بهترین رستوران‌های فست فود در مشهد

جاذبه‌های گردشگری مشهد
بهترین رستوران‌های فست فود در مشهد

یکی از سرگرم‌کننده‌ترین و لذت‌بخش‌ترین قسمت‌های هر سفری شکم‌گردی است. تور مشهد از جمله بهترین گزینه‌های سفر برای عاشقان غذا و خوراکی‌های خوشمزه است. به خصوص اینکه امروزه مسافران زیادی سالانه به قصد زیارت حرم امام رضا به این شهر مقدس سفر می‌کنند، رستوران‌های متنوع و بسیاری در آن تاسیس شده است. اگر شما نیز طرفدار غذاهای خوشمزه و لذیذ هستید در این مقاله ما را دنبال کنید. چرا که قصد معرفی با  کیفیت‌ترین و بهترین رستوران‌های فست فود در مشهد را داریم. مشهد شهری پر از رستوران‌های متنوع و گوناگون است. برای اینکه تمامی لحظات سفر با تور مشهد برای شما لذت بخش باشد در زیر لیستی از بهترین رستوران‌های فست فود مشهد را جمع‌آوری کرده‌ایم. این لیست بر اساس نظر مشتریان، قیمت غذاها، کیفیت غذاها، محیط رستوران و برخورد پرسنل آن گردآوری شده است.

 

بهترین پیتزاها در فست فود پیتزا پیتزا مشهد

شهر مشهد دارای پیتزا فروشی‌های بسیار زیاد و متنوعی است. به همین دلیل انتخاب یک پیتزا فروشی با کیفیت کار دشواری است. طبق نظر مشتریان فست فود پیتزا پیتزا بهترین گزینه برای خوردن یک پیتزای لذیذ و خوشمزه در شهر مشهد است. این رستوران دارای سه شعبه در شهر مشهد بوده و در تمامی این شعبه‌ها کیفیت اساس کار آن‌ها می‌باشد. علاوه بر آن مسافران می‌توانند یک وعده غذایی با قیمت مناسب را در آن تجربه کنند. به منظور سهولت دسترسی شما آدرس هر سه شعبه فست فود پیتزا پیتزا در زیر آورده شده است:

  • آدرس شعبه کوهسنگی پیتزا پیتزا: مشهد، خیابان کوهسنگی، بین کوهسنگی۲۲ و ۲۴
  • آدرس شعبه وکیلآباد پیتزا پیتزا: مشهد، بلوار وکیل آباد، نبش وکیل آباد ۱۹
  • آدرس شعبه بهار پیتزا پیتزا : مشهد، بلوار سجاد، چهارراه بهار،پاساژ بهار

تمامی این شعبه‌ها از کیفیت غذایی یکسانی برخوردار هستند. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم تا نزدیک‌ترین آن‌ها به را برای رفتن انتخاب کنید. اگر مسیر برایتان اهمیتی ندارد شعبه کوهسنگی پیشنهاد بعدی ما به شما عزیزان است. چرا که این شعبه در مقایسه با سایر شعبه‌ها از محیط و منظره زیباتری برخوردار است.

 

هیجان و لذت بر فراز آسمان در رستوران هوایی مشهد

 بهترین کنتاکی در رستوان کنتاکی بزرگمهر مشهد

حتی اگر علاقه‌ای به خوردن کنتاکی ندارید، با رفتن به رستوان کنتاکی بزرگمهر مشهد عاشق آن خواهید شد. زیرا این رستوران بهترین و لذیذترین کنتاکی‌ها را برای شما آماده خواهد کرد. نقطه عطف کنتاکی‌های سرو شده در این رستوران سس لذیذ مخصوص آن است که لذت خوردن غذا را چندین برابر می‌کند. از دیگر مزیت‌های رستوران بزرگمهر فضای بزرگ آن است. در نتیجه اگر به صورت دسته‌جمعی با تور مشهد سفر کرده‌اید می‌توانید یک وعده خوشمزه‌ای را در کنار هم میل کنید. علاوه بر آن اگر یک روز خسته‌کننده‌ای را پشت سر گذاشته‌اید این امکان فراهم است تا سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت کرده و آن را در هتل میل کنید. در غیر این صورت به منظور دسترسی به آن به آدرس زیر بروید و در یک محیطی زیبا و دوست داشتنی یک کنتاکی به یادماندنی را امتحان کنید.

  • آدرس:بلوار ملک آباد، ابتدای خیابان بزرگمهر، رستوران کنتاکی بزرگمهر مشهد

 

بهترین همبرگر در رستوان آس برگر مشهد

همبرگرها همیشه در بین افراد به خصوص جوانان طرفداران زیادی داشته است. آس برگر یکی از بهترین رستوران‌های مشهد است که با همبرگرهای خوشمزه خود توانسته هر مشتری را جذب خود کند. بدون شک اینجا مکانی است که طعم همبرگرهای آن را هرگز از یاد نخواهید برد. بزرگترین مزیت این رستوران سرو کردن همبرگرهای دستساز و مخصوصی است که از با کیفیت‌ترین گوشت‌ها تهیه شده است. قیمت‌های آن نیز بسیار مناسب بوده و با پرداخت هزینه کم یک غذای باکیفیت فراموش نشدنی را میل خواهید کرد. برای رفتن به این رستوران کافی است تا آدرس زیر را دنبال کنید:

 

۸ رستوران ایتالیایی در مشهد برای خوردن بهترین پیتزاها

  • بلوار قاضی طباطبایی، نبش قاضی طباطبایی 4، رستوران آس برگر مشهد

 

 بهترین ساندویچ‌ها در فست فود عطاویچ مشهد

عطاویچ یکی از معروف‌ترین رستوران‌های زنجیره‌ای در ایران است که نام آن حداقل یک بار هم که شده باشد به گوش علاقه‌مندان به فست فود خورده است. این رستوران فست فودهای بسیار خوشمزه و با کیفیتی را ارائه می‌دهد. البته شهرت اصلی‌ آن به دلیل ساندویچ‌های فوق‌العاده‌ای است که طعمی به یاد ماندنی در حافظه‌تان به جای خواهد گذاشت. آنچه ساندویچ‌های عطاویچ را در بین مردم محبوب کرده استفاده از مواد اولیه با کیفیت و پر ملات آن است. آدرس عطاویچ مشهد در زیر آورده شده است:

 

۹ غذای اصیل که در سفر به مشهد

  • بلوار صیاد شیرازی، بین صیاد ۲۰ و ۲۲، پلاک ۱۹۹، عطاویچ
۲۴ شهریور ۱۳۹۹

نظرات کاربران