بهترین رستوران‌های غذای گیاهی باتومی

جاذبه‌های گردشگری باتومی
بهترین رستوران‌های غذای گیاهی باتومی

باتومی، شهر و پایتخت آجارا در جنوب غربی گرجستان، در خلیجی از دریای سیاه و در حدود ۹.۵ مایلی شمال مرز ترکیه واقع شده است. جالب است بدانید که نام این شهر از محل اولین استقرار آن، در ساحل چپ رودخانه Bat الهام گرفته شده است. این بندر مهم با سابقه‌ای هزاران ساله، اگرچه از نظر صنعتی توسعه یافته است، اما یک شهر جذاب و تفرجگاه محبوب برای گردشگران بین المللی تور باتومی نیز به شمار می‌آید .

بعلاوه باید گفت بیشترین بارندگی در گرجستان در باتومی اتفاق می‌افتد. اینجا منطقه‌ای است به طور متوسط، ​​سالانه ۶۲ اینچ (۱۶۰۰ میلی متر) بارندگی ثبت می‌شود. پوشش گیاهی نیمه گرمسیری در نواحی پست غالب است و جنگل‌های برگ سوزنی، بوته ها و علفزارهای کوهستانی در دامنه کوه‌ها به چشم می‌خورند. بنابراین جای تعجبی ندارد که این شهر بسیار باصفا بوده و می‌توانید باغ‌های فراوان، خیابان‌های مملو از گلها و گیاهان شگفت انگیز، باغ گیاهشناسی و مزارع چای را در آن شاهد باشید.

اما این همه ماجرا نیست، چرا که این شهر زیبا سرشار از ساختمان‌های مرتفع مدرن و همچنین ساختمان‌های بازسازی شده کلاسیک قرن نوزدهمی و تاریخی بوده و جاذبه‌های باستانی متعددی را نیز می‌توانید در آن بیابید. توصیه می‌کنیم در این رابطه، حتما سری به مقاله برترین جاذبه‌های گردشگری باتومی بزنید و اطلاعاتی بسیار ارزشمند را بدست آورید.

بعلاوه انواع امکانات رفاهی از جمله اقامتگاه‌های ریز و درشت با هر سطحی از بودجه و خدمات و غذاکده‌هایی که هر ذائقه و سلیقه‌ای را پوشش می‌دهند نیز به استقبال مسافران می‌شتابند. اما اگر ذائقه خاصی دارید و طرفدار غذاهای گیاهی هستید، توصیه می‌کنیم در سفر با تور باتومی حتما سری بزنید به یکی از بهترین رستوران‌های باتومی برای صرف غذاهای گیاهی.

 

Freeduchio

سفر مجازی خود را از این کافه رستوران دنج و زیبا شروع می‌کنیم که در حوالی آکواریوم باتومی واقع شده و بازدیدکنندگان بسیاری را به سوی خود جذب می‌کند. در اینجا انواع غذاهای گیاهی در کنار برگر، ساندویچ‌ها، دامپلینگ‌ها، هوموس و غذاهای گوشتی سرو می‌شوند. و البته خاچاپوری و فلافل‌های خوش طعم، از جمله محبوب‌ترین غذاهای این غذاکده به شمار می‌آیند. بعلاوه می‌توانید از لذت خوردن دسرهایی نظیر براونی، سیرنیکی و حلوا در کنار کاپوچینوی باکیفیت نیز برخوردار شوید.  

خدمات شگفت انگیز، قیمت‌های مناسب، فضای زیبا و دکوراسیون جالب توجه، وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی و میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز، از دیگر ویژگی‌ها و امکانات این مکان خاطره انگیز محسوب می‌شوند.

 

آدرس: 6Griboedov St, Batumi, Adjara, Georgia

 

HABA-EAT

پس از بازدید از موزه هنر آجارا، برای شکم گردی و برخوراری از یک فضای صمیمی و آرامش بخش، حتما سری به این رستوران بزنید. در اینجا می‌توانید از انواع غذاهای وگان در کنار غذاهایی که با سنت‌های یهودی طبخ شده‌اند لذت ببرید. در ضمن باید گفت بسیاری از مشتریان به شوق خوردن فلافل، شاکشوکا و هوموس، به این رستوران مراجعه می‌کنند.

از طرفی، پرسنل نیز بسیار حرفه‌ای بوده و خدمات در سطحی بالا به مخاطبان ارائه می‌شوند. لازم به ذکر است که قیمت‌ها کمی نسبت به سایر رستوران‌های رقیب و همتا بالا هستند، اما قطعا طعم و کیفیت بالای غذاها، حداقل ارزش یکبار امتحان کردن را دارد.

 

بهترین رستوران‌های باتومی با غذای اروپایی

آدرس: 8Vaja Pshavela St, Batumi, Adjara, Georgia

 

Mcdonalds

در این غذاکده سوسیس، همبرگر، غذاهای دریایی، استیک، ماهی سوخاری، چیپس ماهی و گوشت سرخ کرده سرو می‌شوند. اما در عین حال، غذاهای گیاهی این رستوران نیز محبوبیت بالایی دارند. برای دسر نیز بستنی، کاپوچینوی خوشمزه، میلک شیک یا چای را پیشنهاد می‌کنیم.

در ضمن باید گفت یافتن این غذاکده به دلیل موقعیت مکانی عالی، بسیار آسان است. پرسنل نیز حرفه‌ای و مهربان بوده و خدماتی سطح بالا ارائه می‌دهند. یکی دیگر از مزایای خورد و خوراک در این رستوران این است که در حین صرف  غذا، از حظ بصری نیز برخوردار خواهید شد. زیرا دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی، بسیار خلاقانه و جالب توجه هستند.

آدرس: 9Sherif Khimshiashvili St, Batumi, Adjara, Georgia

 

Stumrebi

پس از بازدید از موزه ممد آباشیدزه، می‌توانید به این کافه رستوران گرم و آرامش بخش بیایید و همراه عزیزانتان اوقات خوشی را سپری کنید. منوی این غذاکده سرشار از گزینه‌های جالب توجه و اشتهاآوری نظیر پاستا، انواع سوپ، گاسپاچوی مرغ، برنج، غذاهای گوشتی، خینکالی و جوجه است و در این میان پای، املت و خاچاپوری خوش طعم بیش از سایرین خودنمایی می‌کنند. بعلاوه کرپ‌ها، بستنی‌ها و نوشیدنی‌های گوارا نظیر چای، قهوه یا لیموناد نیز برای دسر بسیار عالی هستند. گفتنی است این غذاکده، خدماتی سطح بالا و سریع را به مخاطبان ارائه می‌دهد و قیمت‌ها نیز به نسبت کیفیت و خدمات مناسب هستند.

 

۴ رستوران غذاهای حلال در باتومی

آدرس: Melashvilli St., 16/5, Batumi, Adjara, Georgia, 6010

 

SushiGo

اگر به دنبال یک وعده غذایی خارج از غذاهای معمول تور گرجستان هستید، این مکان انتخاب مناسبی است. در این رستوران انواع غذاهای ژاپنی، سوشی، آسیایی و گیاهی برای نهار و شام سرو می‌شوند و این مکان تا اواخر شب باز است. در ضمن برای پرداخت، فقط پول نقد قابل قبول است. بعلاوه وای فای رایگان و پرسرعت نیز در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

بنابراین اگر در حوالی کلیسای سنت نیکلاس به گشت و گذار مشغول بودید، پیشنهاد می‌کنیم برای رفع خستگی و خوردن یک وعده غذای لذیذ به این رستوران مراجعه کنید. و اگر گیاهخوار نیستید، بدون امتحان کردن سوشی، ماهی و غذاهای دریایی این مکان را ترک نکنید.

در ضمن خدمات تحویل غذا یک امتیاز بزرگ برای این غذاکده به شمار می‌آید. ازطرفی بسیاری از مشتریان توافق نظر دارند که پرسنل و خدمات در اینجا افسانه‌ای هستند. در کنار اینها، ممکن است از قیمت‌های بسیار مناسب این رستوران شگفت زده شوید.

آدرس: Noe Jordania 7, Batumi, Adjara, Georgia

 

Vertigo

پس از بازدید از برج الفبا و برای صرف یک وعده غذای عالی گرجی، به این رستوران بیایید. در این مکان می‌توانید از طعم لذیذ انواع غذاهای گوشتی، دریایی و گیاهی برخوردار شوید و در عین حال طعم لذیذ نوشیدنی‌ها خصوصا قهوه یخی تا مدتها زیر زبانتان خواهد بود.

در ضمن، دکوراسیون و فضای اینجا بسیار زیبا و جالب توجه بوده و شما را حسابی سرگرم خواهد کرد. پرسنل مهمان نواز هستند و قیمت‌ها نیز با خدمات همخوانی داشته و بسیار مناسبند. از طرفی این رستوران از موقعیت مکانی عالی برخوردار بوده، بنابراین پیدا کردن آن بسیار آسان است.

 

۱۰ رستوران عالی برای خوردن برگرهای خوشمزه در باتومی

آدرس: Suliko Zhgenti st., 1, Batumi, Adjara, Georgia, 6100

 

Go Vegan

این رستوران دنج و ساده که همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی علاقمندان باز است، انواع غذاهای گیاهی را با قیمت و کیفیتی مناسب سرو می‌کند. در عین حال رول‌ها، سوپ‌ها، دسر و منوی صبحانه نیز بسیار مورد توجه مشتریان هستند. بعلاوه می‌توانید برای انجام امور و شخصی و کاری، از این فضای دنج و وای فای رایگان برخوردار شوید.

آدرس: Ul. Melikisvili, 23, Batumi, Adjara, Georgia

 

Le Port

پس از پیاده روی طولانی در اطراف تله کابین آرگو، هیچ چیز به اندازه شکم گردی در این رستوران دنج و زیبا نمی‌چسبد. انواع غذاهای بین المللی در این مکان، محبوبیت بالایی دارند و البته رمز اصلی موفقیت این رستوران در ارائه خاچاپوری‌های بسیار خوش طعم است. کیک‌های این کافه رستوران، خصوصا کیک عسلی و چیزکیک ها در کنار قهوه خوشمزه و تیرامیسو نیز خاطرات خوبی را از این گشت و گذار برایتان به ارمغان خواهند آورد.

بعلاوه اینجا یکی از گزینه‌های مشهور برای صرف صبحانه‌ای کامل و باکیفیت است. همه اینها در کنار دکوراسیون باشکوه محیط و تزئینات جذاب خوراکی‌ها کامل می‌شوند. در نهایت باید گفت این کافه رستوران، وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد.

آدرس: 30Gogebashvili St, Batumi, Adjara, Georgia

 

Deliria

از موزه باستان شناسی باتومی که یکی از برترین موزه‌های باتومی است تا این رستوران، فاصله چندانی نیست. این غذاکده مشتریانش را به انواع غذاهای گرجی، ایتالیایی و گیاهی از جمله غذاهای گوشتی، دریایی، پاستا، سوپ‌ها و گریل مهمان می‌کند. در عین حال دسرها و نوشیدنی‌های خوشمزه‌ای را در کنار یک وعده غذایی ایده آل در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد. توصیه می‌کنیم از لیمونادهای عالی و چایی‌های خوش طعم این غذاکده غافل نشوید.

در ضمن این مکان به دلیل فضای باز بسیار دلباز و سرسبز و همچنین فضای داخلی با دکوراسیونی خلاقانه و زیبا، بسیار مناسب دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی و یا برگزاری جشن‌ها و سالگردهای کوچک نظیر جشن تولد است. بعلاوه، قیمت‌های مناسب و خدمات عالی نیز شما را راضی خواهند کرد.

 

بهترین رستوران‌های باتومی برای صرف سوشی

آدرس: Kazbegi St, Batumi, Adjara, Georgia

 

Soup House

پس از لذت بردن از تماشای فواره نپتون، توصیه می‌کنیم از این رستوران که دور از دسترس نیست دیدن کنید. انواع غذاهای گرجی را در اینجا خواهید یافت. البته بسیاری از مردم از این مکان دیدن می‌کنند تا سولیانکا، خوراک گوشت گاو، سالادهای پخته شده و برخی دیگر از غذاهای گیاهی را امتحان کنند. در ضمن طبق نظر بازدیدکنندگان، پیشخدمت‌ها نوشیدنی‌های گوارا از جمله قهوه باکیفیتی را سرو می‌کنند.  در نهایت این محیط آرامش بخش خدمات سریع، قیمت‌هایی مناسب، تلویزیون، خدمات تحویل غذا، وای فای رایگان و میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز را به علاقمندان ارائه می‌دهد.

آدرس: 12Rustaveli Ave, Batumi, Adjara, Georgia

 

Rhino Coffee

این کافه رستوران در کنار موزه هنر آجارا، می تواند برای گردشگران تور باتومی بسیار جذاب باشد. بدون شک با وجود فضای راحت و دنج، وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز و انواع غذاهای گیاهی و گوشتی، دورهمی خاطره انگیزی را همراه دوستان و عزیزانتان خواهید داشت. می‌توانید ساندویچ‌های خوشمزه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، بیسکویت‌های عالی را با قهوه راینو میل کنید و پس از یک روز خسته کننده گردش در شهر، از استراحت در این محیط صمیمی لذت ببرید.

آدرس: 60Memed Abashidze Ave, Batumi, Adjara, Georgia

 

Porto Franco

اینجا یکی از بزرگ‌ترین و عالی‌ترین غذاکده‌های نزدیک میدان پیازا است. در این رستوران می‌توانید خاچاپوری خوش طعم، کباب گوشت، سالاد سزار، کمپوت، غذاهای گیاهی و نوشیدنی‌های گوارا به خصوص لیموناد تازه و عالی را سفارش دهید و از خدمات حرفه‌ای پرسنل خوش برخوردش بهره مند شوید.

همچنین دکوراسیون دوست داشتنی و فضای خانگی این رستوران، به شما حس بودن در خانه خودتان را می‌دهد و بدون شک این ویژگی در کشوری غریب، یک موهبت به شمار می‌آید. از دیگر امکانات رفاهی در این مکان می‌توان به پارکینگ اختصاصی، وای فای رایگان، تلویزیون و فضای باز برای استنشاق هوای تازه در حین خورد و خوراک اشاره کرد.

 

محبوب‌ترین رستوران‌های باتومی

آدرس: 40Konstantine Gamsakhurdia Street, Zubalashvili St, Batumi, Adjara, Georgia

 

Neocca

بعد از اینکه از میدان اروپای باتومی دیدن کردید، این محیط به یادماندنی با موقعیت مکانی و دسترسی بی نظیر، حتی در ساعات شلوغی و ازدحام می‌تواند گزینه‌ای عالی محسوب شود. سرآشپز این رستوران مرغ‌ها، غذاهای دریای، پاستاها، برگرها و پیتزاهای خوشمزه‌ای می پزد و برخی غذاهای پرطرفدار گیاهی را نیز در منو ارائه می‌دهد.

بعلاوه می‌توانید از نوشیدن قهوه لذیذ و اسموتی‌های مثال زدنی این مکان محبوب برخوردار شوید. گفتنی است این فضای راحت از دکوراسیونی دیدنی، پرسنلی حرفه‌ای و مثبت، وای فای رایگان و فضای باز نیز برای پذیرایی از مشتریان سود برده است.

آدرس: 1Vaja Pshavela St, Batumi, Adjara, Georgia

 

Mesto Pod Solntsem

این رستوران خاص و منحصر به فرد با نورپردازی و دکوراسیون مدرن و جذابش، در نزدیکی دلفیناریوم واقع شده و یکی از بهترین گزینه‌های غذاخوری در این حوالی خصوصا برای گیاهخواران به شمار می‌آید. سوشی‌های لذیذ، قهوه خوشمزه، انواع سالادها، کیک‌ها و البته غذاهای گوشتی را می‌توانید در این مکان صمیمی و دنج بیابید. خدمات سریع و باکیفیت و قیمت‌های پایین نیز، عواملی مهم در جذب مشتریان وفادار به این رستوران می‌باشند. و البته امکاناتی نظیر خدمات تحویل غذا، وای فای رایگان، تلویزیون و پارکینگ اختصاصی، به جذابیت و محبوبیت این غذاکده می‌افزایند.

آدرس: Rustaveli Ave., 40, Batumi, Adjara, Georgia, 6010

 

Popeye Craft Bar

و در آخر سری می‌زنیم به این غذاکده محبوب که توسط بسیاری از مشتریان و بازدیدکنندگان توصیه می‌شود. این رستوران در نزدیکی مسجد باتومی واقع شده و انواع غذاهای بین المللی را سرو می‌کند. سوپ‌ها، دامپلینگ‌ها، غذاهای گوشتی، سوسیس، سالادها، چیکن و سایر گزینه‌های گیاهی و غیر گیاهی را می‌توانید در منوی غنی این غذاکده بیابید. هر چند هات داگ، بورش و کوفته‌های خوشمزه بیشترین طرفداران را به سوی خود جذب می‌کنند.

در ضمن به دلیل موقعیت مکانی مناسب، دسترسی و یافتن این رستوران بسیار آسان است. قیمت‌های مقرون به صرفه، دکوراسیون جذاب، فضای باز رستوران و پارکینگ اختصاصی نیز این مجموعه را کامل کرده و در عین حال وای فای رایگان برای مشتریان مهیاست.

 

۳ رستوران برتر دریایی در باتومی

آدرس: 5Noe Zhordania St, Batumi, Adjara, Georgia

۲۳ فروردین ۱۴۰۱

نظرات کاربران