معرفی مرکز خرید خورشید مشهد

جاذبه‌های گردشگری مشهد
معرفی مرکز خرید خورشید مشهد

مشهد یکی از بزرگ‌ترین قطب‌های گردشگری در کشور است که با جذب سرمایه‌های صنعت گردشگری توانسته هم گردشگران و هم زائرین حرم رضوی را به طور همزمان به خود جذب کند. اگرچه خرید کردن همیشه یکی از لذت‌های سفر به جاهای مختلف بوده اما خرید در تور مشهد از دیرباز برای ما معنا و مفهوم دیگری داشته و جزو الزامات این سفر محسوب می‌شده است. برخلاف گذشته که همیشه خرید زاذرین منوط به بازارها و فروشگاه‌های اطراف حرم بود حالا این شهر میزبان برخی از لوکس ترین مراکز خرید کشور است. مجتمع تجاری خورشید مشهد یکی از همین نقاط است که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

 

درباره مجتمع تجاری خورشید

مجتمع تجاری خورشید در ساختمانی عظیم و ۹ طبقه با نمای سفید و زیبا گسترده شده است. این یکی از مراکز خرید مدرن در مشهد است که برخلاف دیگر رقیبان خود برای شما تجربه خریدی کامل و مقرون به صرفه را به ارمغان می‌آورد. این مرکز خرید با طراحی مدرن خود ۴۹ واحد تجـاری را از طبقه -۱ تا طبقه ۲ در خود جای داده و دیگر طبقات آن تا طبقه پنجم ۳۳ واحد اداری اشغال کرده‌اند.

 

مرکز خرید لوکس آرمان در مشهد

خرید در مجتمع تجاری خورشید

این مرکز خرید یکی از مراکز خرید مدرن و زیبای مشهد است که همچون همتایان خود فروشگاه‌های وسیع و روشن با ویترین‌های عریض شیشه ای دارد که در لحظه اول نظر بازدیدکنندگان را به سمت خود جلب می‌کنند. این مجتمع از تنوع محصولات واقعا خوبی برخوردار بوده و شما می‌توانید در فروشگاه‌های آن به دنبال محصولات خوب و قیمت مناسبی همچون انواع پوشاک، کیف و کفش، اکسسوری و لوازم دکوری زیبا، لوازم آرایشی و بهداشتی و عینک فروشی پیدا کنید و در بین مانتو فروشی‌ها و مزون‌های چشمگیر لباس هر چیزی که می‌خواهید را پیدا کنید.

برندهای معروف در مجتمع خورشید

همانطور که از مراکز خرید لوکس انتظار می‌رود در کنار اجناس ایرانی و چینی برندهای شناخته شده‌ای همچون کوتون، دیاموند، منگو و کت نیز شعبه دارند که برای برندبازان و لوکس گرایان خبر بسیار خوبی است. افرادی که از اجناس برند استفاده می‌کنند می‌توانند در این مجتمع به نسبت جاهای دیگر خریدهای مناسبی را انجام دهند.

شهربازی مجتمع خورشید

این پاساژ با داشتن یکی از شهربازی‌های مفرح و شاد مشهد محیطی عالی برای خانواده‌ها در دسترس قرار می‌دهد. این مجموعه با داشتن برخی لوازم کوچک مناسب مکان‌های سرپوشیده همچون ماشین یا موتور برقی، فنجان برقی، و یا محیط‌های بازی و نقاشی فضایی مناسب کودکان با پرسنلی مهربان و صبور در برای کودکان فراهم آورده است. با وجود چنین شرایطی مجتمع تجاری خورشید به یکی از بهترین جاها برای گردش خانوادگی تبدیل شده است. به علاوه اگر خرید شما طول می‌کشد می‌توانید با اطمینان فرزندتان را به مربیان مهربان شهربازی بسپارید و به خریدی آسوده برای همه اعضای خانواده بروید. برای سپردن کودکان به مربیان مجرب به طبقه منفی ۱ بروید.

 

برج گلشن و مرکز خرید آرمیتاژ در مشهد

خورشید مرکز خریدی عالی برای زائرین حرم رضوی

این مجتمع در موقعیت جغرافیایی بی‌نظیری با اتوبوس و مترو در دسترس است. اگر در اطراف حرم اقامت دارید به راحتی با رفتن به مترو می‌توانید خودتان را در مدت کوتاهی به این مرکز خرید برسانید. همین که اسم ایستگاه متروی طالقانی را شنیدید از قطار پیاده شوید و به سمت خروجی بروید. همین که از مترو خارج شدید مجتمع را خواهید دید. البته اشاره کنیم که این پاساژ دارای دو درب ورودی و خروجی است و شما می‌توانید از هر دو خیابان احمدآباد و از خیابان رضا وارد این مجتمع شوید.

کافی شاپ مرکز خرید خورشید

یکی از بهترین چیزهای برای بازارگردی و خرید دسترسی به کافه‌ها و رستوران‌ها برای استراحت و گرفتن جانی تازه است. کافی شاپ بیسکوییت در خورشید مشهد با ارائه فضایی جذاب و مدرن به شما این امکان را می‌دهد تا برای دقایقی بنشینید و ضمن سفارش خوراکی خوشمزه منو و نوشیدنی‌ها قدری هم استراحت کرده و به گفتگو بپردازید.

 

معرفی مرکز خرید وصال مشهد

پارکینگ اختصاصی

این مجتمع دارای پارکینگ اختصاصی در طبقات منفی ۲ و۳ است و مزیت بزرگ آن این است که اطراف مجتمع ازدحام ماشین‌ها را نمی‌بینیم. به علاوه این مجتمع در قسمت بی‌نظیری از شهر واقع شده که دسترسی راحتی به سایر نقاط ارائه می‌دهد و این یعنی تردد به آن زیاد است و افراد زیادی از سایر نقاط شهر برای بازدید آن می‌روند. به همین دلیل و با در نظر گرفتن میزان استقبال مردم این مجتمع عموما مشکل پارکینگ ندارد.

آدرس: آدرس: مشهد - بلوار احمدآباد - بین بلوار ابوذر غفاری و بلوار رضا - روبروی سه راه راهنمایی

۱۵ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران