بهترین رستوران‌های شاندیز مشهد

جاذبه‌های گردشگری مشهد
بهترین رستوران‌های شاندیز مشهد

یکی از معروف‌ترین غذاهایی که در تور مشهد می‌توان خورد، شیشلیک مخصوص شاندیز است. امروزه آوازه رستوران‌های شاندیز در کل ایران پیچیده و در شهر مشهد نیز رستوران‌های متعددی با این نام افتتاح شده‌اند. از آنجایی که زمان مسافران برای زیارت و سیاحت در مشهد محدود می‌باشد امکان تست کردن شیشلیک در تمامی رستوران‌های آن وجود ندارد. پس اگر اهل کباب و مخصوصا شیشلیک هستید در این مقاله حتما ما را همراهی کنید. چرا که برای شما زائران عزیز مشهد بهترین رستوران‌های شاندیز را گردآوری و معرفی کرده‌ایم.

 

رستوران پدیده شاندیز

معروف‌ترین رستورانی که در آن فرصت خوردن شیشلیک شاندیز را در مشهد خواهید داشت، رستوران پدیده شاندیز است. این رستوران دارای محیطی بسیار بزرگ و زیبا است. البته از نظر بسیاری از مشتریان دکوراسیون آن قدیمی شده و حالت لوکس خود را از دست داده است. با این حال فضای آن کاملا دلنشین بوده و با انتخاب آن می‌توانید در محیطی زیبا خوشمزه‌ترین شیشلیک شاندیز مشهد را میل کنید. این مکان علاوه بر غذاخوری دارای لمکده، صندلی در فضای باز، آلاچیق با موسیقی زنده و باغ پرندگان نیز می‌باشد. البته که کباب شاندیز تنها گزینه شما نبوده و در صورت تمایل می‌توانید انواع مختلف کباب‌های لذیذ دیگر را نیز در رستوران پدیده شاندیز سفارش دهید. رستوران پدیده شاندیز امکان استفاده از بار سالاد را نیز با پرداخت هزینه جداگانه برای مشتریان خود فراهم می‌کند.

 

گران‌ترین هتل‌های مشهد با سوییت‌های VIP

  • آدرس: خیابان شاندیز، بالاتر از میدان اول شاندیز
  • تلفن تماس: ۰۹۱۵۳۱۸۱۸۱۵ و ۰۵۱۳۴۲۸۱۷۰۱

 

رستوران ارم شاندیز

رستوران ارم شاندیز که با نام رستوران ایزدی نیز شناخته می‌شود از دیگر رستوران‌های باکیفیت و قدیمی مشهد برای خوردن یک پرس شیشلیک شاندیز است. این رستوران با دارا بودن سه قسمت سنتی، فضای باز و VIP توانسته مورد پسند اغلب مشتریان در تور مشهد قرار بگیرد. نکته جالب اینکه این رستوران دارای یک کارخانه اختصاصی تولید محصولات لبنی است که صرفا برای رستوران کار می‌کند. انواع چلو گوشت و ماهیچه، جوجه کباب و ... از دیگر غذاهایی هستند که می‌توانید از منو غذایی این رستوران سفارش دهید.

  • آدرس: خیابان شاندیز، نرسیده به میدان دوم شاندیز
  • تلفن تماس: ۰۵۱۳۴۲۸۲۰۲۰ و ۰۵۱۳۴۲۸۴۰۰۰

 

رستوران حاج حسن شاندیز

گزینه بعدی از رستوران‌های شاندیز مشهد می‌توان به رستوران حاج حسن اشاره کرد. این رستوران نیز به صاحب رستوران ارم شاندیز تعلق داشته و در سرو غذاهای خود از همان کیفیت بهره می‌برد. رستوران حاج حسن به قدری در میان زائران محبوبیت دارد که در اوج فصل گردشگری مشهد احتمال اینکه نتوان صندلی خالی برای نشستن در آن پیدا کرد بالا است. در دیگر فصل‌های سال نیز در روزهای تعطیلات آخر هفته این رستوران به صورت غیر قابل باوری شلوغ است. نکته جالب اینکه در منو غذایی این رستوران بیش از سه یا چهار نوع غذا مشاهده نخواهید کرد که همه آن‌ها از لذت بسیار زیادی برخوردار هستند. در کنار غذای خود می‌توانید از سرویس رایگان مخلفات، پیش غذا و سوپ نهایت لذت را ببرید. غذا خوردن در محیط فرح بخش این رستوران با تخت‌هایی که کنار آب قرار گرفته‌اند بسیار خوش‌آیند خواهد بود.

 

گردش در پاساژهای مشهد: بخش اول

  • آدرس:خیابان شاندیز، پایین‌تر از میدان دوم
  • تلفن تماس: ۹۱۵-۳۱۵۰۶۶۶ و ۵۱۳-۴۲۸۲۶۹۹

 

رستوران هوایی دهکده شاندیز

اگر دوست دارید به یکی از متفاوت‌ترین و البته هیجان‌انگیزترین رستوران‌های مشهد رفته و شیشلیک شاندیز بخورید، رستوران هوایی دهکده را پیشنهاد می‌کنیم. آنچه این رستوران را متفاوت کرده قرار گرفتن آن در ارتفاع ۴۰ متری از زمین به صورت معلق در هوا است! گفته می‌شود برای تکمیل این پروژه رستورانی حدود ۲۰ میلیارد ریال پول پرداخت شده است. بهتر است بدانید که رستوران هوایی دهکده مشهد بلندترین، بزرگترین و همچنین مجهزترین رستوران معلق در دنیا می‌باشد. شما در این رستوران تمامی غذاها و به خصوص شیشلیک شاندیز را با بالاترین کیفیت میل خواهید کرد.

  • آدرس: جاده شاندیز، مجموعه گردشگری دهکده شاندیز
  • تلفن تماس: ۰۹۰۳۱۹۶۶۹۰۰

 

رستوران تخت جمشید شاندیز

این رستوران همانند اسم خود دارای طراحی و فضایی باستانی است. به طوری که هر گوشه آن الهام‌بخش معماری تخت جمشید می‌باشد. چنانچه دوست دارید در محیطی بسیار مجلل و لوکس بهترین شیشلیک شاندیز را در تور مشهد میل کنید، رستوران تخت جمشید را باید جز گزینه‌های اصلی‌ خود قرار دهید. در تزیین فضای این رستوران از گل‌های طبیعی استفاده شده که حس و حال بسیار دوست داشتنی به آن بخشیده است. از جمله قسمت‌های بسیار پرطرفدار رستوران تخت جمشید، سالاد بار متنوع آن است. بدون شک با یک بار امتحان کردن عاشق فضا و غذاهای خوشمزه آن خواهید شد.

 

مقایسه چهار پارک آبی خوب در مشهد

  • آدرس: اوایل جاده شاندیز، بین خیابان امام رضای سوم و پنجم
  • تلفن تماس: ۰۹۰۱۱۰۱۲۱۲۱

 

رستوران حسین شیشلیکی شاندیز

مشهد رستوران‌های قدیمی و بااصالت بسیار زیادی دارد که یکی از آن‌ها رستوران حسین شیشلیکی شاندیز است. این رستوران به کارگیری مواد اولیه باکیفیت را در اولین الویت خود قرار داده و غذاهای لذیذ متنوعی را در محیطی دوست داشتنی به مشتریان سرو می‌کند. اینکه رستوران حسین شیشلیکی توانسته در طول سال‌ها نام پرآوازه خود را حفظ کند بی‌دلیل نبوده و شما با یک بار امتحان کردن آن مشتری ثابت این رستوران خواهید شد. در کنار کیفیت بالا حجم هر پرس غذا در این رستوران به قدری زیاد است که هر دو نفر می‌توانند یک پرس غذا سفارش دهند.

  • آدرس: خیابان شاندیز، نرسیده به میدان سوم، روبرو رستوران پدیده شاندیز

 

رستوران سدروس شاندیز

برای خوردن یک شیشلیک خوشمزه مخصوص شاندیز در مشهد می‌توانید مسیر یکی از چهار شعبه رستوران سدروس را در پیش بگیرید. این رستوران ادعا دارد که با یک بار امتحان کردن طعم لذیذ غذاهای آن را فراموش نخواهید کرد. علاوه بر شیشلیک در این رستوران‌ می‌توانید غذاهایی نظیر ران مرغ سرخ شده، کترینگ خانواده، سرتاس مخصوص سدروس و هفت فصل مخصوص سدروس را نیز سفارش دهید.

 

آشنایی با آبشار زیبای گرینه در مشهد

  • آدرس شعبه اصلی: خیابان شاندیز، نبش ویرانی ۳
  • شماره تماس شعبه اصلی: ۰۵۱۳۸۶۷۳۰۳۰
۱۴ تیر ۱۴۰۱

نظرات کاربران