غذایی ارزان در بهترین رستوران‌های باتومی

جاذبه‌های گردشگری باتومی
غذایی ارزان در بهترین رستوران‌های باتومی

شکم گردی در طول سفر بخش زیادی از بودجه مسافران را شامل می‌شود. به همین دلیل اگر به دنبال داشتن یک سفر اقتصادی هستید، باید رستوران‌های مقرون به صرفه‌ای را برای خوردن وعده غذایی خود انتخاب کنید. این موضوع در سفرهای خارجی اهمیت خیلی بیشتری پیدا می‌کند. بنابراین اینبار تصمیم گرفته‌ایم تا به معرفی رستوران‌های باتومی برای خوردن یک غذای ارزان بپردازیم. پس اگر شما نیز قصد سفر با تور گرجستان را دارید و قرار است از شهر زیبای باتومی نیز دیدن کنید در این مقاله ما را همراهی کنید.

 

رستوران Chocolatte Coffee Room

رستوران Chocolatte Coffee Room یک مکان عالی برای شروع روز شما در طول سفر با تور باتومی است. این رستوران با سرو لذیذترین و با کیفیت‌ترین صبحانه یا میان وعده در این شهر توریستی شهرت دارد. پس اگر به وعده صبحانه خود اهمیت می‌دهید، با رفتن به این رستوران می‌توانید یک صبحانه اقتصادی و لذیذی را میل کنید. البته توصیه می‌کنیم قبل از رفتن به آن حتما میز خود را رزرو کنید. زیرا احتمال اینکه صبح‌ها صندلی خالی نداشته باشد زیاد است. ساعات کاری این رستوران در تمامی ایام هفته به غیر از جمعه‌ها از ساعت ۸ صبح تا ۴ عصر و از ساعت ۷ عصر تا ۱۰ شب است.

 

۴ رستوران غذاهای حلال در باتومی

رستوران Deliria

Deliria یک مکان فوق‌العاده دنج و دوست داشتنی برای خوردن یک وعده غذایی با کیفیت است. به طوری که به محض وارد شدن به آن احساس خواهید کرد که گویا وارد خانه مادربزرگ خود شده‌اید. این مکان دارای منو غذایی گسترده‌ای است. از جمله این غذاها می‌توان به املت، خاچاپوری، ماهی کبابی، کباب گوشت و انواع کوکتل‌ها اشاره کرد. علاوه بر آن Deliria در روزهای پنجشنبه تا شنبه از ساعت ۸ عصر تا نیمه‌های شب دارای برنامه موسیقی زنده است. ساعت کاری این مجموعه همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱ بامداد است.

رستوران Laguna

یکی دیگر از رستوران‌های ارزان قیمت باتومی Laguna نام دارد. لاگونا با سرو خاچاپوری‌های بسیار لذیذاش معروف است. به طوری که علاوه بر اقتصادی بودن دارای کیفیت بسیار بالایی نیز است. برای رفتن به این رستوران باید ساعات بین ۹ صبح تا ۱۱ شب را انتخاب کنید.

 

۱۰ رستوران برای خوردن برگر در باتومی

رستوران Heart of Batumi

رستوران Heart of Batumi با فراهم کردن فضایی هنری با طراحی‌های خاص و دلنشینی که دارد اکثر مسافران را شیفته خود می‌کند. این رستوران گزینه بسیار مناسبی برای گیاهخواران است. همچنین اگر قصد دارید تا برای خوردن شام به این رستوران بروید بهتر است قبل از رفتن تماس گرفته و میز خود را رزرو کنید. ساعت کاری از ۱۱ صبح تا ۱۱ شب است.

رستوران UOLLI

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های باتومی برای خوردن یک غذای ارزان قیمت و البته کمی مجلل رستوران  UOLLI است. این مکان دارای دکوراسیون مدرن و شیکی بوده و فضایی بسیار دوست داشتنی برای خوردن یک وعده غذای لذیذ ایجاد کرده است. در این رستوران می‌توانید لیستی از غذاهای سنتی گرجستان و طعم‌های اروپایی را امتحان کنید. همچنین UOLLI با سرو کردن غذاهای لذیذ دریایی خود شهرت دارد. ساعات کاری این مجموعه همه روزه از ۹ صبح تا ۲ بامداد است.

رستوران Batumi Fish Market

اگر دوست دارید تا به یک رستوران محلی در باتومی رفته و همانند بومی‌های منطقه غذا بخورید، رستوران Batumi Fish Market را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در این رستوران خوردن خوشمزه‌ترین و تازه‌ترین غذاهای دریایی را تجربه خواهید کرد. به این صورت که خودتان ماهی زنده دلخواه خود را انتخاب کرده و سفارش می‌دهید. ماهی به انتخاب مشتریان کبابی یا سرخ شده و به همراه یک نوشیدنی دلخواه سرو می‌شوند. به عنوان نکته ناگفته نماند خوردن میگو در این مکان زیاد توصیه نمی‌شود. زیرا میگوها به اندازه ماهی‌ها تازه نیستند. ساعات کاری رستوران از ۱۰ صبح تا ۸ شب است.

 

رستوران‌های لوکس و معروف باتومی

رستوران Batum Adiyörem Çiğköfte

همان طور که از نامش می‌توان تشخیص داد Batum Adiyörem Çiğköfte یک رستوران ترکی در کشور گرجستان است. بهتر است در یکی از روزهای سفر خود طوری برنامه ریزی کنید تا به این رستوران ترکی رفته و در کنار غذاهای گرجی که در طول سفر می‌خورید از خوردن غذاهای لذیذ ترکیه نیز لذت ببرید.

رستوران Ukrainochka

رستوران Ukrainochka یک مکان متفاوت در باتومی است که مسافران می‌توانند با پرداخت هزینه کم تجربه خوردن انواع غذاهای اوکراینی، اسلاوی و گرجی را به دست آورند. علاقه مندان می توانند از ۹ صبح تا نیمه‌های شب به این رستوران رفته و از لحظاتی که در آن هستند لذت ببرند.

 

سفری یک روزه به شهر ساحلی باتومی

ساعت ها: ۹ صبح - نیمه شب

۰۸ مهر ۱۳۹۹

نظرات کاربران