گشتی در مجتمع توریستی پدیده شاندیز

جاذبه‌های گردشگری مشهد
گشتی در مجتمع توریستی پدیده شاندیز

شاندیز یکی از شهرهای ییلاقی و توریستی در ۳۰ کیلومتری مشهد است که با یک ماشین‌ سواری ساده در دسترس قرار می‌گیرد. این  شهر جذاب و زیبا که در دره‌ای باصفا و سرسبز واقع شده و با درختان بلند و انبوه محاصره شده آب و هوایی عالی، و با طراوت جهت تجدد قوا دارد. در حالی که شاندیز دارای نقاط دیدنی و تفریحی متعددی است ما در این سال‌ها بیشتر به خاطر مجتمع عظیم توریستی و تفریحی پدیده شاندیز در تور مشهد بر سر زبان‌ها افتاده است.

 

مجتمع توریستی پدیده شاندیز

پدیده شاندیز را تقریبا همه ایران شنیده‌اند. این مجتمع تفریحی عظیم و مدرن در حاشیه جاده اصلی شاندیز واقع شده که به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌شود. این مجتمع عظیم و زیبا با مساحتی ۵۰۶ هزار متر مربعی از بزرگ‌ترین مراکز خرید ایران برشمرده می‌شود. این مجموعه شامل جاذبه‌های زیادی است بخشی از آن میزبان تعداد زیادی از رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها و محیطی با امکان سرو غذاهای سنتی، بومی و محلی، و بین‌المللی است. به علاوه فضای به شدت مدرن این مرکز توریستی با قسمت‌های مختلف شامل فروشگاه‌های مدرن و آنچنانی، شهر قدیمی پدیده با یادآوری روزگاران گذشته، باغ گل، پارک آبی، مجتمع فرهنگی، تعداد زیادی رستوران و کافی شاپ، و تنها پیست اسکی روی یخ ایران پر شده است که جایی برای هیچ انتقام و ایرادگیری جا نمی‌گذارد.

 

۴ هتل نزدیک به رستوران پدیده شاندیز مشهد

مرکز خرید پدیده شاندیز

مرکز خرید شاندیز جایی بی‌نظیر است که ازبا قسمت‌های مختلفی مثل هتل ۵ ستاره، باغ گل و مرکز خرید بزرگ، آپارتمان‌های مسکونی، بخش اداری، شهربازی سرپوشیده، باغ گل و نمایشگاه دائمی گل و گیاه، و پارک آبی تشکیل شده است.

به علاوه این مرکز خرید مجهز به امکانات رفاهی دیگر مثل آسانسور و پله برقی، پارکینگ، رستوران و کافی شاپ، سرویس بهداشتی و وای فای رایگان است. برای عاشقان برند و خریدهای لوکس اینجا فرصت‌های خوبی وجود دارد. شما می‌توانید از بین فروشگاه‌های لباس، کیف و کفش و اکسسوری خریدهای بی‌نظیری داشته باشید.

همچنین برای افرادی که هنوز معتقدند پدیده شاندیز آن قدرها هم که می‌گویند شگفت‌انگیز نیست، در اینجا دیگر امکاناتی همچون سالن همایش و اجتماعات، سالن بازی‌های کامپیوتری جذاب، پاتیناژ، استخر و نمازخانه هم در دسترس قرار دارد.

رستوران پدیده شاندیز مشهد

رستوران پدیده شاندیز از بهترین و جذاب‌ترین رستوران‌های کل کشور است که دو فضای سرپوشیده و باز با آلاچیق‌های دلخواه را ارائه می‌دهد. هوای اینجا به شدت تمیز و دل‌انگیز بوده و کاملا روح شما را درمان می‌کند. در همان ابتدا با سه رستوران بین‌المللی، منو آزاد و رستوران تابستانی به شما حق انتخاب گسترده و بی‌نظیری داده شده است. نه تنها این رستوران دارای سه بخش منوی مختلف است بلکه با ارائه دو فضای مدرن و سنتی حق انتخاب شما را بیشتر کرده و به نوعی حتی انتخاب کردن را برای شما سخت‌تر کرده است. در حالی که بین درختان سر به فلک کشیده و سبز از بی‌نظیرترین غذاها لذت می‌برید، می‌توانید عکس‌های اینستاگرامی جذاب و چشمگیری بیاندازید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

ماه عسلی رویایی در بهترین هتل‌های مشهد

ساعات کاری و آدرس پدیده شاندیز

شما می‌توانید از طریق بزرگ‌راه وکیل آباد مشهد با یک سواری کوتاه به پدیده شاندیز برسید. از بزرگراه کیل آباد تا این مرکز تفریحی فقط ۱۸ کیلومتر فاصله وجود دارد که به راحتی قابل دسترسی است. اشاره کنیم که به دلیل شرایط توریستی مشهد پدیده شاندیز با یک زندگی دائمی به صورت شبانه روزی پذیرای مهمانان تور مشهد است. توصیه می‌کنیم اگر با تور مشهد سفر می‌کنید حتما از تجربه خوردن غذا در رستوران پدیده شاندیز غرق در شادی شوید. در حالی که پدیده شاندیز شبانه روزی باز است اما این رستوران از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

جاهای دیدنی شاندیز مشهد

حالا که گذرتان تا پدیده شاندیز افتاده و در بین مجتمع و رستوران‌های شاندیز غرق شده‌اید توصیه می‌کنیم شب را در شاندیز بمانید تا فرصت کافی برای دیدن جاذبه‌های دیگر در اطراف پدیده شاندیز را داشته باشید. شاندیز منطقه‌ای ییلاقی و بسیار زیبا است که با جاذبه‌های طبیعی و روستاهای بسیار زیبا پر شده است پیشنهاد می‌کنیم در مقاله معرفی ییلاق شاندیز مشهد بیشتر با این منطقه آشنا شوید. مثلا رودخانه‌های معروف و توریستی شاندیز شامل مغان، مایان و یا زشک می‌شوند. به علاوه تله کابین زشک، به طول ۳ کیلومتر شما را بر فراز ارتفاعات دیدنی منتقل می‌کند. در کنار جاذبه‌های طبیعی حتما از جاهای دیدنی تاریخی مثل درخت بید کهن سال، مقبره شیخ حافظ ابرده‌ای و رباط تاریخی و ... نیز دیدن کنید.

۲۲ فروردین ۱۴۰۰

نظرات کاربران