مجتمع تجاری مروارید گوهرشاد مشهد

جاذبه‌های گردشگری مشهد
مجتمع تجاری مروارید گوهرشاد مشهد

مشهد یکی از بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین شهرهای گردشی ایران است که به واسطه وجود حرم مطهر از دیرباز مورد توجه گردشگران بوده است. در حالی که مشهد در ابتدا مقصدی زیارتی محسوب می‌شد اما پر از جاذبه‌های دیگر مثل پارک کوهسنگی، شهر بازی و موزه بوده است. رشد رو به جلوی این کلان شهر باعث شد تا فعالیت‌های زیادی برای انجام وجود داشته باشد اما بی‌شک هیچ کدام آن‌ها نمی‌توانند با حس جذاب گشت و گذار در بازارها و مراکز خرید رقابت کنند. تور مشهد سفری جذاب به بازارهای سنتی و مدرنی است که در تمام طول سال میزبان گردشگران حرم رضوی هستند.

 

مجتمع تجاری مروارید مشهد

در حالی که تور مشهد پر از بازار و مراکز خرید است اما بلوار جانباز به خاطر داشتن چندین مرکز خرید مثل مجتمع‌های تجاری کیان سنتر ۱ و ۲، پروما و مروارید شرق بسیار مشهور و پر بازدید است. مجتمع تجاری مروارید یکی از بهترین مراکز تفریحی و تجاری مشهد است که به سبکی مدرن و با تلفیق معماری منحصر به فرد اسلامی و ایرانی سازه‌ای جذاب و کاملا مطابق معیارهای امروزه ساخته شده است. در این مرکز شما می‌توانید در کنار بازیدید از واحدهای تجاری به امکانات مختلف رفاهی دیگری نیز دسترسی داشته باشید. مروارید شرق با نام تجاری رسمی گوهرشاد در ساختمانی ۲۲ طبقه واقع شده و در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ مترمربع ۱۰۵ واحد تجاری را در خود جای داده است. این مجتمع تجاری دارای بخش‌های مختلفی است که نه تنها تمامی نیازهای خانواده را پاسخگو است بلکه ساعت‌ها وقت شما را پر کرده و روزی گردشی و تفریحی برایتان رقم می‌زند. در ادامه بیشتر با امکانات آن آشنا خواهیم شد.

 

معرفی مرکز خرید وصال مشهد

خریدی جذاب و با کیفیت

این مجمتع ۲۲ طبقه‌ای جذاب یکی از بهترین جاهایی است که می‌توانید طیفی از انواع لوازم و وسایل را در کیفیت‌های تضمین شده خریداری نمایید. از ۲۲ طبقه شما از طبقه اول تا سوم می‌توانید فروشگاه‌های مختلفی از جمله لوازم منزل و اکسسوری و دکوری، پوشاک و لوازم جانبی مثل کیف و کفش، لوازم کودک و اسبا بازی را پیدا کنید. همچنین اگر اهل مد و طرفدار لباس‌های برند هستید اینجا می‌توانید برندهای معروفی مثل ال‌سی‌واکیکی و کوتون را خریداری نمایید.

شهربازی مروارید گوهرشاد

از آنجایی که مراکز خرید لوکس از آن حالت سنتی خارج شده و حالتی کاملا همه جانبه پیدا کرده، برای راحتی و رفاه بیشتر خانواده‌ها و سرگرم شدن نوجوانان بخش جهت تفریح و بازی در نظر گرفته شده است که مرکز خرید مروارید گوهرشاد به عنوان مجتمعی لوکس از این قاعده مستثنی نبوده و با یک شهربازی جذاب و مجهز روزی پر نشاط را تقدیم خانواده‌ها کرده است. شهر بازی مروارید گوهرشاد در طبقات ۴ و ۵ واقع شده که شما می‌توانید اولین و بزرگ پرامپولین ایران را پیدا کنید. به جز این بازهای مجهز دیگری همچون فری جامپینگ، والیبال ترامپولین و بسکتبال ترامپولین نیز در دسترس هستند که می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید. ولی اگر اهل بازی‌های ویدئویی و تکنولوژی هستید در اینجا بازهای مهیج و واقعیت مجازی بهره‌مند شوید.

 

معرفی لوکس‌ترین مراکز خرید مشهد

رستوران

در طبقه آخر ساختمان یک رستوران لوکس و سنتی ایرانی وجود دارد که بهترین غذاهای ایرانی با کیفیت و طعمی بی‌نظیر سرو می‌کند. در واقع هیچ چیز به اندازه غذاهای خوشمزه ایرانی نمی‌تواند خستگی گردش و تفریح در مجتمع را از تن‌تان به در کند. حتی به عقیده ما اگر با مرکز خرید کاری نداشتید هم برای یک وعده غذای عالی سری به رستوران آن در طبقه بالا بزنید.

نمازخانه

همچنین در این مجتمع نمازخانه مدرن و مجهزی وجود دارد که نه تنها به برپایی نماز می‌پردازد بلکه میزبانی برخی برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را هم بر عهده دارد.

مروارید گوهرشاد مرکز خریدی لوکس

ار آنجایی که مروارید گوهرشاد مرکز خریدی لوکس با تجمع برندهای معروف و شناخته شده است رنج قیمت‌ها آنچان ارزان نبوده و بیشتر قیمت‌ها بالاست بنابراین اگر به فکر خریدی ارزان و یا سوغاتی هستید رفتن به این مرکز خرید را به شما توصیه نمی‌کنیم. با این همه شهربازی آن به عنوان بخش تفریحی، مستقل از فروشگاه‌ها جایی عالی برای تفریح است که می‌توانید برای ساعاتی شاد و خانوادگی به آن بروید.

 

۷ مرکز خرید نزدیک‌ به حرم امام رضا (ع)

توصیه آخر

رفتن به این مرکز خرید به معنی دسترسی به چندین مرکز خرید دیگر هم هست. مثلا مروازید شرق در فاصله کمی از این مجتمع قرار گرفته که شعبه‌ای از رستوران برادران کریم را می‌توانید در آن پیدا کنید. اگر هنوز وقت داشتید به یکی از این مجتمع‌های نزدیک بروید و از بقیه روزتان استفاده کنید.

آدرس: مشهد، بلوار جانباز، بین جانباز ۵ و ۷

ساعت کار: ۰۹:۰۰ - ۲۲:۰۰

۱۰ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران