معرفی مجتمع تجاری زیست خاور مشهد

جاذبه‌های گردشگری مشهد
معرفی مجتمع تجاری زیست خاور مشهد

زائران مشهد مقدس این فرصت را دارند تا بعد از زیارت حرم امام هشتم (ع) به تفریح و گردش در این کلان شهر ایران بپردازند. شهر مشهد به عنوان یکی از مهم‌ترین شهرهای ایران روز به روز شاهد پیشرفت و رسیدگی بیشتر شهری است. به خصوص اینکه در سال‌های اخیر مراکز خرید متنوع بسیار زیادی برای عاشقان خرید تاسیس شده‌اند. اگر شما نیز عاشق خرید در سفر خود هستید پیشنهاد می‌کنیم که رفتن به مجتمع تجاری زیست خاور مشهد را از دست ندهید. در این مکان می‌توانید تنوع بالایی از کالاها را مشاهده کرده و خریدهای بسیار خوبی را برای خود و آشنایانتان انجام دهید. اگرچه شما نیز از مسافران تور مشهد هستید در این نوشته همراه ما باشید تا با مجتمع تجاری زیست خاور قبل از رفتن به آن بیشتر آشنا شوید.

 

آشنایی با مجتمع تجاری زیست‌ خاور مشهد

اگر برای خرید کردن در شهر مشهد به دنبال یکی از بهترین گزینه‌ها هستید، مجتمع تجاری زیست خاور را به شما زائران پیشنهاد می‌دهیم. این مکان با داشتن بنایی بزرگ و لوکس غرفه‌های شیک و متنوع بسیاری را در خود جای داده است. در نتیجه گردشگران می‌توانند طیف گسترده‌ای از کالاها را با قیمتی مناسب در این مرکز خرید پیدا کنند. علاوه بر خرید کردن زیست خاور این فرصت را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد تا از امکانات دیگری نظیر فروشگاه‌ها، لابی، کافی‌شاپ، بانک و ... نیز استفاده کنند.

در طراحی خارجی جتمع زیست خاور از سنگ و شیشه که ظاهری بسیار زیبا به این ساختمان بخشیده، استفاده کرده‌اند. درون آن نیز بسیار شیک و لوکس طراحی شده است. به گونه‌ای که تصور خواهید کرد وارد یک عمارت باشکوه شده‌اید. در معماری این مرکز خرید لاکچری از سبک معماری قدیمی ایران نیز بهره گرفته‌اند. به طوری که پله‌های سنگی و دیوارهای آینه‌کاری شده زیبایی آن را چندین برابر کرده است.

 

امکانات رفاهی در مجتمع تجاری زیست خاور مشهد

همان طور که گفته شد مجتمع تجاری زیست خاور مشهد دارای مساحتی بزرگ و معماری بسیار جذاب و لوکسی است. اما این‌ها تنها ویژگی‌های مثبت این مرکز خرید نبوده و افراد می‌توانند با انتخاب آن از امکانات رفاهی متعددی نیز در کنار لذت خرید کردن خود بهره ببرند. یکی از مهم‌ترین امکانات رفاهی این مرکز برای کسانی که با اتومبیل شخصی خود سفر نکرده‌اند وجود وسایل و امکانات رفت و آمد است که تا حد بسیار زیادی دسترسی به آن و هتل را برای گردشگران آسان می‌کند. البته اگر با اتومبیل شخصی خود سفر کرده‌اید باز هم جای نگرانی نیست. چرا که این مجتمع تجاری مجهز به پارکینگ تجاری و پارکینگ طبقاتی است. علاوه بر این موارد زائران تور مشهد می‌توانند در مجتمع تجاری زیست خاور بدون خسته شدن به گشت و گزار و خرید کردن بپردازند. چرا که تمامی طبقات دارای آسانسور، پله برقی و بالا بر است.

 

مرکز خرید لوکس آرمان در مشهد

 

معرفی طبقات مجتمع تجاری زیست خاور

مجتمع تجاری زیست خاور دارای ۱۹ طبقه است. این طبقات در کل حدود ۷۰۰ واحد تجاری و اقامتی را در خود جای داده‌اند. اما اگر قصد گشت و گزار در مغازه‌ها و بوتیک‌های آن را دارید، بازدید از ۴ طبقه آن کافی است. طبقه‌های مرکز خرید به صورت زیر هستند:

  • طبقه همکف که ۱۷۰ عدد مغازه را در خود جای داده است.
  • طبقه اول که ۱۹۳ عدد مغازه را در خود جای داده است.
  • طبقه ۱- که ۱۷۷ عدد مغازه را در خود جای داده است.
  • طبقه ۲- که ۱۵۲ عدد مغازه را در خود جای داده است.

مغازه‌های واقع در هر طبقه کالاهای متنوعی را به مشتریان عرضه می‌کنند. از جمله این کالاها می‌توان به پوشاک، زیورآلات، کیف و کفش، صنایع دستی، خشکبار و سوغاتی‌های مشهد اشاره کرد. همچنین کافی‌شاپ برای کمی استراحت و میل کردن نوشیدنی مورد علاقه در آن تعبیه شده است. اخیرا قسمتی تحت عنوان آبمیوه فروشی نیز در بخش بیرونی ساختمان افتتاح شده است که علاقه‌مندان می‌توانند در هوای آزاد نشسته و از نوشیدنی خود لذت ببرند.

 

طریقه دستیابی به مجتمع تجاری زیست خاور

مسافرانی که دوست دارند در سفر خود به شهر مقدس مشهد از مجتمع تجاری زیست خاور نیز دیدن کنند باید مسیر خیابان کوهسنگی را در پیش بگیرند. این مجتمع در میدان شریعتی و در ابتدای خیابان کوهسنگی واقع شده است. در این محدوده جاذبه‌های گردشگری دیگری نیز وجود دارند که بازدید از آن‌ها در صورت علاقه توصیه می‌شود. از جمله معروف‌ترین مکان‌های دیدنی قرار گرفته در نزدیکی مجتمع تجاری زیست خاور عبارتند از:

  • سینما آفریقا
  • سینما هویزه
  • پارک کوهسنگی و موزه بزرگ خراسان
  • بازارچه کتاب گلستان
  • مرکز خرید آلتون
  • بازار جنت و کلیسای انجیلی مشهد

 

برج گلشن و مرکز خرید آرمیتاژ در مشهد

۰۶ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران