بهترین رستوران‌های باتومی برای صرف غذای آسیایی

جاذبه‌های گردشگری باتومی
بهترین رستوران‌های باتومی برای صرف غذای آسیایی

امروز باتومی، یکی از زیباترین شهرهای کشور گرجستان و پایتخت جمهوری خودمختار آجارا است. زمانی که این شهر مستعمره یونان باستان و یک بندرگاه رومی بود، توسط نیروهای عثمانی مورد تهاجم قرار گرفت و سپس پادشاهان گرجستان، برای بازپس گرفتن آن جنگیدند. در ادامه این شهر تحت حاکمیت امپراتوری روسیه، به طور قابل توجهی رشد کرد و اکنون این منطقه، بندرگاه اصلی و مهم کشور و مکانی منحصر به فرد برای سفر با تور باتومی و اقامت در گرجستان به شمار می‌آید.

باتومی هر روز شکوفا می‌شود. در سال‌های اخیر، ساکنان شهر با چشمان خود توسعه سریع این مکان شگفت انگیز را از نزدیک شاهد بوده‌اند. به مرور زمان و با کمک آرشیوهای قدیمی، بناهای قرن نوزدهم بازسازی و مرمت شدند. نتیجه این کار، خلق ساختمان‌های جذاب با نرده‌ها و بالکن‌های زیبا و نمای خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده آرام و دنجی است که در اطراف آن رایحه قهوه تازه، مرکبات و نسیم دریا می‌چرخد.

این شهر اکنون دارای یک زیرساخت توریستی بسیار توسعه یافته است که آن را برای بازدیدکنندگان تور باتومی جذاب می‌کند. در این رابطه، مطالعه مقاله ۸ جاذبه‌ی گردشگری جذاب کبولتی در باتومی، خالی از لطف نخواهد بود.

 بعلاوه در این شهر برای رفاه حال عمومی، غذاکده‌های بسیاری شکل گرفته‌اند که غذاهای محلی و بین المللی سرو می‌کنند و انواع ذائقه‌ها را پوشش می‌دهند. در این میان اگر به غذاهای آسیایی علاقمندید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه ما را همراهی کنید تا با بهترین رستوران‌های باتومی برای صرف غذاهای آسیایی آشنا شوید.

 

Spice Garden

اینجا یکی از بهترین غذاکده‌هایی است که در نزدیکی پارک آبی واقع شده و علاقمندان به غذاهای هندی و پاکستانی را، به صرف یک وعده غذایی لذیذ و به یادماندنی دعوت می‌کند. بنابراین وقت آن است که مرغ کره‌ای خوشمزه، بریانی و ماهی را در اینجا امتحان کنید.

بعلاوه نوشیدنی‌هایی نظیر چای ماسالا یا لاسی‌ های خوشمزه را نیز به شدت توصیه می‌کنیم. در این رستوران، پرسنلی حرفه‌ای و صمیمی با خدماتی عالی به استقبالتان می‌آیند و در عین حال با قیمت‌هایی بسیار مناسب روبرو خواهید شد. پارکینگ اختصاصی، وای فای رایگان، تلویزیون و میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز نیز در این فضای سرسبز و زیبا، در اختیارتان قرار می‌گیرند.

 

۴ رستوران غذاهای حلال در باتومی

آدرس: 16a Sherif Khimshiashvili St, Batumi 6010, Georgia

 

Retro

صرف یک غذای خوشمزه، پس از بازدید از آکواریوم باتومی ضروری است و اگر به غذاهای گرجی علاقمندید چه جایی بهتر از Retro؟

این رستوران شما را با خاچاپوری خوش طعم، سالاد گوجه فرنگی و سوپ قارچ  وهمچنین دمنوش‌های خوشمزه، قهوه، لیموناد و آبمیوه عالی غافلگیر می‌کند. بعلاوه می‌توانید انواع غذاهای گوشتی، پیتزا و چیکن را نیز سفارش دهید.

فضای دنج و دکوراسیون صمیمی و گرم این غذاکده، باعث می‌شود مهمانان احساس آرامش کنند و اوقات خوبی را سپری نمایند. همچنین بسیاری از بازدیدکنندگان، از خدمات عالی و پرسنل دلسوز این مکان صحبت می‌کنند. قیمت‌ها نیز نسبت به کیفیت و خدمات، در سطحی متوسط هستند. در ضمن اگر برای انجام امور شخصی و کاری در کنار خورد و خوراک به دنبال فضایی مناسب می‌گردید، این رستوران به شما پیشنهاد می‌شود. در عین حال، وای فای رایگان نیز در اختیار مشتریان قرار گرفته و نیازی نیست نگران دسترسی به اینترنت پرسرعت باشید.

آدرس: 54/62Zurab Gorgiladze St, Batumi 6010, Georgia

 

Wang’s Wok

پس از یک پیاده روی طولانی در اطراف موزه فرهنگ و آموزش، بهتر است برای شکم گردی سری به این رستوران آسیایی بزنید و از فضایی عالی برای استراحت و خورد و خوراک بهره مند شوید. اینجا عمدتا غذاهای چینی سرو می‌شوند و استیک، مرغ سوخاری، ووک و غذاهای دریایی طرفداران بسیاری دارند. در ضمن نگران قیمت‌ها نباشید، زیرا غذاها با مبالغی بسیار منصفانه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. گفتنی است این رستوران، خدمات تحویل غذا را نیز ارائه می‌دهد.

 

۱۰ رستوران عالی برای خوردن برگرهای خوشمزه در باتومی

آدرس: 59Zurab Gorgiladze St, Batumi, Georgia

 

Tokyo House

پس از دیدن موزه هنر آجارا و در صورت علاقه به غذاهای ژاپنی، این رستوران گزینه مناسبی است. سوپ، برنج، سالادها و انواع غذاهای دریایی در انتظارتان هستند، هر چند که پیشنهاد می‌کنیم از تام یام و سوشی غافل نشوید. بعلاوه نوشیدنی‌های باکیفیتی نیز در این مکان سرو می‌شوند.

از طرفی، خدمات تحویل غذا نیز یکی از امتیازات این غذاکده به شمار می آید و پرسنل و خدمات شگفت انگیز، لحظاتی به یادماندنی را از شکم گردی و سفر با تور باتومی برایتان رقم می‌زنند. دکور خانگی و فضای تماشایی، به مهمانان اجازه می‌دهد تا در اینجا احساس آرامش کنند. هر چند که می‌توانید برای برخورداری از هوای تازه در حین خوردن غذا، از میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز رستوران نیز استفاده کنید. و در نهایت قیمت‌های جذاب و مناسب، وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی، این امکانات را تکمیل می‌کنند.

آدرس: 1Sherif Ximshishvili, Batumi, Georgia

 

Khinklis Gemo

این غذاکده نیز، در نزدیکی موزه باستان شناسی باتومی واقع شده و بهترین گزینه برای استراحت و شکم گردی پس از گشت و گذاری هیجان انگیز و خسته کننده در موزه به شمار می‌آید. گفتنی است این رستوران، به دلیل سرو غذاهای گرجی شهرت دارد. در این میان خاچاپوری خوش طعم، استیک، خوراک گوشت خوک و خینکالی بسیار توصیه می‌شونند. بعلاوه باید گفت کمپوت خوش طعمی این مکان ارائه می‌شود و در عین حال لیموناد عالی یا قهوه خوشمزه در کنار یک وعده غذایی، لذتی به یادماندنی را برایتان به ارمغان می‌آورد.

جالب است بدانید در این رستوران، موسیقی زنده جالبی اجرا می‌شود که این امر، لذت خوردن غذا را دوچندان می‌کند. و در عین حال پرسنل صمیمی و فضای جذاب با دکوراسیونی خلاقانه، وای فای رایگان، تلویزیون و از همه مهمتر قیمت‌های پایین، به طرفداران این مکان می‌افزایند.

آدرس: 87,Pushkin St, Batumi, Georgia

 

Khana Khazana

اگر به غذاهای هندی علاقمندید، در حین گشت و گذار حوالی کلیسای جامع مسیح منجی، سری به این رستوران بزنید.  این غذاکده با انواع غذاهای اصیل و لذیذ خصوصا نان‌های مرغ کره ای، پیلاف، نان و سیر، دال عدس، سوپ خامه‌ای و جوجه کره‌ای به استقبالتان می‌آید. هر چند که دسرهای این غذاکده نیز بسیار محبوب بوده و البته انبه لاسی بیش از سایرین محبوبیت دارد.

گفتنی است موقعیت مناسب این مکان، دسترسی به آن را با هر وسیله نقلیه‌ای آسان می کند. پرسنل پذیرایی نیز، سطح بالایی از مهمان نوازی را در این رستوران ارائه می‌دهند و قیمت‌های مقرون به صرفه، خبر خوبی برای مشتریان است.

 

بهترین رستوران‌های باتومی برای صرف سوشی

آدرس: 22Noe Zhordania St, Batumi, Georgia

 

Eclipse

در این رستوران، می‌توانید بسیاری از غذاهای سنتی و مدرن ترکی و گرجی را پیدا کنید. انواع غذاهای دریایی، سوشی، غذاهای گوشتی، خینکالی، استیک، پلمنی و غیره در منویی غنی به چشم می‌خورند. هر چند که تارتار عالی، سالمون و استیک، طرفداران بیشتری را به خود جذب می‌کنند. بعلاوه نوشیدنی‌های گوارا و لذیذی نیز همراه با دسرهای خوشمزه سرو می‌شوند.

فضای گرم و صمیمی این رستوران، به شما این احساس را می دهد که در خانه خودتان هستید و پرسنل مهربان و خدمات شگفت انگیز در کنار قیمت‌های پایین، به لذت بودن در این محیط می‌افزایند. در کنار اینها وای فای و پارکینگ اختصاصی نیز برای مشتریان فراهم هستند.

آدرس: 1Lech and Maria Kaczynski St, Batumi 6010, Georgia

 

SushiGo

این رستوران ژاپنی با انواع غذاهای لذیذ دریایی، از جمله سوشی‌های منحصر به فرد به استقبال مشتریان آمده و تا اواخر شب، به روی علاقمندان باز است و خدماتش را در سطحی بالا ارائه می‌دهد. البته اگر گذرتان به اینجا افتاد، حتما پول نقد همراه داشته باشید، زیرا روش پرداخت دیگری در این رستوران وجود ندارد. خدمات تحویل غذا، وای فای رایگان، محیط جذاب، قیمت‌های مناسب و نوشیدنی‌های باکیفیت، از دیگر ویژگی‌ها و امکانات این مکان محبوب به شمار می‌آیند.

آدرس: Kostava st., 30/30, Batumi Georgia

 

Fusion

این رستوران در حوالی موزه باستان شناسی باتومی، شما را به طعم‌های بی نظیر غذاهای چینی و هندی از جمله چیکن، غذاهای گوشتی و کوفته دعوت می‌کند. می‌توانید غذایتان را در محیط آرامش بخش داخلی صرف کنید و یا از میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز استفاده نمایید. بعلاوه وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی نیز برای مشتریان فراهم هستند.

 

معرفی ۳ رستوران برتر ژاپنی در باتومی

آدرس: #21 26 May St, Batumi, Georgia

 

Balikcim

هنگام قدم زدن در بلوار باتومی، هیچ چیز به اندازه شکم گردی در این رستوران آسیایی جذابیت ندارد. می‌توانید در این مکان، از طعم بی نظیر ماهی کاملا پخته و غذاهای دریایی خوشمزه نهایت لذت را ببرید و از خدمات عالی پرسنل مهربان و صمیمی برخوردار شوید. این مکان، وعده‌های غذایی را با قیمت‌های مناسب به شما ارائه می‌دهد و از فضایی آرامش بخش و دکوراسیونی مدرن و ساده بهره برده است.

آدرس: 3Ninoshvili St, Batumi, Georgia

 

Wok’n Roll

فضای بزرگ و دلباز، نور طبیعی فراوان که از پنجره‌های بزرگ شیشه‌ای به درون می‌تابد، دکوراسیون ساده و جذاب، قیمت‌های بسیار مناسب و بشقاب‌های بزرگ و سخاوتمندانه، از مهمترین عواملی هستند که بسیاری از مردم محلی و گردشگران تور باتومی را به این رستوران می‌کشانند. بعلاوه خدمات تحویل غذا نیز، امتیاز بزرگی است که در این رستوران آسیایی و به یادماندنی ارائه می‌شود.

آدرس: 29Demetre Tavdadebuli St, Batumi, Georgia

 

Lokmacım

این غذاکده دنج که همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ صبح به روی علاقمندان باز است، میوه‌های تازه، غذاها و نوشیدنی‌های لذیذی سرو می‌کند و البته املت‌های صبحانه‌اش نیز طرفداران بسیاری دارند. در اینجا، می‌توانید دستور العمل‌ها و مواد تشکیل دهنده غذاهای ترکی را کشف کنید، زیرا غذاها در جلوی چشمانتان طبخ می‌شوند. در ضمن این مکان، خدمات تحویل غذا را نیز ارائه می‌دهد. جالب است بدانید موزه فرهنگ و آموزش باتومی، درست در کنار این غذاکده قرار دارد.

 

بهترین رستوران‌های باتومی با غذای اروپایی

آدرس: JJWG+394, Batumi, Georgia

 

Take it

و در آخر به این رستوران زیبا می‌رسیم که در نزدیکی میدان پیازا واقع شده است. در این مکان به یادماندنی و راحت، می‌توانید از غذاهایی با تزئینات زیبا برخوردار شوید که حظ بصری را به چشمان شما هدیه می‌دهند. و البته دکوراسیون خلاقانه محیط نیز، به جذابیت این شکم گردی می‌افزاید. گفتنی است پای، فلافل و ساندویچ‌ها در این مکان محبوبیت بالایی دارند.

آدرس: 46Giorgi Mazniashvili St, Batumi 6010, Georgia

۲۷ فروردین ۱۴۰۱

نظرات کاربران