لذت خرید در مرکز خرید آلتون مشهد

جاذبه‌های گردشگری مشهد
لذت خرید در مرکز خرید آلتون مشهد

مشهد مقدس یک کلان شهر تاریخی و زیبا بوده که امروزه تنها یک شهر زیارتی محسوب نمی‌شود، بلکه یکی از مهم‌ترین شهرهای توریستی ایران است که جاذبه‌های گردشگری آن با بزرگترین شهرهای دنیا رقابت می‌کند. به ویژه در سال‌های اخیر ساختمان‌هایی غول پیکر، بسیار لوکس و زیبا در این شهر ساخته شده است. از زیباترین سازه‌های مشهد مجتمع تجاری و اداری آلتون نام دارد. این مرکز خرید، بسیار شیک و زیبا ساخته شده وطرفداران زیادی دارد. اگر شما نیز دوست دارید با تور مشهد سفر کرده و از طرفی عاشق خرید هستید در این مقاله همراه ما باشید  تا شما را با مرکز خرید آلتون مشهد آشنا کنیم.

 

آشنایی با مرکز خرید آلتون مشهد

پاساژ‌ها و مراکز خرید این روزها بخشی جدا‌ناپذیر از بافت شهرهای مدرن و بزرگ‌ هستند. طبق این گفته در دهه‌های اخیر شاهد رشد روز افزون مراکز خرید در شهر مشهد نیز به عنوان یکی از توریستی‌ترین شهرهای ایران بوده‌ایم. در ایران ما غالبا مراکز خرید یا مجتمع‌های تجاری را بر اساس قدمت و یا آوازه‌شان می‌شناسیم. اما کمتر پیش می‌آید که آن‌ها را برای طراحی، معماری و زیبایی که دارند، بشناسیم. مجتمع آلتون تنها یک اسم نیست بلکه یکی از جذاب‌ترین مجتمع‌های تجاری اداری شهر مشهد است که با معماری منحصر به فرد و نورپردازی خیره‌کننده فضایی مدرن و درخشان را خلق کرده است.

مشهد

این مرکز خرید در برج رستوران‌های لاکچری با غذاهای متنوع و لذیذ پذیرای مهمانان خود است. از معروف‌ترین رستوران‌های این مجموعه می‌توان به رستوران پسران کریم اشاره کرد که در بین مردم بومی این شهر بسیار محبوب است. از دیگر امکانات این مرکز باند هلی کوپتر و یک پارکینگ بسیار بزرگ می‌باشد. علاوه بر این موارد مرکز خرید آلتون یک مکان عالی برای گشت و گذار و تفریح است که در آن کلی اتفاق هیجان‌انگیز را تجربه خواهید کرد. این مکان منظره چشم نوازی دارد و اگر به عکاسی علاقه‌مند هستید، می‌توانید بر فراز این برج تصاویر فوق‌العاده‌ای را ثبت کنید.

 

برج گلشن و مرکز خرید آرمیتاژ در مشهد

مشهد

مشخصات مرکز خرید آلتون

این سازه بتنی مساحت ۱۷۲۴ متر مربع و ارتفاعی در حدود ۷۵ متر دارد و یکی از بلند قامت‌ترین برج‌های مشهد محسوب می‌شود. این مرکز خرید دارای ۲۵ طبقه بوده که ۳ طبقه از آن به مراکز اداری و تجاری تعلق دارد. بقیه طبقات فروشگاه‌های بسیار مجللی هستند که در آن به تمامی نیاز‌ها و خواسته‌های شما پاسخ داده خواهد شد. 

ساخت این پروژه عظیم در سال ۱۳۸۵ شروع و در سال ۱۳۸۸ به پایان رسید. یعنی مدت زمانی در حدود ۳۶ ماه برای ساخت این بنا صرف شد که البته نتیجه آن نیز بسیار چشم‌گیر و موفق بود. این مجتمع در سال ۱۳۸۸ عنوان بهترین سازه بتنی و در سال ۱۳۹٠ بهترین مرکز تجاری ایران شناخته شد.

فروشگاه‌های مرکز خرید آلتون

مرکز خرید آلتون با داشتن بنایی مرتفع، میزبان برندهای مهم و معتبری همچون فیلیپس، سونی، چرم گاندو ژیر، چرم نفیس، فروشگاه جاست بی بی و ... است. در این مکان لوکس‌ترین مغازه‌های دیجیتال، آرایشی بهداشتی و مدرن‌ترین لباس‌های دنیا را خواهید یافت. از طبقه چهارم این برج به بالا فروشگاه‌های خرید مختلف را می‌یابید. اگر قصد خرید وسایل منزل را دارید مطمئن باشید که بهترین برندهای دنیا را در این مکان خواهید یافت اما نکته جالب توجه این است که قیمت اجناس این فروشگاه‌ها معمولا بالا هستند زیرا از یک مکان لوکس، معتبرترین برندهای دنیا را خریداری می‌کنید. همچنین برای علاقه‌مندان به کیف و کفش هم محصولاتی باکیفیت از برندهای جذاب را خواهید یافت.

 

هتل‌هایی برای اقامت در طرقبه مشهد

طریقه دستیابی به مرکز خرید آلتون

همان طور که گفته شد مرکز خرید آلتون یکی از مهم‌ترین مراکز تجاری و اداری مشهد محسوب می‌شود. این مجموعه باشکوه در خیابان دانشگاه که یکی از خیابان‌های مشهور مشهد است قرار دارد. آدرس دقیق این به شرح زیر می‌باشد:

  • مشهد، بلوار دانشگاه، بین دانشگاه بیست دو و بیست وسه و شماره تماس ۳۸۴۹۱۲۳۵

مجتمع آلتون هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب آماده خدمت‌رسانی به مردم می‌باشد و عموم مردم می‌توانند در این بازه زمانی به خرید و گشت و گذار بپردازند. اما شایان ذکر است که در برخی مناسبت‌ها و روزهای خاص این مرکز خرید تا نیمه‌های شب به دلیل ازدحام و تقاضای زیاد باز است. علاوه بر مغازه‌های لوکس و متنوع این مجموعه برای رفاه حال بازدیدکنندگان اقدام به ارائه یک تاکسی بی‌سیم معتبر کرده است. به این صورت که مسافران می‌توانند بدون هیچ دلهره‌ای و با خاطری آسوده به کمک تاکسی بی‌سیم آلتون به آن دسترسی داشته و به گشت و گذار بپردازند.

 

۱۹ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران