معرفی ۱۶ کافی شاپ برتر شهر مشهد

جاذبه‌های گردشگری مشهد
معرفی ۱۶ کافی شاپ برتر شهر مشهد

مشهد از آن شهرهای بزرگ است که مملو از رستوران‌ها و کافه‌های مختلف بوده و لیست کردن بهترین کافه‌هایش بدون این که جایی خوب از قلم بیفتد، امکان پذایر نیست. با این حال سعی کرده‌ایم تا در نوشته امروز، ۱۶ مورد از بهترین کافه‌ها را به شما معرفی کنیم تا در تور مشهد به یکی دو مورد از آن‌ها سر بزنید.

 

کافه شوکت

شوکت یکی از معروف‌ترین کافه‌های مشهد به حساب می‌آید که شیرینی‌ها و نوشیدنی‌های خود را با ذوقی فراوان سرو کرده و همین محبوبیت باعث شده تا پیشنهاد کنیم، حتما قبل از این که به محل کافه بروید، جایی برای خود رزرو کنید. فضای داخلی زیبا و استفاده از گل‌ها و گیاهان طبیعی، طراوتی دلچسب به کافه بخشیده است و با توجه به منو عالی برای صبحانه‌های فرانسوی، حتما این مکان را برای صرف صبحانه در مشهد توصیه می‌کنیم.

آدرس: بین صارمی ۲۹ و ۳۱ ،ساختمان راد 

 

کافه ویو

همانطور که از اسم این کافه پیداست، ویو یکی از مرتفع‌ترین کافه‌های مشهد به حساب می‌آید که در بالای متجمع کوهسار قرار گرفته و منظره‌ای زیبا از مشهد را در پیش رو دارد. این کافه جدا از فضای روباز و بزرگی که برای روزهای گرم سال دارد، سالنی برای روزهای سرد زمستانی نیز در اختیارتان می‌گذارد.‌

 

بهترین رستوران‌های شاندیز مشهد

آدرس: انتهای هاشمیه، مجتمع کوهسر، ورودی b، روبه روی تالار، درب۷ 

 

کافه عربیکا

اگر اهل نوشیدنی‌های جذاب، مخصوصا نوشیدنی‌های بر پایه قهوه هستید، حتما باید سری به کافه عربیکا در مشهد بزنید. این محل که بین جوانان محلی مشهد به نوشیدنی‌های نوآورانه و قهوه‌های خوشمزه‌اش معروف است، در کنار منو متنوعی مملو از شیرینی‌های مختلف، صبح‌ها صبحانه‌های خیلی خوبی نیز سرو می‌کند. کافه عربیکا جزو انتخاب‌های عالی در مشهد است و اگر در اطراف خیابان هاشمیه مشهد اقامت دارید، حتما باید سری به آن‌جا بزنید.

آدرس: بین هاشمیه ۳۱ و ۳۳ 

 

کافه ۱۸۶۰

خیلی از ما در میان کافه‌ها، به دنبال جایی خاص و متفاوت می‌گردیم تا یک روز خاطره‌انگیز در چنین محل‌هایی داشته باشیم. کافه ۱۸۶۰ دقیقا چنین محلی است که دکور آن به صورت کامل به شکل کافه‌های قدیمی و کابویی درست شده و همین طراحی داخلی است که شما را عاشق خود خواهد کرد. این کافه وای‌فای رایگان به شما داده و منو پر و پیمانی دارد که جدا از نوشدنی‌ها و دسرهای مختلف، شامل ساندویچ‌هایی عالی و خوشمزه نیز می‌شود.

 

معرفی بهترین کافه‌بازی‌های مشهد

آدرس: هاشمیه ۵/۹۱، خیابان سوم سمت چپ، قطعه آخر 

 

کافه مربع سیاه

مربع سیاه هم از آن دسته کافه‌های بسیار خوب مشهد برای صرف انواع نوشیدنی و دسرهای خوشمزه به حساب می‌آید که محبوبیت بالایی در شهر دارد. این کافه در خیابان کوسر واقع شده و علاوه بر نوشیدنی‌های گرم و سرد و کروسان‌های خوشمزه، منو ساندویچ و پاستا و غذاهای دیگر هم دارد که در وعده‌های غذایی مختلف، امکان سفارش آن‌ها را نیز خواهید داشت.

آدرس: بین کوثر ۱۱ و ۱۳

 

کافه کیوسک

کافه کیوسک از آن مکان‌هایی بوده که همیشه برای صرف صبحانه پیشنهاد شده است. با این حال این مکان شاد که دکوری رنگی و جذاب دارد، جایی عالی برای هر ساعتی از روز است. برای صرف صبحانه‌های خوشمزه گرفته تا میان وعده، انواع نوشیدنی و شیرینی‌های خوشمزه می‌توانید به کافه کیوسک بروید و از این مکان لذت ببرید. البته این مکان را می‌توان به عنوان یک کافه رستوران در نظر گرفت، چون منو غذای آن کامل بوده و غذاهای مختلفی هستند که می‌توانید برای خود سفارش دهید.

آدرس: بلوار سجاد.حامد جنوبی ۱۲ 

 

کافی‌ شاپ گرندزا

در میان کافه رستوران‌های مشهد، کافی‌ شاپ گرندزا نیز خیلی توصیه می‌شود. این مکان جذاب با منو متنوع خود و نوشیدنی‌ها و خوراکی‌هایی که به روی میز می‌برد، یک مکان عالی و لوکس در مشهد محسوب می‌شود. یکی از ویژگی‌های کافی‌ شاپ گرندزا، تزیین بسیار خوب غذاها و دسرهای این مجموعه است که به جذابیت آن می‌افزاید.

 

بهترین تفریح‌های فضای باز مشهد

آدرس: بلوار سجاد ، نبش گلشن ٢ 

 

کافه پیانو

برای تجربه‌ای کلاسیک در کافه‌ای دنج، پیانو انتخاب ویژه در مشهد است. فضای این کافه‌ی جذاب آرام و لذت بخش بوده، دکور فوق‌العاده زیبایی دارد، وای فای رایگان در اختیارتان می‌گذارد و دارای یک محیط رو باز بوده که فضای سبز زیبایی را پیش رو دارد. این کافه نیز هم برای صرف انواع نوشیدنی مناسب بوده و هم برای سفارش غذا می‌توان به آن‌جا مراجعه نمود. از نظر کیفیت نیز این مکان از بهترین‌ها به حساب آمده و جزو جاهای لوکس شهر است.

آدرس: بلوار پیروزی، حد فاصل هفت تیر و هنرستان، روبه‌روی پیروزی ۴۹

 

کافی‌شاپ کاسابلان

کاسابلان یکی دیگر از کافه‌های زیبای مشهد است که التدا با دکور زیبایی که دارد معروف شد و سپس دسرهای خوشمزه و نوشیدنی‌هایش آن‌جا را به مکانی محبوب بدل کرد. کافی‌شاپ کاسابلان یک ترکیب عالی از چیزهای مختلف است که در نهایت مکانی بسیار خوب برای وقت گذرانی و صرف غذا و نوشیدنی را پدید می‌آورد. در منو این مجموعه، هم نوشیدنی‌های متنوع را مشاهده خواهید کرد هم غذاهای مختلف و دسرهای خوشمزه را می‌توانید سفارش دهید.

آدرس: وکیل آباد ۱۵ نبش شهید قاسمی ۳ 

 

کافی‌شاپ تونل

کافی شاپ صورتی و زیبای تونل، از آن جاهای دوست داشتنی برای صرف صبحانه است که از غذا، با توجه به نوشیدنی‌های متنوعی که دارد، برای وسط روز نیز انتخابی بسیار خوب به حساب می‌آید. این کافه از آن مکان‌های اینستاگرامی در مشهد است که اگر اهل اشتراک گذاری عکس‌های این چنینی روی شبکه‌های اجتماعی هستید، حتما باید سری به این کافه‌ی زیبا بزنید. البته تنها جذابیت ظاهری نیست که باعث شده ما کافی شاپ تونل را در لیست خودمان قرار دهیم، بلکه کیفیت و تنوع خوب نوشیدنی‌ها و دسرهای این مکان و همچنین صبحانه‌هایی که سرو می‌کنند را هم باید به امتیازات کافه اضافه کنید.

 

آشنایی با خانه‌های تاریخی مشهد

آدرس: بلوار هاشمیه، میدان وصال، نبش بلوار صارمی

 

کافه رترو

یکی دیگر از کافه‌های جذاب مشهد که با دکور کلاسیک و جالبش به محبوبیت زیادی رسیده، کافه رترو است. از درب ورودی تا میزهای کوچک چوبی، صندلی‌هایی با روکش چرم و حتی انتخاب‌هایی که در منو این کافه دارید، همه چیز شما را در حال و هوایی خاص و متفاوت قرار می‌دهد. در این مکان نوشیدنی‌های بسیار خوشمزه‌ای سرو شده، انتخاب‌های خوبی از میان دسرهای مختلف دارید و البته می‌توانید برای خود، ساندویچ و چند مدل فست فود دیگر هم سفارش دهید.

آدرس: خیابان حافظ-نبش کوچه رشت-پلاک ۱ 

 

کافه لوکاوت

درست بر خلاف انتخاب قبلی، لوکاوت کافه‌ای مدرن با دکوری رنگ روشن و زیباست که در محدوده بلوار وکیل آباد و در جایی عالی قرار گرفته است. اگر اهل نوشیدنی‌های بر پایه قهوه هستید، در این مکان، بهترین‌ها را خواهید نوشید. فضای نشستن کافه اما خیلی بزرگ نیست و در ساعات شلوغی، احتمالا جا برای نشستن پیدا نکنید.

آدرس: بلوار وکیل آباد، حدفاصل وکیل آباد ۴۷ و ۴۹ 

 

کافه تراس

چندین کافه در مشهد وجود دارند که در مکان‌های مرتفع و در ساختمان‌های بلند واقع شده‌اند که البته یک مورد دیگر را نیز در لیستمان معرفی کردیم، اما کافه رستوران تراس، از جمله جالب‌ترین آن‌هاست که به پارک بازی مشرف بوده، فضای سبزی دیدنی را در مقابل دارد و البته یک مجموعه کامل غذایی به حساب می‌آید. با این حال دلیل این که تراس در این جای لیستمان قرار گرفته، این است که خیلی این مکان را نمی‌توان یک کافه صرف به حساب آورد. با وجود منو کافه متنوع و عالی، در این جا شما از غذاهای سنتی ایرانی تا فست فود را نیز می‌توانید سفارش دهید.

 

فعالیت‌های هیجان انگیز در مشهد

آدرس: بلوار امامت، بین امامت ۶ و ۸

 

کافی ‌شاپ آیزاک

آیزاک از آن جاهایی است که هر کس با هر سلیقه‌ای را راضی خواهد کرد. نوشیدنی‌های گرم این مجموعه تنوع و کیفیت خیلی خوبی دارند و این مکان یکی از بهترین جاهایی است که برای نوشیدنی قهوه با کیفیت، می‌توانید به آن‌جا مراجعه کنید. از طریف نوشیدنی‌های سرد و آمیوه‌های مختلف و جذابی نیز در این محل سرو می‌شوند. به این لیست انواع اسموتی‌ها و دسرهای خوشمزه را هم اضافه کنید. جالب است که حتی منوی غذا و ساندویچ‌های مجموعه کافی ‌شاپ آیزاک نیز طرفداران زیادی دارد و همه‌ی این‌ها در کنار دکور زیبا و مدرن آن‌جا، یک ترکیب عالی را شکل داده است.

آدرس: هاشمیه ۷۱

کافی‌شاپ جاوی

این کافی‌شاپ در بلوار سجاد قرار گرفته که آن‌جا را می‌توان یکی از خیابان‌های شلوغ و پر رفت و آمد مشهد به حساب آورد. این مکان نیز با میزهای چوبی کوچکی که بیرون از کافه چیده است، برای شب‌های گرم مشهد، انتخابی عالی به حساب می‌آید. کافی‌شاپ جاوی یک پاتوق محبوب بین جوانان مشهد بوده و همیشه مملو از جمعیت است.

آدرس: بلوار سجاد، بهارستان ۱۰/۳

 

کافی ‌شاپ بوم

و در آخر یک کافی‌شاپ مدرن دیگر مشهد را به شما معرفی می‌کنیم که آن‌جا نیز هم نوشیدنی‌های خوشمزه و شیک و هم منو غذای کاملی دارد و با دکور زیبا، متفاوت و مجللی که دارد، انتخابی عالی برای یک بعد ظهر دلچسب در تور مشهد به حساب می‌آید.

 

برترین جاذبه‌های طبیعی مشهد

آدرس: خیام ۱۰، خیابان زنب، کوچه اول سمت چپ

۲۷ مرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران