بهترین رستوران‌های باتومی با غذای دریایی

جاذبه‌های گردشگری باتومی
بهترین رستوران‌های باتومی با غذای دریایی

باتومی دومین شهر بزرگ گرجستان است که در ساحل دریای سیاه، در جنوب غربی این کشور واقع شده است. در واقع این شهر، در منطقه ای نیمه گرمسیری و در نزدیکی دامنه کوه‌های قفقاز قرار دارد و یک مکان محبوب گردشگری به شمار می‌آید که به دلیل آب و هوای متنوعش شهرت دارد. در سفر با تور باتومی متوجه خواهید شد که این شهر در فصول گرم یک استراحتگاه ساحلی شلوغ است، اما در زمستان می‌تواند به طور کامل از برف پوشیده شود.

گفتنی است بیشتر اقتصاد باتومی از صنعت گردشگری تامین می‌شود، اما همچنین این منطقه از کره زمین، بندر دریایی مهمی محسوب می‌شود و شامل صنایعی مانند کشتی سازی، فرآوری مواد غذایی و تولید سبک می‌باشد. بنابراین شاید خالی از لطف نباشد که در سفر با تور گرجستان، با بهترین رستوران‌های باتومی که غذای دریایی سرو می‌کنند نیز آشنا شوید.

 

Black Sea

این رستوران معروف که همیشه برای غذاهایش، ماهی تازه را از بازاری که در نزدیکی‌اش قرار دارد تهیه می‌کند، خدمات توجه و حرفه‌ای را به مشتریان ارائه می‌دهد. غذاها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و می‌توانید هم در فضای داخلی و هم محیط بیرونی رستوران آنها را صرف کنید. اگر راستش را بخواهید، باید بگوییم که با یک بار خوردن غذاهای این رستوران، باز هم به این مکان باز خواهید گشت.

 

۱۰ رستوران عالی برای خوردن برگرهای خوشمزه در باتومی

آدرس: Gogebashvili Str next to the SOCAR fuel station and fish market, Batumi Georgia

 

Tokyo House

این رستوران علاوه بر غذاهای دریایی، غذاهای ژاپنی، اروپایی، آسیایی و پیتزا را نیز سرو می‌کند. اما بیشترین شهرت آن به دلیل ارائه ماکارونی و سوشی‌هایی لذیذ و بی‌نظیرش است. شما می‌توانید صبحانه، نهار و شام را در فضایی گرم و صمیمی صرف کنید و از خدمات عالی و منوی غنی این رستوران بهره‌مند شوید.

آدرس: 45Memed Abashidze Avenue, Batumi Georgia

 

Rozmarin Sushi Bar

در اینجا نیز غذاهای اروپایی، ژاپنی، دریایی، سوشی و نوشیدنی‌های گوارا ارائه می‌شود. و البته مکانی ایده‌آل برای صرف صبحانه به شمار می‌آید. هر چند که اگر تصمیم دارید یک شب عاشقانه فراموش نشدنی را تجربه کنید و یا از دورهمی با دوستانتان در محیطی شاد لذت ببرید نیز، این رستوران شما را به سوی خود فرا می‌خواند. بعلاوه این ملک پارکینگ، وای فای رایگان و صندلی در فضای باز را در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد. گفتنی است غذاهای دریایی این رستوران، از محبوبیت بالایی در میان مردم محلی و گردشگران خارجی برخوردار است.

 

۴ رستوران غذاهای حلال در باتومی

آدرس: Rustaveli Ave.24, Batumi 6010 Georgia

 

Blue Wave

اینجا یک رستوران ۳ طبقه است که غذاهای دریایی، روسی و غذاهای گرجستانی را ارائه می‌دهد و چشم اندازی بی‌نظیر و زیبا به دریای سیاه و اسکله دارد. فضای داخلی از دکوراسیونی زیبا همراه با یک سالن بزرگ و تزئینات سنگ مرمر و گرانیت برخوردار بوده و فضای بیرون دارای یک استخر شنا با ماهیان زنده، میز و صندلی‌های کافی برای استراحت و تماشای اطراف و خوردن و آشامیدن است. این رستوران، تا اواخر شب باز است و البته مکانی مناسب برای دورهمی‌های خانوادگی نیز به شمار می‌آیند.

آدرس: Gogebashvili St., 33, Batumi 6010 Georgia

 

Marseille

این مکان زیبا در فضای داخلی و نیز فضای باز غذاهای دریایی و اروپایی را برای نهار، عصرانه و شام سرو می‌کند. البته یک نکته که به طور کلی باید به یاد داشته باشید، این است که در هیچ کدام از رستوران‌های گرجستان نباید شام را دیروقت سفارش دهید. زیرا همه چیز در همان اوایل شب مهیاست و مثلا اگر ساعت ۸ شب برای صرف شام به یک رستوران بروید، ممکن است نصف گزینه های منو تمام شده باشند. در این صورت مجبور خواهید بود در میان موارد باقیمانده، یکی را سفارش دهید و البته رستوران Marseille نیز از این قاعده مستثنی نیست.

 

غذایی ارزان در بهترین رستوران‌های باتومی

آدرس: GOGEBASHVILI st. 56, Batumi Georgia

 

Calligraphy

خبر خوب برای علاقمندان غذاهای دریایی اینکه رستورانی جدید به نام Calligraphy به تازگی در باتومی افتتاح شده  که می‌توان گفت بهترین خوراک‌ها را با کیفیتی عالی و به صورت حرفه‌ای طبخ می‌کند. این رستوران چهار طبقه که نزدیک به دریا و درست در پشت بازار ماهی معروف باتومی واقع شده، در حال حاضر به یکی از جاذبه‌های گردشگری محبوب برای علاقمندان غذاهای دریایی بدل شده است.

این مکان از فضایی دنج و آرام برخوردار بوده و صندلی‌هایی را در محیط داخلی و فضای باز برای مشتریان درنظر گرفته است. جالب است بدانید که این رستوران همچنین چشم اندازی عالی به باتومی و دریای سیاه دارد. در طبقه چهارم این ساختمان یک ایوان دنج وجود دارد که در آن مهمانان می توانند علاوه بر غذاهای متنوع دریایی و گرجی، از هوای تازه و محیط زیبا نیز لذت ببرند.

آدرس: Batumi 0112, Georgia

 

Terrassa askaneli

اینجا یکی از رستوران‌های لوکس باتومی است که در نزدیکی پارک ساحلی باتومی واقع  شده، تا اواخر شب باز است و انواع نوشیدنی‌ها و همچنین غذاهای دریایی، آسیایی، اروپای شرقی و مرکزی، قفقازی، گرجی و کباب را سرو می‌کند. اینجا هم دارای صندلی‌هایی در فضای داخلی و بیرونی است و مشتریان بسته به میلشان می‌توانند از زیبایی‌های دکوراسیون داخلی لذت ببرند و یا از هوا و مناظر بیرون برخوردار شوند.

پارکینگ و موسیقی زنده نیز برای مشتریان مهیاست هر چند که قیم‌ ها کمی بالاست اما خدمات باکیفیت، ارزش این هزینه را دارند.

آدرس: 40Rustaveli Ave, Batumi, Georgia

 

Uncle Feng's

باید گفت این رستوران کمی کوچک است اما همیشه مشتریان بسیاری منتظر فضای خالی می‌مانند، زیرا غذاهای بسیار خوشمزه این مکان در حجمی زیاد سرو می‌شوند. در اینجا غذاهای آسیایی، چینی، دریایی و گیاهی ارائه می‌شوند و خدمات و جو این مکان بسیار عالی است. قیمت‌ها مناسب بوده و وای فای رایگان نیز در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

 

معرفی ۱۰ رستوران بین المللی در باتومی

آدرس: Zhordania St., 3, Batumi 6010 Georgia 

۲۶ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران