بهترین رستوران‌های باتومی با غذای اروپایی

جاذبه‌های گردشگری باتومی
بهترین رستوران‌های باتومی با غذای اروپایی

گاهی گردشگران به شهرهایی سفر می‌کنند که تا ابد تصویری زیبا و خاطراتی شگفت انگیز را در خاطرشان ثبت می‌شود. مکان‌هایی که احساسات را به غلیان می‌آورند و افکار را بارها و بارها به سوی خود می‌کشانند. باتومی گرجستان، یکی از همین مناطق است که با خورشید و گرمای دلچسب، دریای باطراوت، مناظری بی بدیل و رایحه مرکبات و قهوه سیاه، برای همیشه در ذهن مسافران به جا می‌ماند.

اما در این میان نمی‌توان از انواع غذاکده‌ها و طعم های منحصر به فرد در این خطه غافل شد و مقاله معرفی ۱۰ رستوران بین‌المللی در باتومی، در این رابطه اطلاعات ارزشمندی در اختیارتان قرار می‌دهد. ما نیز در ادامه قصد داریم در سفر با تور باتومی، لذیذترین غذاهای اروپای شرقی در بهترین رستوران‌های باتومی را تجربه کنیم.

 

Heart of batumi

اگر به دنبال مکانی راحت و صمیمی برای صرف غذاهای سنتی گرجستان هستید، به این رستوران بیایید و از منوی ویژه آن که شامل انواع نوشیدنی‌ها و غذاهای اروپایی و گرجی برای صبحانه و نهار و شام است بهره‌مند شوید. البته کباب گوشت خوک و مرغ که آن را " Shashlik" می‌نامند طرفداران بیشتری دارد و و ترکیب آن با پیش غذاها و سالادهای گرجی شگفت انگیز است. در ضمن گفتنی است در اینجا خدمات بسیار سریع، بی نظیر و محترمانه است. این محیط، بسیار تمیز بوده و قویا آنرا به شما توصیه می‌کنیم. بعلاوه در صورت تمایل، می‌توانید از وای فای رایگان نیز برخوردار شوید.

آدرس: Gen. Mazniashvili 11, Batumi 0102 Georgia

 

Gosti gastrobar

برای خوردن بهترین خینکالی‌های بزرگ با طعمی طبیعی در باتومی، از این رستوران غافل نشوید. هر چند که گزینه‌های اروپای شرقی، آسیایی و سایر انواع غذاهای گرجی با کیفیتی مناسب را نیز می‌توانید در اینجا بیابید. در این مکان، بخش‌های خصوصی نیز برای صرف غذا درنظر گرفته شده که امکانی عالی برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی را فراهم می‌کنند.

 

بهترین رستوران‌های باتومی با غذای دریایی

آدرس: Melashvilli St., 16/5, Batumi 6010 Georgia

 

Khinklis gemo

برای تجربه غذاهای اروپایی، به این کافه رستوران خوش آمدید. این مکان تا اواخر شب باز است و یکی از دلبازترین فضاهای داخلی و بیرونی را برای خورد و خوراک در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. در ضمن باید گفت هم در خیابان و هم در پارکینگ اختصاصی، فضای کافی برای پارک خودرو وجود دارد و از این بابت به زحمت نخواهید افتاد.

آدرس: Pushkin St., 87, Batumi 6010 Georgia

 

Chacha time

اگر تصمیم گرفتید برای صرف غذاهای اروپای شرقی و یا اوکراینی به این رستوران بیایید، می‌توانید از آرامش فضای داخلی بهره مند شوید و یا در صورت تمایل در بیرون بنشینید و از مناظر و فضای قدیمی شهر باتومی لذت ببرید. غذاها بسیار باکیفیت و لذیذ هستند، پیشخدمت به زبان انگلیسی تسلط داشته و توصیه‌های مفیدی در انتخاب غذا برایتان دارد و در ضمن وای فای رایگان مهیاست. بعلاوه برای پرداخت، می‌توانید از مسترکارت نیز استفاده کنید.

 

۴ رستوران غذاهای حلال در باتومی

آدرس: Mazniashvili 5, Batumi 6010 Georgia

 

Daiquiri family

این رستوران که در کنار تفرجگاهی با منظره‌ای زیبا از دریای سیاه واقع شده، یکی از بهترین مکان‌ها برای وقت گذرانی با خانواده یا دوستان است. در اینجا، غذاهای گرجی و اروپایی سرو می‌شوند. بنابراین طرفداران هر دو نوع غذا، می‌توانند گزینه‌های خوشمزه‌ای را در این رستوران پیدا کنند.

اما بادمجان‌ها و ماکارونی‌ها و نیز غذاهای دریایی طرفداران بیشتری دارند. بعلاوه طیف وسیعی از نوشیدنی‌های خانگی نیز در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. البته باید گفت قیمت ها کمی بالاست، اما این قیمت‌ها با کیفیت غذاها و خدمات ارائه شده کاملا تناسب دارند.

آدرس: Bicycle Lane, Batumi Georgia

 

Radio

این رستوران، مکانی دنج و کوچک است که در مرکز باتومی در نزدیکی میدان اروپا واقع شده و انواع غذاهای ایتالیایی، اروپایی و بین المللی را ارائه می‌دهد. گفتنی است پاستا و لازانیا، از محبوب‌ترین گزینه‌ها در این رستوران به شمار می‌آیند. این مکان، از صبح تا اواخر شب باز است و همچنین در این جا امکان استفاده از وای فای رایگان و پرداخت با مسترکارت نیز وجود دارد.

 

۱۰ رستوران عالی برای خوردن برگرهای خوشمزه در باتومی

 

آدرس: Shota Rustaveli st., 11, Batumi Georgia

 

Uolli 

در اینجا پرسنل بسیار مهربان و حرفه‌ای با رفتاری دوستانه به استقبالتان می آیند و غذاهایی باکیفیت، خوشمزه و با تزئیناتی زیبا را در اختیارتان می‌گذارند. این رستوران در یک عمارت قدیمی واقع شده و صندلی‌هایی نیز در فضای بیرونی درنظر گرفته شده‌اند و تا اواخر شب در اینجا غذاهای اروپایی و گرجی سرو می‌شود. جالب است بدانید که فضاهایی خصوصی نیز در این رستوران، برای ایجاد حریم شخصی و دورهمی با نزدیکان ایجاد شده است.

آدرس: Memed Abashidze St., 43, Batumi 6010 Georgia

 

360SKY

در این رستوران انواع نوشیدنی‌ها، استیک، کباب، سوشی و غذاهای اروپای شرقی و بین المللی سرو می‌شوند. در ضمن صندلی‌هایی نیز در فضای باز چیده شده تا در صورت تمایل از هوای تازه و مناظر پانورامای ۳۶۰ درجه در طبقه ۲۰ هتل شرایتون باتومی لذت ببرید. وای فای رایگان نیز در این محل موجود است.

آدرس: Rustaveli Street 28, Batumi 6000 Georgia

 

The admiral's terrace

بدون شک اگر یکبار به این رستوران بیایید، دوباره دلتان می‌خواهد بازگردید و غذاهای لذیذ اروپایی و گرجی را در اینجا نوش جان کنید. واقعیت این است که اکثر گردشگرانی که از سراسر گرجستان به باتومی می‌آیند، به این رستوران نیز سر می‌زنند و خدمات این مکان هر سال بهتر و بهتر می‌شود. بعلاوه می‌توانید از تراس رستوران به منظره بی‌بدیل خلیج باتومی دسترسی داشته باشید. این مکان دنج همچنین تلویزیون، پارکینگ، وای فای رایگان، انواع نوشیدنی‌ها و یک بار کامل را در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد.

 

۷ نقطه‌ی شگفت‌انگیز باتومی برای شنیدن موسیقی زنده با غذا!

آدرس: 20,Gogebashvili St The Admiral Hotel, Batumi 6000 Georgia 

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰

نظرات کاربران