معرفی ۶ تا از بهترین هتل‌های ۵ ستاره مشهد

جاذبه‌های گردشگری مشهد
معرفی ۶ تا از بهترین هتل‌های ۵ ستاره مشهد

تجربه اقامت در هتل‌های ۵ ستاره و لوکس قطعا لذت سفر شما را چندین برابر خواهد کرد. به خصوص اگر قصد زیارت حرم امام رضا (ع) را کرده باشید انتخاب یک هتل لوکس بهترین‌ها را برای شما به ارمغان خواهد آورد. از آنجایی که سالانه مسافران داخلی و خارجی زیادی برای گردش و از همه مهم‌تر زیارت حرم امام هشتم شیعیان تور مشهد را انتخاب می‌کنند در این مقاله بهترین هتل‌های ۵ ستاره مشهد را گردآوری و معرفی کرده‌ایم. چنانچه هنوز در انتخاب هتل تصمیم نهایی را نگرفته‌اید تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

 

۱. هتل ۵ ستاره الماس ۲ مشهد

الماس ۲ شعبه هتل الماس مشهد بوده و با تعداد ۲۱۶ اتاق اولین بار در سال ۱۳۹۶ تاسیس شد. این هتل از نهایت امکانات لوکس یک اقامتگاه ۵ ستاره برخوردار بوده و شما را در داشتن اقامتی راحت و لاکچری همراهی خواهد کرد. آنچه این هتل را از نظر گردشگران جذاب‌تر کرده سبکمعماری متفاوت اتاق‌های آن است. به این صورت که شما با انتخاب این هتل ۵ ستاره می‌توانید در اتاق‌های متنوعی با سبک معماری آفریقا، ایران باستان، تایلندی، ترکیه، عرب، هند، روسی و ... اقامت کنید. همه چیز محدود به این موارد نبوده و مهمانان هتل الماس ۲ مشهد با رفتن به رستوران پانوراما آن از چشم‌انداز زیبا و منو غذایی خوشمزه لذت ببرند. در کنار تجربه اقامت لوکس با اقامت در الماس دو فاصله بسیار کمی از حرم امام رضا (ع)، بازارهای مهم و غیره را خواهید داشت.

 

بهترین هتل‌های ۴ ستاره مشهد

 

۲. هتل ۵ ستاره درویشی مشهد

هتل درویشی در سال ۱۳۹۰ در شهر مشهد افتتاح شد و از همان سال‌ها به عنوان یکی از لوکس‌ترین هتل‌های شهر شناخته می‌شود. این هتل مجلل در فاصله ۲ کیلومتری از حرم قرار داشته و مسافران می‌توانند با کمی پیاده‌روی دسترسی آسانی در هر ساعت روز به حرم داشته باشند. هتل درویشی مشهد دارای ۲۵ طبقه بوده و ساختمان آن جز بناهای مرتفع و لوکس مشهد است. به طوری که در اتاق‌های طبقه بالا منظره‌ای بسیار زیبا از شهر مشهد را از پنجره خود مشاهده خواهید کرد. این هتل ۵ ستاره دارای رستورانی لاکچری با منو غذایی متنوع بوده و در اوقات فراغت خود می‌توانید از سالن بیلیارد، استخر، ماساژ، سالن بدنسازی و ... آن بهره ببرید. از دیگر مزایای هتل درویشی فاصله بسیار نزدیک آن به ایستگاه مترو بوده که دسترسی به تمامی نقاط شهر را برای زائران و گردشگران آسان می‌کند.

 

 ۳. هتل ۵ ستاره هما ۱ مشهد

هتل هما در مشهد از جمله هتل‌های ۵ ستاره مشهد با پیشینه ۴۰ ساله بوده و امروزه با بازسازی‌های انجام شده محیطی بسیار دوست داشتنی و راحت را برای اقامت مهمانان خود فراهم می‌کند. چنانچه دوست دارید درختان ۴۰ ساله و سرسبز را در مکانی لوکس با امکانات یک هتل ۵ ستاره را به صورت یکجا داشته باشید، هتل هما ۱ بهترین انتخاب برای شما در تور مشهد خواهد بود. در کنار امکانات رفاهی و تفریحی هتل مسافران می‌توانند برای خرید سوغاتی به بخش بازار هتل رفته و خریدهای خود را انجام دهند. ناگفته نماند که برای دسترسی به حرم امام رضا (ع) از هتل هما ۱ باید مسیری در حدود ۲۰ دقیقه رانندگی را بپیمایید و این برای کسانی که به دنبال دسترسی سریع به حرم هستند یک امتیاز منفی محسوب می‌شود. اما ایستگاه اتوبوس و مترو در چند قدمی هتل هما ۱ قرار دارند. هتل هما ۲ نیز به عنوان شعبه دوم این هتل می‌تواند انتخاب مناسبی برای کسانی باشد که قصد اقامت در هتلی ۵ ستاره در مشهد را دارند.

 

اقامت در هتل‌های ارزان قیمت مشهد

 

۴. هتل ۵ ستاره مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا در سال ۱۳۹۲ تاسیس شده و جز هتل‌های ۵ ستاره تازه تاسیس در شهر مشهد محسوب می‌شود. این هتل دارای محیطی بسیار دوست داشتنی و صمیمی بوده و در طراحی فضای داخلی و اتاق‌های آن از سبک معماری اصیل ایرانی الهام گرفته شده است. در کنار رستوران بسیار لوکس با منو غذایی لذیذ و متنوع فاصله بسیار نزدیک آن به حرم امتیاز بسیار بزرگی برای مدینه الرضا به حساب می‌آید. چرا که با انتخاب این هتل ۵ ستاره فاصله شما از حرم تنها ۴۰۰ متر خواهد بود. همچنین تنها با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خود را به ایستگاه مترو شهدا برسانید و این دسترسی شما به تمام نقاط شهر را آسان می‌کند.

 

۵. هتل ۵ ستاره قصر طلایی مشهد

هتل ۵ ستاره قصر طلایی، هتلی نو با فضایی باشکوه و لوکس در شهر مشهد بوده و با دارا بودن اتاق‌هایی با منظره زیبا از شهر توانسته طرفداران بسیاری را در بین گردشگران پیدا کند. با اقامت در هتل قصر طلایی مشهد فرصت رفتن به رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های مجلل آن را با تنوع بسیار بالا در منو خواهید داشت. به طوری که می‌توانید انواع غذاهای سنتی ایرانی، دریایی، بین المللی و ... را سفارش داده و از خوردن آن‌ها لذت ببرید. همچنین بعد از گشت و گذار شهری و زیارت حرم این امکان را خواهید داشت تا در سالن بدن‌سازی، ماساژ، سونا و استخر، سالن بیلیارد و غیره از تمامی لحظات خود استفاده کنید. فاصله هتل ۵ ستاره قصر طلایی مشهد از حرم امام رضا (ع) با ماشین ۵ دقیقه و به صورت پیاده ۲۰ دقیقه است.

 

هتل‌های نزدیک به حرم در مشهد

 

۶. هتل ۵ ستاره پارک حیات وحش مشهد

هتل پارک حیات وحش از جمله قدیمی‌ترین هتل‌های ۵ ستاره مشهد می‌باشد که با داشتن فضایی زیبا و امکانات رفاهی و خدمات بی‌نظیر همچنان محبوبیت بالایی بین زائران و توریست‌های مشهد دارد. این هتل اولین بار در سال ۱۳۷۵ تاسیس شد. البته در سال ۱۳۹۴ تحت بازسازی‌های اساسی قرار گرفته و تمامی اتاق‌ها و فضای آن حالتی بسیار لوکس و مدرن دارد. همچنین شما می‌توانید در طول اقامت خود از تمامی خدمات یک هتل ۵ ستاره استاندارد از قبیل وجموعه ورزشی، استخر (سونا و جکوزی)، حمام ترکی و ... بهره ببرید. ناگفته نماند که این هتل در فاصله ۲۰ کیلومتری از حرم قرار داشته و دسترسی به حرم تنها با ماشین امکان‌پذیر است.

۰۲ خرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران