هتل گلدن پالاس مشهد

جاذبه‌های گردشگری مشهد
هتل گلدن پالاس مشهد

هتل گلدن پالاس مشهد یکی از لوکس‌ترین و مهم‌ترین هتل‌های مشهد بوده که کار خود در سال ۱۳۸۹ آغاز کرد. هتلی بزرگ، مجهز و مجلل که دارای امکاناتی عالی‌‌ست و از بسیاری جهات می‌توان آن را در زمره برترین هتل‌های ایران به حساب آورد. همراه ما باشید تا امروز، این هتل جذاب را در مقتدرسیر تابان به شما معرفی نماییم.

 

کوتاه درباره هتل گلدن پالاس مشهد

هتل گلدن پالاس مشهد یا همان هتل قصر طلایی مشهد، مجموعه‌ای ۵  ستاره است که در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع ساخته شده و شامل یک ساختمان ۱۶  طبقه می‌شود. در کنار امکانات بسیار خوب رفاهی که به مهمانان خود ارائه می‌کند، از نظر امکانات تفریحی نیز جزو بهترین‌ها محسوب می‌شود.

این هتل مجموعه ۳۶۰  واحد اقامتی دارد و از نظر موقعیت جغرافیایی، در مکانی ایده‌آل ساخته شده و شما به راحتی می‌توانید به حرم امام رضا دسترسی داشته و البته از طبقات بالایی هتل، نمایی زیبا از شهر مشهد را نیز مشاهده کنید. در کل انتخاب هتل گلدن پالاس برای تور مشهد به شما این امکان را می‌دهد تا در طول سفر، در مکانی ایده‌آل با امکاناتی عالی اقامت داشته و سفری فراموش نشدنی را به مشهد تجربه نمایید.

 

اتاق‌‌ها و سوییت‌های هتل گلدن پالاس مشهد

یکی از نکات قابل توجه درباره هتل قصر طلایی مشهد، تنوع بسیار خوب اتاق‌ها و سوییت‌های این مجموعه است که باعث شده تا همه بتوانند با هر سلیقه‌ای، مکان مورد نظر خود را پیدا کنند و یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره مشهد به شمار آید.

اتاق‌های مجموعه گلدن پالاس مشهد، ۸ انتخاب پیش روی شما می‌گذارد که کوچک‌ترین آن‌ها، اتاق سینگ بوده که دارای فضایی به بزرگی ۲۴ متر است. متراژ دیگر اتاق‌ها بین ۳۰ تا ۷۴ متر بوده و بعضی از آن‌ها دارای تراس اختصاصی و یا ویژگی‌های خاص مثل قرار گیری در طبقات بالایی با نمایی بهتر هستند. برای مثال اتاق دبل لندسکیپ، دارای فضایی ۴۴ متری بوده و در بالاترین طبقه هتل قرار دارد و شما در هر لحظه از روز که از پنجره‌های آن به بیرون نگاه کنید، نمایی فوق‌العاده زیبا از شهر مشهد را مشاهده خواهید کرد.

عکس: goldenpalacehotel.com

 

تنوع سوییت‌ها و آپارتمان‌های هتل گلدن پالاس مشهد بیش از اتاق‌های آن بوده و در این جا شما می‌توانید، از میان ۱۰ نوع سوییت و آپارتمان، اقامتگاه مورد نظر خود را انتخاب نمایید. هر کدام از سوییت‌ها شرایط و متراژ خاص خود را دارند. برای مثال، کوچک‌ترین این واحدها سوییت جونیور با ۵۱ متر مربع است و بزرگ‌ترین آن‌ها سوییت امپریال بوده که ۱۲۳ متر مربع وسعت دارد.

از امکانات عمومی این مجموعه می‌توان به صندوق امانات، تلوزیون‌های بزرگ، کتری برقی، مبلمان شیک، سرویس بهداشتی و حمام عالی و چیزهایی از این قبیل اشاره کرد. همچنین تمامی مهمان‌ها می‌توانند از اغلب امکانات تفریحی هتل به رایگان استفاده نمایند.

 

هتل ۵ ستاره سی‌ نور در مشهد

عکس: goldenpalacehotel.com

 

رستوران‌های هتل گلدن پالاس مشهد

از دیگر ویژگی‌های مهم هتل قصر طلایی مشهد، رستوران‌های درجه یک و عالی این مجموعه به شمار می‌آید. رستوران اصلی گلدن پالاس، رستوران ضیافت نام داشته که فضایی بسیار زیبا و کلاسیک دارد و بزرگ‌ترین سالن صرف صحبانه در کل مشهد به حساب می‌آید. اما اگر اهل خوردن غذاهای ایرانی هستید، حتما باید سری به رستوران ایرانی ترنم بزنید. رستورانی بزرگ و مجلل که آن هم با دکور کلاسیک و لاکچری ساخته شده و انواع غذاهای ایرانی با طعم و کیفیتی عالی پخت می‌شوند. با توجه به کیفیت غذا، فضای شیک رستوران و همچنین ظرفیت‌های مختلفی که برای میزها در نظر گرفته شده، حتی اگر میهمان هتل گلدن پالاس مشهد نبودید نیز، باز هم پیشنهاد می‌کنیم در تور مشهد، سری به این مکان بزنید و از غذاهای خوشمزه آن برای خود سافرش دهید.

عکس: goldenpalacehotel.com

 

البته کار به این جا ختم نمی‌شود و یک رستوران ایرانی با تم سنتی نیز در هتل با نام رستوران سنتی ترمه نیز فعالیت می‌کند. طراحی داخلی این رستوران در کنار تجمل و زیبایی، کاملا حال و هوای قهوه‌ خانه‌های سنتی را دارد و غذاهای ایرانی آن نیز در ظروف مسی و سنتی سرو می‌شوند. رستوران ترمه نیز کاملا به غذاهای سنتی ایرانی اختصاص داشته و بعضی از غذاهای محلی را نیز می‌توانید در آن‌جا سفارش دهید.

اما اگر می‌خواهید به سراغ غذاها و نوشیدنی‌های خارجی بروید، می‌توانید در طبقه لابی، سری به کافه رستوران فرانسیسکو بزنید که منو متنوعی از انواع غذاهای ایتالیایی و بین‌المللی و نوشیدنی‌های مختلف را در اختیار شما می‌گذارد. همچنین یک حیاط کوچک روباز نیز برای این رستوران در نظر گرفته شده تا بتوانید در روزهای خوش آب و هوای مشهد، در آن‌جا نیز به صرف غذا بپردازید. البته  هتل گلدن پالاس مشهد دارای یک رستوران روباز به نام  رستوران تابستانی بارگاه نیز هست که تنها در روزهای گرم سال و در تراسی بزرگ در طبقه دوم به فعالیت می‌گردازد. در این رستوران نیز انواع غذاهای سنتی ایرانی پخت می‌شوند.

در نهایت مجموعه هتل قصر طلایی مشهد با وجود ۵ کافی شاپ متنوع در جاهای مختلف هتل که هر کدام ویژگی‌های خاص به خود را دارند، در زمینه خورد و خوراک، عالی‌ست و از همین رو آن را می‌توان نه در مشهد، بلکه در ایران جزو بهترین‌ها به حساب آورد.

 

معرفی هتل ۵ ستاره پارس در مشهد

عکس: goldenpalacehotel.com

 

تفریحاتی که می‌توانید در هتل گلدن پالاس مشهد تجربه کنید

اما قبلا گفتیم که در عین لوکس بودن و امکانات رفاهی کاملی که مجموعه گلدن پالاس برای شما به همراه دارد، این هتل دارای امکانات تفریحی خیلی خوبی نیز هست که آن‌ها را در قالب کلوپ طلایی در بخشی از مجموعه فراهم کرده است. برخی از مهم‌ترین بخش‌های این کلوپ را در زیر به شما معرفی خواهیم کرد:

  • سالن بولینگ

این سالن کوچک و بسیار شیک دارای چهار خط بولینگ بوده و تفریحی عالی و خانوادگی برای کسانی به شمار می‌آید که در این هتل گلدن پالاس مشهد اقامت دارند.

  • سالن بیلیارد

سالن بیلیارد کلوپ طلایی نیز دارای دو میز بوده و یک سالن شیک با مبلمانی عالی است و تمامی اماکنات مورد نیاز نیز در همان جا به مهمانان ارائه می‌شود.

عکس: goldenpalacehotel.com

 

  • گیم سنتر

سالن بازی نیز شامل ایر هاکی و چندین دستگاه آرکید می‌شود که البته بیشتر آن‌ها مناسب نوجوانان هستند و بزرگ‌ترها بهتر است به سراغ بولینگ و بیلیارد بروند.

  • بازی‌های واقعیت مجازی

البته انتظار یک پارک واقعیت مجازی کامل را نداشته باشید، این سالن در واقع دارای چند عینک واقعیت مجازی و صندلی‌های مخصوص است که چند نوع بازی مختلف از جمله ترن هوایی هیجان انگیز و فانتزی را اجرا می‌کند.

  • سالن پلی استیشن

و البته اگر اهل بازی‌های کامپیوتری هستید، حتما از بودن در سالن پلی استیشن و انجام انواع بازی‌های پلی استیشن ۵ که برایتان در نظر گرفته شده لذت خواهید برد.

  • سالن اسپا و استخر

در نهایت، هتل گلدن پالاس مشهد دارای یک سالن اسپا با امکانات ماساژ هم بوده و یک استخر کوچک هم دارد که برای آبتنی می‌توانید به آن‌جا مراجعه نمایید. این مجموعه شامل اتاق نمک، سونا و جکوزی نیز می‌شود.

 

گروه هتل‌های هلیا مشهد

عکس: goldenpalacehotel.com

 

در آخر

مجموعا هتل گلدن پالاس مشهد از هر نظر اقامتگی ایده آل برای اقامت در تور مشهد به شمار می‌آید، با این حال باید در نظر گرفت که این هتل، اصلا جای ارزانی به حساب نمی‌آید و در عین بهترین بودن، از جمله گران‌ترین هتل‌های مشهد نیز هست. با این حال، طراحی بسیار زیبا و لاکچری، اتاق‌ها و سوییت‌های متنوع، امکانات کامل رفاهی، تجهیزات تفریحی و ویژگی‌های مختلفی که در این نوشته به آن‌ها اشاره کردیم، همگی از امتیازاتی هستند که نمی‌توان به راحتی از کنارشان گذشت. حتی تک تک رستوران‌های هتل قصر طلایی مشهد به خودی خود، می‌توانند، دلیلی برای رفتن به این مجموعه باشند.

۰۱ اسفند ۱۴۰۲

نظرات کاربران