معرفی هتل ۵ ستاره پارس در مشهد

جاذبه‌های گردشگری مشهد
معرفی هتل ۵ ستاره پارس در مشهد

مشهد در بین بزرگ‌ترین شهرهای توریستی ایران جای داشته و مقصدی بی‌نظیر برای گردش، سیاحت و زیارت محسوب می‌شود. با گسترش صنعت گردشگری و آشکار شدن اهمیت آن، مشهد نیز از هر لحاظ رو به پیشرفت گذاشت و حالا انتخاب‌های زیاد آن در تمامی زمینه‌ها فرصت تجزیه و تحلیل را از مسافران می‌گیرد. بیشتر گردشگران تور مشهد به سمت هتل‌های میان رده می‌روند تا بودجه‌شان برای جاهای دیدنی و خرید سوغاتی صرف کنند. ما در اینجا هتلی ۵ ستاره و همه چیز تمام معرفی می‌کنیم که گشت و گذار در بیرون را از یاد شما می‌برد.

 

درباره هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد هتلی ۵ ستاره است که در مساحت ۵ هکتاری گسترده شده و در غرب شهر در حاشیه بلوار وکیل آباد قرار گرفته است. کار ساخت این هتل در سال ۱۳۷۴ آغار شد اما در سال ۱۳۸۲ به مرحله بهره‌برداری رسید. با این همه آخرین بازسازی هتل به سال ۱۳۹۰ برمی‌گردد. هتل پارس دارای دو ساختمان مجزاست با یک قسمت میانی که دو قسمت را به هم متصل کرده است. این هتل در ۶ طبقه ۲۲۹ واحد اقامتی لوکس در ابعاد و ویژگی‌های مختلف در خود جای داده است. این هتل که در فاصله بسیار کمی از مرکز شهر در منطقه خوش آب و هوایی نزدیک به روستای توریستی طرقبه مشهد و همینطور ییلاق شاندیز مشهد واقع شده دسترسی آسانی به پدیده شاندیز، رستوران‌های شاندیز و محل نمایشگاه بین‌المللی دارد.

 

سفر به مشهد در ایام کرونایی

اتاق‌ها

اتاق‌ها کاملا طراحی لوکس و مدرنی دارند و در تزئین آن‌ها نورهای روشن و رنگ‌های گرم و کرم استفاده شده است. ابعاد اتاق‌ها از یک تخته ۲۵ متر مربعی تا آپارتمان ۶۵ متری ۴ نفره متغیر است. بی شک هتل پارس مشهد برای اقامت‌های خانوادگی انتخابی فوق‌العاده است. اتاق‌ها در داخل دارای تخت بزرگ و راحت، تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه هوا، پنجره نورگیر، سرویس بهداشتی مدرن، دوش بارانی و مبلمان هستند. اتاق‌های بزرگ‌تر دارای میز ناهارخوری و فضای نشیمن هم هستند. این اتاق‌ها دارای بالکنی دل‌انگیز هستند که برخی نمایی به شهر و برخی نمایی از باغ را ارائه می‌دهند.

رستوران و کافی شاپ

در اینجا که از هتل‌های نزدیک به رستوران پدیده شاندیز مشهد نیز هست، طیفی از غذاهای فوق‌العاده برای تمامی سلیقه‌ها در دسترس است با توجه به حس و حالی که دارید می‌توانید به رستوران پگاه بروید و روزتان را با خوردن صبحانه شروع کنید و برای ناهار و شام به رستوران لوتوس بروید و از غذاهای بی‌نظیر ایرانی و بین‌المللی نوش جان کنید. همچنین کافی شاپ واقع در مجموعه که بخشی از رستوران پگاه است هم با انواع نوشیدنی‌ها، دسرها و اسنک‌های لذیذ آماده پذیرایی از مهمانان است.

 

طبیعت‌گردی در اطراف مشهد

فضای روباز در هتل

این هتل گسترده دارای بخش‌های جذاب و متنوعی است که فضای روباز دل‌انگیزی با ویژگی‌های مختلف هم بخشی از آن است. فضای باز هتل دارای باغچه‌ای سرسبز، فضایی برای پیاده‌روی، فضای سبز، فضای بیرونی برای شام، دریاچه مصنوعی، فضای بیرون هتل برای نشستن و همچنین فضای تابستانه است. شما می‌توانید حتی اگر در هتل هم هستید و استراحت می‌کنید از گشت و گذار در محیط بزرگ هتل لذت ببرید.

امکانات ورزشی و تفریحی

هتل پارس با دیدی باز سعی کرده حتی به نیازهای تفریحی و فعالیت‌های شادی‌بخش هم پاسخ مناسبی دهد و تا حد امکان بهترین‌ها را فراهم آورد. از همین‌رو شما در اینجا به سالن بدنسازی دسترسی دارید و می‌توانید در استخر روباز، استخر سرپوشیده، حمام ترکی، اسپا، سونا، خشک سونا، بخار جکوزی، حوضچه آب سرد استراحت کنید و سپس از خدمات بهره‌مند شوید. به علاوه برای اوقاتی شاد و مفرحانه می‌توانید به خانه دارت، زمین تنیس، باشگاه ماهیگیری، زمین بازی، سالن اسکواش و سالن بیلیارد بروید. برای کودکان نیز استخر کودک و زمین بازی کودک در نظر گرفته شده است.

 

۴ آرامگاه مذهبی تاریخی در مشهد

ماساژ

نمی‌شود که حرف از سونا و حمام ترکی به میان بیاید ولی حرفی از ماساژ نشود. همانند هتل‌های برتر و مدرن در اینجا هم ماساژ در انواع مختلفی ارائه می‌شود که تمام خستگی را از تن شما به در می‌کند. در اینجا شما می‌توانید از خدمات ماساژ تایلندی، ماساژ سوئدی، ماساژ صورت، ماساژ شیر و عسل، ماساژ سنگ داغ و ماساژ جلبک دریایی استفاده ببرید.

خدمات تجاری

بسیاری از مسافران تور مشهد اهداف دیگری مثل برگزاری نشست‌های کاری و تجاری را دنبال می‌کنند و یا شرکت‌ها به دنبال جایی برای برگزاری همایش و مراسم‌های رسمی هستند. در چنین شرایطی هتل پارس با ارائه سالن آمفی تئاتر، سالن همایش، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، سالن آمفی تئاتر روباز، اتاق میهمانی و جلسات کاری کارها را راحت می‌کند. در اینجا امکان ویدئو کنفرانس و استفاده از دستگاه فتوکپی وجود داشته و حتی تالار عروسی هم در دسترس قرار داده شده است.

 

در مشهد چه سوغاتی را از کجا بخریم؟

سایر خدمات

از خدمات جانبی و رفاهی داخل هتل می‌توان به خدمات اتاق، خشک شویی و اتوبخار، دستگاه واکس کفش، صبحانه در اتاق، نهار در اتاق، سرویس رایگان به حرم، و خدمات باربری اشاره کرد.

آدرس: مشهد، بلوار وکیل آباد، تقاطع شهید صیاد شیرازی

۲۶ فروردین ۱۴۰۰

نظرات کاربران