هتل ۵ ستاره سی‌ نور در مشهد

جاذبه‌های گردشگری مشهد
هتل ۵ ستاره سی‌ نور در مشهد

اکثر کسانی که تور مشهد را برای سفر انتخاب می‌کنند، می‌خواهند تا زیارت حرم رضوی را به جا آورده و در کنار آن نیز به خرید و گردش در شهر بپردازند. به همین دلیل، پیدا کردن یک هتل خوب و نزدیک به حرم از اهمیت بالایی برخوردار است، در غیر این صورت ترافیک مشهد مخصوصا در خیابان‌های نزدیک به این مکان مقدس، کلافه کننده خواهد بود. هتل ۵ ستاره و مجللی که امروز قصد معرفی آن را داریم، چنین ویژگی داشته و امکانات بسیار خوبی را نیز برای مهمانانش فراهم آورده است.

 

معرفی هتل سی نور مشهد

هتل سی نور مشهد هتلی نسبتا تازه تاسیس به حساب می‌آید که کار خود را در سال ۱۳۹۳ در این شهر آغاز کرده است. بنای ۲۲ طبقه هتل در مجموع ۲۸۶ اقامتگاه را در خود جای داده و در نهایت می‌تواند، میزبان تعداد زیادی مهمان به صورت همزمان باشد.

این هتل در خیابان هفده شهریور واقع شده و به همین خاطر، دسترسی خیلی راحتی به حرم مطهر امام رضا (ع) دارد و از طرفی دیگر به چندین مرکز خرید معروف شهر نیز نزدیک است. هتل سی نور با فراهم آوردن محیطی کاملا مدرن و شکیل، امکانات خیلی خوب و همچنین مکان عالی، یک انتخاب عالی برای سفر به مشهد محسوب می‌شود. مخصوصا این که در حال حاضر ترانسفر فرودگاهی رایگان را نیز برای مهمانان خود در نظر گرفته و خیلی راحت می‌توانید بعد از پرواز به هتل برسید.

اتاق‌ها و سوییت‌ها

انتخاب‌ها در این هتل زیاد است و شما می‌توانید از بین ۳ نوع اتاق و ۵ نوع سوییت، یکی را برای اقامت خود برگزینید. اتاق‌ها شامل دو نفره با تخت‌های جدا و با هم و همچنین اتاق‌های سه نفره می‌شود. در مجموع هر سه این واحدهای اقامتی شیک و زیبا هستند و از دکور کلاسیک و جذابی بهره می‌برند.

 

معرفی هتل ۵ ستاره پارس در مشهد

اما سوییت‌های هتل هم از نظر مساحت و هم از نظر دکور داخلی کاملا با هم متفاوت هستند. گران‌ترین آن‌ها سوییت پرزیدنت است که طراحی داخلی بسیار زیبا و لاکچری داشته و نمایی چشم‌گیر دارد. سوییت‌های رویال و پرنسس نیز زیبا و مجللند و اقامتی دلنشین را برای شما رقم خواهند زد. سوییت‌های سلام و رضوی نیز از بسیاری جهات، شبیه به اتاق‌های هتل هستند با این تفاوت که فضایی بزرگتر داشته و همچنین مبلمان کامل را در اختیارتان می‌گذارند. ظرفیت این سوییت‌ها غیر از رویال و پرنسس که دو نفره هستند، باقی ۴ نفره‌اند.

از امکانات عمومی اتاق‌ها می‌توان به صندوق امانات، اینترت رایگان، صبحانه، تهویه مطبوع، تلوزیون و ... اشاره کرد.

بخش‌های مختلف هتل سی نور مشهد

یکی از مزیت‌های اقامت در هتل سی نور مشهد، رستوران‌های متنوع و جذابی است که این هتل مهیا کرده. در طبقه سوم هتل یک رستوران سنتی در محیطی زیبا و البته غذاهای محلی ایرانی وجود دارد و در طبقات ۱۶ و ۱۷ نیز می‌توانید در دو رستوران دیگر هتل غذا بخورید و به صورت همزمان از منظر زیبای شهر مشهد و تماشای حرم لذت ببرید. خود این رستوران‌ها نیز  از ظاهری شیک و جذاب برخوردارند.. برای صبحانه نیز بوفه باز هتل بیش از ۷۰ نوع صبحانه گرم و سرد برایتان تدارک می‌بیند.

 

بهترین هتل‌های ۴ ستاره مشهد

در کنار رستوران‌های هتل سی نور، مهمانان این اقامتگاه، امکان استفاده از مجموعه آبی را نیز خواهند داشت. این مجموعه شامل استخری نسبتا کوچک، سونا، جکوزی، غار نمک و حمام ترکی می‌شود. یک روف گاردن زیبا با محیطی آرامش بخش و دلنشین نیز در هتل سی نور وجود دارد که برای استراحت و کسب آرامش و همچنین سفارش نوشیدنی گرم و سرد می‌توانید به آن‌جا مراجعه کنید. اگر هم برای مسائل کاری یا به صورت گروه‌های کاری به مشهد سفر کرده‌اید، امکان اجاره‌ی سالن جلسات و آمفی‌تئاتر در طبقه ۱۸ هتل و با چشم اندازه حرم امام رضا (ع) را خواهید داشت.

نکات پایانی درباره این هتل

  • اینترنت رایگان در هتل وجود دارد اما محدود است که این مورد اصلا زیبنده چنین هتلی با این قیمت نیست
  • هتل دارای کافی شاپ و سالن بیلیاد نیز هست
  • سرویس‌های ماساژ در مجموعه آبی ارائه می‌شود
  • هتل دارای پارکینگ رایگان است اما فضایی محدود به اندازه ۱۰۰ ماشین دارد
  • استفاده از مجموعه استخر و دیگر امکانات مجموعه آبی شامل هزینه اضافی می‌شود
  • کودکان بین ۳ تا ۶ سال هزینه‌ی نیم بها باید پرداخت کرده و اقامت خردسالان زیر ۳ سال در هتل رایگان است

 

معرفی بهترین هتل‌های ۳ ستاره مشهد

آدرس: مشهد، خیابان هفده شهریور، بین هفده شهریور ۲ و ۲/۲ (نبش دانش شرقی)

۱۰ آبان ۱۴۰۰

نظرات کاربران