بهترین رستوران‌های باتومی

جاذبه‌های گردشگری باتومی
بهترین رستوران‌های باتومی

باتومی شهری توریستی و زیبا در کشور گرجستان بوده و سالانه توسط گردشگران بسیاری مورد بازدید قرار می‌گیرد. بزرگترین مزیت سفر به باتومی نسبت به دیگر شهرهای توریستی گرجستان، برخورداری از خط ساحلی زیبا و چشم‌گیر است. چرا که این شهر جذاب در کنار کوه‌ها و دریای سیاه قرار گرفته و همین موضوع آن را به یک استراحتگاه دریایی زیبا و مکانی شگفت انگیز برای سفر تبدیل کرده است. البته که این تنها بخشی از جذابیت باتومی بوده و گردشگران در این سفر فرصت مزه کردن وعده‌های غذایی فوق‌العاده خوشمزه‌ای را خواهند داشت. چنانچه خوردن غذایی باکیفیت در طول سفر از الویت‌های شما بوده و در حال برنامه‌ریزی برای سفر به این شهر توریستی در سفر با تور گرجستان هستید، بهتر است مطالب این مقاله را از دست ندهید. چرا که قصد داریم نگاهی به بهترین رستوران‌های باتومی در ادامه این مطالب بیاندازیم.

 

رستوران قلب باتومی، گرجستان (Heart of Batumi Restaurant, Georgia)

مقاله خود را با معرفی رستوران قلب باتومی آغاز می‌کنیم. چنانچه به دنبال یکی از بهترین رستوران‌های ارزان باتومی با رتبه‌بندی بالا هستید که محیطی دنج و راحت همچون خانه را برای شما فراهم کند، این رستوران بهترین انتخاب خواهد بود. این رستوران دارای منویی غنی از انواع غذاهای سنتی اروپایی و گرجی با تنوعی بین‌المللی بوده و کارکنانی گرم و صمیمی دارد. مهم‌تر از همه اینکه رستوران Heart of Batumi دارای فضایی زیبا و درهم آمیخته با طبیعت شهر باتومی است که فضای غذاخوری را برای مشتریان دوست داشتنی‌تر می‌کند. چنانچه علاقه‌ای به غذاهای گوشتی ندارید این رستوران گزینه‌های وگان متعددی را نیز برای شما عرضه خواهد کرد.

آدرس: Mazniashvili 11, Batumi 0102

 

رستوران گوستی گاستروبار باتومی، گرجستان (GOSTI Gastrobar Restaurant Batumi, Georgia)

از دیگر رستوران‌های بسیار خوبی باتومی که با فضای صمیم خود توانسته مورد پسند گردشگران واقع شود، می‌توان به رستوران گوستی گاستروبار اشاره کرد. این مکان توسط یک خانواده روسی که در باتومی اقامت داشتند اداره شده و آنها تمام تلاش خود را می‌کنند تا به بازدیدکنندگان این احساس را بدهند که در خانه یک دوست قدیمی غذا می‌خورند. تمامی غذاهای منو این رستوران به سبک خانگی و بدون استفاده از روغن تهیه می‌شوند. در نهایت نیز مشتریان می‌توانند نظرات خود را در دفتری که برای همیشه به یادگار می‌ماند نوشته و خداحافظی کنند. مهم نیست که قصد خوردن یک شام رومانتیک دو نفره را دارید و یا با خانواده به دنبال رستورانی سالم در باتومی می‌گردید؛ در هر صورت این رستوران تمامی انتظارات شما را برآورده خواهد کرد.

 

خاچاپوری ، غذای درجه یک و سنتی گرجی

آدرس: Melashvilli St., 16/5, Batumi 6010

 

رستوران چاچا تایم باتومی، گرجستان (Chacha time Restaurant Batumi, Georgia)

چاچا نوعی نوشیدنی معروف در گرجستان است که امروزه توانسته در بین گردشگران تور گرجستان نیز محبوبیت زیادی پیدا کند. از همین رو جای تعجب نخواهد بود که مکانی در باتومی وجود داشته باشد که به چاچاهای بی‌نظیر و خوشمزه شهرت پیدا کند. رستوران چاچا تایم دقیقا همین مکان بوده و با محیط دوستانه و انتخاب گسترده چاچا و البته خوراکی‌هایی از قبیل همبرگرهای لذیذ، پنکیک، سالاد گرجستانی و ... شما را شیفته خود خواهد کرد. توصیه می‌کنیم حتی اگر گرسنه نیستید، سری به چاچا تایم در سفر به باتومی زده و در آنجا از خوردن نوشیدنی‌های بی‌نظیر لذت ببرید.

آدرس: Batumi 6010 Mazniashvili 5

 

رستوران بلوار قدیم باتومی، گرجستان (Old Boulevard Restaurant Batumi, Georgia)

رستوران اولد بلوار باتومی با تلفیقی از سبک کلاسیک و فضای صمیمی خانگی توانسته نام خود را در بین بهترین‌های این شهر برای خوردن یک وعده غذایی بی‌نظیر بگنجاند. این رستوران با یادگاری‌های زیبا، مجسمه‌های جذاب و مبل‌های راحتی خاص فضایی متفاوت برای غذا خوردن ایجاد کرده و مهم‌تر از همه با سرو غذاهای دریایی، گریل، گرجی و ... مورد توجه مردم محلی و گردشگران در باتومی قرار بگیرد. همچنین این رستوران یک منو گسترده از انواع نوشیدنی‌ها را دارد که در صورت تمایل می‌توانید سفارش داده و روز خوشی را برای خود رقم بزنید. از دیگر مزایای این رستوران می‌تون به پخش موسیقی زنده پیانو در حین خوردن غذا اشاره کرد.

 

بهترین رستوران‌های باتومی با غذای اروپایی

آدرس: Ukrainochka Restaurant Batumi, Georgia

 

رستوران اوکراین اوچکا باتومی، گرجستان (Ukrainochka Restaurant Batumi, Georgia)

اگر به دنبال مکانی در باتومی می‌گردید که با منویی متنوع از انواع غذاهای اوکراینی، گرجی، اسلاوی و دیگر غذاهای بین‌المللی از شما پذیرایی کند، رستوران اوکراین اوچکا قطعا مورد پسند شما واقع خواهد شد. خوشمزه‌ترین غذاهای این رستوران شامل غذاهای حاوی گوشت و ماهی بوده و با فضایی عالی شما را به سفری کوتاه در گذشته خواهد برد. شما در این رستوران غذای خود را با پخش موسیقی سنتی گرجستان در پس زمینه آن نوش جان کرده و خدمات دوستانه و سریع کارکنان شما را خوشنود از این انتخاب خواهد کرد.

آدرس: Tamar Mepe str., Batumi 6010

 

رستوران آنکل فنگ باتومی، گرجستان (Uncle Feng's Restaurant Batumi, Georgia)

اگر می‌خواهید چیز متفاوتی را در سفر با تور گرجستان امتحان کنید، رستوران آنکل فنگ را از دست ندهید. این رستوران که اغلب با سر غذاهای آسیایی توانسته به شهرت برسد، نه تنها در بین گردشگران بلکه در بین مردم محلی منطقه که از غذاهای گرجی خسته شده‌اند نیز بسیار محبوب است. از جمله بهترین غذاهای آن مربوط به گزینه‌های چینی و روسی بوده که بهتر است در لیست سفارشات خود قرار دهید.

 

۴ رستوران غذاهای حلال در باتومی

آدرس: Zhordania St., 3, Batumi 6010

 

رستوران لاگونا باتومی، گرجستان (Laguna Restaurant Batumi, Georgia)

لاگونا به خاطر طیف وسیعی از خاچاپوری‌ها (نوعی غذای محلی گرجی) شهرت داشته و روزانه مشتریان بسیاری را با هدف خوردن خاچاپوری خوشمزه به خود جذب می‌کند. خاچاپوری‌های این رستوران برای دو نفر کافی بوده و بدون اغراق خوشمزه‌ترین خاچاپوری‌هایی هستند که می‌توانید در باتومی پیدا کنید. چرا که چربی آن‌ها بسیار کم بوده و با پنیر زیادی پخته می‌شود. توصیه می‌کنیم اگر رستوران لاگونا را برای سیر کردن شکم در باتومی انتخاب کردید در کنار خاچاپوری حتما سالاد یونانی و پیتزا آن را نیز تست کنید که هرگز پشیمان نخواهید شد.

آدرس: 13 Gorgiladze St, Batumi

 

کافه بار رادیو باتومی، گرجستان (Radio Cafe-Bar Batumi, Georgia)

کافه بار رادیو با فضای داخلی تزئین شده از چوب توانسته مورد پسند بسیاری از مشتریان قرار گرفته و به یکی از بهترین مکان‌های باتومی برای خوردن غذاهای خوشمزه تبدیل شود. چنانچه در انتخاب غذا در این رستوران در دو راهی قرار گرفتید، استیک کبابی با سالاد تازه و شراب محلی گزینه پیشنهادی ما به شما خواهد بود. همچنین انواع سوپ، کاربونارا، مرغ سوخاری با سس خامه‌ای و فلافل از دیگر گزینه‌هایی هستند که به بهترین نحو در این رستوران طبخ شده و ارزش یک بار امتحان کردن را دارند.

 

۳ رستوران برتر دریایی در باتومی

آدرس: Noe Zhordania St., 9, Batumi

 

رستوران و بار بی کیو واین باتومی، گرجستان (BQ Wine Bar Restaurant Batumi, Georgia)

اگر در کنار غذا، خوردن نوشیدنی با کیفیت و درجه یک نیز برای شما اهمیت دارد رستوران و بار بی کیو واین می‌تواند انتخاب خوبی به شمار آید. چرا که این مکان دارای منویی بسیار متنوع از انواع نوشیدنی‌ها بوده و همه آن‌ها به صورت دست‌ساز توسط این رستوران تهیه می‌شوند. پس غذای دلخواه خود را در BQ Wine سفارش داده و تا پاسی از شب از مزه کردن نوشیدنی محبوب خود نیز لذت ببرید.

آدرس: Zurab Gorgiladze St., 18, Batumi 6000

 

رستوران گراند گریل تورک باتومی، گرجستان (The Grand Grill Türk Restaurant Batumi, Georgia)

بسیاری از گردشگران ایرانی در سفرهای خود به کشورهای خارجی به دنبال رستورانی با غذاهای حلال می‌گردند. اگر شما نیز بر این مسئله حساس هستید، رستوران گراند گریل تورک قطعا انتخاب خوبی خواهد بود. چرا که این یک رستوران ترکی بوده و با غذاهای حلال ترکی و دریایی به مشتریان خدمت رسانی می‌کند. شما می‌توانید در این رستوران علاوه بر غذاهای خوشمزه از منظره زیبای رو به دریا و نمایش فواره‌های رقصان نیز لذت ببرید.

 

معرفی ۳ رستوران برتر ژاپنی در باتومی

آدرس: Khimshiashvili Str. Ardagani Lake

 

رستوران اسپایسی گاردن باتومی، گرجستان (Spice Garden Restaurant Batumi, Georgia)

مورد بعدی از بهترین رستوران‌های باتومی با غذاهای حلال، اسپایسی گاردن نام دارد. این مکان منویی جذاب از غذاهای تازه هندی، عربی و پاکستانی داشته و همچنین به فکر مشتریان وگان خود نیز است. اسپایس گاردن پشت هتل کولوسئوم رو به ساحل در باتومی قرار گرفته و فرصت خوردن یک غذای خوشمزه با چشم‌اندازی مشرف به دریای سیاه را برای مشتریان خود فراهم می‌کند.

آدرس: Sherif Khimshiashvili St., 16 | Sea side sector 7, building 058, Batumi 6015

 

بار و رستوران ۳۶۰ اسکای باتومی، گرجستان (360 Sky Bar and Restaurant Batumi, Georgia)

بار و رستوران ۳۶۰ اسکای نه تنها غذاهای عالی ارائه می‌دهد، بلکه منظره‌ای فوق العاده از باتومی را نیز برای مشتریان خود به ارمغان می‌آورد. همچنین جدا از منوی متنوع، در شب‌های خاصی غذاهای ویژه‌ای را برای مهمانانش سرو می‌کند. اگر به دنبال مکانی متفاوت و لاکچری در باتومی می‌گردید که بودجه سفر شما را تا حد زیادی تحت تاثیر خود قرار ندهد، بار و رستوران 360 Sky بهترین انتخاب خواهد بود.

 

بهترین مکان‌ها برای خوردن دسر در باتومی

آدرس: Rustaveli Street 28, Batumi 6000, Georgia

 

کافه آجارا باتومی، گرجستان (Cafe Adjara Batumi, Georgia)

کافه آجارا رستورانی محبوب در بین کسانی است که قصد خوردن غذاهای سنتی گرجستان را در سفر به باتومی دارند. این رستوران دارای فضایی آرام و کارکنانی با تجربه و حرفه‌ای بوده که در کنار کیفیت بالای غذاها با ارائه خدمات عالی نیز توانسته‌اند مورد پسند مشتریان قرار بگیرند. این رستوران در نزدیکی بندر و بلوار باتومی قرار گرفته و از همین رو گردشگران از هر نقطه شهر دسترسی آسانی به آن خواهند داشت.

آدرس: 11 Kutaisi St, Batumi 6000, Georgia

 

منبع

 

۱۳ اسفند ۱۴۰۱

نظرات کاربران