معرفی بهترین کافه‌بازی‌های مشهد

جاذبه‌های گردشگری مشهد
معرفی بهترین کافه‌بازی‌های مشهد

کافه‌ها به صورت سنتی جایی بودند و هستند که انواع دسرهای شیرین، اسنک‌های حاضری و نوشیدنی‌های سرد و گرم سرو می‌کردند. همراه با موسیقی ملایم، عطر و عود و استفاده از گل و گیاهان محیطی آرامش‌بخش فراهم می‌آورند. اما رفته رفته سبک‌های نوآورانه شکل و شمایل کافه‌ها را تغییر داده و حالا کافه گیم‌ها به یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های نقاط توریستی و شهرهای بزرگ تبدیل شده‌اند. در این کافه‌ها می‌توان انواع بازی‌های تخته‌ای و رومیزی را در گروه‌های دوستانه دو تا چند نفره انجام داد، چیزی سفارش داد و اوقات خوبی را سپری کرد. اگر اهل بازی هستید از بهترین کافه بازی‌ها در تور مشهد دیدن کنید.

 

کافه گیم جیم شین

جیم شین فضایی صمیمی و دوستانه دارد و منوی آن حول محور غذاهای فست فودی می‌چرخد و برای صبحانه، ناهار و شام پذیرای مهمانان خود است. این کافه دارای دو فضای سرپوشیده و روباز است و قیمت‌ها مناسب و منصفانه هستند. قیمت میز بازی به ازای هر ساعت ۵۰ هزار تومان است که می‌توانید بین خودتان تقسیم کنید تا هزینه‌ها سرشکن شود. همچنین این کافه دارای پارکینگ اختصاصی هم هست.

 

بهترین تفریح‌های فضای باز مشهد

آدرس: بلوار سجاد، نبش بزرگمهر جنوبی ۴

 

رستوران فکری کانو

این رستوران که دارای بازی‌های رومیزی، منوی کافی شاپ و انواع بازی‌های فکری جذاب است اولین اتاق فرار مشهد است که با امکانات متنوع خود شهرت زیادی برای خودش به هم زده است. اتاق‌های فرار که در تور مشهد هم در دسترس هستند، تفریحی هیجانی با حال و هوایی شبیه سازه شده است که داستان، طراحی و معماها در یک راستا هستند و بازیکنان آن باید با حل معماها سعی کنند از اتاق‌های تو در تو فرار کنند. اما چرا اتاق‌های فرار تا این اندازه محبوب شده‌اند؟ زیرا در این بازی هیجانی شما در شرایطی قرار می‌گیرید که شاید هرگز در زندگی عادی آن را تجربه نکنید.

آدرس: بلوار سجاد، انتهای حامد جنوبی ۱۲، پلاک ۱۵۸

 

کافه بازی فکر نو

این کافه جذاب که پر از بازی‌های رومیزی ایرانی و خارجی است محیطی دوستانه و دنج برای جوانان و خانواده‌ها دارد. به علاوه اگر در بازی نابلد بودید مربیانی هستند که به شما آموزش‌ها و راهنمایی‌های لازم را بدهند. در رقابتی خلاقانه این کافه رویدادهایی جذاب برای بازی‌هایی مثل مونوپولی و مافیا برگزار می‌کند که گروه‌های دوستانه و خانواده‌های ماجراجو به آن‌ها می‌پیوندند و روزی شاد و هیجانی را تجربه می‌کنند. شما در اینجا می‌توانید از خودتان با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه پذیرایی کرده و اوقات خوب و خوشی داشته باشید.

 

معرفی زیباترین روستاهای مشهد

کافه گیم پلنت (سیاره بازی)

این کافه جذاب یکی از گزینه‌های تازه تاسیس در مشهد است که کلی بازی‌های رومیزی فکری و استراتژیکی دارد و توانسته در مدت کمی جای خود را بین علاقمندان باز کند. از بازی‌های محبوب این کافه می‌توان به رودخانه، ساگرادا، کاتان و بلیت حرکت اشاره کرد. به علاوه اگر صفحه اینستاگرامشان را دنبال کنید می‌توانید از اضافه شدن هر بازی جدید به مجموعه مطلع شوید.

آدرس: میدان راهنمایی، مجتمع خدادادی، واحد ۱

 

کافه گیم کاپیتان(captain cafe)

کافه بازی کاپیتان یکی از کافه‌های محبوب و جدید مشهد است که طرفداران زیادی داشته و محیطی جذاب و دوستانه دارد به طوری که افراد زیادی در تور مشهد برای دورهمی و بازی به آن می‌روند.

 

۱۲ هتل نزدیک به مراکز خرید در مشهد

آدرس: انتهای دلاوران، دلاوران۴۶، نخل۲۱/۱، نبش زیتون۱۷

 

کافه رستوران دوسولی

این یکی از کافه بازی‌های شناخته شده و محبوبی است که بیش از ۶۰ مدل بازی فکری دو نفره تا چند نفره مثل مار و پله و جومانجی و خیلی مدل‌های دیگر ارائه می‌دهد. حتی ممکن است در ایونت‌هایی که این کافه برگزار می‌کند حدود ۲۰ نفر دور هم جمع شوند و فضایی پر شور و سر و صدا ایجاد کنند. همچنین این کافه دارای دو فضای داخلی و خارجی بوده که می‌توانید انتخاب کنید کجا بنشینید و همراه سفارش خوشمزه‌تان از بازی و دورهمی با عزیزان لذت ببرید.

آدرس: بلوار وکیل اباد، بین باهنر ۳ و ۴، طبقه دوم

 

کافی شاپ مروارید (کافه بانوان)

این کافه بازی جذاب محیطی مخصوص بانوان است که دارای رویدادهایی مثل کتابخوانی، برگزاری بازی‌های گروهی مثل مافیا و همچنین امکان گرفتن تولد و دورهمی، عکاسی سنتی و سالن بازی کودکان بوده و محیطی بسیار زیبا و آرامش‌بخش دارد. همچنین این کافه دارای دو فضای سرپوشیده داخلی و تراسی روباز برای دورهمی‌های خصوصی است. این کافه که از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب باز است محیطی عالی برای جمع‌های دوستانه خانم‌ها است و منویی شامل انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسرها و انواع اسموتی‌ها ارائه می‌دهد.

 

با بازارهای سنتی مشهد آشنا شویم

آدرس: شریعتی (تقی اباد) به سمت بهار، ملک الشعرا۵۶، بهشتی۴، رزم۴، پلاک۴۷

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

نظرات کاربران