لوکس‌ترین رستوران‌های مشهد

جاذبه‌های گردشگری مشهد
لوکس‌ترین رستوران‌های مشهد

بخش جذاب هر سفری رستوران گردی و خوردن غذاهای خوشمزه است. به همین دلیل اغلب توریست‌ها قبل از شروع سفر دوست دارند تا با بهترین رستوران‌های مقصد گردشگری خود آشنا شوند. از آنجایی که شهر مقدس مشهد سالانه توسط میلیون‌ها زائر از سراسر ایران به عنوان مقصد اصلی سفر انتخاب می‌شود، تصمیم گرفته‌ایم تا مطالب این مقاله را به معرفی لوکس‌ترین رستوران‌های آن اختصاص دهیم. به خصوص اگر به همراه خانواده سفر می‌کنید انتخاب یک رستوران خوب و باکیفیت با محیطی سالم و زیبا از اهمیت دوچندانی برخوردار است. پس در این مقاله همراه با باشید تا قبل سفر با تور مشهد با لوکس‌ترین رستوران‌های آن آشنا شوید.

 

رستوران پسران کریم مشهد

بدون اغراق می‌توان گفت که پرطرفدارترین رستوران لاکچری مشهد، رستوران پسران کریم است. این رستوران که با غذاهای سنتی و به خصوص چلو ماهیچه‌های خود به شهرت رسیده یکی از بایدهایی است که هر زائر در مشهد باید یکبار امتحان کند. رستوران پسران کریم مشهد بیش از ۴۰ سال است که تاسیس شده و در طول این سال‌ها موفق شده کیفیت خود را حفظ کند. اگر این رستوران را انتخاب کرده‌اید، می‌توانید اطمینان کامل از کیفیت مواد اولیه و بهداشت غذاها داشته باشید. ناگفته نماند که این رستوران سه شعبه در شهر مشهد دارد و شما می‌توانید بسته به موقعیت مکانی هتل خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

  • آدرس شعبه ۱ رستوران پسران کریم: بلوار سجاد، خیابان فرهاد، فرهاد ۲۲، انتهای کوچه سمت راست
  • آدرس شعبه ۲ رستوران پسران کریم: انتهای بلوار خیام شمالی، مجتمع مروارید
  • آدرس شعبه ۳ رستوران پسران کریم: خیابان دانشگاه، برج تجاری آلتون

 

رستوران باغ زیتون مشهد

از دیگر رستوران‌های لوکس مشهد، رستوران باغ زیتون است که غذاهای ایتالیایی را در مکانی مدرن برای مشتریان خود عرضه می‌کند و می‌توان گفت یکی از بهترین رستوران ایتالیایی‌های مشهد شناخته می‌شود. پس اگر به دنبال مکانی برای خوردن خوشمزه‌ترین پیتزاها، پاستا‌ها یا استیک‌ها هستید، هیچ گزینه‌ای برای شما بهتر از رستوران باغ زیتون مشهد نخواهد بود. کیفیت و البته بهداشت در این رستوران حرف اول را می‌زند. ناگفته نماند که اگر مسیر رستوران باغ زیتون را در سفر به مشهد در پیش گرفتید انتظار منویی با قیمت‌های اقتصادی را نداشته باشید. البته که قیمت غذاها در برابر کیفیتی که ارائه می‌دهند قطعا ارزش دارد.

 

۴ هتل نزدیک به رستوران پدیده شاندیز مشهد

آدرس رستوران باغ زیتون مشهد: سجاد، بهار ۱۰، خیابان ۱۰/۳

 

رستوران ارم شاندیز مشهد

چنانچه به دنبال رستورانی لوکس با محیطی دوست داشتنی هستید، رستوران ارم شاندیز مشهد می‌تواند تمامی انتظارات شما را برآورده کند. این رستوران در بین عموم مردم مشهد محبوب بوده و اغلب با کباب‌های لذیذ و به خصوص شیشلیک‌هایی که سرو می‌کند، شناخته می‌شود. شما می‌توانید بر روی یکی از تخت‌های سنتی این رستوران در محوطه بیرونی نشسته و غذای خود را تماشای فواره‌ها و حوض‌هایی که در فضای اطراف قرار گرفته‌اند نوش جان کنید. از امتیازات این رستوران می‌توان به سرو مختلفات به صورت رایگان اشاره کرد. اینجا یکی از بهترین رستوران‌های شاندیز مشهد شناخاته می‌شود.

آدرس رستوران ارم شاندیز مشهد: شاندیز، نرسیده به میدان دوم

 

رستوران معین درباری مشهد

گزینه بعدی ار لوکس‌ترین رستوران‌های مشهد که جز قدیمی‌ترین‌های این شهر نیز قرار می‌گیرد، رستوران معین درباری است. البته توجه داشته باشید که منظور از لاکچری فضایی مدرن و مجلل نیست. بلکه فضای آن به سبک کاملا سنتی طراحی شده و حس و حالی کاملا متفاوت را برای مهمانان ارائه می‌دهد. دیوارهای رستوران معین درباری مشهد به شکل آیینه‌کاری بوده و با یک آکواریوم زیبا جلوه فوق‌العاده جذابی پیدا کرده است. منو این رستوران اغلب غذاهای ایرانی را در خود دارد که همه آن‌ها به لذیذ‌ترین شکل ممکن طبخ می‌شوند. معین درباری یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های مشهد است.

 

ارزان‌ترین و خلوت‌ترین زمان سفر به مشهد

آدرس رستوران معین درباری: بین میدان تلویــزیـون و میدان پارک، حاشیه شهرک نوفل لوشـاتو

 

رستوران باباقدرت مشهد

آیا دوست دارید در مکانی به سبک قاجاری‌ها غذا بخورید؟ اگر پاسخ شما به این سوال مثبت است حتما در تور مشهد خود سری به رستوران باباقدرت بزنید. این رستوران در بنایی بسیار قدیمی قرار دارد که قدمت آن به دوره قاجار می‌رسد. بنابراین در کنار غذا خوردن فرصت بازدید از یک جاذبه گردشگری تاریخی در مشهد را نیز خواهید داشت که قدمتی بیش از ۲۰۰ سال دارد.

آدرس رستوران باباقدرت: انتهای بازار امام رضا (ع) ، میدان ۱۷ شهریور، صدر ۱۶

 

رستوران چلوکبابی امید مشهد

بدون شک یکی از خوشمزه‌ترین چلوکباب‌های مشهد در رستوران امید سرو می‌شود. هر چند که رستوران‌های متنوعی در شهر مشهد وجود دارند که کباب جز غذاهای برتر آن‌ها است اما این رستوران بدون اغراق یک سر و گردن از تمامی آن‌ها بالاتر است. ناگفته نماند که اگر در روز تعطیل قصد رفتن به این چلوکبابی را دارید خود را آماده جمعیت زیادی از مشتریان کنید. چرا که بسیاری از مردم محلی ترجیح می‌دهند تا در روزهای تعطیل به اینجا آمده با یک چلوکباب خوشمزه و دوغ سنتی از خود پذیرایی کنند. اینجا یکی از بهترین کبابی‌های مشهد است.

 

راهنمای سفری بهاری با تور مشهد

آدرس رستوران چلوکبابی امید: خیابان فدائیان اسلام، فدائیان اسلام ۲۱، بین شهید عرفانی ۱ و ۳

 

رستوران قصر درویش مشهد

رستوران قصر درویش مکانی کاملا لوکس و باشکوه برای خوردن یک وعده غذایی بی‌نظیر است. به طوری که شاید بتوان گفت، قصر درویش لاکچری‌ترین رستورانی است که در سفر خود به مشهد می‌توانید پیدا کنید. این رستوران از چهار سالن جدا از هم تشکیل شده که هر کدام از آن‌ها به زیباترین شکل ممکن طراحی شده و از مشتریان خود پذیرایی می‌کنند.

آدرس رستوران قصر درویش: میدان تقی آباد، خیابان کوهسنگی، بعد از بیمارستان قائم

 

رستوران لیالی لبنان مشهد

اگر عاشق فست فود هستید اما به دلیل ضرر و زیانی سوسیس و کالباس تمایلی به خوردن آن ندارید، رستوران لیالی لبنان انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. چرا که این رستوران انواع غذاهای فست فودی را در خود جای داده و آن‌ها را به سالم‌ترین شکل ممکن تهیه می‌کند. توجه داشته باشید که در تمامی روزهای هفته ساعات ۱۰ الی ۱۱ شب اوج شلوغی این رستوران است. به همین دلیل اگر محیط‌های شلوغ مورد پسند شما نیست بهتر است در غیر این ساعات در رستوران لیالی لبنان حضور داشته باشید.

 

معرفی بهترین سفره خانه‌های مشهد

آدرس رستوران لیالی لبنان: خیابان آیت‌الله شیرازی، خیابان آیت‌الله بهجت

 

رستوران بام کوهسر مشهد

رستوران بام کوهسر یکی از بهترین و البته خوش منظره‌ترین رستوران‌هایی است که در تور مشهد فرصت رفتن به آن را خواهید داشت. این رستوران لوکس در ارتفاعات شهر قرار داشته و از آنجا می‌توانید نظاره‌گر چشم‌انداز زیبایی از شهر باشید. رستوران بام کوهسر مشهد از دو بخش رستوران و کافه تشکیل می‌شود که مشتریان می‌توانند بعد از یک وعده غذایی خوشمزه در فضایی مدرن و دوست داشتنی با یک دسر و قهوه در انتهای غذا از خود پذیرایی کنند.

آدرس رستوران بام کوهسر: انتهای بلوار هاشمیه، مجتمع کوهسر

 

رستوران الماس مشهد

و اما رستوران الماس مشهد! این رستوران خوش آوازه در فاصله بسیار کوتاهی از حرم قرار گرفته و با سرو غذاهای باکیفیت و خوشمزه در محیطی دوست داشتنی توانسته محبوبیت بالایی بین زائران پیدا کند. تنوع منو غذایی این رستوران بالا بوده و بهترین انتخاب بعد از اتمام زیارت حرم برای سیر کردن شکم است.

 

گردش در مهمترین خیابان‌های مشهد

آدرس رستوران الماس: خیابان امام رضا، بین امام رضا ۴ و ۶

 

در این مقاله سعی کردیم تا لوکس‌ترین رستوران‌های مشهد را برای شما عزیزانی که به دنبال سفری با کیفیت هستید، معرفی کنیم. توجه داشته باشید که به غیر از موارد فوق می‌توانید سری به رستوران‌های هتل‌های ۵ ستاره مشهد زده و تجربه یک وعده غذایی فراموش نشدنی را در محیط لاکچری آن‌ها داشته باشید.

 

منبع

 

۱۷ آذر ۱۴۰۱

نظرات کاربران