برج گلشن و مرکز خرید آرمیتاژ در مشهد

جاذبه‌های گردشگری مشهد
برج گلشن و مرکز خرید آرمیتاژ در مشهد

برج‌های تجاری و مراکز خرید متنوعی در مشهد وجود دارند، اما برج گلشن و مرکز خرید آرمیتاژ که در این برج بلند واقع شده، یکی از خاص‌ترین و البته لوکس‌ترین‌ها در این شهر محسوب می‌شود. این مکان، مجموعه‌ای از امکانات تفریحی و خرید است که برای آن‌ها که به تور مشهد می‌روند، جایی عالی محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید بیشتر با مرکز خرید آرمیتاژ و این برج مجلل آشنا شوید، در ادامه‌ی نوشته همراه ما باشید.

 

کمی درباره برج گلشن

این برج ۳۴ طبقه، در زمینی به مساحت ۴۱۰۰ متر مربع و با نمایی فوق‌العاده زیبا ساخته شده و در حال حاضر با ارتفاع ۱۴۸.۵ متری، بلندترین برج مشهد محسوب می‌شود. البته تنها چهار طبقه و یک طبقه منفی از آن برای مرکز تجاری در نظر گرفته شده و دیگر بخش‌های آن به صورت اداری در اختیار شرکت‌هاست و یا به صورت موزه، گالری‌های هنری و ... فعالیت می‌کنند و قسمتی از آن نیز به حالت مسکونی در اختیار مردم قرار گرفته است.

این مکان در مجموع سه ورودی مستقیم و یک ورودی به صورت پل روگذر دارد که باعث می‌شود به راحتی از خیابان‌های اطراف به این محل بروید. در مجموع، برج گلشن، یک سازه‌ی زیبا و فوق‌العاده در مشهد است که رفته رفته در حال بدل شدن به یکی از نمادهای مهم این شهر محبوب است.

 

طبیعت‌گردی در ییلاقات اطراف مشهد

مرکز خرید آرمیتاژ گلشن

قبل از این که به دیگر بخش‌های برج گلشن بپردازیم، ابتدا نگاهی بندازیم به بخش مرکز خرید و فروشگاه‌های آن که از جمله بهترین‌ها در مشهد محسوب می‌شود. یکی از خوبی‌های این مرکز خرید، تنوع بسیار عالی فروشگاه‌هاست و شما می‌توانید از لباس و لوازم شخصی و آرایش، تا اسباب بازی، چای و شیرینی و حتی صنایع دستی را در آن‌جا خرید کنید.

خوشبختانه برندهای بین‌المللی نیز در این مکان به خوبی به چشم می‌خورند. به طور کلی آرمیتاژ را باید یک مرکز خرید لوکس و گران‌قیمت در مشهد محسوب کرد که در آن‌جا می‌توانید محصولاتی فوق‌العاده تهیه کنید. اما به هر حال اگر به دنبال خرید مقرون به صرفه در مشهد هستید، آرمیتاژ گزینه‌ی مناسبی برای شما نخواهد بود، اما اگر می‌خواهید اجناسی از برندهای مطرح و با کیفیت عالی بخرید، پیشنهاد ما به شما این است که در سفر به مشهد، حتما سری به این مرکز خرید بزنید.

 

معرفی هنر و صنایع دستی در شهر مشهد

خدمات متنوعی که برج گلشن ارائه می‌کند

بخش‌های مختلف این برج آنقدر زیاد است که خیلی گذرا باید به آن‌ها اشاره کنیم و مطمئنا قسمت‌هایی نیز از دستمان در خواهد رفت، پس ابتدا به سراغ بخش‌های تفریحی برویم. شهربازی کوچک برج مخصوص آن‌هایی است که فرزندان خود را به مهد این مکان می‌سپارند، پس آن‌جا را بیخیال می‌شویم و می‌رویم سراغ کارالند که در واقع یک کپی خوب از مجموعه‌ی پارک‌های بین‌المللی کیدزانیا است و در آن بچه‌ها شغل‌های مختلفی انتخاب کرده و در یک فضای جالب به بازی با یکدیگر مشغول می‌شوند.

دیگر بخش تفریحی آرمیتاژ گلشن، پردیس سینمایی آن‌جاست که ۴ سالن مجزا دارد و از اواخر سال ۹۶ در حال فعالیت است. این پردیس سینمایی در طبقه پنجم برج واقع شده و از نظر کیفیت صدا و تصویر، از بهترین پردیس‌های سینمایی در ایران است.

در بخش خوراکی و نوشیدنی نیز اوضاع در این برج خیلی خوب است. جدا از یک کافه رستوران مخصوص کودکان با فضایی واقعا جذاب، در طبقه چهارم این مجموعه می‌توانید فود کورت اختصاصی و عالی آرمیتاژ گلشن را ببینید که در آن انواع رستوران و کافه تهیه دیده شده و غذاهایی متنوع و با کیفیت را به روی میز می‌برند. از انواع فست فود‌ها و کبابی‌ها تا رستوران‌های غذاهای سنتی و بین‌المللی در این مکان سرو می‌شود. یک کافه‌ی بسیار عالی با اسم آرمیتاژ در کنار موزه نیز واقع شده که آن را نیز باید مدنظر داشته باشید.

کلوپ ورزشی و سلامت در این مکان، یک مجموعه بزرگ با امکانات خیلی خوب است که امکانات آن شامل انواع تجهیزات ورزشی، استخر، سونا، جکوزی، خدمات ماساژ، سالن یوگا، سالن بولینگ، سالن بیلیارد و ... می‌شود و همه‌ می‌توانند از آن استفاده کرده و مختص ساکنین نیست. همچنین روف گاردن که درست در کنار فودکورت است، با فضای سبز و منظره‌ای زیبا از مشهد، می‌تواند جایی عالی برای کسب آرامش در شلوغی‌های این مرکز خرید باشد.

 

معرفی لوکس‌ترین هتل‌های مشهد

آرمیتاژ گلشن یک مجموعه بزرگ گالری هنری و همچنین موزه‌ای بزرگ دارد که در بالاترین طبقه واقع شده و برای آن‌ها که اهل فرهنگ و هنر هستند، مکانی ایده‌آل برای بازدید در تور مشهد به حساب می‌آید.

آدرس: مشهد - نبش هفت تیر ۸ - خیابان گلشن

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب، آخر هفته و ایام تعطیل از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

شماره تماس ۳۸۸۲۸۴۵۲  ۰۵۱

۰۹ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران