محبوب‌ترین رستوران‌های کیش از نظر مردم

جاذبه‌های گردشگری کیش
محبوب‌ترین رستوران‌های کیش از نظر مردم

کیش، جزیره‌ای تفریحی در خلیج فارس در سواحل جنوبی ایران است و بخشی از شهرستان بندرلنگه در استان هرمزگان به شمار می‌آید. این جزیره به دلیل وضعیت منطقه تجارت آزاد خود، بعنوان بهشتی برای گردشگران سراسر دنیا شهرت دارد و از مراکز خرید متعدد، جاذبه‌های گردشگری و هتل‌های تفریحی رنگارنگ و فراوان برخوردار است. اما در عین حال برای مسافران مشتاق، غذاکده‌های بسیاری نیز درنظر گرفته شده‌اند. در ادامه به معرفی برخی از محبوب‌ترین رستوران‌های این جزیره‌ی زیبا از نظر مسافران تور کیش در سال ۲۰۲۱ خواهیم پرداخت.

 

رستوران کوه نور

این رستوران بی‌نظیر، در قلب کوه شکل گرفته و طراحی شده است. آبشار بزرگ و تصاویر باستانی روی سنگها، محیط رستوران را بسیار منحصر به فرد کرده‌اند و نورپردازی جالب توجه در طول شب، به این زیبایی‌ها افزوده است. گفتنی است منوی رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی و غذاهای دریایی است.

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما سالاد و سوپ سفارش دهید و از غذاهای فرانسوی غافل نشوید. بعلاوه در کافه طبقه فوقانی نیز می توانید قهوه بنوشید. جالب است بدانید که موسیقی زنده در این رستوران اجرا می‌شود. این مکان همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱ بامداد باز است و در ضمن باید گفت قیمت غذا در اینجا کمی گران است.

 

معرفی مجموعه تفریحی مارینا کیش

رستوران کوه نور

  • آدرس: هرمزگان، کیش میدان امیرکبیر، روبروی دانشگاه کیش

 

رستوران میر مهنا

اینجا یکی از قدیمی‌ترین و مشهورترین غذاخوری‌های کیش برای سرو انواع مختلف غذاهای دریایی و کباب‌های خوشمزه با بالاترین کیفیت محسوب می‌شود. اما باید گفت قلیه ماهی، از محبوب‌ترین غذاهای این رستوران به شمار می‌آید. این رستوران، دارای محیطی دلپذیر با طراحی مدرن است و بعلاوه در طول صرف غذا می‌توانید از شنیدن موسیقی زنده و جالب توجه لذت ببرید.

جالب است بدانید که به دلیل نزدیکی به ساحل، این رستوران چشم اندازی رویایی را از دریا ارائه می‌دهد و بهترین ایده پس از صرف غذا، این است که به ساحل گردی بپردازید. این رستوران، دارای پارکینگ رایگان برای مشتریان بوده و البته قیمت غذاها کمی بالاست، اما ارزش یکبار امتحان کردن را دارد.

رستوران میر مهنا

  • آدرس: هرمزگان، کیش خیابان پروین اعتصامی، کنار متل تاپ رز

 

رستوران قصر سفید روما

این کافه رستوران زیبا که غذاهای بین المللی، ایرانی، دریایی  و فست فود را ارائه می‌دهد، در حوالی بازار مریم واقع شده است. فضای لوکس و دکوراسیون شیک، پنجره‌های فراوان، میز و صندلی‌های سفید و قهوه‌ای این ساختمان دو طبقه نورگیر که نمایی سفید رنگ و زیبا دارد و با فرش قرمز به استقبال مشتریانش می‌آید مثال زدنی است و در کنار طعم بی‌نظیر غذاها لحظات خوشی ر ا برای گردشگران رقم می‌زند. و اما در میان انواع غذاها باید گفت استیک‌های لذیذ، پاستاها، سالاد و پیتزاهای این رستوران، بیشترین طرفداران را به خود اختصاص داده‌اند.

 

مجتمع توریستی پنگوئن کیش

رستوران قصر سفید روما

  • آدرس: کیش، انتهای بلوار اندیشه، قطعه RF13

 

رستوران دارچین

رستوران دارچین به دلیل تنوع غذایی بالا و برخورداری از فضایی دنج و آرام، یکی از بهترین و منحصر به فردترین رستوران‌های جزیره کیش به شمار می‌آید. شما می‌توانید انواع مختلفی از غذاها نظیر کباب‌ها، عدس پلو، لوبیا، ماهی و استیک را در اینجا سفارش دهید و برای صرف هر کدام از وعده‌های غذایی از جمله صبحانه، این رستوران را انتخاب کنید.

 

بهترین رستوران‌های غذای دریایی در کیش

رستوران دارچین

  • آدرس: هرمزگان، کیش، انتهای بلوار اندیشه

 

رستوران شاندیز صفدری کیش

اینجا نیز انواع غذاهای باکیفیت و لذیذ از جمله کباب و غذاهای دریایی متنوع سرو می‌شوند. بعلاوه اگر می‌خواهید مراسم یا تولدی را با عزیزان و دوستانتان برگزار کنید، می توانید از فضای این رستوران و خدماتش استفاده کنید. این مکان بسیار بزرگ است و می‌تواند ۵۰۰ مهمان را پذیرا باشد. در اینجا همیشه موسیقی زنده اجرا می‌شود و در کنار این امکانات، می‌توانید به وای فای و پارکینگ رایگان نیز دسترسی داشته باشید. قیمت ها در این رستورن بالاست، اما غذاها و خدمات توجه مثبت، بسیاری از مشتریان را جلب کرده‌اند.

رستوران شاندیز صفدری کیش

رستوران فود لند

اینجا رستوران بی‌نظیر دیگری در جزیره کیش و در نزدیکی ساحل مرجان است که بیش از ۱۰۰ نوع غذا، دسر و پیش غذا را سرو می‌کند. در واقع این رستوران می‌تواند همه سلیقه‌های غذایی را پوشش دهد، زیرا منو طیف گسترده‌ای از غذاهای سنتی ایرانی، انواع غذاهای دریایی، فست فودها، غذاهای محلی و بین‌المللی را با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد.

جالب است بدانید که همه غذاها، از استانداردهای بین المللی تبعیت می‌کنند. بعلاوه این رستوران، دارای دو کافه است که اولی نوشیدنی‌های سرد و گرم و بستنی و دیگری نوشیدنی‌ها و غذاهای خاص مراکشی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. گفتنی است قیمت‌ها نیز در اینجا بسیار مناسب هستند و در کنار همه این مزایا، طراحی دکوراسیون و نورپردازی بی‌نظیر این رستوران، خاطراتی به یاد ماندنی را در سفر با تور کیش به ارمغان می‌آورد.

 

گشت و گذار در بازار چینی کیش

رستوران فود لند

  • آدرس: جزیره کیش، بازار مرجان

 

رستوران هواری

این رستوران زیبا در شهرک صدف که دسترسی عالی به برخی از مهمترین جاذبه‌های کیش از جمله پلاژ ساحلی، پارک شهر، مراکز تفریحی، پارک آبی اوشن کیش و پارک جذاب دلفین‌های کیش دارد، یکی از محبوب‌ترین غذاکده‌های جزیره بوده که در طی سالیان همچنان رضایت بالای مشتریان را بدست آورده است.

رستوران هواری

در این رستوران انواع غذاهای دریایی نظیر ته چین ماهی، میگو، قلیه ماهی، کباب ماهی، استیک ماهی و حتی پیتزای دریایی در کنار نوشیدنی‌های گوارا سرو می‌شوند. بعلاوه می‌توانید از لذت خرید در مراکز خرید کیش نظیر مروارید، پانیذ، مراکز خرید پردیس 1 و 2 کیش برخوردار شوید. در نهایت پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با سایر غذاکده‌های دریایی، مقاله بهترین رستوران‌های غذای دریایی در کیش را نیز مطالعه کنید.

  • آدرس: هرمزگان، کیش، شهرک صدف، میدان گلستان، روبه رو مسجد امام حسن مجتبی 
۱۷ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران