بهترین هتل‌های ۴ ستاره مشهد

جاذبه‌های گردشگری مشهد
بهترین هتل‌های ۴ ستاره مشهد

هتل‌های ۴ ستاره همواره در بین مسافران پرطرفدار بوده‌اند. علت آن را نیز می‌توان قیمت مناسب آن‌ها در کنار خدمات ارائه شده عنوان کرد. اگر قصد سفر با تور مشهد را دارید و هنوز هتل خود را انتخاب نکرده‌اید شما را به خواندن مطالب این مقاله دعوت می‌کنیم. چرا که اینبار تصمیم گرفته‌ایم بهترین‌ هتل‌های ۴ ستاره مشهد را به عاشقان هشتمین امام شیعیان، امام رضا (ع) معرفی کنیم. در صورت تمایل بعد از انتخاب هتل می‌توانید از آژانس مقتدرسیر در خصوص رزرو هتل و تور مشهد دلخواه خود کمک بگیرید.

 

هتل الماس ۱ مشهد

هتل الماس ۱ مشهد گزینه خوبی در بین بهترین هتل‌های ۴ ستاره مشهد است. زیرا مسافران این هتل در جوار حرم امام رضا (ع) بوده و به راحتی می‌توانند به زیارت و عبادت مشغول شوند. با اینکه هتل الماس ۱ در رده هتل‌های ۴ ستاره قرار دارد اما می‌توان نام آن را در بین لوکس‌ترین هتل‌های مشهد نیز مشاهده کرد. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این هتل داشتن اتاق‌هایی با نمای مشرف به حرم است و این اقامت در آن‌ را لذت‌بخش‌تر کرده است. در کنار تمامی مزایا و معماری زیبای هتل می‌توانید از خدماتی نظیر سالن ماساژ آقایان و بانوان، رستوران با منظره رو به حرم، کافی شاپ دنج و آرام و ... نیز بهره‌مند شوید. از دیگر حسن‌های این هتل می‌توان به نزدیک بودن آن به جاذبه‌های گردشگری مشهد و ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد.

 

هتل ایران مشهد

یکی دیگر از بهترین هتل‌های ۴ ستاره مشهد که نمی‌توان از آن غافل بود هتل ایران مشهد نام دارد. این هتل در خیابان اندرزگو واقع شده و دسترسی به حرم را برای زائران بسیار راحت کرده است. ناگفته نماند که این هتل در سال ۱۳۹۶ موفق شده عنوان بهترین هتل در صنعت هتلداری و گردشگری را از آن خود کند. با انتخاب این هتل برای اقامت دغدغه پیدا کردن رستوران خوب و باکیفیت را در شهر بزرگ مشهد نخواهید داشت. زیرا رستوران هتل ایران مشهد دارای منو غذایی متنوع با غذاهای لذیذ است. همچنین شما می‌توانید در اوقات بیکاری خود از کافی شاپ این هتل برای نشستن و استراحت کردن لذت ببرید. از جمله مهم‌ترین امکانات هتل می‌توان به سونای خشک و بخار و جکوزی و روم سرویس اشاره کرد. همچنین این اقامتگاه با داشتن فاصله کم از مراکز خرید معروف مشهد گزینه خوبی برای عاشقان خرید است.

 

معرفی مرکز خرید وصال مشهد

 

هتل فردوس مشهد

اگر به دنبال هتلی با کیفیت و در عین حال شیک و مدرن هستید هتل فردوس مشهد را توصیه می‌کنیم. این هتل بی‌عیب و نقص با ارائه خدمات عالی و برخورداری از پرسنلی مهمان‌نواز و مجرب نهایت سعی خود را می‌کند تا اقامتی به یاد ماندنی را برای مسافران خود رقم بزند. یکی از نقاط عطف این هتل جای دادن  آکواریوم بزرگ در خود است که باعث شده جذابیت دوچندانی به آن بدهد. از دیگر مزیت‌های اقامت در آن می‌توان به داشتن امکانات بازی کودکان، روم سرویس ۲۴ ساعته، سالن بدنسازی اشاره کرد. همچنین طرفداران خرید می‌توانند بدون کوچکترین سختی به بسیاری از مراکز خرید مشهد دسترسی پیدا کنند.

 

معرفی مرکز خرید پرومای مشهد

هتل آبان مشهد

از جمله بهترین هتل‌های ۴ ستاره مشهد هتل آبان است. این هتل به افرادی توصیه می‌شود که دوست دارند در مکانی به دور از شلوغی شهر اقمت داشته باشند. البته دور بودن آن از شلوغی شهر باعث نشده که دسترسی به حرم دشوار شود. چرا که هتل مجهز به خدمات ترانسفر به حرم بوده و شما می‌توانید در صورت تمایل از این گزینه استفاده کنید. علاوه بر آن هتل آبان مشهد در مجاورت ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی واقع شده و این نکته مثبت مهمی محسوب می‌شود. همچنین داشتن رستوران فضای باز، اتاق ماساژ، سونا و جکوزی باعث شده اکثر میهمانان از اقامت در این هتل راضی باشند.

 

هتل الماس نوین مشهد

اگر دوست دارید در هتلی ۴ ستاره اما لوکس اقامت کنید پیشنهاد ما به شما هتل الماس نوین مشهد است. این هتل که در لیست بهترین هتل‌های ۴ ستاره مشهد قرار دارد دارای بنایی لوکس با سبک معماری مدرن است. همچنین برخی از اتاق‌های آن نمایی مشرف به حرم امام رضا (ع) داشته و این باعث شده مسافران زیادی اقامت در آن‌ها را انتخاب کنند. البته ناگفته نماند که قبل از رزرو هتل باید این موضوع را با بخش پذیرش هتل در میان بگذارید. علاوه بر آن فقط با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به حرم دسترسی پیدا کنید و زیارتی لذت‌بخش و راحت را تجربه کنید.

 

معرفی ۹ سوغاتی مشهور خراسان

۲۰ آبان ۱۳۹۹

نظرات کاربران