بهترین رستوران‌های غذای دریایی در قشم

جاذبه‌های گردشگری قشم
بهترین رستوران‌های غذای دریایی در قشم

قشم جزیره‌ای پربازدید در جنوب ایران و در آب‌های نیلگون خلیج فارس است که به خاطر بازارهای ارزان‌فروشی، تسهیلات گمرکی و زیبایی‌های طبیعی و بومی مورد بازدید ایرانی‌ها و توریست‌های کشورهای همجوار قرار می‌گیرد. شکی نیست که تمام روز مشغول کاوش در جاذبه‌های طبیعی، شرکت در تورها و خرید در بازار هستید. اما وقتی گرسنه شوید باید کجا بروید؟ این رستوران‌های برجسته بهترین غذاهای دریایی جزیره را سرو می‌کنند که می‌توانید در آن‌ها از غذاهای معتبر و شناخته شده تا غذاهای دریایی محلی را امتحان کنید. در تور قشم در این رستوران‌ها غذای معتبر بخورید.

 

رستوران شب‌های طلایی

رستوران شب‌های طلایی را خیلی‌ها بهترین رستوران کل جزیره می‌دانند. این رستوران دارای محیط دل‌باز و بزرگ، حیاط همراه با باغچه، فضای داخلی، فضای روباز و حتی روف گاردن است. این رستوران برای خوردن غذایی همه چیز تمام و فوق‌العاده بهترین انتخاب شماست. شب‌ها و با تاریک شدن هوا گروه موسیقی در باغ نواختن را آغاز می‌کند و نورهای رنگی فضا را زیبا و رمانتیک‌تر می‌کنند. اما از غذا بگوییم؛ لذیذ، خوشمزه و متنوع برای تمام سلیقه‌ها چیزی در چنته دارد. گزینه‌های منو شامل غذاهای دریایی، غذاهای ایرانی و خاورمیانه‌ای و انتخاب‌هایی بین غذاهای گیاهی می‌شود. کباب‌های ایرانی استاندارد و معتبر، چای و قلیان نیز بخشی از منو را به خود اختصاص داده‌اند. فقط اگر می‌خواهید محبوبیت این رستوران ببینید می‌توانید کامنت‌های توریست‌های خارجی را در قسمت نظرات ببینید. قیمت‌ها گران اما خدمات عالی هستند.

 

مناسب‌ترین زمان سفر به قشم از جنبه‌های مختلف

رستوران شب‌های طلایی

  • آدرس: Park E Zeyton Park e Zeyton, Qeshm Iran
  • تلفن: 4103 397 936 98+

 

رستوران سی رول

این رستوران جذاب و مدرن که با طراحی کاملا امروزی حتی از دور هم توجهات را به خود جلب می‌کند رستورانی مختص به غذاهای دریایی است. فضای داخلی به شدت جذاب و مینیمالیستی با تعدادی میز و صندلی‌های چوبی سفید است و در دیوارها با استفاده از رنگ آبی سعی شده تا ارتباط با دریا و اقیانوس گوش‌زد شود. غذاهای منو شامل انواع سوخاری‌ها، برنج و انواع خورشت‌های مزه دهنده، سالادها و نوشیدنی می‌شود. غذاهای دریایی کبابی نیز همراه با سبزیجات در شکل و قالبی مدرن و شیک برای‌تان روی میز سرو می‌شود که قطعا پستی در اینستاگرام‌تان را به خود اختصاص خواهد داد.

رستوران سی رول

  • آدرس: Qeshm, Hormozgan Province
  • تلفن: 3136 299 0917

 

رستوران دریا

رستوران دریا سالنی بزرگ با طراحی تمام چوب و به رنگ قوه‌ای است. میز و صندلی‌های چوبی، طراحی صمیمی و نورپردازی آرامشبخش از همان ابتدا شما را شیفته این رستوران می‌کند. منو شامل انواع غذاهای دریایی و عربی می‌شود. شما می‌توانید برای ناهار و شام به این رستوران بروید و از غذاهای خوشمزه و سالمش نوش جان کنید. در کنار غذاهای دریایی شما برخی گزینه‌های معتبر همچون جوجه کباب را هم برای سفارش در دسترس دارید.

 

دیدنی‌ترین نقاط جزیره قشم (قسمت اول)

 رستوران دریا

  • آدرس: Enghelab Square Sea Commercial Complex, Dargahan, Qeshm 7951312547 Iran
  • تلفن: 9035 3527 076

 

شب‌های دفاری

اگر طرفدار محیط‌های سنتی هستید و دوست دارید به جای دور میز نشستن روی تخت‌های چوبی سنتی بنشینید و به پشتی تکیه بدهید شب‌های دفاری کاملا مناسب شماست. این رستوران از دکوراسیون داخلی کاملا سنتی برخوردار بوده و با حصیرها، پشتی‌های قرمز روستایی و فرش و گلیم‌های سبک قدیمی پر شده است. رستوران دارای بخش‌های مختلفی است. مثلا به جای تخت می‌توانید در اتاقک‌های خصوصی خانوادگی روی زمین بنشینید یا به قسمت فروشگاه بروید و از محصولات خوراکی محلی خریداری کنید. منوی غذا شامل غذاهای دریایی فوق‌العاده لذیذ، غذاهای خاورمیانه‌ای، ایرانی، کباب‌ها و غذاهای عربی می‌شود. قیمت غذاهای این رستوران به نسبت حجم و کیفیت پایین‌تر بوده و به عنوان رستورانی اقتصادی در نظر گرفته می‌شود.

 

معرفی ۳ اقامتگاه بوم‌گردی جزیره قشم

 شب‌های دفاری

  • آدرس: Defari 1, Qeshm Iran
  • تلفن: 9936 199 0917

 

رستوران نعیم

از رستوران‌های شناخته شده جزیره است که تمامی اهالی به خوبی آن را می‌شناسند. این رستوران منحصرا غذاهای دریایی سرو می‌کند و به عنوان رستورانی مقرون به صرفه شناخته می‌شود. همه چیز در سالن این رستوران در سادگی قرار دارد. خبری از زرق و برق و یا به کار بردن طراحی خاصی نیست. غذاها باکیفیت هستند و قیمت منو در حد متوسط و قابل قبولی قرار دارد. بنابراین اگر در سفری مقرون به صرفه هستید و نمی‌خواهید خیلی هزینه کنید و در عین حال به دنبال غذایی مناسب هستید رستوران نعیم را پیشنهاد می‌کنیم.

 رستوران نعیم

  • آدرس: Imam Gholi Khan Squre, Qeshm Iran
  • تلفن: 2494 3524 076

 

رستوران سنتی خوان بوم

به محض این که از در ورودی داخل می‌شوید حس می‌کنید وارد غار و به کل دنیای دیگری شده‌اید. تخت‌های سنتی و پشتی‌ها و دیوارهای کاشی سنگی در همبستگی دقیقی کنار هم واقع شده‌اند. منوی رستوران شامل غذاهای دریایی، ایرانی، کافه، و غذاهای خاورمیانه‌ای می‌شود.

 

۶ غذای محلی که می‌توانید در قشم نوش جان کنید

رستوران سنتی خوان بوم

  • آدرس: Khalij Fars Street, Qeshm 79511 Iran
  • تلفن: 1313  3524 076
۰۷ خرداد ۱۳۹۹ (به‌روز رسانی شده در: 26 خرداد 1400)

نظرات کاربران