بهترین کافی شاپ‌ها در مشهد: قسمت دوم

جاذبه‌های گردشگری مشهد
بهترین کافی شاپ‌ها در مشهد: قسمت دوم

مشهد، سالانه پذیرای مسافران بسیاری است و یک شهر توریستی پرطرفدار در میان ایرانیان و حتی گردشگران خارجی به شمار می‌آید. اما این مسافران خسته از گشت و گذار در گوشه و کنار شهر و بازارها و جاذبه‌های تفریحی به امکانات مناسب پذیرایی، اقامت و خورد و خوراک نیاز دارند و از این رو هتل‌ها، مهمانخانه‌ها و غذاکده‌های بی‌شماری را می‌توانید در سطح شهر شاهد باشید. ما در ادامه قسمت اول، بهترین کافه‌ها و کافی شاپ‌ها در مشهد را نشانه گرفته‌ایم تا لحظاتی مفرح و البته مجازی را برایتان رقم بزنیم و البته در سفر با تور مشهد و برنامه ریزی شکم گردی نیز به شما کمک کنیم.

 

ویولت

اگر در سفر با تور مشهد، گذارتان به مجتمع گردشگری کوهسر افتاد، پیشنهاد می‌کنیم حتما برای شکم‌گردی سری به کافه ویولت بزنید و از فضای صمیمی و بنفش رنگ آن همراه با صرف انواع نوشیدنی‌ها و کیک‌ها و فست فود نظیر پاستا و پیتزا بهره‌مند شوید. در ضمن اگر می‌خواهید محبوبتان را برای جشن تولد و یا سالگرد ازدواج سورپرایز کنید، قطعا این کافه دنج و زیبا یکی از بهترین مکان‌ها به شمار می‌آید.

 

برترین جاذبه‌های طبیعی مشهد

آدرس: مشهد، هاشمیه، مجتمع گردشگری کوهسر

 

آیزاک

این کافی شاپ که در محله نیروی هوایی مشهد واقع شده است، شما را به نوشیدن یک فنجان قهوه بسیار خوش‌طعم دعوت می‌کند. علاوه برای می‌توانید از منوی صبحانه و نهار و نوشیدنی‌های سرد و گرم آن نهایت لذت را ببرید. در اینجا انواع فست‌فود نظیر پیتزا و برگر نیز سرو می‌شوند. و اما در مورد فضای داخلی باید گفت که به زیبایی، با انواع گلها و گیاهان و مبلمان راحتی تزئین شده است. درضمن از مهم‌ترین جاذبه‌های نزدیک به این کافه می‌توان به بوستان گلناز، مرکز خرید کوهسر و هایپر بهار اشاره کرد.

آدرس: مشهد، هاشمیه ۷۱

 

جاوی

این کافه رستوران نیز در شمار بهترین کافه‌هایی است که در خیابان شلوغ و پررفت‌ و‌ آمد سجاد واقع شده و پس از گشت و گذار و خرید، شما را به استراحت در محیطی آرامش بخش دعوت می‌کند. البته اگر مایل باشید از هوای تازه بهره ببرید، می‌توانید از میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز نیز برای صرف خوراکی استفاده کنید. در اینجا غذاهای فست فودی با بهترین طعم و کیفیت در کنار نوشیدنی‌های سرد و گرم و صبحانه‌های اروپایی، لحظاتی خاطره‌انگیز را در سفر با تور مشهد برای گردشگران رقم می‌زنند.

 

گردش در مهمترین خیابان‌های مشهد

آدرس: مشهد، سجاد، بهارستان ۳/۱۰

 

کافه نبات

این کافی شاپ لوکس و بزرگ که با سنگ‌های آنتیک، دیوارهای آجری و پنجره‌های متعدد آراسته شده است، بسیار نورگیر و دنج بوده و صندلی‌های چوبی در کنار سایر المان‌های دکوراسیون، حسی از پیوند با طبیعت را برای مخاطبان تداعی می‌کنند. این کافه شما را به صرف انواع صبحانه‌های بین‌المللی از جمله انگلیسی و همچنین غذاهای فست فود و نوشیدنی‌های گوارایی نظیر چای، دمنوش و قهوه و دسرهای تازه مهمان می‌کند.

آدرس: مشهد، فلسطین ۱۹، نبش اولین چهارراه

 

بوم

در ادامه بیایید سری بزنیم به خیابان خیام و از یکی از بهترین کافه‌های آن یعنی کافه بوم دیدن کنیم. اگر به انواع کیک‌های تازه علاقمندید، می‌توانید آنها را در منوی این کافه بیابید. در ضمن نوشیدنی‌های باکیفیت و گوارا و غذاهایی نظیر اسپاگتی، پاستا، مرغ و میگو نیز انتظارتان را می‌کشند. از همه مهمتر اینکه فضای بسیار بزرگ اینجا، در عین سادگی و آرامش‌بخش بودن، در نوع خود بسیار خلاقانه است و لحظاتی به یادماندنی را در دورهمی‌های خانوادگی رقم می‌زند.

 

آشنایی با بهترین کبابی‌های مشهد

آدرس: مشهد، خیام ١٠، خیابان زنبق، کوچه اول سمت چپ

 

ایونت

اینجا نیز یکی از آن کافه رستوران‌های به یادماندنی و شیک است که لحظاتی زیبا را برای شما و همراهانتان به ارمغان می‌آورد. فضای این کافه، به بخش‌های مختلف تقسیم شده و همگی از دکوراسیونی مدرن و رنگ‌بندی خنثی برخوردارند. انواع چای و دمنوش در کنار دسرهای لذیذ و همچنین غذاهای دریایی و ایتالیایی در این مکان لوکس فراهم هستند. در عین حال اگر از علاقمندان به گیاهخواری هستید، باید بدانید که گزینه‌های وگان نیز در منوی متنوع و غنی کافه درنظر گرفته شده‌اند.

آدرس: مشهد، احمد آباد، بلوار رضا، بین رضا ۳۱-۳۳

 

گرانیوم

این کافی شاپ ایتالیایی که به تازگی کار خود را شروع کرده است از طراحی دکوراسیون مدرن، بسیار زیبا و خلاقانه نظیر دیوارهای آجری رنگی در فضای داخلی و بیرونی، نورپردازی‌های مدرن و تابلوهای دیواری شیک برخوردار است و لحظاتی مفرح را به مشتریانش هدیه می‌دهد. در اینجا می‌توانید از خدمات عالی پرسنل بهره‌مند شده و در میان گزینه‌های رنگارنگ منو، غذایی باب میلتان پیدا کنید. در این کافه، صبحانه و میان وعده و انواع فست فود نظیر پیتزا، برگر و استیک همراه با نوشیدنی و دسر ارائه می‌شوند. در ضمن قیمتها نیز بسیار مناسبند.

 

گران‌ترین هتل‌های مشهد با سوییت‌های VIP

آدرس: مشهد، بلوار وکیل آباد، نبش هنرستان ۱۱

 

رزماری

منوی این کافه، بسیار غنی و سرشار از گزینه‌های لذیذ و باکیفیت است با این حال پیتزای پاسترامی بیکن و سیسیلی طرفداران بیشتری دارند. در ضمن می توانید انواع غذاهای دریایی و فست فود را همراه با نوشیدنی‌های گرم و سرد و دسرهای لذیذ صرف کنید. و اما در مورد دکوراسیون این فضای شیک باید بگوییم که از سبک صنعتی ساده، همراه با رنگ‌های خنثی و سرد تبعیت می‌کند و یکی از زیباترین و متفاوت‌ترین غذاکده‌های مشهد به شمار می‌آید.

آدرس: مشهد، بین کلانتری ۱۱ و۱۳، جنب رستوران معین درباری

 

لولو

این کافه رستوران که از فضایی نیمه باز برخوردار است و با استفاده از سازه‌های فلزی محکم و سقف چوبی و شیشه‌ای برای جلوگیری از جریان باد و باران شکل گرفته است، با انواع گلها و گیاهان طبیعی به استقبالتان می‌آید و در کنار یک صبحانه یا ناهار و عصرانه لذیذ، آرامش و شادی را به شما هدیه می‌دهد.

 

لذت خرید در مرکز خرید آلتون مشهد

آدرس: مشهد، بلوار خیام، بین خیام ۷ و ۹

 

دوسولی

این کافه رستوران که جوی خانوادگی را در فضای سرپوشیده خوشرنگ و محیط بیرونی و همچنین تراس طبقه اول همراه با صندلی‌های راحت و کوسن‌های متعدد و خوشرنگ به مشتریان ارائه می‌دهد، از طراحی منحصر به فردی برخوردار است. بعلاوه از تراس می‌توانید چشم اندازی بی نظیر به بوستان سرسبز این حوالی داشته باشید.

در کل باید گفت که از چوب، بیشترین استفاده برای ساخت و ساز در طراحی شده تا صمیمیت و گرمای طبیعت را به دل کافه بیاورد و حظ بصری قابل توجهی را در حین صرف انواع غذاهای فست فودی نظیر برگر، سوخاری و گریل همراه با کیک و کروسان و نوشیدنی‌ها به مخاطبان هدیه دهد. با این حال ما، استیک و پیتزا را بیش از سایر خوراکی‌ها به شما پیشنهاد می‌کنیم.

آدرس: مشهد، بلوار وکیل آباد، خیابان باهنر، نبش باهنر ۴، حاشیه بوستان پرنیان

 

بیسکویت

این کافه که روبروی هتل پردیسان مشهد واقع شده، یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین کافه‌های این شهر به شمار می‌آید. اینجا ظرفیت پذیرش ۴۵ نفر را داشته و گزینه‌ای مناسب برای دورهمی‌ها و حتی برگزاری جلسات کاری به شمار می‌آید. طراحی، بسیار خوشرنگ و جالب توجه است و از المان‌های چوبی برای ایجاد فضایی گرم و صمیمی استفاده حداکثری شده است.

این کافه با انواع کیک‌های لذیذ و قهوه‌های خوشمزه و سایر نوشیدنی‌ها و دسرها همراه با تزئینات زیبا به استقبال مشتریان می‌آید که همگی از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه تهیه شده‌اند. جالب است بدانید فضای این کافه، به دو قسمت زمستانی و تابستانی تقسیم شده تا حق انتخاب بیشتری را برای مشتریانش قائل شود.

 

۱۰ مورد از تفریحات رایگان در مشهد

آدرس: مشهد، حدفاصل میدان تلویزیون و میدان پارک، روبروی هتل پردیسان، جنب استخر راد، نبش کلانتری ۱۷

 

قندون

این کافه با طراحی زیبا و شیک در خیابان فلسطین واقع شده و محیطی دنج و راحت را همراه با خوراکی‌های خوشمزه از جمله پیراشکی گوشت، ژامبون، پاستا، کیک، بستنی و انواع نوشیدنی‌ها ارائه می‌دهد. گفتنی است قهوه خوشمزه این کافه نیز، از جمله محبوب‌ترین خوراکی‌های این مکان محسوب می‌شود.

آدرس: مشهد، فلسطین ۲۴، نبش چهارراه دوم

 

کافه بیکری نون

این کافه بی نظیر که ۶ شعبه در مشهد دارد، انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد از جمله قهوه دم کردنی و اسپرسو و چای و سایر نوشیدنی‌ها را همراه با نان فرانسوی، شیرینی، ساندویچ چاباتا پاسترامی و چاباتا بوقلمون سرو می‌کند. گفتنی است که مشتریان می‌توانند سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنند و از طریق پیک آنرا در محل موردنظر تحویل بگیرند. در ضمن قیمتها، به نسبت خدمات و کیفیت بسیار مناسبند.

 

هیجان‌ در پارک آبی ایرانیان مشهد

آدرس: مشهد، خیابان راهنمایی، نبش راهنمایی ۲۰

 

فنجون

این کافه که شعباتی در سراسر شهر دارد، شما را پس از خستگی گشت و گذار در شهر، برای استراحت و صرف انواع قهوه دم کردنی و اسپرسو و سایر نوشیدنی‌های گرم و سرد همراه با پیراشکی و کیک به آغوش خود دعوت می‌کند. هر چند صبحانه سبک و خوشمزه این کافه نیز، شهرت زیادی در میان علاقمندان به کافه گردی دارد. در ضمن در صورت تمایل می‌توانید از فضای داخلی یا بیرونی کافه برای خورد و خوراک استفاده نمایید.

آدرس: مشهد، بلوار سجاد، بین چهارراه بهار و بزرگمهر، پاساژ آرین، طبقه +۱

 

لوکاوت

این کافی شاپ زیبا، دنج و راحت که یکی از بهترین مکان‌ها برای استراحت و شکم گردی در سفر با تور مشهد به شمار می‌آید، در حوالی بلوار وکیل آباد واقع شده و با انواع دمنوش‌های گیاهی و نوشیدنی‌های دم کردنی و یا فریز شده و دسرها و کیک‌های خوشمزه از مشتریان پذیرایی می‌کند.

این کافه لوکس، از طراحی و فضاسازی قابل توجهی برخوردار است و از رنگ سفید نهایت استفاده را برده و در گوشه و کنار آن نیز می‌توانید شاهد گیاهان زیبا باشید و از این رهگذر انرژی مضاعفی را در کنار صرف خوراکی‌های لذیذ کسب کنید. در ضمن این فضای بسیار زیبا و خانوادگی، در عین حال مناسب برگزاری جلسات کاری و حرفه‌ای می‌باشد.

 

۴ هتل نزدیک به رستوران پدیده شاندیز مشهد

آدرس: مشهد، بلوار وکیل آباد، بین وکیل آباد ۴۷ و ۴۹

 

اپیزود

اینجا یکی از بهترین مکان‌های شکم گردی برای عاشقان طبیعت است، زیرا تمام در و دیوار و فضای این کافه با انواع گلها و گیاهان طبیعی آذین بسته شده‌اند. این کافه که در منطقه وکیل آباد مشهد واقع شده، هم در فضای داخلی و هم در فضای دلباز بیرونی از مشتریانش پذیرایی می‌کند. در ضمن سیگار کشیدن در اینجا آزاد بوده و علاوه بر این برای سرگرمی بیشتر مشتریان، امکانات بازی و سرگرمی در نظر گرفته شده‌اند. بعلاوه منو، از تنوع بالایی برخوردار است و گزینه‌های فست فود خصوصا پیتزاهای ایتالیایی و آمریکایی طرفداران بسیاری دارند. هر چند که می‌توانید به کیک و دسر بسیار خوشمزه و یک نوشیدنی سرد یا گرم گوارا نیز بسنده کنید.

آدرس: مشهد، بین وکیل آباد ۶۱ و ۶۳

 

کافه رترو

فضای اینجا از سبک روستیک بهره برده و از المان‌های طبیعی نظیر سنگ و چوب، بیشترین استفاده شده و نورپردازی نیز انرژی زیادی را به مخاطبان تزریق می‌کند. در واقع این مکان، یادآور کافه های کلاسیک اروپایی و آمریکایی است. این جو رمانتیک، گرم و صمیمی، در عین حال همیشه صدای دلنواز موزیک‌های محبوب را به مشتریانش هدیه می‌دهد. این کافه خصوصا آخر شب‌ها، به یک پاتوق دنج برای مردم محلی تبدیل می‌شود و یکی از بهترین کافه‌ها برای قرارهای عاشقانه به شمار می‌آید. در ضمن در این مکان، به اینترنت نیز دسترسی خواهید داشت.

 

سفر به مشهد در ایام کرونایی

آدرس:  بلوار پیروزی، بعد از میدان اقبال، بین پیروزی ۷۹ و ۸۱

 

کیوسک

در اینجا در بدو امر، با طراحی زیبا، رنگ‌هایی غنی، لوسترهای رنگی و نقاشی‌های دیواری غافلگیر خواهید شد و این فضای شاد و مفرح همراه با دیوارهای رنگی و گلها و گیاهانی که در هر گوشه و کنار کافه به چشم می‌خورند، برای همیشه خاطراتی خوش را در ذهنتان ثبت می‌کنند.

انرژی تازه‌ای که با دیدن این زیبایی‌ها به وجودتان راه پیدا کرده حالا با طعم لذیذ انواع کیک‌ها، میان وعده‌ها و نوشیدنی‌ها دو چندان می شود. اینجا همیشه پر از مشتریانی است که برای صبحانه، نهار و شام و تجربه طعم کرپ‌ها و املت‌ها، پاپریکا و نوشیدنی‌ها قدم به کافه می‌گذارند.

آدرس: مشهد، بلوار سجاد، حامد جنوبی ۱۲، بین عمید و فرزان

 

سیلوانا

این کافه رستوران لوکس، یک فضای داخلی بی‌نظیر مدرن و همچنین امکان بهره‌مندی از فضای بیرونی را برای مشتریانش فراهم می‌کند. در این غذاکده می‌توانید از طعم انواع دسرها، غذاهای ایرانی، بین‌المللی و دریایی نهایت لذت را ببرید و در عین حال از امکاناتی نظیر وای فای و پارکینگ نیز برخوردار شوید. این غذاکده نیز، گزینه مناسبی برای برگزاری مراسم مختلف و یا دورهمی‌های کاری و رسمی است.

 

طبیعت‌گردی در ییلاقات اطراف مشهد

آدرس: مشهد، بلوار ملک آباد، بین ملک آباد ۱۳ و ۱۵

 

تونل

این کافه لوکس و بسیار خاص در بلوار صارمی، که از فضا و دکوراسیونی جذاب و جادویی و در عین حال صمیمی برخوردار است، یک محیط خانوادگی به شمار می‌آید. جالب است بدانید در این کافه علاوه بر سرو انواع خوراکی‌های لذیذ و خوش طعم، دوره‌هایی حرفه‌ای برای آموزش باریستاها برگزار می‌شوند.

آدرس: مشهد، بلوار صارمی، بین صارمی ۲۲ و ۲۴

 

مون

در انتهای این سفر خوشمزه و مجازی، سری می‌زنیم به کافه مون که در بلوار ملک آباد مشهد واقع شده و خوراکی‌های متنوع و لذیذ و دکوراسیون شیک را به مشتریان ارائه می‌دهد. البته تایم استفاده از این کافه محدود است و نمی‌توان مدت زیادی در اینجا حضور داشت و باید میز را به مشتریان تازه واگذار کرد. اما با اینحال تجربه فضا و خوراکی‌های خوشمزه این کافه زیبا، می‌تواند لحظاتی خاطره‌انگیز را برای مسافران تور مشهد رقم بزند.

 

معرفی هنر و صنایع دستی در شهر مشهد

آدرس: مشهد، بلوار ملک آباد، ابتدای خیابان گویا

۰۸ دی ۱۴۰۰

نظرات کاربران