معرفی مرکز خرید وصال مشهد

جاذبه‌های گردشگری مشهد
معرفی مرکز خرید وصال مشهد

مراکز خرید از جمله بخش‌های بسیار مهم شهرهای گردشگرپذیر بزرگ مثل مشهد است. پایتخت مذهبی ایران نیز در این رابطه چیزی کم نداشته و جدا از چندین بازار معروفی که دارد، مراکز خرید مدرن و امروزی نیز در آن به وفور یافت می‌شود. در میان این مراکز، ما امروز به سراغ مرکز تجاری تازه تاسیسی به نام وصال رفته‌ایم که در بلوار بهارستان قرار گرفته و با داشتن فضایی بزرگ و بخش‌های تفریحی، مکانی عالی برای خانواده‌هایی محسوب می‌شود که با تور مشهد سفر می‌روند.

 

کوتاه در مورد مرکز خرید وصال مشهد

ساختمان مرکز خرید زیبای وصال در ۶ طبقه و زمینی به مساحت بیش از ۱۱ هزار متر بنا شده است که از این زمین، ۴۸ هزار متر مربع آن زیربنای بنای اصلی است. در این ۶ طبقه ۴۰۰ واحد تجاری گنجانده شده که شامل برندهای مختلف در دسته‌بندی‌های متفاوت و همچنین چندین رستوران، مجموعه تفریحی، هایپرمارکت و ... است. پارکینگ بسیار بزرگی نیز برای این مجموعه در نظر گرفته شده که به راحتی جوابگوی مراجعه کنندگان خواهد بود.

 

معرفی مرکز خرید پرومای مشهد

 

مرکز خرید وصال مشهد

 

 

اما وارد بنا که می‌شود، طراحی داخلی زیبای آن بسیار چشم نواز است. کلیت بنا به صورت دوار ساخته شده و از سقف زیبای نقاشی شده چراغ‌های رنگی آویزان است. همه چیز غرق نور بوده و چشم شما را نوازش خواهد داد. راهروها باز و فروشگاه‌ها جا دار هستند و به نظر می‌رسد در شلوغی نیز به راحتی بتوانید به خرید بپردازید. در آخر باید به آبنمای موزیکال بسیار زیبای این مرکز نیز اشاره کرد که یکی از جاذبه‌های آن به حساب می‌آید.

 

 

فروشگاه‌ها

۴۰۰ فروشگاه این مرکز خرید شامل مغازه‌هایی در دسته‌های مختلف می‌شود. همچون بسیاری مراکز خرید دیگر در جهان، مرکز خرید وصال نیز مملو از فروشگاه‌های لباس و کیف و کفش است که هم برای مردان و هم برای زنان اجناس متنوعی دارند. خوشبختانه بسته به بودجه و سلیقه، فروشگاه‌های متفاوتی هستند که می‌توانند نیاز اکثر خریداران را به خوبی برطرف کنند. در میان فروشگاه‌ها همچنین جاهایی برای خرید لوازم آرایشی بهداشتی، اسباب بازی، لوازم خانگی و عینک و زیورآلات پیدا خواهید کرد. همچنین نباید فراموش کرد که شما با مرکز خریدی در مشهد مواجه هستید، پس خشکبار هم جزو فروشگاه‌ها خواهد بود. فراموش نکنید که یک هایپرمارکت نیز برای این محل در نظر گرفته شده که می‌توانید از آن نیز خریدهای خود را انجام دهید.

 

راهنمای گردش ۲۴ ساعته در مشهد

 

مرکز خرید وصال مشهد

 

 

غذا و نوشیدنی

دو رستوران برای مرکز خرید وصال در نظر گرفته شده که یکی رستوران اطلسیه است که در واقع یک تالار و رستوران بوده و برای مراسم‌ها نیز می‌توان آن را اجاره کرد. رستورانی بزرگ و شیک که در همکف این مرکز خرید واقع شده است. دیگر انتخاب شما در وصال فست فود مکس خواهد بود که به ارائه انواع ساندویچ‌ها و پیتزاها اختصاص دارد.

 

۹ غذای اصیل که در سفر به مشهد باید نوش جان کنید

 

مرکز خرید وصال مشهد

 

 

مراکز تفریحی

در این زمینه مرکز خرید وصال واقعا خوش می‌درخشد. اولین جایی که حتما به همراه نوجوانان باید به آن مراجعه کنید پارک علمی پروفسور بازیما است. جایی که سعی شده با دکور جذاب، مسائل علمی را در قالب بازی‌های مفرح ارائه کند تا بچه‌ها در کنار بازی به یادگیری نیز بپردازند. در همین زمینه باشگاه هوانوردی ایکات نیز در این مکان وجود دارد که بیشتر به درد جوانان و بزرگسالان می‌خود. در این مکان نیز شما با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا از جمله واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، به بازی در محیط‌های شبیه سازی شده صنعت هوا و فضا خواهید پرداخت. فارغ از تمام چیزهایی که یاد خواهید گرفت، این مرکز واقعا خاطرات مفرحی از زمان حضور شما در مرکز خرید وصال برایتان رقم می‌زند.

 

گشت و گذار در روستای توریستی‌ کنگ طرقبه مشهد

 

مرکز خرید وصال مشهد

 

 

 تفریحات مرکز خرید به اینجا ختم نمی‌شود و یک شهر بازی با نام "پرندگان خشمگین" یا همان انگری بردز برای کودکان در نظر گرفته شده، کلبه‌ی وحشت در ژانر فرار از اتاق برای بزرگ‌ترها وجود دارد، یک مرکز بازی‌های دیجیتال نیز هست که مملو از بازی‌های مسابقه‌ای کامپیوتری است و گیم نت و پروژکتور سه بعدی و خیلی‌ چیزهای دیگر نیز در مرکز خرید وجود دارد که قرار است بر تعداد این مراکز تفریحی نیز اضافه گردد.

 

 

در آخر

مرکز خرید وصال جایی عالی برای خرید و تفریح است و با توجه به اینکه در جایی نسبتا خوب در شهر واقع شده، به راحتی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید و بعد از ظهری عالی را به همراه خانواده در آن سپری نمایید.

آدرس: بلوار خیام شمالی - بلوار بهارستان- جنب مجتمع الماس شرق - مجتمع تجاری گردشگری وصال

۲۴ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران