بهترین رستوران‌های باتومی برای صرف سوشی

جاذبه‌های گردشگری باتومی
بهترین رستوران‌های باتومی برای صرف سوشی

از آنجا که باتومی یکی از مقاصد توریستی بسیار پر طرفدار و محبوب در منطقه نیمه گرمسیری گرجستان و در نزدیکی دامنه‌های قفقاز به شمار می‌آید، می‌توانید در این خطه شاهد جاذبه‌های گردشگری فراوان باشید. در واقع در سال‌های اخیر، بیشتر اقتصاد باتومی حول محور گردشگری چرخیده و اینجا یک استراحت گاه ساحلی شلوغ در فصول گرم و یک منطقه پوشیده از برف در زمستان محسوب می‌شود.

در سفر با تور باتومی این شهر را سرشار از ساختمان‌های مرتفع مدرن و همچنین ساختمان‌های بازسازی شده کلاسیک خواهید یافت. بعلاوه به دلیل نزدیکی به دریا، صنایعی مانند کشتی سازی و کشتیرانی و فرآوری مواد غذایی، حرف اول را در این شهر می‌زنند. و برای خورد و خوراک نیز می‌توانید از انواع غذاهای بومی و بین المللی خصوصا غذاهای دریایی نهایت لذت را ببرید و بهترین سوشی‌ها را در میان غذاکده های باتومی کشف کنید.

 

360SKY

انواع غذاهای بین المللی، استیک، گریل و سوشی در این رستوران زیبا به استقبالتان می‌آیند و خورد و خوراکی لذیذ و به یاد ماندنی را همراه با نوشیدنی‌های گوارا برایتان به ارمغان می‌آورند. و البته باید گفت نودل سالمون در اینجا طرفداران بی‌شماری دارد. این بار رستوران که در طبقه ۲۰ هتل شرایتون باتومی واقع شده، مناظری پانوراما و ۳۶۰ درجه از باتومی ارائه می‌دهد و لذت صرف غذا را برای مشتریان صدچندان می‌کند. بعلاوه می‌توانید از این فضا و خدمات برای برگزاری جشن ‌ای خصوصی نظیر تولدها و سالگردها بهترین بهره را ببرید و در نهایت میز و صندلی در فضای باز، فضای پارکینگ کافی در خیابان، یک بار کامل و وای فای رایگان از دیگر امکانات این رستوران شیک به شمار می‌آیند.

 

بهترین رستوران‌های باتومی با غذای دریایی

آدرس: Rustaveli Street 28, Batumi 6000 Geoia

 

Nephele

اینجا یک سوشی بار مدرن و زیبا در در طبقه بیستم هتل هیلتون باتومی با چشم‌اندازهای وسیع به سمت غرب و شمال شهر و دریاست. این غذاکده از زمان ناهار تا اواخر شب باز است و مرغ تایلندی و سالاد یونانی در اینجا بسیار محبوبیت دارند. در صورت تمایل می‌توانید از فضای داخلی استفاده کنید و ضمن صرف غذا از دکوراسیون زیبایش لذت ببرید و یا از میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز برخوردار شوید. جالب است بدانید بخاری و پتو در صورت سرد بودن هوا در فضای بیرونی در اختیارتان قرار می‌گیرد. پارکینگ اختصاصی، صندلی کودک و وای فای رایگان، از دیگر امکانات این غذاکده باشکوه محسوب می‌شوند.

آدرس: Rustaveli Street,40, Batumi 6010 Georgia

 

Sushigo

اگر بعد از دیدن کلیسای جامع مسیح ناجی مقدس احساس گرسنگی داشتید، پیشنهاد می‌کنیم سری به این رستوران بزنید و از طعم غذاهای باکیفیت و خوشمزه‌اش نهایت لذت راببرید. این رستوران که تا پاسی از شب باز است غذاهای آسیایی، ژاپنی و سوشی سرو می‌کند. در ضمن وای فای رایگان و خدمات بیرون بر نیز در اینجا مهیاست اما لازم است بدانید پرداخت فقط به صورت نقدی صورت می‌گیرد. غذاها عالی هستند و اگر به دنبال غذاهایی خلاقانه نسبت به خوراک متداول گرجستان هستید، حتما درسفر با تور گرجستان حداقل یکبار به این رستوران بیایید. گفتنی است در این غذاکده، خدمات عالی بوده و قیمت‌ها منصفانه هستند و اوقاتی خوش را در اینجا سپری خواهید کرد.

آدرس: Kostava st., 30/30, Batumi Georgia

 

Rozmarin 

این بار رستوران نیز انواع غذاهای گرجی، اروپایی، ژاپنی،غذاهای دریایی از جمله سوشی را سرو می‌کند و با پارکینگ اختصاصی، وای فای رایگان، سرویس بیرون بر و صندلی‌های فضای باز به استقبال مشتریان می‌آید. اینجا مکانی ایده‌آل برای صبحانه‌های کاری و عصرهای رمانتیک است و می‌توانید با همکاران یا دوستانتان از دورهمی و خورد و خوراک در این فضای مفرح لذت ببرید. گفتنی است سوشی اوناگی و ماهی تن، طرفداران بیشتری در این مکان دارند. در ضمن و خدمات عالی بوده و البته باید گفت قیمت‌ها نسبت به سایر غذاکده‌های دیگر، کمی گران هستند.

 

غذایی ارزان در بهترین رستوران‌های باتومی

آدرس: Rustaveli Ave.24, Batumi 6010 Georgia

 

Tokyo House

این غذاکده انواع غذاهای ژاپنی، اروپایی، اروپای شرقی، دریایی، آسیایی و پیتزا و سوشی را برای ناهار و شام و صبحانه به مشتریان عرضه می‌کند و تا اواخر شب باز است. در این فضای گرم و صمیمی، می توانید از طعم های لذیذ نهایت لذت را ببرید به نحوی که با یکبار مراجعه به این رستوران باز هم هوس خواهید کرد سری به اینجا بزنید و از غذاهای باکیفیت و درجه یک برخوردار شوید. توصیه می‌کنیم از رول‌های شگفت انگیز که به رسم اروپاییان حاوی پنیر خامه‌ای هستند غافل نشوید.

آدرس: 45Memed Abashidze Avenue, Batumi Georgia

 

Clouds

اگر بعد از گشت و گذار در باتومی و تماشای آبنمای نپتون گرسنه شدید، برای صرف غذا به این رستوران بیایید. در اینجا دنیایی از غذاهای بین المللی و سوشی همراه با نوشیدنی‌های گوارای گرجی و سالادها به استقبالتان می‌آیند. بعلاوه چیزکیک‌ها و چای‌ها و قهوه‌های این غذاکده نیز مثال زدنی هستند. در ضمن گزینه‌های گیاهخواری نیز برای علاقمندان موجودند.

فضای گرم این بار رستوران باعث می‌شود مشتریان احساس آرامش داشته باشند و اوقات خوبی را سپری کنند. دکوراسیون دیدنی است. گفتنی است کارکنان حرفه‌ای بوده و از خدمات بی نظیر این رستوران لذت خواهید برد. در ضمن قیمت‌ها در حد متوسط هستند.

 

۴ رستوران غذاهای حلال در باتومی

آدرس: Ninoshvili Street At the Radisson Blu, Batumi 6000 Georgia

 

Sakhli

این رستوران، در نزدیکی بلوار باتومی واقع شده و در تمام طول سال پذیرای علاقمندان است. در اینجا غذاهای گرجی و سوشی سرو می‌شوند. بنابراین می‌توانید از طعم های عالی نظیر طعم خینکالی در کنار نوشیدنی‌ها و سالادها بهره مند شوید. بعلاوه قهوه‌های اینجا نیز محبوبیت بالایی دارند. خدمات بسیار عالی و سریع هستند و قیمت‌ها نسبت به کیفیت غذاها منصفانه می‌باشند. در نهایت باید گفت فضای داخلی بسیار نورگیر و آرامش بخش بوده و لحظاتی خاطره انگیز را در سفر با تور باتومی برایتان به ارمغان می‌آورد.

آدرس: 24rustaveli 3 tavdadebuli batumi, Batumi, Adjara, Georgia, 6010

 

Uncle Feng's

اینجا یکی از بهترین مکان‌ها برای صرف انواع غذاهای آسیایی، ژاپنی و دریایی از جمله سوشی است و می‌توانید همه روزه برای صرف صبحانه، ناهار و شام به این غذاکده بیایید و ضمن صرف خوراک‌های خوشمزه، از طراحی دکوراسیون خلاقانه و صمیمی‌اش لذت ببرید. البته میز و صندلی‌هایی نیز برای استفاده از هوای تازه و فضای بیرونی درنظر گرفته شده‌اند. گفتنی است مرغ Teriyaki، طرفداران بیشتری در میان سایر غذاها دارد و بطور کلی ظروف در اندازه‌های بزرگ و قیمت‌هایی مناسب سرو می شوند.

آدرس: Zhordania St., 3, Batumi 6010 Georgia

 

Mayta

این غذاکده انواع غذاهای آسیایی، ژاپنی و سوشی و غذاهای گیاهی را ارائه می‌دهد. در تهیه این غذاهای لذیذ از تازه‌ترین و بهترین مواد اولیه استفاده شده که شما را بارها و بارها به این مکان می‌کشانند. باید گفت نودل اودون دست ساز همراه با مرغ نیز، محبوب بسیاری از مشتریان این غذاکده است.

 

۶ تفریح رمانتیک در سفر به باتومی

آدرس: 4baratashvili str., Batumi, Adjara, Georgia

 

Tapchan

اگر در اطراف آکواریوم باتومی به گشت و گذار مشغولید، بهتر است سری هم به این کافه رستوران بزنید و از طعم غذاهای لذیذ گرجی و سوشی بهره مند شوید. به خصوص اگر در سفر با تور باتومی به دنبال تنوع هستید و از طعم غذاهای گرجی خسته شده‌اید، باید بگوییم رول‌ها و سوشی‌های این مکان بسیار پرطرفدارند. در ضمن مهمان نوازی گرجی به وضوح در ارائه خدمات از سوی پرسنل قابل مشاهده است و ساعاتی لذت بخش همراه با موسیقی دل نشین در این مکان در انتظارتان است.

آدرس: Lermontova, 4, Batumi Géorgie

 

Mesto Pod Solntsem

این غذاکده که در نزدیکی دلفیناریوم واقع شده، با انواع غذاهای اروپایی، گیاهی و سوشی به استقبال مشتریان می‌آید و البته نوشیدنی‌های خوشمزه‌ای نظیر قهوه را نیز سرو می‌کند. پرسنل، خوش برخورد و مهمان نواز هستند و قیمت‌ها نسبت به خدمات ارزان می‌باشند. این فضای دنج و راحت، معمولا پر از مشتری است و پیشنهاد می‌کنیم قبل از مراجعه، میز رزور کنید. بعلاوه می‌توانید از سرویس بیرون بر، وای فای رایگان و پارکینگ نیز در این مکان برخوردار شوید.

آدرس: Rustaveli Ave., 40, Batumi, Adjara, Georgia, 6010

 

Ikra

اگر باران هنگام گردش در اطراف بلوار باتومی غافلگیرتان کرد، پیشنهاد می‌کنیم از توقفی لذت بخش و خوشمزه در این رستوران غافل نشوید. در اینجا انواع غذاهای ژاپنی و گرجی و سوشی سرو می‌شوند و محیط صمیمی و گرم این رستوران، اوقاتی خوش را برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی در سفر با تور باتومی برایتان به ارمغان می‌آورد.

آدرس: Batumi Boulevard, Batumi Georgia

 

Oishi Sushi

در این رستوران زیبا نیز غذاهای ژاپنی و دریایی سرو می‌شوند و اگر مشتاق و علاقمند به سوشی هستید، حتما سری به این غذاکده بزنید. این فضا کوچک است و ظرفیت پذیرش افراد محدودی را دارد، اما مهمان نوازی سرآشپز و پرسنل که به زبان انگلیسی هم تسلط دارند، همراه با غذاهای باکیفیت و قیمت‌های مناسب شما را از مشتریان وفادار این مکان می‌نمایند. این رستوران در بخش قدیمی باتومی واقع شده و پس از گشت و گذار در لابلای جاذبه‌های این قسمت از شهر، به شدت برای شکم گردی و رفع خستگی توصیه می‌شود.

 

ده نکته جذاب درباره سفر به باتومی

آدرس: 17Akhmed Melashvili S, Batumi 6000 Georgia

 

sushi bar

در نهایت اگر کلیسای سنت نیکلاس در برنامه گشت و گذارتان است، توصیه می‌کنیم برای خورد و خوراک حتما به این رستوران بیایند. در اینجا دنیای غذاهای چینی را کشف خواهید کرد و خصوصا سوشی‌های این غذاکده محبوبیت زیادی در مقایسه با سایر غذاها دارند.

آدرس: Orjonikizis 25, Batumi, Adjara, Georgia 

۱۱ دی ۱۴۰۰

نظرات کاربران