معرفی ارزان‌ترین رستوران‌های کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
معرفی ارزان‌ترین رستوران‌های کیش

شکم گردی یکی از تفریحات مورد علاقه هر گردشگری به حساب می‌رود. به خصوص اگر با تور مسافرتی جذاب و متفاوتی مثل تور کیش سفر کنید اهمیت این موضوع خیلی بیشتر می‌شود. اما متاسفانه هزینه‌های بالای سفر و تفریحات باعث می‌شود تا افراد نتوانند آنچنان که باید از رستوران‌گردی و خوردن غذاهای لذیذ لذت ببرند. در صورتی که برنامه سفر به کیش را در سر دارید و از طرفی دوست دارید در طول سفر از خوردن غذاهای لذیذ بی‌نصیب نباشید شما را به خواندن مطالب این مقاله دعوت می‌کنیم.

 

رستوران ایران ویچ کیش

رستوران ایران ویچ یکی از بهترین رستوران‌های کیش به حساب می‌آید که با ارائه غذاهای خوشمزه و البته قیمت مناسب توانسته با استقبال بسیاری از افراد روبرو شود. این رستوران علاوه بر منو غذایی لذیذی که دارد با داشتن پرسنل مهربان و خوش‌برخورد نیز محیط را برای گذراندن ساعاتی خوش برای میل کردن غذا جذاب‌تر کرده است. مخصوصا اگر به خوردن غذاهای فست فودی علاقه دارید رفتن به این رستوران را در سفر خود به جزیره کیش فراموش نکنید.

 

بهترین رستوران‌های غذای دریایی در کیش

رستوران‌های بابا قدرت کیش

رستوران‌ بابا قدرت کیش از دیگر رستوران‌های ارزان قیمت در کیش به حساب می‌آید. این رستوران به قدری در بین مسافران و حتی بومیان منطقه محبوب شده است که امروزه شعبه دومی از آن در جزیره کیش افتتاح گردیده است. علاقه‌مندان به خوردن غذاهای سنتی نظیر انواع کباب‌ها و ماهیچه‌ها نباید فرصت رفتن به این رستوران را در تور کیش از دست بدهند.

رستوران‌ برادران بختیاری کیش

از جمله رستوران‌های باکیفیتی که باید هر مسافری که دوست دارد سفری اقتصادی به کیش داشته باشد، برود رستوران برادران بختیاری است. برای رفتن به آن باید به منطقه عرب‌ها بروید. در نتیجه توصیه می‌کنیم بعد از اینکه گشتی در محله اعراب زدید برای سیر کردن شکم خود سری به این رستوران بزنید. منو غذایی این رستوران شامل انواع غذاهای خوش با کیفیت ایرانی و فرنگی است.

 

۶ رستوران کیش برای خوردن بهترین فست‌فودها

رستوران پاتوق کیش

رستوران پاتوق علاوه بر اینکه در لیست ارزان‌ترین رستوران‌های باکیفیت کیش قرار گرفته دارای طراحی و فضایی زیبا و خوش‌منظره است. به همین دلیل علاوه بر قیمت مناسب می‌توان آن را در لیست رستوران‌های زیبا نیز قرار داد. نکته مهم در ارتباط با رستوران پاتوق این است که حتما سعی کنید قبل از رفتن به آن میز رزرو کنید. چرا که طرفداران این رستوران در مقایسه با ظرفیت آن بسیار بیشتر است.

رستوران پارسیان کیش

اگر با تور کیش سفر کردید و به دنبال مکانی با محیط دنج و غذاهای با کیفیت ارزان می‌گردید رستوران پارسیان گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این مکان در خیابان فردوسی واقع شده و رستوران هتل پارسیان به شمار می‌رود. شما می‌توانید انواع پیتزاها و ساندویچ‌ها را در این رستوران سفارش داده و با لذت میل کنید. 

رستوران پایاب کیش

در صورتی که دوست دارید تمامی معیارهای یک وعده غذایی ایده‌آل را نظیر محیط مناسب، منظره عالی در قضای باز، غذاهای خوشمزه و قیمت مناسب را یکجا تجربه کنید رستوران پایاب گزینه خوبی برای شما خواهد بود. بنای این رستوران قدمتی در حدود دو هزار سال دارد که غذا خوردن در آن برای هر کسی لذت‌بخش خواهد بود.

 

خوشمزه‌ترین غذاهای محلی کیش

رستوران البرز کیش

صرف نظر از قیمت مناسب اگر کیفیت غذایی که می‌خورید برای شما اهمیت دارد بدون شک باید سری به رستوران البرز کیش بزنید. در تمامی غذاهای سرو شده در این رستوران از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده می‌شود. علاوه بر آن رفتار کارکنان آن بسیار محترم و مهربان است. این رستوران به عنوان یکی از بهترین‌ رستوران‌ها از نظر بومیان کیش شناخته می‌شود.

رستوران پوریا کیش

اگر به غذاهای سنتی علاقه دارید رستوران پوریا را در سفر کیش برای خوردن یکی از وعده‌های غذایی پیشنهاد می‌دهیم. این رستوران علاوه بر غذاهای لذیذی که دارد با ایجاد فضایی سنتی مثل سفره‌خانه‌ها توانسته توجه بسیاری از افراد را به سمت خود جلب کند. علاوه بر آن این امتیاز را به میهمانان خود می‌دهد تا در کنار موسیقی زنده غذای خود را میل کنند.

رستوران شاندیز صفدری کیش

رستوران شاندیز صفدری معمولا با غذاهای دریایی که در آن سرو می‌شود شهرت یافته است. این رستوران یکی از بهترین‌های کیش بوده و در مقایسه با کیفیت بالای غذاهایی که دارد از قیمت مناسبی برخوردار است. به غیر از غذاهای لذیذ دریایی منظره دلنشین و موسیقی زنده‌ای که در حین خوردن غذا در آن پخش می‌شود حس خوبی به مشتریان القا خواهد کرد.

 

۳ مجموعه تفریحی در سفر به کیش

۰۹ دی ۱۳۹۹

نظرات کاربران