مرکز خرید لوکس آرمان در مشهد

جاذبه‌های گردشگری مشهد
مرکز خرید لوکس آرمان در مشهد

مشهد مقدس از سالیان پیش به خاطر وجود بارگاه مبارک امام هشتم همیشه مورد توجه و محبت دوست داران اهل بیت قرار داشته و به عنوان مقصدی گردشی و زیارتی شناخته می‌شده است. همین موضوع باعث شده تا بخشی از مهم‌ترین فعالیت‌های تور مشهد خرید سوغاتی و گشت و گذار در بازارها باشد. البته با پیشرفت گردشگری و جذب سرمایه‌های کلان حالا شما می‌توانید در مراکز خرید لوکس مشهد که پیشتر به تفضیل معرفی کردیم خرید نمایید. یکی از مراکز لوکس مشهد مرکز خرید آرمان در نزدیکی حرم مقدس است که به بررسی آن می‌پردازیم.

 

درباره مرکز خرید آرمان

مرکز خرید آرمان جایی بسیار لوکس و مدرن است که در نزدیکی حرم مطهر و در ساختمان یک هتل ۳ ستاره واقع شده است. با فاصله ۵۰۰ متری از حرم این مرکز خرید یکی از نقاط در دسترس مسافران محسوب می‌شود و به همین دلیل هم بسیار مورد استقبال و بازدید قرار می‌گیرد. طراحی داخلی مرکز خرید آرمان نیز بسیار منحصر به فرد و خاص بوده و هنرمندانه از المان‌های داستانی و ایرانی الهام گرفته شده است. یکی از جالب توجه‌ترین بخش‌های آن که به محض ورود توجه شما را به خودش معطوف می‌کند نیز آبنمای بزرگ و صخره‌ای آن با مجسمه‌های هنری زیبا است. مرکز خرید آرمان همچون سایر مراکز خرید مدرن دارای امکانات متنوع دیگری هم هست تا لذت خرید و گشت و گذار بین لاین‌ها و فروشگاه‌ها را برای شما کامل کند. این مرکز خرید در ۱۳ طبقه گسترده شده و شامل ۳۵۹ واحد تجاری، ۲۹۰ واحد اقامتی و ۱۱۹ واحد مسکونی است و پارکینگی با ظرفیت ۴۴۵ خودرو را هم در دسترس قرار داده است.

 

مقایسه چهار پارک آبی خوب در مشهد

مرکز فروش و واحدهای تجاری

با وجود ۳۵۹ واحد تجاری در مجتمع آرمان شما یکی از گسترده‌ترین و متنوع‌ترین مراکز خرید کل مشهد را در دسترس خواهید داشت. در اینجا شما می‌توانید در فروشگاه‌ها اقلامی همچون لباس و کیف و کفش، اکسسوری‌های فوق‌العاده زنانه، مردانه و کودکانه، شال و روسری، لوازم منزل و سوغاتی مشهد، لوازم تزئینی زیبا، حتی لوازم کودک و اسباب بازی تا خشکبار و زعفران را در طیف گسترده‌ای پیدا کنید. مهم‌تر از همه این که شما بین برندهای ایرانی و خارجی محبوب حق انتخاب دارید. اما نکته‌ای که باید از قبل بدانید این است که به دلیل کیفیت بالای اجناس قیمت‌ها کمی بالا هستند بنابراین دور خرید مقرون به صرفه را در اینجا خط بکشید.

آبنما و گالری هنری مجتمع آرمان

آبنمای بزرگ و سنتی داخل مجتمع که از طبقات بالا هم قابل دیدن است با المان‌های سنتی تزئین شده و مجسمه پیر خردمند آن به راحتی توجهات را به خود جلب می‌کند. از وسط آبنمای ورودی یک غار گردشی جذاب وجود دارد که می‌توانید با پرداخت هزینه به آن داخل شوید و تحت تاثیر جو هنری داخل آن حس سفر به داستان‌ها را تجربه کنید. همچنین داخل غار یک گالری هنری هم قرار دارد که از قسمت دست پیر خرمند می‌توان به آن راه یافت. در این گالری آثار هنری ارزشمندی همچون تابلو فرش‌ها، تابلوهای نقاشی، عتیقه جات و سنگ‌های قیمتی در معرض دید قرار گرفته‌اند. شما می‌توانید از طبقه +۱ و همکف به داخل این گالری راه یابید.

 

معرفی ۶ هتل ارزان و با کیفیت مشهد

فود کورت

فود کورت مجموعه آرمان با ظرفیت ۱۳۰۰ نفر جایی بسیار بزرگ و جذاب است که می‌توانید منوهای متنوعی از غذاهای سنتی و فست فود غربی، تا عربی و مدیترانه‌ای را پیدا کنید. این فود کورت جایی عالی برای رفع خستگی و لذت بردن از غذاهای متنوع همراه خانواده در تور مشهد است.

امکانات تفریحی

یکی از برجستگی‌های مجتمع آرمان تجهیز آن به زمین بازی کودکان و بازی‌های پر تحرک است. یعنی فرزند شما می‌تواند با بازی در شهربازی کوچک مجموعه به بازی و تفریح بپردازد و برای چند ساعت خرید و پیاده روی احساس بی حوصلگی نکند.

 

طبیعت‌گردی در ییلاقات اطراف مشهد

هتل ۳ ستاره آرمان

همانطور که بالاتر گفتیم هتل آرمان دارای واحدهای اقامتی و مسکونی هم هست که در غالب هتلی ۳ ستاره با همین عنوان ارائه شده‌اند. این هتل شیک و بسیار برخلاف تنها ۳ ستاره همچون هتلی گران و ۵ ستاره به نظر می‌رسد و حتی از لحاظ امکانات هم چیزی کم ندارد.

مسیر مجتمع آرمان

همانطور که گفتیم این هتل در فاصله ۵۰۰ متری حرم و در انتهای خیابان نواب صفوی واقع شده و به راحتی با وسایل نقلیه عمومی مشهد مثل تاکسی و اتوبوس در دسترس است.

  • ساعت کار: همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ بامداد
  • آدرس مجتمع تجاری آرمان: مشهد، خیابان نواب صفوی، نرسیده به وحدت، جنب هتل سروش
  • تلفن مجتمع تجاری آرمان: ۰۵۱۳۳۲۳۰
  • وب سایت مجتمع تجاری آرمان: www.arman-center.com 

 

اقامتی به یادماندنی در هتل درویش مشهد

۲۱ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران