مراکز خرید کیان سنتر ۱ و ۲ در مشهد

جاذبه‌های گردشگری مشهد
مراکز خرید کیان سنتر ۱ و ۲ در مشهد

یکی از ویژگی‌های مهم مشهد این است که گردشگران با ورود به آن، مراکز خرید بسیاری را در سطح شهر می‌بینند و با مراجعه به آنها، خرید متفاوتی را در تور مشهد تجربه می‌کنند. قبلا در مقتدرسیر تابان چندین مرکز خرید مشهد را به شما معرفی کرده بودیم، اما امروز به سراغ یکی دیگر از بهترین مراکز خرید این شهر رفتیم که در واقع دو مجتمع جداست. همراه ما باشید تا کمی درباره کیان سنتر مشهد برایتان بگوییم.

 

معرفی مجتمع‌های تجاری کیان سنتر ۱ و ۲

دو بنای مجموعه کیان سنتر در بلوار جانباز و تقاطع فرامرز عباسی قرار گرفته و ابتدا مرکز خرید کیان سنتر ۱ آغاز به کار کرد و بعد از محبوبیت بالای این مجتمع، کیان سنتر دوم به آن اضافه شد که جایی مدرن‌تر، بزرگ‌تر و با امکانات و فروشگاه‌های بهتر بود. کیان سنتر ۱، یک بنای ۹ طبقه است که جدا از بخش‌های اداری، چندین و چند فروشگاه عالی در چند طبقه را برای خریداران به همراه داشت که می‌توانستید، محصولاتی از برندهای داخلی و خارجی را از آن‌جا تهیه کنید.

اما مجتمع تجاری کیان سنتر ۲ در بنایی ۱۷ طبقه ساخته شده و جدا از این که تعداد خیلی بیشتری فروشگاه‌های بزرگ‌تر را شامل می‌شود، پارک بازی، فود کورت بزرگ و خیلی امکانات دیگر نیز در خود دارد که یک به یک به آن‌ها خواهیم پرداخت. با توجه به این که کیان سنتر در نزدیکی حرم واقع نشده، از نظر ترافیک و راحتی رفت و آمد، بسیار وضعیت بهتری نسبت به مراکز خرید نزدیک حرم دارد و از همین رو نیز این مکان را می‌توان بیشتر پیشنهاد کرد.

در مجموع ۲۳۳ واحد تجاری و فروشگاهی در این مجموعه وجود دارد که بیشتر آن‌ها فروشگاه‌های لباس بوده و برندهای مختلف داخلی و خارجی را می‌توانید در کیان سنتر خریداری نمایید. بخش تجاری کیان سنتر دو در ۴ طبقه برای مشتریان آماده شده و ۱۵۰ واحد تجاری را شامل می‌شود در صورتی که کیان سنتر یک ۶ طبقه و ۸۳ واحد تجاری است. تنوع فروشگاه‌های کیان سنتر به گونه‌ای است که شما می‌توانید در کنار انواع برندهای لباس، عطر و ادکلن و انواع لوازم شخصی، محصولاتی همچون لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه یا انواع لوازم الکترونیک را نیز خریداری نمایید. از برترین برندهایی که در کیان سنتر هستند می‌توان از دیفاکتو، آیکیا، پاندورا و اسپلش نام برد.

 

۱۰ مورد از تفریحات رایگان در مشهد

شهربازی

شهربازی مجموعه کیان سنتر با اسم شهر آجری یا لگوسیتی مساحتی برابر با ۲۵۰۰ متر مربع داشته و بر خلاف اسمش، اصلا یک شهر بازی لگویی به حساب نیامده اما جایی لوکس و مدرن است که بازی‌های متنوعی در آن وجود دارد که برای سنین مختلفی مناسب است. از جمله بازی‌های جذاب شهر آجری می‌توان به انواع استیشن‌های بازی‌های کامپیوتری، بازی‌های آرکید، ایر هاکی، چرخ و فلک، ماشین برقی و .... اشاره کرد و کوچک‌ترها نیز می‌توانند بازی‌ها و سواری‌های خاص خودشان را در این مکان تجربه کنند. همچنین یک سینمای ۷ بعدی نیز در لگوسیتی وجود دارد که فیلم‌های مخصوص به خود را در آن‌جا نمایش می‌دهند.

فودکورت

یکی دیگر از جذابیت‌های کیان سنتر، فود کورت این مجموعه است که به جز سالن اصلی، ۸۰۰ متر فضای روباز نیز دارد که می‌توانید غذا یا نوشیدنی خود را سفارش داده و در این فضا با یک منظره شهری میل کنید. این فضای روباز دو پرده‌ی بزرگ نیز در خود دارد که گاهی بر روی آن‌ها فیلم سینمایی پخش می‌شود و گاهی نیز می‌توانید مسابقات ورزشی را در جمع تماشا کنید.

 

معرفی ۶ هتل ارزان و با کیفیت مشهد

دیگر بخش‌ها و امکانات کیان سنتر مشهد

کیان سنتر مشهد یک هایپرماکت بسیار بزرگ نیز دارد که افتتاح آن به سال ۱۲۹۳ بر می‌گردد و وسعت آن ۲۰۲۵ متر مربع است. اگر هم با ماشین به این مکان آمده باشید، می‌توانید از پارکینگ بزرگ آن‌جا استفاده کرده و ماشین خود را پارک نمایید. در مجموع چیزی که کیان سنتر را از دیگر مراکز خرید مشهد جدا می‌کند، همین امکانات عالی و تنوع بسیار جذابی است که فروشگاه‌های آن‌جا دارد و باعث می‌شود تا شما همه چیز را زیر یک سقف داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم حتما در تور مشهد از مراکز خرید کیان سنتر ۱ و ۲ بازدید به عمل آورید.

آدرس: مشهد - بلوار جانباز - تقاطع فرامز عباسی

تلفن: ۰۵۱۳۶۱۴۴۴۱۴۱۵

وبسایت رسمی کیان سنتر: www.kiancenter.org

۲۳ مهر ۱۴۰۰

نظرات کاربران