بهترین کافی شاپ‌ها در مشهد: قسمت اول

جاذبه‌های گردشگری مشهد
بهترین کافی شاپ‌ها در مشهد: قسمت اول

حقیقت این است که کافه‌ها از دیرباز در تمام نقاط جهان طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده‌اند و همواره بهترین و آرامش بخش‌ترین مکانها برای دورهمی‌ها یا انجام امور کاری انفرادی در فضایی دنج و راحت بوده‌اند. بسیاری از کافه‌ها نیز گزینه‌هایی عالی برای برگزاری جشن‌های تولد، سالگرد ازدواج، ولنتاین و قرارهای عاشقانه به شمار می‌آیند. بنابراین انواع کافه‌ها با الهام از سبک‌های دکوراسیون متنوع و متناسب با سلیقه‌های مختلف شکل گرفته‌اند تا در کنار خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه، چشمان زیبایی طلب مخاطبان را نیز اغنا کنند.

در سفر با تور مشهد نیز، یکی از اولین چیزهایی که نظر مخاطبان را به خود جلب می‌کند و البته از نیازهای ضروری آنها به شمار می‌آید، انواع امکانات خورد و خوراک و غذاکده‌ها هستند. مقاله محبوب‌ترین رستوران‌های مشهد در سال ۲۰۲۱ در این رابطه، اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار می‌دهد. و البته ما تصمیم داریم در ادامه شما را به گشت و گذار در میان بهترین کافه‌ها و کافی شاپ‌های این شهر شلوغ دعوت می‌کنیم.

 

کافه رستوران دیت

اینجا یکی از بهترین مکان‌ها برای دورهمی‌های دوستانه و یا قرارهای کاری است. فضای دنج، آرامش بخش و زیبا با طراحی مدرن، چشمان شما را در حین صرف انواع غذاهای ایرانی و فست فود و نوشیدنی‌های گوارا نوازش می‌کند. انواع پاستا، سوخاری، انواع قهوه و دمنوش و بستنی در این مکان طرفداران بسیاری دارند.

این کافه، در مجاورت سینما گلشن مشهد و در طبقه پنجم مجتمع آرمیتاژ واقع شده و از آن بالا چشم انداز جالب توجهی به شهر دارد. بنابراین در صورت تمایل می‌توانید از میز و صندلی های چیده شده در فضای باز نیز علاوه بر محیط داخلی استفاده نمایید.

آدرس: مشهد، نبش هفت تیر ۸، برج آرمیتاژ، طبقه ۵

 

کافه ویو

این روف کافه که چشم اندازی بی بدیل به مناظر اطراف دارد، در مجتمع کوهسر واقع شده و ظرفیت پذیرش ۲۲۰ نفر را داراست. اینجا با دکوراسیون جالب توجه و رنگ‌هایی ملایم و شاد، شما را به صرف خوراکی‌های لذیذ و باکیفیت از جمله چای و دمنوش و انواع کیک و دسر دعوت می‌کند.

 

آشنایی با باغ وحش وکیل آباد مشهد

آدرس: مشهد، انتهای هاشمیه، مجتمع کوهسر، ورودی b ، روبه‌روی تالار، درب ۷

 

آنتراک

این کافی شاپ بسیار شیک و خانوادگی که با دکوراسیون کلاسیک و زیبا به استقبال مشتریانش می‌آید، یکی از بهترین گزینه‌ها برای قرارهای کاری، دورهمی‌های خانوادگی و یا دوستانه به شمار می‌آید. منوی این کافه نیز بسیار پر و پیمان است و انواع دسرها و نوشیدنی‌ها و حتی گزینه‌های صبحانه انگلیسی را می‌توانید در آن شاهد باشید. خوراکی‌ها بسیار تازه بوده و از مواد اولیه باکیفیت تهیه می‌شوند و با تزئیناتی جالب توجه در ظروفی زیبا ارائه می‌‌شوند تا حظ بصری را نیز چاشنی طعم‌های لذیذ نمایند.

آدرس: مشهد، صارمی ۴۵

 

کافه 1860

این کافی شاپ که فعالیت خود را از سال ۲۰۱۵ آغاز کرده است، توانسته در مدت زمانی اندک توجه علاقمندان به کافه گردی را به سوی خود جلب کند. دکوراسیون این کافه، بسیار نوآورانه و به سبک وسترن طراحی شده و استفاده حداکثری از چوب در این طراحی، شما را با فضایی بسیار صمیمی و گرم مواجه می‌کند.

خدمات نیز عالی هستند و قیمت‌ها به نسبت کیفیت مناسبند. جالب است بدانید این کافه در پیج معتبر نیویورکی نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته و در شمار بهترین کافی شاپ‌های غیرزنجیره‌ای جهان از آن یاد شده است و جایزه بهترین طراحی اقتباسی را از دالاس از آن خود کرده و توسط مرکز برگزار کننده روز جهانی کابوی مورد تقدیر و تحسین قرار گرفته است.

 

۹ غذای اصیل شهر مشهد

آدرس: هاشمیه ۵/۹۱، خیابان سوم سمت چپ، قطعه آخر

 

لئون

این کافی شاپ لوکس که بسیار مورد توجه مردم محلی خصوصا زوج‌ها برای قرارهای دونفره و رمانتیک قرار گرفته است، در بلوار کاوه و در مجموعه توریستی آبادگران واقع شده و شما را به صرف غذاهای ایرانی و فست فودی لذیذ با تزئیناتی شیک و همچنین دکوراسیونی مجلل دعوت می‌کند. این روف کافه در فضای باز به شما امکان می‌دهد تا از ارتفاعی مناسب نظاره گر مشهد و مردمان و جاذبه‌هایش باشید و تصاویری اینستاگرامی از این فضای زیبا و چشم اندازهایش ثبت کنید. در ضمن سیگار کشیدن در این محیط  باز آزاد بوده و در عین حال به اینترنت پرسرعت دسترسی خواهید داشت.

البته قیمت‌ها در اینجا نسبتا بالا هستند، اما با کیفیت غذاها و خدمات و امکانات برابری می‌کنند. اینجا معمولا لبریز از مشتری است بنابراین اگر برای قرارهایی خاص یا برگزاری سالگرد و جشن تولد یا ولنتاین می‌خواهید به این کافه بیایید، حتما از قبل میز رزرو کنید.

آدرس: مشهد، بزرگراه کلانتری، مجموعه توریستی آبادگران، ایران برج ۱، ب ۱

 

مربع سیاه

این کافه، شما را با زیبایی‌هایش به تحسین وا می‌دارد و جالب است بدانید که افرادی متخصص و تحصیلکرده در معماری آن سنگ تمام گذاشته‌اند. این کافه لوکس، در تمام وعده‌های غذایی روزانه و میان وعده‌ها پذیرای مشتریان بوده و از جوی خانوادگی برخوردار است. سیگار کشیدن در این مکان ممنوع است و منو نیز بسیار غنی بوده و گزینه‌ها، قیمت‌هایی مناسب دارند.

آدرس: مشهد، بلوار کوثر

 

فرنی

این کافه رستوران لوکس و بین المللی که انواع خوراک‌های آمریکایی، آسیایی، ایتالیایی، آلمانی، ایرانی و دریایی را سرو می‌کند، از منویی بسیار غنی برای انواع دسرها و نوشیدنی‌ها نیز که از بهترین مواد اولیه تهیه شده اند برخوردار است. در این میان، پن کیک، سرویس صبحانه بیرون بر و همچنین پرسنل خوش برخورد و حرفه‌ای نیز به طرفداران این مکان زیبا افزوده‌اند.

 

لذیذترین غذاهای محلی در سفر با تور مشهد

آدرس: مشهد، بلوار سجاد، چهارراه بزرگمهر، بین بزرگ مهر و پامچال، پاساژ ایران زمین، طبقه 2

 

پیانو

این فضای دنج و دلپذیر، مورد توجه بسیاری از مردم محلی و گردشگران تور مشهد برای برگزاری دورهمی‌ها و جشن‌های تولد و سالگردهاست. در ضمن اگر می‌خواهید برای انجام امور کاری به این کافه بیایید، انتخاب مناسبی است. زیرا علاوه بر آرامش، از اینترنت رایگان نیز بهره مند خواهید شد. بعلاوه در صورت تمایل، می‌توانید از میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز و هوای تازه ضمن خوردن قهوه، چای و انواع میان وعده‌ها و دسرها برخورار شوید. 

آدرس: مشهد، بلوار پیروزی، حد فاصل هفت تیر و هنرستان، روبه روی پیروزی ۴۹

 

اکسیر

در اینجا انواع شیرینی‌ها، نوشیدنی های گوارا و اسموتی های لذیذ و همچنین شکلات های دست ساز و بستنی‌هایی که به طرزی خلاقانه تزئین شده‌اند به استقبالتان می‌آیند و یک خانه شکلاتی را برایتان تداعی می‌کنند. در واقع این مجموعه خوش طعم، آرزوهای دور و دراز دوران کودکی را به یادتان می‌آورد. البته به یاد داشته باشید که سیگار کشیدن در این کافه، اکیدا ممنوع است!

آدرس: مشهد، بلوار ملک آباد، گویا، گویا ۸

 

کافی ‌شاپ سی

این کافی شاپ محبوب که در منطقه وکیل آباد مشهد در محیطی سرسبز و جنگلی واقع شده، فضایی شاد و مفرح و در عین حال دنج و راحت را به مخاطبان هدیه می‌دهد. شما می‌توانید علاوه بر زیبایی‌های محیط داخلی، از فضای بیرونی نهایت استفاده را ببرید و زیر درختان بلند سایه‌دار به صرف خوراکی های خوشمزه  برای صبحانه و ناهار و شام مشغول شوید. جالب است بدانید که منوی این رستوران، به صورت روزانه تغییر می‌کند و از این رهگذر نهایت تنوع را برای مشتریانش به ارمغان می‌آورد.

آدرس: مشهد، نبش هنرستان ۲، درب پارکینگ بیمارستان جوادالایٔمه ٢٠ قدم داخل پارکینگ

 

شوکت

این محیط دلباز، هنر قنادی فرانسوی را با سلیقه ایرانی ترکیب کرده و به خلاقیتی منحصر به فرد در ارائه خدمات و خوراکی‌های لذیذ دست یافته است. در این کافه شیک که به سبک فرانسوی طراحی و تزئین شده است، انواع قهوه، چای و دمنوش و سایر نوشیدنی‌های گوارا در کار صبحانه‌ای فرانسوی سرو می‌شوند. پرسنلی صمیمی اینجا با سرعت و کیفیت آماده خدمت رسانی هستند و به شما در انتخاب گزینه‌های مناسب ذائقه‌تان از منوی غنی این کافه کمک می‌کنند.

آدرس: مشهد، حدفاصل صارمی ۲۹ و ۳۱، ساختمان راد

 

کافه خیابان سی ام

اینجا نیز یکی از بهترین غذاکده‌ها برای صرف صبحانه، نهار، شام و میان وعده است. این کافه رستوران بسیار شیک و زیبا و باطراوت که سرشار از گلها و گیاهان طبیعی است، جوی دنج و مفرح را در محیط سرپوشیده و همچنین فضای باز برای مشتریان رقم می‌زند. در اینجا انواع غذاهای فست فودی با قیمت مناسب سرو می‌شوند و کیفیت خدمات نیز بسیار بالاست. پرسنل خوش برخورد بوده و این کافه تا امروز توانسته رضایت کامل مشتریان را جلب نماید.

 

پارک سرزمین موج های آبی مشهد

آدرس: مشهد، بلوار وکیل آباد، خیابان حافظ

 

کافه تراس

ای کافه که در سال ۹۵ با بهره گیری از دکوراسیون و المان‌های مدرن افتتاح شد، در محیطی آرام انواع غذاهای سالم ایرانی و ایتالیایی نظیر پاستا و پیتزا و همچنین نوشیدنی‌های گرم و سرد و انواع کیک‌ها و دسرها را به صورت سلف سرویس به مشتریان ارائه می‌دهد.

این کافه رستوران در منطقه امامت و جلال در بلوار وکیل آباد واقع شده و از تراس این مجموعه، چشم انداز جالب توجهی به پارک ملت که درست در مقابل آن است خواهید داشت. جالب است بدانید مساحت این مجموعه، ۸۰۰ متر مربع زیربنا است که یک رستوران با ظرفیت ۲۵۰ نفر و یک کافی شاپ با ظرفیت ۱۰۰ نفر را در خود جای داده و یکی از بهترین مکانها برای برگزاری جشن تولد و سالگردها و دورهمی‌های مفرح به شمار می‌آید.

آدرس: مشهد، بلوار امامت، بین امامت ۶ و ۸

 

فورته

این کافه، خلاقیت را چاشنی کارش می‌کند و منوی خود را برای سرو قهوه و دسر هر هفته تغییر می‌دهد تا تنوع را همراه با طعم‌های لذیذ و تخصصی به مخاطبانش هدیه دهد. گفتنی است این قهوه‌ها به صورت دم کرده تهیه و سرو می‌شوند.

آدرس: وکیل آباد ، نبش دانش آموز

 

هالیدیز

این کافه رستوران شیک که در میان مردم محلی محبوبیت فراوان دارد، با وجود آلاچیق‌های باشکوه فضای بیرونی و طراحی دکوراسیون فضای داخلی، یکی از بهترین مکان‌ها برای دورهمی‌ها محسوب می‌شود. همچنین برای مهمانی‌های خاص، می‌توانید از سالن VIP بهرمند شوید. در اینجا انواع غذاهای ایرانی و فست فود و همچنین دسرها و نوشیدنی‌ها سرو می‌شوند. اما در عین حال بوفه صبحانه این کافه رستوران نیز، طرفداران بسیاری دارد.

آدرس: مشهد، هاشمیه ۱۱، چهارراه اول سمت راست

 

دال

این مکان آرامش بخش، یکی از بهترین گزینه‌ها پس از گشت و گذاری خسته کننده و پرهیجان در سفر با تور مشهد است. به این غذاکده زیبا بیایید و همراه عزیزانتان دمی به استراحت و صرف نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های خوشمزه این مکان بگذرانید. در صورت تمایل می‌توانید برای هواخوری، از میز و صندلی‌های فضای باز نیز استفاده کنید. به خصوص اگر می خواهید سیگار بکشید، این فضای بیرونی بسیار مناسب شماست.

آدرس: مشهد، پیروزی ۶۱ ، رحیم زاده ۳

 

گرندزا

اگر به غذاهای ایتالیایی علاقمندید، پیشنهاد می‌کنیم در سفر با تور مشهد حتما سری به این کافه بزنید و از طعم انواع پیتزا، ساندویچ، پاستا و برگر که از مواد اولیه باکیفیت و تازه تهیه شده‌اند نهایت لذت را ببرید. اما خوراکی ها به همین موارد خلاصه نمی‌شوند. در واقع این کافه رستوران یکی از بهترین مکانها برای صرف انواع غذاهای ایرانی و همچنین دسرها و نوشیدنی‌های خوشمزه و لذیذ است. و در نهایت اگر از علاقمندان ورزش فوتبال هستید، می‌توانید با دوستان هم سلیقه‌تان در اینجا قرار بگذارید و در این جو هیجان انگیز و شاد، به تماشای مسابقات فوتبال موردنظرتان بپردازید.

 

معرفی بهترین هتل‌های ۳ ستاره مشهد

آدرس: مشهد، بلوار سجاد، نبش گلشن ٢

 

اسپرلوس

نمای سنگ گرانیتی تیره همراه با میزها و صندلی‌هایی به همین رنگ در فضای باز که یاد آور طراحی سبک صنعتی است و محیطی شیک و رسمی را رقم می‌زند، در بدو امر به استقبال مشتریان این کافه رستوران می‌آیند. اگر به دنبال فضایی خصوصی برای مهمانان ویژه هستید، می‌توانید بخش VIP را رزرو کنید. اما سایر فضاهای این مکان نورگیر و دنج و زیبا نیز، حظ بصری را در حین صرف انواع غذاهای بین المللی و ایرانی به شما هدیه می‌دهند. به خصوص اینکه غذاها نیز دارای تزئینات قابل توجه و زیبایی هستند. در ضمن این محیط شیک یکی از بهترین مکانها برای خانواده ها محسوب می‌شود. قیمتها بسیار مناسبند و همچنین سیگار کشیدن در این کافه رستوران ممنوع است!

آدرس: مشهد، سجاد، خیابان بهار، نبش بهارستان ۱۷

 

مرسی

این مکان که چشم اندازی زیبا و قابل توجه به مناظر طبیعی پیش رویش یعنی پارک باهنر دارد، شما را به صرف انواع دسرها از جمله کیک‌ها، قهوه‌ها، بستنی‌ها و سایر میان وعده‌های لذیذ دعوت می‌کند. تزئینات نیز در اینجا اهمیت فراوانی دارند، به طوری که خوراکی‌ها در ظروف و چیدمانی زیبا به مخاطبان ارائه می‌شوند.

آدرس: مشهد، بلوار باهنر

 

حس خوب

این کافه بسیار بزرگ، با مبلمان راحتی و کوسن‌های فراوان پر شده تا نهایت آسایش و آرامش را به مشتریانش ارائه دهد. در اینجا خبری از میز و صندلی‌های خشک و رسمی نیست و جالب است بدانید که چای نیز با سماور ذغالی سرو می‌شود. اگر به دنبال مکانی عالی و راحت برای برگزاری دورهمی‌ها هستید، می توانید به این گزینه فکر کنید و البته از موسیقی لایت که تمام مدت در این فضا پخش می‌شود نیز لذت ببرید.

آدرس: مشهد، ابتدای طرقبه، تقاطع امام رضا ۳ و شریعتی ۴

 

پارمیدا

اینجا به لحاظ نزدیکی به حرم امام رضا و قرار گرفتن در بلوار امام رضا، بسیار شناخته شده و البته پرطرفدار است و فضایی عالی را برای استراحت زائران خسته فراهم می‌کند. بعلاوه می‌توانید از شنیدن موسیقی لایت و تماشای انواع گل‌ها و گیاهان طبیعی این کافه ضمن صرف خوراکی‌های لذیذ لذت ببرید.

 

آرامگاه شجریان در مشهد مقدس

آدرس: مشهد، بلوار امام رضا، رویال هتل درویشی

 

لاواتزا

این کافه، از برند قهوه لاواتزا برای پذیرایی از مشتریانش استفاده می‌کند و دارای دو شعبه در بلوار سجاد و هاشمیه مشهد است. هر چند که باید گفت فضای شعبه سجاد بزرگتر و معمولا شلوغ تر از شعبه هاشمیه است. در صورت تمایل می‌توانید به صورت آنلاین سفارشتان را ثبت کنید و یا از سرویس بیرون بر نیز بهره مند شوید. گفتنی است قهوه و دونات‌های این کافه، محبوبیت بسیاری داشته و قیمتها نیز در سطح متوسط هستند. مشتریان هم می‌توانند از فضای داخلی و هم میز و صندلی‌های چیده شده در فضای بیرونی برای خورد و خوراک بهره مند شوند.

آدرس: مشهد، بلوار سجاد، سجاد ۹، بین بهارستان و بزرگمهر

۲۸ آذر ۱۴۰۰

نظرات کاربران