصی، استخر، تاکسی سرویس ۲۴ ساعته، سالن همایش، روم سرویس و خدمات خشکشویی، این ترکیب به یادماندنی را کامل می‌کنند.

آدرس: مشهد، خیابان پاسداران، روبروی سینما قدس

 

هتل قصر طلایی

در نهایت سری می‌زنیم به هتل ۵ ستاره قصر طلایی مشهد که تنها به بازار رضا دسترسی عالی داشته و از سایر مراکز خرید فاصله دارد. اما از آنجا که یک فروشگاه بزرگ داخلی در این هتل وجود دارد، بنابراین از هر لحاظ امکانات خریدی راحت را برای مهمانانش فراهم می‌کند. این هتل در شمار بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین هتل های شهر مطرح بوده و از معماری و خدماتی در سطح جهانی برخوردار است.

این بنای ۱۶ طبقه که ۳۵۷ اتاق و سوئیت را در خود جای داده است، مساحتی در حدود ۷۰۰۰۰ متر مربع را داراست. و در عین حال اتاقی دارد که در طراحی آن، از تصاویر شخصیت‌های والت دیزنی استفاده شده و یکی از جذاب‌ترین اتاق‌های این هتل، خصوصا برای خانواده‌هایی است که با فرزند خردسال سفر می‌کنند.

گفتنی است رستوران بزرگ این اقامتگاه، ظرفیت پذیرش ۶۰۰ نفر را داشته و با بهترین و باکیفیت‌ترین غذاهای سنتی از مهمانانش پذیرایی می‌کند. کافی شاپ، کتابخانه، دستگاه خودپرداز، آرایشگاه، آمفی تاتر و سالن همایش، صندوق امانات، استخر، سونا، جکوزی، خدمات ماساژ، سالن بدنسازی، پارکینگ اختصاصی، وای فای رایگان در لابی و چشم انداز جالب توجه به حرم امام رضا از اتاق‌های این هتل، از جمله ویژگی‌ها و امکانات اقامتگاه به شمار می‌آیند.

۲۶ دی ۱۴۰۰

نظرات کاربران